BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verlenging contract en verhuur Jozefzoon

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 10 juni 2011 - 17:04   quote  deeplink  
Ajax en Florian Jozefzoon hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract dat liep tot en met 30 juni 2011. De nieuwe verbintenis loopt tot en met 30 juni 2012. In de overeenkomst is een eenzijdige optie voor Ajax opgenomen voor nog een seizoen. Daarnaast hebben Ajax en NAC Breda overeenstemming bereikt over verhuur van de speler tot 30 juni 2012.
Jozefzoon werd op 9 februari 1991 geboren in Saint Laurent du Maroni, Frans Guyana. De aanvaller doorliep de jeugdopleiding en maakte op 14 augustus 2010 zijn debuut in het eerste elftal van Ajax in de competitiewedstrijd Ajax - Vitesse (4-2). In totaal speelde hij vijf officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax waarin hij 1 doelpunt maakte.

Tekst: Ajax.nl

http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Verlenging-contract-en-verhuur-Jozefzoon.htm
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 10 juni 2011 - 17:05   quote  deeplink  
Hopen dat hij hier goed uit komt en dat we hem goed kunnen gebruiken!
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - vrijdag 10 juni 2011 - 17:25   quote  deeplink  
Zeker! Vind het een goede buitenspeler, maar aangezien we er al zoveel in de selectie hebben is een verhuur een goede optie.
Pietje
 Pietje - vrijdag 10 juni 2011 - 17:40   quote  deeplink  
Ik vind het een goede zaak! Ik vind sowieso dat de Ajax-leiding erg goed bezig is op dit moment. Ik heb Jozefzoon een paar keer aan het werk gezien en hetgeen ik zag beviel me erg goed. Wat dutchajaxmen ook zegt: er lopen thans erg veel (goede) buitenspelers in de slectie rond. Laat Jozefzoon zich maar lekker verder ontwikkelen tijdens zijn verhuur aan NAC en vervolgens moet Ajax kijken of hij terug kan keren. Ik heb er wel vertrouwen in.
alibabba
 alibabba - zaterdag 11 juni 2011 - 11:35   quote  deeplink  
Ik denk dat Jozefzoon het niet gaat redden in de top, omdat hij daarvoor te veel kwaliteit mist. Hij heeft niet de rust en verfijning in zijn spel!!
Ajax_fan
 Ajax_fan - zaterdag 11 juni 2011 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 11:35 schreef alibabba het volgende:
Ik denk dat Jozefzoon het niet gaat redden in de top, omdat hij daarvoor te veel kwaliteit mist. Hij heeft niet de rust en verfijning in zijn spel!!
Als zelfs een Ebecilio het redt dan kan elke houthakker het redden.
Jozefzoon schat ik hoger in dus dat komt wel goed.
alibabba
 alibabba - zaterdag 11 juni 2011 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 13:42 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Als zelfs een Ebecilio het redt dan kan elke houthakker het redden.
Jozefzoon schat ik hoger in dus dat komt wel goed.
Elke houthakker..hahaha..ik zie in Ebicilio meer potentie dan Jozefzoon. Overigens denk ik dat Ozbiliz beter is dan die twee en Lukoki schat ik ook hoog in, mits hij zijn controle beter kan beheersen. Zoals Pieje laatst zei, vind ik ook dat Ajax de laatste maanden zeer goed bezig is. Het lijkt wel of de spelers en de hele club Ajax een impuls hebben gekregen nadat Cruijff zich ermee gemoeid heeft..ik weet het eigenlijk wel zeker!!
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zaterdag 11 juni 2011 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 13:49 schreef alibabba het volgende:

[..]

Elke houthakker..hahaha..ik zie in Ebicilio meer potentie dan Jozefzoon. Overigens denk ik dat Ozbiliz beter is dan die twee en Lukoki schat ik ook hoog in, mits hij zijn controle beter kan beheersen. Zoals Pieje laatst zei, vind ik ook dat Ajax de laatste maanden zeer goed bezig is. Het lijkt wel of de spelers en de hele club Ajax een impuls hebben gekregen nadat Cruijff zich ermee gemoeid heeft..ik weet het eigenlijk wel zeker!!
V.d. Boog en Coronel kregen anders wel de verkeerde impuls. Blij dat die luitjes weg zijn. Verder zijn ze in Amsterdam druk bezig met contracten afsluiten en verlengen.
alibabba
 alibabba - zaterdag 11 juni 2011 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 13:50 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

V.d. Boog en Coronel kregen anders wel de verkeerde impuls. Blij dat die luitjes weg zijn. Verder zijn ze in Amsterdam druk bezig met contracten afsluiten en verlengen.
Vd.Boog en Coronel wilde redden wat er te redden viel, maar ze waren bij mij allang afgeschreven..
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zaterdag 11 juni 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 13:49 schreef alibabba het volgende:

[..]

Er loopt momenteel maar 1 buitenspeler bij Ajax rond die mij echt kan bekoren en dat is Lesley de Sa. Die jongen speelde laatst grandioos in dat jeugdtoernooi. Ozbiliz vind ik idd ook potentie hebben, maar Lukoki ben ik dan weer niet echt van overtuigd...
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zaterdag 11 juni 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 15:03 schreef alibabba het volgende:

[..]

Vd.Boog en Coronel wilde redden wat er te redden viel, maar ze waren bij mij allang afgeschreven..
Als je Cruijff zwart probeert te maken en met alle geweld buiten de deur wilt houden is dan niet te redden wat er te redden valt voor Ajax maar gwn voor hun eigen hachje.
alibabba
 alibabba - zaterdag 11 juni 2011 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 15:21 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Er loopt momenteel maar 1 buitenspeler bij Ajax rond die mij echt kan bekoren en dat is Lesley de Sa. Die jongen speelde laatst grandioos in dat jeugdtoernooi. Ozbiliz vind ik idd ook potentie hebben, maar Lukoki ben ik dan weer niet echt van overtuigd...
Ik was even zijn naam ontschoten maar het was idd de Sa die ik heb zien spelen onlangs. Die bekoorde mij ook zeer!!! Kortom er zit wat aan te komen...
alibabba
 alibabba - zaterdag 11 juni 2011 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 15:26 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Als je Cruijff zwart probeert te maken en met alle geweld buiten de deur wilt houden is dan niet te redden wat er te redden valt voor Ajax maar gwn voor hun eigen hachje.
Ze moesten Cruijff wel binnenhalen voor de buitenwacht op de één of andere manier, anders waren ze zowiezo kansloos, maar ze wilden hem geen verantwoording geven. Ze wilden de touwtjes in eigen handen houden, maar Cruijff trapte het gaspedaal vol in..voor ONS en voor AJAX en daar gaat het om!!! JOHAN CRUIJFF////HELD.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zaterdag 11 juni 2011 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 15:36 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ze moesten Cruijff wel binnenhalen voor de buitenwacht op de één of andere manier, anders waren ze zowiezo kansloos, maar ze wilden hem geen verantwoording geven. Ze wilden de touwtjes in eigen handen houden, maar Cruijff trapte het gaspedaal vol in..voor ONS en voor AJAX en daar gaat het om!!! JOHAN CRUIJFF////HELD.
Dat klopt...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verlenging contract en verhuur Jozefzoon

0.0082309