|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Blij met wat? Dat het shirt, wat ooit Ajax uitstraalde, verneukt wordt door een Multinational die de historie van de clubs geen reet interesseert, en enkel geinteresseerd is in dollar tekens.
Het uitshirt van Heerenveen straalde nog meer Ajax uit, dan ons eigen thuis-tenue.
En dan nog maar te zwijgen over de strepen op 't broekje en de sokken.
Nu begrijp ik ook waarom de logo's, waaronder 't oude logo, op de achterkant van het shirt zijn gekomen. Om de supporters te laten voordoen dat ze wel degelijk aan ons denken. Terwijl het shirt met het jaar op een Arsenal shirt begint te lijken.
Maar goed, blijkbaar trappen er weer veel mensen in.
Het is dat we nog tot 2019!! aan Adidas vast zitten, anders had ik de concurrenten gevraagd om eens een ontwerp te maken.
Enige positieve aan het shirt:
- Wij zijn Ajax op de mouw - Doorlopende rode baan - 3 sterren, al valt de kraag daar weer overheen - Logo's aan de achterkant, al is dat om ons supporters een lap voor het oog te houden
Maar goed, hij zal uiteindelijk toch wel weer in mijn kast hangen. Simpelweg omdat er te veel emotionele waarde aan zit.
De trotsheid op de club, ons aller Ajax. Al valt het shirt (wederom) erg tegen, sommige dingen zijn nu eenmaal belangrijker dan de fysieke aspecten waar je waarde aan hecht als supporter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Als je het niet mot dan koop je het toch niet |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Het is niet een kwestie van motten of niet motten. Het is een kwestie van historie, en (club)uitstraling. Vooral de oude garden hechten daar veel (emotionele) waarden aan.
Mensen zijn verschillend, en vinden een aantal dingen belangrijk die andere totaal niet interesseren.
Om hen dan te bestempelen als zeikers, gaat dan toch echt te ver.
Maar goed, zo kunnen we nog wel uren door "discusseren", maar daar wordt niemand vrolijk van.
Mensen die het graag anders zien, kunnen niets anders dan hopen dat het nieuwe bestuur het anders ziet/wilt, of anders wachten tot 2019. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
ik blijf erbij dat als ik naar dit shirt kijk, ik in een oogopslag een ajaxshirt zie en niets anders. prima dus |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
het is best wel mooi, maar de baan is wel iets breder, moet absoluut niet nog breder. het krantenartikel is een beetje té, dat hebben ze gemaakt naar aanleiding van 3 boze supporters, maar oke, de kraag is ook een beetje te lang. maar als een je een echte supporter bent, dann koop je dit shirt! ***, dat is dé reden, het eerstte shirt met drie sterren, hoelang hebben we daar dan om zitten dromen?? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 - 14:46 schreef Ajx het volgende:het is best wel mooi, maar de baan is wel iets breder, moet absoluut niet nog breder. het krantenartikel is een beetje té, dat hebben ze gemaakt naar aanleiding van 3 boze supporters, maar oke, de kraag is ook een beetje te lang. maar als een je een echte supporter bent, dann koop je dit shirt! ***, dat is dé reden, het eerstte shirt met drie sterren, hoelang hebben we daar dan om zitten dromen?? Ik ga hem dan ook zeker halen,al mag je best kritisch blijven richting Adidas.
Zit alleen nog te twijfelen of ik de achterkant laat bedrukken (naam + nummer).
Misschien dat ik het gewoon simpel laat door enkel nummer 14 achterop te laten zetten.
Ik heb wel een vraagje overigens. De Champions of Honor badge (4x CL), krijg je die er nu automatisch bij of moet je die er los bij op laten drukken, net als de Eredivisie badge? |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
ik dacht dat je die er ook los bij moest bestellen, maar dat weet ik niet zeker |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
desnoods knip ik dat kraagje er zelf af. is het trouwens mogelijk op je shirt van seizoen 2010/2011 Derde ster te laten bedrukken? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 - 16:24 schreef flithje het volgende:desnoods knip ik dat kraagje er zelf af. is het trouwens mogelijk op je shirt van seizoen 2010/2011 Derde ster te laten bedrukken? Er zijn alleen 'opplaksterren'. Pas later kun je met genaaide sterren een shirt halen.. |
|
|
|
|
Bertus123
|
|
|
er zijn altijd klagers en mensen die het niks vinden. Of zoals ze in Amerika zeggen: U love it, or u hate it.. Helaas moet hier in NL altijd alleen het negatieve in het nieuws gebracht worden
Ik vind het een prachtig shirt en ga t zeker bestellen! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 - 16:41 schreef Bertus123 het volgende:er zijn altijd klagers en mensen die het niks vinden. Of zoals ze in Amerika zeggen: U love it, or u hate it.. Helaas moet hier in NL altijd alleen het negatieve in het nieuws gebracht worden Ik vind het een prachtig shirt en ga t zeker bestellen! Eens.. Heb het ook al besteld.. Volgende week dinsdag door m'n brievenbus.. Hopelijk in de ochtend vóór 8 uur, maar denk het niet, want ik heb die dag sportdag en zou graag dan met m'n nieuwe Ajaxshirt daar al rond willen lopen :P |
|
|
|
|
Bertus123
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 - 16:43 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Eens.. Heb het ook al besteld.. Volgende week dinsdag door m'n brievenbus.. Hopelijk in de ochtend vóór 8 uur, maar denk het niet, want ik heb die dag sportdag en zou graag dan met m'n nieuwe Ajaxshirt daar al rond willen lopen :P de post begint ook pas om 08:00 volgens mij.. en als het een pakketje is komt het meestal pas rond de middag helaas ;-) Ik wacht nog ff op salaris en dan ga ik m bestellen :-) nog 2 weekjes wachten dus |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 - 16:52 schreef Bertus123 het volgende:[..] de post begint ook pas om 08:00 volgens mij.. en als het een pakketje is komt het meestal pas rond de middag helaas ;-) Ik wacht nog ff op salaris en dan ga ik m bestellen :-) nog 2 weekjes wachten dus Dacht ik al ja.. Jammer Dan maar met mijn Ajaxshirtje van 2008/2009.. 2 weekjes.. Hmm.. Vraag me af of er eigenlijk iets verandert na 28 juni.. Bijv. de 3 sterren of die opgenaaid worden. Dat soort dingen. |
|
|
|
|
Bertus123
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 - 16:54 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dacht ik al ja.. Jammer Dan maar met mijn Ajaxshirtje van 2008/2009.. 2 weekjes.. Hmm.. Vraag me af of er eigenlijk iets verandert na 28 juni.. Bijv. de 3 sterren of die opgenaaid worden. Dat soort dingen. sterren zullen toch wel opgenaaid worden lijkt me? Dacht dat alleen op oude shirts ze er nog opgeplakt konden worden.. nieuwe zullen toch wel opgenaaid worden?!? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 - 17:00 schreef Bertus123 het volgende:[..] sterren zullen toch wel opgenaaid worden lijkt me? Dacht dat alleen op oude shirts ze er nog opgeplakt konden worden.. nieuwe zullen toch wel opgenaaid worden?!? Weet ik niet.. Ik weet ook niet of op mijn shirt ze worden opgenaaid.. Ik wacht het allemaal af en zal het dan dinsdag vertellen hoe m'n shirt eruit ziet.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
We love you Ajax we do, We love you Ajax we do, We love you Ajax we do, oooohh Ajax we love you |
|
|
|
|
ajaxuitmokum!
|
|
|
Hoe zit het met de rugnummers? Ik wil graag Eriksen achter op mijn shirt en hij speelde afgelopen seizoen met nummer 8, maar voor hetzelfde geld speelt hij volgend jaar met nummer 10. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ajaxuitmokum!
|
|
|
Haha is goed. Nee, maar denken jullie dat Eriksen volgend jaar met 10 speelt of zal hij 8 houden? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 - 19:15 schreef ajaxuitmokum! het volgende:Haha is goed. Nee, maar denken jullie dat Eriksen volgend jaar met 10 speelt of zal hij 8 houden? Wat ik bij het NL elftal begreep was Frank daar wel van de juiste nummers bij de juiste positie, het zou dus inderdaad maarzo eens kunnen zijn dat Eriksen komend seizoen met nummer 10 speelt, al speelt Ajax onder de Boer natuurlijk niet met een echte nummer 10. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik verwacht 10 eerlijk gezegt.....ach gewoon doen man,heb je iets unieks!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zet er dan nog een tien voor.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 20 juni 2011 - 14:09 schreef Bertus123 het volgende:shirts zijn wel duur ja, helaas.. waarom dat zoveel moet kosten weet ik ook niet.. Waar zijn de tijden gebleven dat je dit soort shirts voor 50 gulden kocht... Nu dus bijna 3 keer zo duur. Naam zal waarschijnlijk "Chef" worden met nummer 23. Of misschien toch van een huidige speler. Eriksen of Sulejmani dnek ik dan.. het idiote is als je in china komt (ik was er 2 jaar geleden) liggen die officiele shirtjes voor amper 5 euro te koop |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 - 20:52 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] het idiote is als je in china komt (ik was er 2 jaar geleden) liggen die officiele shirtjes voor amper 5 euro te koop idd moet je nagaan dat ze dan nog steeds winst maken. Winstmarge van 1000%
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door thomASS -- |
|
|
|
|
Bertus123
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 - 17:12 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Weet ik niet.. Ik weet ook niet of op mijn shirt ze worden opgenaaid.. Ik wacht het allemaal af en zal het dan dinsdag vertellen hoe m'n shirt eruit ziet.. thnx man! top! |
|
|
|
|
Bertus123
|
|
|
quote: importeren vanuit china is best duur he, vervoerskosten, belastingen enzovoort. En ik denk dat je China (nog) niet kunt vergelijken met Nederland. Qua inkomsten, mensenrechten, enzovoort. En je weet natuurlijk ook niet waar die shirts vandaan komen. Kunnen makkelijk gestolen zijn uit een vrachtwagen ofzo, of dat het een partij is waar iets niet in goed is. Een stiksel verkeerd gestikt, een ster die scheef staat, een logo dat mislukt is, ga zo maar door. Die doen ze meestal gewoon voor niks weg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 09:33 schreef Bertus123 het volgende:[..] importeren vanuit china is best duur he, vervoerskosten, belastingen enzovoort. En ik denk dat je China (nog) niet kunt vergelijken met Nederland. Qua inkomsten, mensenrechten, enzovoort. En je weet natuurlijk ook niet waar die shirts vandaan komen. Kunnen makkelijk gestolen zijn uit een vrachtwagen ofzo, of dat het een partij is waar iets niet in goed is. Een stiksel verkeerd gestikt, een ster die scheef staat, een logo dat mislukt is, ga zo maar door. Die doen ze meestal gewoon voor niks weg.. Importeren kost geen drol, een shirtje kost daar 5 euro ( zegt men hier) transportkosten voor dat gewicht inclusief track and trace zijn zo'n 13,95. en dit soort kleine pakketjes komen vrijwel altijd door de douane, gebeurt dat niet betaal je belasting over die 18,95..
Ik heb heel erg veel modelbouwspullen uit china en japan hierheen laten komen, en ik heb over in totaal meer dan 110 pakketjes, slechts 2 keer belasting betaald..
Die shirts waar men het trouwens over heeft, worden in een andere fabriek gemaakt, hier eist men kwaliteit, en daar is het gewoon een massa product. |
|
|
|
|
D-2501
|
|
|
Geweldig mooi T-shirt, alleen jammer van dat kraagje.. |
|
|
|
|
VCK
|
|
|
ach ga ergens huilen in een hoekje stelletje joden |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 - 12:24 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Het is niet een kwestie van motten of niet motten. Het is een kwestie van historie, en (club)uitstraling. Vooral de oude garden hechten daar veel (emotionele) waarden aan. Mensen zijn verschillend, en vinden een aantal dingen belangrijk die andere totaal niet interesseren. Om hen dan te bestempelen als zeikers, gaat dan toch echt te ver. Maar goed, zo kunnen we nog wel uren door "discusseren", maar daar wordt niemand vrolijk van. Mensen die het graag anders zien, kunnen niets anders dan hopen dat het nieuwe bestuur het anders ziet/wilt, of anders wachten tot 2019. Ik bestempel niemand als zeikerd. Maar dat shirt is zo ontworpen en dat zal niet meer veranderen. 50% zal het shirt mooi vinden en 50% niet. Volgend jaar heeft degene die dit shirt niet mooi vind meer geluk. En heeft degene die dit shirt wel mooi vind minder geluk |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: whahahahahah huilen?????????hahahahaha kweet niet voor welk zielig cluppie jij ben man.....maar het is in ieder geval een club die minder is dan AJAX....hahahahhahahahaha en huilen???wij???wij lachen nog steeds man!!!!!!!!!!!!!!!en dat duurt nog wel 3 jaar!!!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 18:24 schreef joduh het volgende:[..] whahahahahah huilen?????????hahahahaha kweet niet voor welk zielig cluppie jij ben man.....maar het is in ieder geval een club die minder is dan AJAX....hahahahhahahahaha en huilen???wij???wij lachen nog steeds man!!!!!!!!!!!!!!!en dat duurt nog wel 3 jaar!!!!!!! BAM!!!!!!!! AJAX kampioen!!!!!!:)))))))))))))) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
voor 250 Baht hier wel te koop |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Zo, jij hebt lef.. heb je al je tanden nog? Is leuker namelijk ... |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Adidas Boeit me niet Shirt boeit me ook vrij weinig het zon nooit grote aanpassing ALS ZE GVD maar Goed spelen |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Hopelijk wordt het shirt morgen ook echt bezorgd en niet pas morgen verzonden :) |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
VRAAG:
Weet Iemand of de Afscheidswedstrijd van Van Der Sar op Eredivisie Live of ergens anders op tv te volgen is?!
Dank je! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 19:08 schreef ThreeStars het volgende:VRAAG: Weet Iemand of de Afscheidswedstrijd van Van Der Sar op Eredivisie Live of ergens anders op tv te volgen is?! Dank je! Nog niets van bekend zoals ik weet. Zal er wel opkomen neem ik aan maar waarop en hoelaat?? Word vervolgd... |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Mooi want ik wil het wel zien Mooi Begin van mijn Vakantie de dag erna ben ik Naar Gran Canaria (Spanje) en dan die zoon van Edwin is ff kijken |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
gewoon een mooi shirt en die strepen staan erop omdat adidas er 9 miljoen in pompt dus daar willen ze ook wat voor terug.Maar dat is logisch!!!!!!!!! vak 427 rules |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
vak 427 rules?????whahahah ok jouw dag man!!!!!!vandaag alleen dan he?;-) |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
Onderstaand artikel uit bestelling met bestelnummer ....... van 20-06-2011 hebben wij overgedragen aan Selektvracht. Je ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
Deze mail kreeg ik vanmiddag, Weet iemand hoe lang het duurt voordat het shirt dan binnen is? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 22:04 schreef afcadavid het volgende:Onderstaand artikel uit bestelling met bestelnummer ....... van 20-06-2011 hebben wij overgedragen aan Selektvracht. Je ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk. Deze mail kreeg ik vanmiddag, Weet iemand hoe lang het duurt voordat het shirt dan binnen is? Ik kreeg een soortgelijke mail.. Zal morgen wel zijn.. Anders woensdag.. |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Pakje is ontvangen op depot en wordt vandaag aangeboden. 28-06 2011 Zeer schon. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Very nice :)
Hmm ik moet hem ook maar eens bestellen. Is er al iets bekend over de badge of honour? Zie hem namelijk nergens staan op Ajax.nl/Fanshop.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Dit is echt gaaf!! Ga het shirt steeds mooier vinden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
@hasjkoph laat je even weten wanneer je het shirt binnen hebt?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2011 door afcadavid -- |
|
|
|