|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik zou het binnen hebben nu.. Alleen er was niemand thuis en m'n buren zijn niet helemaal 100%, dus stond op het papiertje dat ik het morgen krijg.. Moet ik nog een dag wachten.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Dat is kut man, heb jij het shirt met alle toeters en bellen besteld? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Heb met 3 sterren, zonder naam of nummer is 70 euro no iets inclusief verzendkosten.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 14:50 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Heb met 3 sterren, zonder naam of nummer is 70 euro no iets inclusief verzendkosten.. Heb wel een keertje 3 sterren tegelijk genaaid..
duim links, duim rechts en mijn wonderpaal in de middelste... |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Shirt binnen! Jammer van de sticker sterretjes. Maar is wel super mooi shirt. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 14:52 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Heb wel een keertje 3 sterren tegelijk genaaid.. duim links, duim rechts en mijn wonderpaal in de middelste... Werelds.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Moet je ze er zelf opplakken? Weet niet goed wat ik me daarbij voor moet stellen, of is dat hetzelfde als wat ze bij de Arena doen? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 16:11 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Moet je ze er zelf opplakken? Weet niet goed wat ik me daarbij voor moet stellen, of is dat hetzelfde als wat ze bij de Arena doen? Ja zijn er al opgeplakt. Maar te erg stickertje gevoel. Maargoed ik heb eindelijk *** |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
@ hasjkoph Heb het shirt ook net binnen xD de man die kwam bezorgen heeft niet eens aangebeld hij gooide gelijk papiertje met dat er niemand thuis was door de brievenbus xD ik erachteraan we zijn wel thuis dus nu heb ik het shirt(A) drie sterren plus gouden eredivisie logo
moet zeggen Top shirt:) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 17:14 schreef afcadavid het volgende:@ hasjkoph Heb het shirt ook net binnen xD de man die kwam bezorgen heeft niet eens aangebeld hij gooide gelijk papiertje met dat er niemand thuis was door de brievenbus xD ik erachteraan we zijn wel thuis dus nu heb ik het shirt(A) drie sterren plus gouden eredivisie logo moet zeggen Top shirt:) Mooi man! Ik krijg hem nu morgen.. Gelukkig is er dan wel iemand thuis.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Heb hem eindelijk binnen hoor! 1 vraagje alleen: Ik zie nu al dat de sterren heel makkelijk kunnen loslaten.. Hoe doe je dat dan met wassen? Zo gaan die sterren er heel snel vanaf.. Of heb ik het nu mis? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Als ik jou was zou ik het shirt altijd binnenstebuiten wassen. Dan gaan de sterren + eventuele bedrukking stuk langer mee. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 15:12 schreef Booya4Afca het volgende:Als ik jou was zou ik het shirt altijd binnenstebuiten wassen. Dan gaan de sterren + eventuele bedrukking stuk langer mee. Ok, thanks! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 14:57 schreef Hasjkoph het volgende:Heb hem eindelijk binnen hoor! 1 vraagje alleen: Ik zie nu al dat de sterren heel makkelijk kunnen loslaten.. Hoe doe je dat dan met wassen? Zo gaan die sterren er heel snel vanaf.. Of heb ik het nu mis? gewoon niet dragen man....... |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 14:57 schreef Hasjkoph het volgende:Heb hem eindelijk binnen hoor! 1 vraagje alleen: Ik zie nu al dat de sterren heel makkelijk kunnen loslaten.. Hoe doe je dat dan met wassen? Zo gaan die sterren er heel snel vanaf.. Of heb ik het nu mis? Ik zal hem met de hands wassen. Geen risico nemen dat iets gaat vervagen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Met een spijker ophangen, hebben ze vroeger ook bij een of ander persoon gedaan en daar praat men nu nog over.......:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: JIJ zal hem met de hand wassen??? Kunnen we dan wel een datum afspreken, want zomaar mijn shirt opsturen vind ik wel wat ver gaan.. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 17:11 schreef remco k het volgende:[..] JIJ zal hem met de hand wassen??? Kunnen we dan wel een datum afspreken, want zomaar mijn shirt opsturen vind ik wel wat ver gaan.. Nja mijn moeder. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: oke dat is mooi, hoe wil je het hebben dan, per man, of gewoon 1 keer in de maand het hele forum in 1 keer?? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 14:57 schreef Hasjkoph het volgende:Heb hem eindelijk binnen hoor! 1 vraagje alleen: Ik zie nu al dat de sterren heel makkelijk kunnen loslaten.. Hoe doe je dat dan met wassen? Zo gaan die sterren er heel snel vanaf.. Of heb ik het nu mis? Hoe zit het met 't veelbesproken kraagje?
Valt hij echt (deels) ver de hardbevochten sterren heen ? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Nee zit er nog "ruim" boven. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 12:18 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Hoe zit het met 't veelbesproken kraagje? Valt hij echt (deels) ver de hardbevochten sterren heen ? Nee, valt mee.. Vindt hem op zich wel meevallen hoor, dat kraagje.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat ben je nu kwijt voor zo'n shirtje wietkoppie?? 100 Euro?? En neem je het uitshirt ook? |
|
|
|
|
ajaxuitmokum!
|
|
|
Hoe zit het met de levertijd? Ik meen ergens 5 werkdagen gezien te hebben, maar kan dit niet terugvinden. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Small is idd alleen direct leverbaar. De overige SR maten zijn 5 werkdagen ja.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door thomASS -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 20:27 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Wat ben je nu kwijt voor zo'n shirtje wietkoppie?? 100 Euro?? En neem je het uitshirt ook? Nee, gewoon 75 euro.. En alleen thuisshirt.. Heb niet zoveel geld op m'n rekning op het moment.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 00:43 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Nee, gewoon 75 euro.. En alleen thuisshirt.. Heb niet zoveel geld op m'n rekning op het moment.. Is gvd 225 gulden man,mafkees |
|
|
|
|
ajaxuitmokum!
|
|
|
De verkoop van het nieuwe thuisshirt gaat zo snel dat bepaalde maten al zijn uitverkocht. Andere maten dreigen ook uitverkocht te raken. Om te voorkomen dat de fanshop binnenkort leeg is, krijgt Ajax van Adidas in de laatste week van juli een nieuwe levering.
Nieuwe voorinschrijving Normaal gesproken worden nieuwe voorraden pas verderop in het seizoen geleverd, maar de vraag is dit keer zo groot dat het wordt vervroegd. En dat terwijl Ajax op voorhand niet eerder zo veel shirts inkocht.
Via Ajaxshop.nl is een nieuwe voorinschrijving gestart zodat supporters er zeker van zijn dat ze een shirt kunnen machtigen als de nieuwe voorraad wordt geleverd. Ajax is van plan zodra het kan meer informatie te delen via zijn website.
Eerder liet Adidas al weten dat er van alles wordt gedaan om de voorraad Ajaxshirts op peil te houden.
Bron: http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/8610
Heb woensdag besteld, zal nog wel een tijdje duren dus! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Heb nooit gewerkt met guldens, dus boeit me geen kut.. |
|
|
|
|
ajaxuitmokum!
|
|
|
Ik heb begrepen dat de verzending van de Ajax fanshop door selektvracht wordt verzorgd. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee? Bij de orderstatus op de ajaxsite staat verzonden, maar ik heb nog niks gekregen en ook nog niks van selektvracht gehoord. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 21:40 schreef ajaxuitmokum! het volgende:Ik heb begrepen dat de verzending van de Ajax fanshop door selektvracht wordt verzorgd. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee? Bij de orderstatus op de ajaxsite staat verzonden, maar ik heb nog niks gekregen en ook nog niks van selektvracht gehoord. Bij mij was de dag dat ik hem wél kreeg (De eerste dag was er niemand), was er ook niemand maar toen werd het er gewoon door de brievenbus gepropt, dus het pakketje was helemaal verkeukeld.. Voor de rest was alles goed.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 21:40 schreef ajaxuitmokum! het volgende:Ik heb begrepen dat de verzending van de Ajax fanshop door selektvracht wordt verzorgd. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee? Bij de orderstatus op de ajaxsite staat verzonden, maar ik heb nog niks gekregen en ook nog niks van selektvracht gehoord. ik heb er slechte verhalen over gehoord over select vracht man.......hoorde dat er veel pakjes `verdwenen`........... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 21:45 schreef joduh het volgende:[..] ik heb er slechte verhalen over gehoord over select vracht man.......hoorde dat er veel pakjes `verdwenen`........... Net zoals bij Sinterklaas en z'n stoomboot, dat er veel pakjes 'verdwenen' waren? :P |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 21:46 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Net zoals bij Sinterklaas en z'n stoomboot, dat er veel pakjes 'verdwenen' waren? :P ja maar dat kwam dordat homopiet zijn snikkel in schijtpiet stopte toch????????? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 13:55 schreef ajaxuitmokum! het volgende:De verkoop van het nieuwe thuisshirt gaat zo snel dat bepaalde maten al zijn uitverkocht. Andere maten dreigen ook uitverkocht te raken. Om te voorkomen dat de fanshop binnenkort leeg is, krijgt Ajax van Adidas in de laatste week van juli een nieuwe levering. Nieuwe voorinschrijving Normaal gesproken worden nieuwe voorraden pas verderop in het seizoen geleverd, maar de vraag is dit keer zo groot dat het wordt vervroegd. En dat terwijl Ajax op voorhand niet eerder zo veel shirts inkocht. Via Ajaxshop.nl is een nieuwe voorinschrijving gestart zodat supporters er zeker van zijn dat ze een shirt kunnen machtigen als de nieuwe voorraad wordt geleverd. Ajax is van plan zodra het kan meer informatie te delen via zijn website. Eerder liet Adidas al weten dat er van alles wordt gedaan om de voorraad Ajaxshirts op peil te houden. Bron: http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/8610Heb woensdag besteld, zal nog wel een tijdje duren dus! Goede timing! Valt gelijk met de start van de zomervakantie... Heb mijn zoontje een tenue beloofd voor zijn rapport. Enne papa moet natuurlijk ook zo'n drie sterren shirt van 5 sterren kwaliteit...
Bestellen per post vind ik te risky. Te vaak raken de pakketjes idd zoek...
Dus nog heel effe w8en helaas. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Boze Ajax-supporters praten met bestuur over 'verkrachting' tenue Maandag, 18 juli 2011 om 11:40 Een groep Ajax-supporters gaat binnenkort met het clubbestuur om tafel zitten. Volgens AT5 wordt er gesproken over het nieuwe thuisshirt van de landskampioen, die door de fans de totale verkrachting van wat ooit het mooiste shirt ter wereld was wordt genoemd.
"Het gezicht en de uitstraling van de club is nu genoeg geweld aangedaan, meldt supportersvereniging AFCA. Het Ajax-shirt moet terug! Weg die allesoverheersende strepen, weg die broeken als bungalowtenten, weg die veel te brede rode baan, weg die glitterglans, weg die flubberkraag en weg die zieke logo-compensatie inde nek!" Met het gesprek met het bestuur, sponsor Adidas en een woordvoerder van spelers en trainers, hopen de fans met ingang van seizoen 2012/13 meer inspraak te krijgen in het shirtontwerp. Adidas is sinds het seizoen 2000/01 shirtsponsor van Ajax en volgde destijds Umbro op. De bekende drie strepen van het sportmerk zijn altijd onderwerp van discussie geweest bij de Amsterdamse fans. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=142601 |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
Ik heb liever nike als merk. Nike maakt altijd mooie shirts. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
We zullen het de komende 8 jaar toch echt met Adidas moeten doen (helaas).
Het is jammer dat Adidas gebruik maakt van vaste templates, waardoor de identiteit van de clubs vaak verloren gaat. |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2011 - 16:21 schreef Booya4Afca het volgende:We zullen het de komende 8 jaar toch echt met Adidas moeten doen (helaas). Het is jammer dat Adidas gebruik maakt van vaste templates, waardoor de identiteit van de clubs vaak verloren gaat. Ik weet niet of dit dom klinkt, Ik weet ook niet of het kan. Maar kan een club het contract met de merk ontbinden? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Gaat je veel geld kosten. Adidas betaald Ajax goed (70 miljoen gespreid over 10 jaar) |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2011 - 16:26 schreef lereeeen het volgende:[..] Ik weet niet of dit dom klinkt, Ik weet ook niet of het kan. Maar kan een club het contract met de merk ontbinden? Er zullen best een aantal voorwaarden zijn meegenomen bij het sluiten van het contract. Of het door Ajax te ontbinden is, weet ik niet. Of je zou je contract af moeten kopen.
Het probleem in dezen is, dat het niet alleen om Adidas als shirt sponsor gaat, maar ze hebben niet al te lang geleden ook een heel trainingcentrum op de toekomst geplaatst. Volgens mij heeft Adidas daar ook een steentje aan bijgedragen....
Aangezien Adidas ruim 7 miljoen per jaar geeft, en we nog 8 jaar contract hebben..
56 Miljoen is niet niks....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Adiddas heeft aangegeven de monoloog met de supporters graag aan te gaan, zeker omdat het uiteindelijk de supporters zijn die deze shirts moeten kopen. Ook is er al een gesprek geweest tussen Ajax en Adiddas over het feit dat de shirts niet in de traditie van Ajax zijn, ook hier is aangegeven dit mee te nemen naar het ontwerp voor komend seizoen, afgelopen jaar is dit shirt enkel ter goedkeuring bij Ajax terecht gekomen, voor komend jaar is er afgesproken dat Ajax betrokken gaat worden bij het ontwerp van het thuis en uitshirt waarbij de kleur van het uitshirt wordt bepaald door Adiddas.
Dit komt intern bij Ajax vandaan, en lijkt mij verder een prima voortgang van de samenwerking. |
|
|
|
|
Versace1
|
|
|
dit shirt is gewoon een mooi shirt de supporters zeuren teveel dat shirt van vorig seizoen was oer lelijk dat zag er echt niet uit. en we mogen blij zijn met adidas !! |
|
|
|