BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voskamp

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dillen
 Dillen - vrijdag 10 juni 2011 - 22:50   quote  deeplink  
Waarom Voskamp niet als extra Spits Feyenoord.

Niet te duur kwa salaris.

Eventueel een deal met sparta.

Bahia voor voskamp plus extra geld
Bruins voor voskamp
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 10 juni 2011 - 22:53   quote  deeplink  
Bahia voor Voskamp?.. Zoveel is heel sparta nog nie waard.. (waarde van bahia)..
WEDEROM
DIT
HAD
in het transfertopic gekund.. of spaar je kudos als topicopener ofzo?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juni 2011 door FEY-Esm --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 juni 2011 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2011 - 22:53 schreef FEY-Esm het volgende:
Bahia voor Voskamp?.. Zoveel is heel sparta nog nie waard.. (waarde van bahia)..
WEDEROM
DIT
HAD
in het transfertopic gekund.. of spaar je kudos als topicopener ofzo?
zo, wie heeft jou gebombardeerd tot Forum-nazi?
MMM
 MMM - zaterdag 11 juni 2011 - 11:53   quote  deeplink  
Slotje.
dennis-046
 dennis-046 - zaterdag 11 juni 2011 - 11:58   quote  deeplink  
feyenoord moet gewoon bruins verkopen en dan halen ze fabio caracciolo niet duur bes wel goed ik ga vaak bij fortuna kijken en ben voor feyenoord dus haal fabio caracciolo feyenoord als 2 spits
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 juni 2011 - 12:01   quote  deeplink  
nogmaals we hebben 2 spitsen
MMM
 MMM - zaterdag 11 juni 2011 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 12:01 schreef piet de paler het volgende:
nogmaals we hebben 2 spitsen
Er moet er nog 1 bij.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 juni 2011 - 12:08   quote  deeplink  
Geen geld geen spits
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 11 juni 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 11:58 schreef dennis-046 het volgende:
feyenoord moet gewoon bruins verkopen en dan halen ze fabio caracciolo niet duur bes wel goed ik ga vaak bij fortuna kijken en ben voor feyenoord dus haal fabio caracciolo feyenoord als 2 spits
goed idee. Laten we alle transfervrije spelers verkopen. Misschien we ook nog met terugwerkende kracht De Guzman kunnen verkopen.

Bruinsie loopt over een paar weken gratis de deur uit man, wel blijven opletten.
Dillen
 Dillen - zaterdag 11 juni 2011 - 13:14   quote  deeplink  
das waar niet aan gedacht maar Voskamp is een goede investering.

Beter dan dat je weer 5 miljoen gaat spenderen aan een aanvaller die alleen z'n zakken komt vullen.
Dorst zal nooit komen en dan is het maar de vraag of gaat scoren zoveel heeft die niet gespeeld afgelopen seizoen.
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 11 juni 2011 - 13:21   quote  deeplink  
Legt er toch 29 in in 33 wedstrijden.. Wel die 8 tegen Almere City erbij, maar goed, zelfs zonder die 8 doelpunten loopt hij nog 2 op 3. Mooi moyenne voor een spits, maar goed.. Feyenoord is Sparta niet dus weet niet of hij een spits is die er ook in de Eredivisie bij Feyenoord minimaal 20 in een seizoen inlegt.. Maar al hij voor een redelijk laag prijsje weg kan (contract tot 2013) denk ik dat het geen verkeerde speler is om erbij te hebben.. Maar goed, als je Fernandez en Cissé al in de spits hebt, moet je dan geld uit gaan geven aan een speler die als derde spits gehaald wordt? Denk dat er alleen geld moet gaan naar een spits die een absolute versterking is en basisspeler is.. Geen basisspeler = geen geld aan uitgeven.

Spelers voor de breedte moeten uit de jeugd komen vind ik. Spelers die Feyenoord direct naar een hoger niveau moeten tillen mag een cent aan uitgegeven worden. Is Dost een speler die Feyenoord naar een hoger niveau kan tillen? Heb m'n twijfels, denk van wel maar vind hem absoluut geen € 5mln waard. € 3 mln max..
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 11 juni 2011 - 13:21   quote  deeplink  
Legt er toch 29 in in 33 wedstrijden.. Wel die 8 tegen Almere City erbij, maar goed, zelfs zonder die 8 doelpunten loopt hij nog 2 op 3. Mooi moyenne voor een spits, maar goed.. Feyenoord is Sparta niet dus weet niet of hij een spits is die er ook in de Eredivisie bij Feyenoord minimaal 20 in een seizoen inlegt.. Maar al hij voor een redelijk laag prijsje weg kan (contract tot 2013) denk ik dat het geen verkeerde speler is om erbij te hebben.. Maar goed, als je Fernandez en Cissé al in de spits hebt, moet je dan geld uit gaan geven aan een speler die als derde spits gehaald wordt? Denk dat er alleen geld moet gaan naar een spits die een absolute versterking is en basisspeler is.. Geen basisspeler = geen geld aan uitgeven.

Spelers voor de breedte moeten uit de jeugd komen vind ik. Spelers die Feyenoord direct naar een hoger niveau moeten tillen mag een cent aan uitgegeven worden. Is Dost een speler die Feyenoord naar een hoger niveau kan tillen? Heb m'n twijfels, denk van wel maar vind hem absoluut geen € 5mln waard. € 3 mln max..
Dillen
 Dillen - zaterdag 11 juni 2011 - 13:24   quote  deeplink  
Daar heb je een punt.

Is er nu een goede spits die kan aansluiten bij het eerste dat je weet?
Dillen
 Dillen - zaterdag 11 juni 2011 - 13:30   quote  deeplink  
Cisse zou die dit seizoen kunnen spelen? heb mijn twijfels, maar voor een club als Feyenoord moet je minimaal 3 spitsen hebben vind ik.
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 11 juni 2011 - 13:31   quote  deeplink  
Uit de jeugd van Feyenoord? Zou het eerlijk gezegd niet weten.. Maar kan sowieso geen kwaad om hen bij de selectie te betrekken. Je ziet snel genoeg welke spelers aan kunnen sluiten bij de A-selectie denk ik. Daarnaast kun je het in de jeugd wel goed doen, maar dat geeft geen garantie dat de speler ook in de A-selectie goed presteert. Maar geef de spitsen een kans om mee te draaien in de voorbereiding.. Wie weet wat eruit komt! Maar neem aan dat ze daar bij Feyenoord zelf ook wel aan denken. Zo niet; moeten ze wel bezig zijn met een spits die een absolute versterking vormt voor Feyenoord toch??
Dillen
 Dillen - zaterdag 11 juni 2011 - 13:35   quote  deeplink  
Inderdaad.

Zelf hoop ik dat wijnalduim en Fer voor een goed bedrag naar het buitenland gaan.
Zodat die schulden last snel minder wordt.

Een top seizoen zal het niet worden.
Het is de vraag dat wanneer het weer een gepruts wordt of Mario Been dan niet de zak gaat krijgen.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - zaterdag 11 juni 2011 - 14:35   quote  deeplink  
liever niks dan voskamp denk effe goed na welke topscorer eerste divisie is ooit goed genoeg geweest voor een eredivisie club laat staan feyenoord ik ken ze niet?? als van geel met zo man komt zo je echt blij zijn?? dan moet die zich diep schamen net als jij met je voorstel over voskamp waar wil jij heen met feyenoord? we moeten weer naar boven
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 11 juni 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 14:35 schreef Rotterdam22 het volgende:
liever niks dan voskamp denk effe goed na welke topscorer eerste divisie is ooit goed genoeg geweest voor een eredivisie club laat staan feyenoord ik ken ze niet?? als van geel met zo man komt zo je echt blij zijn?? dan moet die zich diep schamen net als jij met je voorstel over voskamp waar wil jij heen met feyenoord? we moeten weer naar boven
huntelaar? kwam ie van agovv naar heerenveen. wat wilde wij hem graag, en wat een lapswans is dat idd geworden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juni 2011 door FR-Han --
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 11 juni 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 14:35 schreef Rotterdam22 het volgende:
liever niks dan voskamp denk effe goed na welke topscorer eerste divisie is ooit goed genoeg geweest voor een eredivisie club laat staan feyenoord ik ken ze niet?? als van geel met zo man komt zo je echt blij zijn?? dan moet die zich diep schamen net als jij met je voorstel over voskamp waar wil jij heen met feyenoord? we moeten weer naar boven
Danny Koevermans.. Nog zo'n voorbeeld, misschien geen geweldige voetballer maar trapt(e) ze er in de eredivisie ook wel in. Als Voskamp er in de eerste divisie 29 inlegt in 33 wedstrijden, is 20 in 34 wedstrijden Eredivisie best haalbaar hoor. Maar zoals ik eerder al zei; geen directe versterking, dan geen geld aan uitgeven.
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 11 juni 2011 - 19:05   quote  deeplink  
Maar als breedte-investering.. Een Voskamp op de bank is best prima, als hij voor een appel en een (ongekookt) ei komt voetballen.
D-010
 D-010 - zaterdag 11 juni 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 12:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

goed idee. Laten we alle transfervrije spelers verkopen. Misschien we ook nog met terugwerkende kracht De Guzman kunnen verkopen.

Bruinsie loopt over een paar weken gratis de deur uit man, wel blijven opletten.
transfervrij & verkopen ?? klopt niet helemaal...
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 11 juni 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 19:35 schreef D-010 het volgende:

[..]

transfervrij & verkopen ?? klopt niet helemaal...
sarcascme... you snap????
D-010
 D-010 - zaterdag 11 juni 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 19:39 schreef obiku010 het volgende:

[..]

sarcascme... you snap????
denk eerder domheid .. als ik dat berichtje zo es lees :P

quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 11:58 schreef dennis-046 het volgende:
feyenoord moet gewoon bruins verkopen en dan halen ze fabio caracciolo niet duur bes wel goed ik ga vaak bij fortuna kijken en ben voor feyenoord dus haal fabio caracciolo feyenoord als 2 spits
FEY-Esm
 FEY-Esm - zaterdag 11 juni 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 07:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

zo, wie heeft jou gebombardeerd tot Forum-nazi?
Ik had me momentje.. :)
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 11 juni 2011 - 20:00   quote  deeplink  
uber stormgruppenfuhrer FAY-Esn!!!
FEY-Esm
 FEY-Esm - zaterdag 11 juni 2011 - 20:04   quote  deeplink  
!kus..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 11 juni 2011 - 21:44   quote  deeplink  
Voskamp heb ik al langer aan zitten denken.
Scoort wel al een paar seizoenen de 1 na de ander maar is voetballend niet veel!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 11 juni 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 21:44 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Voskamp heb ik al langer aan zitten denken.
Scoort wel al een paar seizoenen de 1 na de ander maar is voetballend niet veel!
verschilt dus niet veel met de huidige selectie maar scoort iig hahahahaha
Fr 1908
 Fr 1908 - zaterdag 11 juni 2011 - 22:21   quote  deeplink  
Je kan beter voskamp halen dan weer zo ouwe lul die ze zakken komt vullen en geen extra waarde heeft aan het team en dat heeft voskamp wel hij is jong en kan zich nog ontwikkelen in de eredivisie probeer zo jongen uit in de voorbereiding zou ik zeggen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 11 juni 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 21:59 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

verschilt dus niet veel met de huidige selectie maar scoort iig hahahahaha
Hehehehehehehe!!
Werkt wel als een paard!!
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 12 juni 2011 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 22:21 schreef Fr 1908 het volgende:
Je kan beter voskamp halen dan weer zo ouwe lul die ze zakken komt vullen en geen extra waarde heeft aan het team en dat heeft voskamp wel hij is jong en kan zich nog ontwikkelen in de eredivisie probeer zo jongen uit in de voorbereiding zou ik zeggen
Uitproberen in de voorbereiding en daarna weer terugsturen naar Sparta? :P Halen of niet halen, uitproberen is geen optie. Daarnaast is Voskamp 26.. Dan zie ik toch liever een jongere speler komen met échte potentie die dan over een jaar of 3 (op de leeftijd van 23 / 24) een zak met geld oplevert.. Dost?? Misschien wel... Hoop stiekem nog steeds dat hij komt!
Dillen
 Dillen - zondag 12 juni 2011 - 10:02   quote  deeplink  
Huntelaar bij agovv 35 wedstrijden 26 goals
Buffel 63 wedstrijden 27 goals excelsior
David connolly 48 wedstrijden 42 goals excelsior
Sandro Calabro 34 wedstrijden 25 goals vvv
Berry Powel 36 westrijden 29 goals
Peter houtman in de tijd van Groningen 68 wedstrijden 46 goals

Kijk sommige spelers ontwikkelen zich niet verder kwa goals maar over het algemeen
scoort men toch 10 tot 15 goals op het hoogste niveau.
Kijk Fernandez die gaat wel scoren maar cisse kom op zeg die heeft nog geen pepernoot geraakt
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 12 juni 2011 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 09:53 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Uitproberen in de voorbereiding en daarna weer terugsturen naar Sparta? :P Halen of niet halen, uitproberen is geen optie. Daarnaast is Voskamp 26.. Dan zie ik toch liever een jongere speler komen met échte potentie die dan over een jaar of 3 (op de leeftijd van 23 / 24) een zak met geld oplevert.. Dost?? Misschien wel... Hoop stiekem nog steeds dat hij komt!
Je spreekt je eigen tegen!!
eerst zeg je dat we hem moeten uitproberen en dan zeg je dat hij sowieso niets meer opbrengt!
Als hij er bij Feyenoord meer dan 20 in knalt gaat hij geld opleveren!! (afhankelijk wat nu de kosten zijn maar die zullen niet hoog zijn!!)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2011 door Feyenoord till i die --
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 12 juni 2011 - 10:07   quote  deeplink  
Vanaf 2009 ook pas 25 wedstrijden gespeeld hè.. Maar goed, loopt 1 op 5 en dat is veel te weinig voor een spits bij Feyenoord.. Eens.
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 12 juni 2011 - 10:08   quote  deeplink  
Scoorde overigens bij Roda ook maar 24 doelpunten in 133 wedstrijden, minder dan 1 op 5 dus.. Nooit makkelijk gescoord, maar zie in hem ook meer een vleugelaanvaller dan een echte afmaker.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 12 juni 2011 - 10:09   quote  deeplink  
Veel invalbeurten!!
En wat jij zegt klopt niet.
Heeft de afgelopen drie seizoenen er veel meer dan 25 gescoord en gespeeld!
Alleen afgelopen seizoen heeft hij er al meer dan 25 gescoord volgens mij!
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 juni 2011 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 10:08 schreef Let it Snoo het volgende:
Scoorde overigens bij Roda ook maar 24 doelpunten in 133 wedstrijden, minder dan 1 op 5 dus.. Nooit makkelijk gescoord, maar zie in hem ook meer een vleugelaanvaller dan een echte afmaker.
Stond bij Roda ook niet echt in de spits, of in een 4-4-2
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 12 juni 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 10:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Veel invalbeurten!!
En wat jij zegt klopt niet.
Heeft de afgelopen drie seizoenen er veel meer dan 25 gescoord en gespeeld!
Alleen afgelopen seizoen heeft hij er al meer dan 25 gescoord volgens mij!
Over wie heb je het nou?
Marsco
 Marsco - zondag 12 juni 2011 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 10:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Veel invalbeurten!!
En wat jij zegt klopt niet.
Heeft de afgelopen drie seizoenen er veel meer dan 25 gescoord en gespeeld!
Alleen afgelopen seizoen heeft hij er al meer dan 25 gescoord volgens mij!
Hij heeft het over Cisse.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 12 juni 2011 - 10:15   quote  deeplink  
sorry. Het is nog vroeg zo op de zondag!
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 12 juni 2011 - 10:16   quote  deeplink  
Feyenoord: 25 - 5
Roda: 133 - 24

http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Sekou-Ciss.htm
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 juni 2011 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 10:16 schreef Let it Snoo het volgende:
Feyenoord: 25 - 5
Roda: 133 - 24

http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Sekou-Ciss.htm
1op5 en 1opikkannietrekenenmaarisbenedengecorrigeerd. Dat is niet eens slecht voor een aanvaller (geen spits)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2011 door Stylzz --
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 12 juni 2011 - 10:17   quote  deeplink  
Vorig seizoen speelde hij 24 wedstrijden, scoorde 5 ×
Dit seizoen 1 wedstrijd, 0 doelpunten
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 12 juni 2011 - 10:18   quote  deeplink  
Bij Roda ook minder dan 1 op 5 hè ;)
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 12 juni 2011 - 10:19   quote  deeplink  
1 op 5,54 om precies te zijn.. Maar goed, staan geen assists bij..
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 juni 2011 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 10:18 schreef Let it Snoo het volgende:
Bij Roda ook minder dan 1 op 5 hè ;)
klopt
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 12 juni 2011 - 10:21   quote  deeplink  
Maar zie trouwens wel dat het alleen eredivisiewedstrijden zijn, geen beker of europees.. Weet niet wat dat scheelt. Maar goed, vind het niet erg als hij eindelijk weer gaat spelen, toch wel een fijne speler om erbij te hebben als Ryo niet terugkomt.
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 juni 2011 - 10:23   quote  deeplink  
Het is een hele nuttige speler. Houdt sowieso altijd een verdediger bezig en achter in.
Is razendsnel. Dus als die teen het houdt, gaan we nog wel wat plezier aan Cissé beleven.
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 12 juni 2011 - 10:25   quote  deeplink  
Mee eens :) Contract tot 2014 ook nog, dus laat 'm maar een mooi seizoen draaien!
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 juni 2011 - 10:26   quote  deeplink  
Liefst 1.5 of 2 zelfs dan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voskamp









0.0133149