BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Shirt met 3e ster

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ajaxuitmokum!
 ajaxuitmokum! - vrijdag 10 juni 2011 - 17:25   quote  deeplink  
Heeft iemand enig idee waar ik een ajax shirt, uit/of thuis, met de 3 sterren online kan bestellen??
PETER111
 PETER111 - vrijdag 10 juni 2011 - 17:28   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-21696/
Pietje
 Pietje - vrijdag 10 juni 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2011 - 17:25 schreef ajaxuitmokum! het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik een ajax shirt, uit/of thuis, met de 3 sterren online kan bestellen??
Probeer het hier eens, ajaxuitmokem!

http://www.ajaxshop.nl/nl
joduh
 joduh - vrijdag 10 juni 2011 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2011 - 17:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Probeer het hier eens, ajaxuitmokem!

http://www.ajaxshop.nl/nl
ik geloof vanaf de 28e pas pietje....
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 10 juni 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2011 - 17:48 schreef joduh het volgende:

[..]

ik geloof vanaf de 28e pas pietje....
Ik krijg hem op de 28ste..
Ride
 Ride - vrijdag 17 juni 2011 - 11:19   quote  deeplink  
En het oude logo...

Ajaxthuis.JPG
Rogier
 Rogier - vrijdag 17 juni 2011 - 12:01   quote  deeplink  
WOW !! Dat vind ik toch wel erg mooi, net zoals het "Wij Zijn Ajax" op de mouw.
Ride
 Ride - vrijdag 17 juni 2011 - 12:50   quote  deeplink  
Ik ook man. ben apetrots op dit shirt maar zou het nog genialer vinden als er geen strepen op de mouwen zouden zijn.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 17 juni 2011 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 11:19 schreef Ride het volgende:
En het oude logo...

[ afbeelding ]
Dit is wel heel gaaf!
flithje
 flithje - vrijdag 17 juni 2011 - 13:59   quote  deeplink  
wel mooi, als het maar niet "te" wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door flithje --
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 17 juni 2011 - 14:08   quote  deeplink  
Facking vet!
Ik kan niet wachten totdat ik hem heb 28 juni!
Ajx
 Ajx - vrijdag 17 juni 2011 - 22:16   quote  deeplink  
idd mooi shirt, maar wat komt er precies op de voorkant?? behalve natuurlijk logo, aegon en adidasteken? dit seizoen was er natuurlijk het andreaskruis. weet iemand dat?
remco k
 remco k - zaterdag 18 juni 2011 - 16:16   quote  deeplink  
Ik denk dat het thuissirt dit jaar aan de voorkant rood en wit zal zijn.
alibabba
 alibabba - zaterdag 18 juni 2011 - 16:17   quote  deeplink  
Eens loop ik in een AJAX-shirt met 4 sterren:)))))
remco k
 remco k - zaterdag 18 juni 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2011 - 16:17 schreef alibabba het volgende:
Eens loop ik in een AJAX-shirt met 4 sterren:)))))
Als jij in een Ajax shirt loopt met 3 sterren, loop je al met 5 sterren: 3 sterren op de borst, 1 bruine ster, en jij bent een ster
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 18 juni 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 14:08 schreef Hasjkoph het volgende:
Facking vet!
Ik kan niet wachten totdat ik hem heb 28 juni!
Kost zo'n ding eigenlijk?
alibabba
 alibabba - zaterdag 18 juni 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2011 - 16:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Als jij in een Ajax shirt loopt met 3 sterren, loop je al met 5 sterren: 3 sterren op de borst, 1 bruine ster, en jij bent een ster
Blijft het 4 sterren...ik ben een vallende:)))))
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 18 juni 2011 - 17:14   quote  deeplink  
Denk eerder reizende
Ride
 Ride - maandag 20 juni 2011 - 12:35   quote  deeplink  
49343_16536__20062011_1101.jpg
Ride
 Ride - maandag 20 juni 2011 - 12:35   quote  deeplink  
49344_16536__20062011_1101.jpg
Bertus123
 Bertus123 - maandag 20 juni 2011 - 13:43   quote  deeplink  
ziet er top uit! Ga hem zeker bestellen! met badge, met naam ziet ie er nog beter uit
Ajx
 Ajx - maandag 20 juni 2011 - 14:02   quote  deeplink  
ziet er zeker facking mooi uit, en waarom kost die badge 6 euro?? maar bij ajax shop kost die 81,- met badge!!!!! ik weet dat hij mooi is, maar dat prijskaartje is een beetje overdreven, of stel ik me aan?
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 20 juni 2011 - 14:05   quote  deeplink  
Heb geen badge, wel 3 sterren voor 75 euro..
Zonder naam en nummer.. Doe ik nooit en als ik dat wel deed zou het Hartman met nr. 3 zijn..
Bertus123
 Bertus123 - maandag 20 juni 2011 - 14:09   quote  deeplink  
shirts zijn wel duur ja, helaas.. waarom dat zoveel moet kosten weet ik ook niet.. Waar zijn de tijden gebleven dat je dit soort shirts voor 50 gulden kocht... Nu dus bijna 3 keer zo duur.

Naam zal waarschijnlijk "Chef" worden met nummer 23. Of misschien toch van een huidige speler. Eriksen of Sulejmani dnek ik dan..
dikzak
 dikzak - maandag 20 juni 2011 - 15:10   quote  deeplink  
Wanneer worden de nieuwe rugnummers bekendgemaakt?
Rogier
 Rogier - maandag 20 juni 2011 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 14:09 schreef Bertus123 het volgende:
shirts zijn wel duur ja, helaas.. waarom dat zoveel moet kosten weet ik ook niet.. Waar zijn de tijden gebleven dat je dit soort shirts voor 50 gulden kocht... Nu dus bijna 3 keer zo duur.
Inflatie, Euro, Oplichters, Hebzucht......daar zijn je redenen.
Bertus123
 Bertus123 - maandag 20 juni 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 15:17 schreef Rogier het volgende:

[..]

Inflatie, Euro, Oplichters, Hebzucht......daar zijn je redenen.
vooral de laatste 2 redenen denk ik ja.. Inflatie heb je altijd, maar niet dat een shirt 3 keer zoveel moet kosten. Euro heeft er wel iets aan mee geholpen ja, maar uiteindelijk kom ik toch ook op hebzucht en oplichting uit.. Die shirts moeten wel een winstmarge hebben van 75% ofzo...
Bertus123
 Bertus123 - maandag 20 juni 2011 - 15:27   quote  deeplink  
en toch besteld een echte fan er natuurlijk 1, waardoor de prijs niet snel zal dalen.. De prijs zal eerder nog stijgen denk ik.. maar waar trek je de grens? Bij mij komt die toch wel erg dicht in de buurt nu.. Met naam, nummer en badge ben je al 101 euro (!!!) kwijt exclusief verzending...
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 20 juni 2011 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 15:27 schreef Bertus123 het volgende:
en toch besteld een echte fan er natuurlijk 1, waardoor de prijs niet snel zal dalen.. De prijs zal eerder nog stijgen denk ik.. maar waar trek je de grens? Bij mij komt die toch wel erg dicht in de buurt nu.. Met naam, nummer en badge ben je al 101 euro (!!!) kwijt exclusief verzending...
En de verzendkosten zijn ook nog 5 euro ofzo..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 20 juni 2011 - 16:19   quote  deeplink  
Ik vind die adidas strepen wel lelijk, ook op de broekjes :(
bird
 bird - maandag 20 juni 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 16:19 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik vind die adidas strepen wel lelijk, ook op de broekjes :(
sommige mensen moeten wat tezeiken hebbe is het dan nooit goed heb je 3 sterren en het oude logo janken ze nog
Rogier
 Rogier - maandag 20 juni 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 15:25 schreef Bertus123 het volgende:

[..]

vooral de laatste 2 redenen denk ik ja.. Inflatie heb je altijd, maar niet dat een shirt 3 keer zoveel moet kosten. Euro heeft er wel iets aan mee geholpen ja, maar uiteindelijk kom ik toch ook op hebzucht en oplichting uit.. Die shirts moeten wel een winstmarge hebben van 75% ofzo...
Nou....vanaf de 50 gulden tijd tot nu (midden jaren 90-2011) zit echt HEEL VEEL inflatie. Er zijn honderden miljarden aan euro's bijgedrukt zonder dat de produktie steeg.

Maargoed...On-topic: Mooi shirt alleen de rode baan idd iets te breed. Maarja...ik maak me daar niet druk om want ik koop hem toch niet. De tijd dat ik met voetbalshirt aanloop ben ik al voorbij ;-))

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juni 2011 door Rogier --
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 20 juni 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 16:28 schreef bird het volgende:

[..]

sommige mensen moeten wat tezeiken hebbe is het dan nooit goed heb je 3 sterren en het oude logo janken ze nog
Met alle respect, maar dat heeft toch niets met elkaar te maken.

a ) Oude logo moet op de voorkant ipv grote smurf die we er nu op hebben zitten.
b ) Adidas strepen moeten weg. Allemaal leuk dat ze veel geld geven, maar die strepen zijn een doorn in het oog, en verneuken het shirt.
c ) de rode baan wordt met 't jaar breder. Nog even en we spelen inderdaad in Arsenal / AZ tenue's.
d ) Die kraag... Doe hem dan helemaal rood, want nu lijkt het meer een kraag die onze vrienden uit rotje knor zullen dragen.
e ) En als laatste, zorg je dat de sterren hoe dan ook zichtbaar blijven. Nu lijkt het erop dat de kraag er overheen hangt.

Kortom, voor verbetering vatbaar dus. Ik vrees echter dat er zolang we Adidas als shirt sponsor hebben, weinig verandering in gaat komen.
Bertus123
 Bertus123 - maandag 20 juni 2011 - 16:41   quote  deeplink  
inflatie is er altijd, maar het is nog niet zoveel dat de inflatie alleen verantwoordelijk is voor een rpijs die 3 keer zo hoog ligt. Hebzucht en afzetterij zit er zeker ook bij!

De tijd dat ik overdag in een shirt loop is ook wel weg, maar de tijd dat ik voor de tv of in de bar met een voetbalshirt aan een wedstrijd zit te kijken zal niet snel weg gaan en hopelijk zal dat altijd blijven!
Pejdori
 Pejdori - maandag 20 juni 2011 - 16:57   quote  deeplink  
De kraag, de rode baan, de strepen, het oude logo................nu zitten er eindelijk 3 sterren op en nog is het niet goed, kijk eens naar de shirts de afgelopen 30 jaar, soms mooi, soms minder mooi, van mijn part spelen ze in een vuilniszak, ik wil de komende jaren in de Arena nog een keer of 10 de sfeer van 15 Mei meemaken, kippenvel, genieten, emotie, spanning, toen heb ik niemand over 'het shirt' gehoord, hou toch op, volgend jaar weer kampioen en de rest is bijzaak..........en dit shirt is gewoon strak, mooie details, wij zijn Ajax wij zijn de beste!
Bertus123
 Bertus123 - maandag 20 juni 2011 - 17:07   quote  deeplink  
+1
Boilesen
 Boilesen - maandag 20 juni 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 16:57 schreef Pejdori het volgende:
De kraag, de rode baan, de strepen, het oude logo................nu zitten er eindelijk 3 sterren op en nog is het niet goed, kijk eens naar de shirts de afgelopen 30 jaar, soms mooi, soms minder mooi, van mijn part spelen ze in een vuilniszak, ik wil de komende jaren in de Arena nog een keer of 10 de sfeer van 15 Mei meemaken, kippenvel, genieten, emotie, spanning, toen heb ik niemand over 'het shirt' gehoord, hou toch op, volgend jaar weer kampioen en de rest is bijzaak..........en dit shirt is gewoon strak, mooie details, wij zijn Ajax wij zijn de beste!
helemaal mee eens (behalve dat vuilniszakken verhaal dan)
Als ik dit shirt zie, dan zie ik gewoon een AJAX shirt niets meer niets minder. En Ajax shirts zijn de mooiste shirts van allemaal. Ieder jaar is er weer gezeik over bepaalde details. Het shirt is wit met een rode baan in t midden, 3 sterren, gouden badge en mooie de oude logo's op de rug. PRIMA
3 sterren kampioen
 3 sterren kampioen - maandag 20 juni 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Op vertoon van je seizoenskaart krijg je 10% korting op al je aankopen, dus dat scheelt toch 8,10 EUR op het nieuwe shirt met gouden badge. Alle kleine beetjes helpen toch.
thomASS
 thomASS - maandag 20 juni 2011 - 17:25   quote  deeplink  
Al vul je lidnummer van Ajax bij de bestelling in dan krijg je 10% korting :)

quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 17:24 schreef 3 sterren kampioen het volgende:
Op vertoon van je seizoenskaart krijg je 10% korting op al je aankopen, dus dat scheelt toch 8,10 EUR op het nieuwe shirt met gouden badge. Alle kleine beetjes helpen toch.
Je was me net voor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juni 2011 door thomASS --
3 sterren kampioen
 3 sterren kampioen - maandag 20 juni 2011 - 17:32   quote  deeplink  
Ik vind het een gaaf shirt, dit word wederom weer een collectes item. Het eerste shirt met 3 sterren, ik krijg weer kippenvel als ik aan dat mooie moment terug denk op 15 mei jl., en als dan die 3 prachtige sterren op dat shirt zie staan.
alibabba
 alibabba - maandag 20 juni 2011 - 17:59   quote  deeplink  
Waarom word dat shirt niet naar de behoefte van de supporters gemaakt en gaan ze vantevoren niet met de supportersgroep om tafel zitten? Is dat nou zo moeilijk? Ik begrijp het allemaal niet meer...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 20 juni 2011 - 18:07   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/2448852/2011/06/20/Ajax-fans-gruwen-van-Adidas-strepen-en-Feyenoord-kraag.dhtml

Ajax-fans gruwen van Adidas-strepen en 'Feyenoord-kraag'
media_l_873353.jpg

Ajax heeft vandaag zijn nieuwe thuisshirt gepresenteerd. Het thuistenue is jaarlijks een voorwerp van discussie onder de supporters van de Amsterdamse club. Ook over het shirt van het komende seizoen zijn weinig aanhangers te spreken.

De 'Feyenoord-kraag' die over de sterren valt. Hoewel het Ajax-thuisshirt jaarlijks dezelfde structuur heeft met een rode baan in het midden en vergeleken met andere clubs verhoudingsgewijs weinig verandert, klagen veel fans over de stempel die kledingsponsor Adidas er op drukt. Vooral de drie strepen zijn een doorn in het oog van de hoofdstedelijke supporters.

Werd in het eerste contract met de Duitse firma nog afgesproken dat de strepen alleen op het shirt zouden zitten bij Europese duels, sinds enkele jaren speelt Ajax alléén nog met het Adidas-kenmerk. Dit seizoen zijn er ook strepen op de broek en sokken te vinden.

Ajax speelt komend seizoen voor het eerst met drie sterren, behaald na het dertigste landskampioenschap, op het shirt. Knullig genoeg is op een promotiefoto van Adidas echter te zien hoe het kraagje - door sommigen al een 'Feyenoord-kraagje' genoemd - half over de sterren valt.

Alsof er dan nog niet genoeg mis is met het tenue, is ook de rode baan volgens velen te breed. Een fan: 'Misschien kunnen we een deal sluiten met Arsenal en AZ, we spelen toch in dezelfde shirts.'

Een meerderheid van de supporters ziet ook graag het oude logo terug op de borst. Als tegemoetkoming staan nu de vier logo's die Ajax in de geschiedenis gebruikt heeft in de nek afgebeeld
Boilesen
 Boilesen - maandag 20 juni 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 18:07 schreef RedDevil1990 het volgende:

Ajax-fans gruwen van Adidas-strepen en 'Feyenoord-kraag'

stemmingmakerij die titel gatver. ieder jaar zijn er groepen ontevreden maar denk dat een ruime meerderheid fans echt geen probleem heeft met dit shirt. Beginnen ze ook weer over het oude logo te janken. GET OVER IT
bird
 bird - maandag 20 juni 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 18:17 schreef Boilesen het volgende:

[..]

stemmingmakerij die titel gatver. ieder jaar zijn er groepen ontevreden maar denk dat een ruime meerderheid fans echt geen probleem heeft met dit shirt. Beginnen ze ook weer over het oude logo te janken. GET OVER IT
mee eens
bird
 bird - maandag 20 juni 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 16:37 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Met alle respect, maar dat heeft toch niets met elkaar te maken.

a ) Oude logo moet op de voorkant ipv grote smurf die we er nu op hebben zitten.
b ) Adidas strepen moeten weg. Allemaal leuk dat ze veel geld geven, maar die strepen zijn een doorn in het oog, en verneuken het shirt.
c ) de rode baan wordt met 't jaar breder. Nog even en we spelen inderdaad in Arsenal / AZ tenue's.
d ) Die kraag... Doe hem dan helemaal rood, want nu lijkt het meer een kraag die onze vrienden uit rotje knor zullen dragen.
e ) En als laatste, zorg je dat de sterren hoe dan ook zichtbaar blijven. Nu lijkt het erop dat de kraag er overheen hangt.

Kortom, voor verbetering vatbaar dus. Ik vrees echter dat er zolang we Adidas als shirt sponsor hebben, weinig verandering in gaat komen.
jank niet zo wees blij
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 20 juni 2011 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 18:17 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Beginnen ze ook weer over het oude logo te janken. GET OVER IT
+1
Blokkie1974
 Blokkie1974 - maandag 20 juni 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 18:23 schreef bird het volgende:

[..]

jank niet zo wees blij
precies....

al dat gezeik over een shirt.
als je hem niet mooi vind koop hem dan niet.

als je een oud logo erop wil, vraag of je moeder er eentje opnaait.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 20 juni 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 16:35 schreef Rogier het volgende:

[..]

Nou....vanaf de 50 gulden tijd tot nu (midden jaren 90-2011) zit echt HEEL VEEL inflatie. Er zijn honderden miljarden aan euro's bijgedrukt zonder dat de produktie steeg.

Maargoed...On-topic: Mooi shirt alleen de rode baan idd iets te breed. Maarja...ik maak me daar niet druk om want ik koop hem toch niet. De tijd dat ik met voetbalshirt aanloop ben ik al voorbij ;-))
Geld voor mij ook man,100 euro voor een stukkie textiel,hoe gek ben je.
Overigens heeft AFCA mooiere kleding
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 20 juni 2011 - 23:40   quote  deeplink  
mooi of niet (ik vind trouwens van wel), op naar de ****

AJAX FOREVER!!!! met wat voor shirt dan ook!
overigens heeft een AFCA-shirt al ***** (jawel, 5 sterren)ook erg mooi trouwens!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juni 2011 door Ronald 1960 --
Jacco
 Jacco - dinsdag 21 juni 2011 - 09:02   quote  deeplink  
Het shirt heeft wel weer een doorlopende rode baan! Mag ook wel gezegd worden.
Al in al, geen slecht shirt. Maar dat kraagje die over de sterren valt is natuurlijk wel erg jammer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Shirt met 3e ster

0.0099411