BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord vangt bot bij KNVB over onderzoek Soren Lerby

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
el-loco
 el-loco - vrijdag 10 juni 2011 - 15:54   quote  deeplink  
Feyenoord vangt bot bij KNVB
10 juni 2011

De KNVB gaat niet verder met het onderzoek naar zaakwaarnemer Soren Lerby. Feyenoord had de voetbalbond gevraagd om een onderzoek te doen naar de handelswijze van Lerby bij de mogelijke transfer van Karim Rekik.

De Deen zou al voor de zestiende verjaardag van de speler zijn belangen behartigen. Volgens de regels van de FIFA mag dit niet. Rekik zou door Lerby mogelijk de overstap van Feyenoord naar het Engelse Manchester City gaan maken. De aanklager van de KNVB ziet bij deze zaak geen aanleiding voor vervolging.

GOh ik sta te kijken van dit bericht. Soren wordt niet vervolgd. Dat is begrijpelijk want het is een oud 020 man!

Wat denken jullie?
MMM
 MMM - vrijdag 10 juni 2011 - 16:04   quote  deeplink  
Verrassend.. Kut KNVB.
feyenoord for life
 feyenoord for life - vrijdag 10 juni 2011 - 16:05   quote  deeplink  
ik denk dat er eerst bij 020 een paar uit de jeugdelftallen gesnaaid moet worden voordat de knjb ingrijpt.
de knjb behartig alleen het voetbal uit 020 en de rest van nederland kan het schudden.
maar dat is al jaren
craven
 craven - vrijdag 10 juni 2011 - 16:09   quote  deeplink  
wat een homo's!
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 10 juni 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2011 - 15:54 schreef el-loco het volgende:
Feyenoord vangt bot bij KNVB
10 juni 2011

De KNVB gaat niet verder met het onderzoek naar zaakwaarnemer Soren Lerby. Feyenoord had de voetbalbond gevraagd om een onderzoek te doen naar de handelswijze van Lerby bij de mogelijke transfer van Karim Rekik.

De Deen zou al voor de zestiende verjaardag van de speler zijn belangen behartigen. Volgens de regels van de FIFA mag dit niet. Rekik zou door Lerby mogelijk de overstap van Feyenoord naar het Engelse Manchester City gaan maken. De aanklager van de KNVB ziet bij deze zaak geen aanleiding voor vervolging.

GOh ik sta te kijken van dit bericht. Soren wordt niet vervolgd. Dat is begrijpelijk want het is een oud 020 man!

Wat denken jullie?
Mmmmmm Heb in een andere topic al eens gezegt dat de heer M. van Praag (.)(.) een oud neus is...
Het zit er vol met neuzen, neuzen zijn types die elkaar dekken als g**le honden die al afstammen van inteelt en daar vrolijk mee verdergaan.
Geloof me, zolang de neuzen epidemie in Zeist blijft heersen, zal het nooit eens mee zitten in Rotterdam.
correct me if i am wrong...
Xapter
 Xapter - vrijdag 10 juni 2011 - 17:01   quote  deeplink  
Ach, die rikik is weg, zal nooit doorbreken bij chelsea.. wij hebben minimale vergoeding gekregen.. kous is afgedaan naar mijn mening!
In de jeugd lopen nog genoeg jongens die wel graag bij feyenoord blijven net als cabral, de vrij, indi etc. Lig niet wakker van 1 of 2 geldwolven die denken dat ze goed genoeg zijn voor chelsea
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 juni 2011 - 17:07   quote  deeplink  
oh.
de flh
 de flh - vrijdag 10 juni 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Gekker moet het niet worden... Kramp wordt wél vervolgd voor de transfer van Aké.. Leerby is iig gewaarschuwd.. Ik ga nog bijna de GKL missen, die had heel veel nadelen, maar hij liet zich iig niet steeds naaien..

http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/2444086/2011/06/10/Tuchtcommissie-behandelt-transfer-Feyenoorder-15.dhtml

Tuchtcommissie behandelt transfer Feyenoorder (15)

De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft de behandeling van het dossier rond zaakwaarnemer Daan Kramp doorverwezen naar de tuchtcommissie.

De afgelopen periode heeft de integriteitseenheid van de bond onderzoek gedaan naar de handelwijze van diverse spelersmakelaars met betrekking tot het benaderen van spelers jonger dan 16 jaar. De aanklager is van mening dat het dossier van Kramp zich niet leent voor het aanbieden van een schikkingsvoorstel.

Kramp zou als zaakwaarnemer een rol hebben gespeeld bij de transfer van de 15-jarige Nathan Aké van Feyenoord naar Chelsea.

Ook heeft de aanklager het optreden van zaakwaarnemer Sören Lerby bij de eventuele transfer van speler Karim Rekik naar Manchester City onderzocht. Feyenoord vroeg de KNVB om actie te nemen tegen Lerby omdat hij de regels zou hebben overtreden. De aanklager ziet hierbij geen aanleiding om de zaak verder te vervolgen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 10 juni 2011 - 17:37   quote  deeplink  
Alle bij kruisigen die gasten!!
En het hele bestuur van de KNJB er ook bij!!!!
Zal een mooi gezicht zijn op de Coen Moulijnweg!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 10 juni 2011 - 18:36   quote  deeplink  
Het bericht geeft helaas niet aan op basis waarvan van verder vervolg is afgezien.
Woord is dan nu aan Feyenoord.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 10 juni 2011 - 18:58   quote  deeplink  
kunnen ze toch nooit hard maken, moet je medewerking hebben van speler toekomstige club en zaakwaarnemer, aangezien die allen een aanzienlijk belang hebben kun je zoiets nooit bewijzen lijkt me. tenzij er natuurlijk iets op papier staat en je dat toevallig hebt....
sevillana
 sevillana - vrijdag 10 juni 2011 - 20:27   quote  deeplink  
niet echt verrassend dus

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord vangt bot bij KNVB over onderzoek Soren Lerby









0.0059261