BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De waarheid over Feyenoord en relatiebeheer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 11 juni 2011 - 18:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

De waarheid over Feyenoord en relatiebeheer (FR12.nl)

MMM
 MMM - zaterdag 11 juni 2011 - 18:53   quote  deeplink  
Ben benieuwd wat we nog meer te horen krijgen!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 juni 2011 - 19:02   quote  deeplink  
does not compute.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 juni 2011 - 19:08   quote  deeplink  
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/de-waarheid-over-feyenoord-en-relatiebeheer

Dit is gewoon modder gooien en niet in t belang van de club en dient voor niets anders dan de club en de mensen betrokken bij de club te schaden.
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 11 juni 2011 - 19:12   quote  deeplink  
Kost alleen maar tijd en tijd = geld.. Het zijn dit soort figuren die ons Feyenoord de afgrond in helpen :)

Wel jammer dat dergelijke dingen gebeuren juist nu de club op de goede weg lijkt te zijn!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 juni 2011 - 19:13   quote  deeplink  
Ja dit soort dingen gebeuren in elk bedrijf hoor.
Maar goed, ach... Laat ze lekker. Ik vind t allemaal een beetje kinderachtig worden.

Er zijn er helaas genoeg die dit wel toejuichen. Moeten ze zelf weten.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - zaterdag 11 juni 2011 - 19:13   quote  deeplink  
Moet ik nog doorgaan met elke maand €25 tw storten?Bestaat er in Rotterdam eigenlijk een grotere boevenbende dan het Feyenoord bestuur? Maar............dat weten we toch al lang, alleen voor de lieve vrede en goede naam van de club hield iedereen zijn bek. Laat de beerput maar opengaan. Laat onze "geweldige" voorzitter maar eens duidelijkheid geven. Maar dat zal hij nooit en te nimmer doen. Dus laat hem daarom maar door het stof kruipen, samen met zijn louche maatjes.
Rovert
 Rovert - zaterdag 11 juni 2011 - 19:15   quote  deeplink  
gaaaaap, hoe meer modder er komt, hoe minder het me boeit
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 11 juni 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 19:13 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Moet ik nog doorgaan met elke maand €25 tw storten?Bestaat er in Rotterdam eigenlijk een grotere boevenbende dan het Feyenoord bestuur? Maar............dat weten we toch al lang, alleen voor de lieve vrede en goede naam van de club hield iedereen zijn bek. Laat de beerput maar opengaan. Laat onze "geweldige" voorzitter maar eens duidelijkheid geven. Maar dat zal hij nooit en te nimmer doen. Dus laat hem daarom maar door het stof kruipen, samen met zijn louche maatjes.
Vind het zonde.. Levert alleen maar onrust op zo waardoor de focus niet komt te liggen op datgene wat juist nu belangrijk is; gestaag toewerken naar een gezonde organisatie. Ik denk dat dit ook met dit bestuur gewoon mogelijk is. Daarnaast is er nu de invloed van de VvF bij gekomen, waardoor het handelen van het bestuur meer onder de loep ligt.. Wat is dan het grote voordeel van het evt. aftreden van dit bestuur?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 juni 2011 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 19:15 schreef Rovert het volgende:
gaaaaap, hoe meer modder er komt, hoe minder het me boeit
+1001

precies. En als t nu echt allemaal wereldschokkend is.. maar nee, gelul in de marge.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 11 juni 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 19:17 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Vind het zonde.. Levert alleen maar onrust op zo waardoor de focus niet komt te liggen op datgene wat juist nu belangrijk is; gestaag toewerken naar een gezonde organisatie. Ik denk dat dit ook met dit bestuur gewoon mogelijk is. Daarnaast is er nu de invloed van de VvF bij gekomen, waardoor het handelen van het bestuur meer onder de loep ligt.. Wat is dan het grote voordeel van het evt. aftreden van dit bestuur?
Gestaag toewerken naar een gezonde organisatie? Waar je potentiele sponsors in de kou laat staan, sponsordeals afsluit waar je geld op toelegd?
Onrust, wacht de komende maanden en het begin van de nieuwe competitie maar af, dan kun je zien wat onrust is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juni 2011 door F.L.E --
Els
 Els - zaterdag 11 juni 2011 - 19:43   quote  deeplink  
Ook slecht nieuws is aan inflatie onderhevig.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 11 juni 2011 - 20:33   quote  deeplink  
pfffffffffff, beetje zoeken wat ze aan het doen zijn. Geheid dat er zaken niet gelopen zijn zoals het had moeten zijn maar dit verhaal vind ik nergens op slaan (mening...)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 11 juni 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Allemaal maar eens op vakantie en daarna maar weer eens rond de tafel.
Openbaar modder gooien is onder de gordel van de club.

Stupide haantjesgedrag.
gladdeharry
 gladdeharry - zaterdag 11 juni 2011 - 21:01   quote  deeplink  
Ben het helemaal met je eens Stylzz. Wordt ook heel erg moe van deze berichten steeds.
Rovert
 Rovert - zaterdag 11 juni 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 19:32 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Onrust, wacht de komende maanden en het begin van de nieuwe competitie maar af, dan kun je zien wat onrust is.
Weet je, straks is het bestuur (en misschien nog wel terecht ook) weggejaagd en zit de varkenoordgroep op wedstrijddagen met een paar meelopende schapen trots in De Kuip met zijn 300en, alleen is de rest van de supporters dan weg, net als de spelers, de sponsoren, de cateringmensen, de stewards, de vbe, de journalisten, de tv-makers en de radio-jongens.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 11 juni 2011 - 22:45   quote  deeplink  
Het is gewoon een koude oorlog!
Dit zal door gaan tot er koppen gerold zijn bij het bestuur. denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juni 2011 door Feyenoord till i die --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 11 juni 2011 - 22:47   quote  deeplink  
snap niet dat ze nog steeds durven vol te houden dat ze namens een groot deel van de supporters spreken, kan het me niet voorstellen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 11 juni 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 22:47 schreef FR-Douwe het volgende:
snap niet dat ze nog steeds durven vol te houden dat ze namens een groot deel van de supporters spreken, kan het me niet voorstellen.
Ik hoor meer voorstanders dan tegenstanders en ik ben een voorstander!
Rovert
 Rovert - zaterdag 11 juni 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 22:53 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik hoor meer voorstanders dan tegenstanders en ik ben een voorstander!
Dit lijkt me vrij logisch aangezien mensen zich omringen door gelijkgestemden, dus de mensen om jou heen denken ongeveer net zoals jij. Zodoende zul jij dus over het algemeen mensen woorden horen zeggen die hetzelfde zeggen als wat jij zegt

zeg maar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juni 2011 door Rovert --
Els
 Els - zaterdag 11 juni 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 22:47 schreef FR-Douwe het volgende:
snap niet dat ze nog steeds durven vol te houden dat ze namens een groot deel van de supporters spreken, kan het me niet voorstellen.
Ik denk dat ze wel namens een groot deel van de supporters spreken, maar hoe groot dat deel is, is onduidelijk. En uiteraard spreken ze niet namens alle supporters.
Quiroz
 Quiroz - zondag 12 juni 2011 - 01:57   quote  deeplink  
Leuk, bij Lunatic News hebben ze zoveel hersens dat ze rellen toejuichen en overal de ME de schuld van geven, gaan die jongens nu ook op de stoel van hoogopgeleidde directieleden zitten. Ik schat Koevermans toch iets hoger in dan weet ik veel wie van de FSV of Lunatic News, deze twee organisaties zullen ongetwijfeld ongelooflijk veel van Feyenoord houden, maar ze maken zichzelf veel te belangrijk.
F.L.E
 F.L.E - zondag 12 juni 2011 - 04:48   quote  deeplink  
hoogopgeleidde directieleden zitten.

Dit bedoel je toch als pratical joke mag ik aannemen. Binnen 3 jaar de schuld op laten lopen naar 40 miljoen.
En dan nog steeds lekker blijven zitten voor 300k per jaar, hoort ook bij het grapje.
Maar ik kan er niet om lachen. Er zijn legio mensen die het voor dat salaris een stuk beter doen.

Dus opzouten vriend Onno.
Els
 Els - zondag 12 juni 2011 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 01:57 schreef Quiroz het volgende:
Leuk, bij Lunatic News hebben ze zoveel hersens dat ze rellen toejuichen en overal de ME de schuld van geven, gaan die jongens nu ook op de stoel van hoogopgeleidde directieleden zitten. Ik schat Koevermans toch iets hoger in dan weet ik veel wie van de FSV of Lunatic News, deze twee organisaties zullen ongetwijfeld ongelooflijk veel van Feyenoord houden, maar ze maken zichzelf veel te belangrijk.
Ik denk dat de directie en Lunatic elkaar wat opleiding betreft niet veel ontlopen, Gudde heeft gestudeerd (fiscale economie, dacht ik), Onno Jacobs heeft HBO en van Mark Koevermans zou ik het niet weten. Bij Lunatic zitten in elk geval juristen en bedrijfseconomen, dus om ze af te serveren op kennis is nogal kortzichtig.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 12 juni 2011 - 08:01   quote  deeplink  
nav de brief die nu openbaar is gemaakt en de brief van januari en de vervolgberichten zou ik ze niet al te hoog in schatten Els ;)
Els
 Els - zondag 12 juni 2011 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 08:01 schreef FR-Douwe het volgende:
nav de brief die nu openbaar is gemaakt en de brief van januari en de vervolgberichten zou ik ze niet al te hoog in schatten Els ;)
Je kunt het met ze oneens zijn, dan ben ik in een aantal gevallen ook. Maar daarom moet je ze niet op oneigenlijke gronden belachelijk maken. Ze hoeven toch niet dom te zijn om het met ze oneens te zijn?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 12 juni 2011 - 08:11   quote  deeplink  
ik kan idd niet oordelen over het aanwezig IQ en de hoogte daarvan en ik vind het prima als iemand het ergens mee oneens is. ook als iemand een andere mening heeft dan ik heb is dat prima en maakt niet iemand dom maar de eisen zoals ze geformuleerd waren vond ik nou niet het sterkste staaltje communicatie wat ik ben tegengekomen....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 12 juni 2011 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 22:55 schreef Rovert het volgende:

[..]

Dit lijkt me vrij logisch aangezien mensen zich omringen door gelijkgestemden, dus de mensen om jou heen denken ongeveer net zoals jij. Zodoende zul jij dus over het algemeen mensen woorden horen zeggen die hetzelfde zeggen als wat jij zegt

zeg maar
Met die zelfde mensen ben ik het meer oneens dan eens over Feyenoord!!
Zitten goede vrienden bij maar ik ga met alle rangen en standen om!
Ben in mijn leven erg tolerant qua verschillende gedachten!!!!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 juni 2011 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 10:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ben in mijn leven erg tolerant qua verschillende gedachten!!!!!
nu online nog.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 12 juni 2011 - 10:19   quote  deeplink  
Jij bent gewoon een homo!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 juni 2011 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 10:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Jij bent gewoon een homo!!
edit. t interesseert me ook geen zak.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2011 door Stylzz --
markw3
 markw3 - zondag 12 juni 2011 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 08:06 schreef Els het volgende:

[..]

Je kunt het met ze oneens zijn, dan ben ik in een aantal gevallen ook. Maar daarom moet je ze niet op oneigenlijke gronden belachelijk maken. Ze hoeven toch niet dom te zijn om het met ze oneens te zijn?
Ok heb je gelijk in, maar de eisen die in o.a. de brief staan, slaan echt helemaal nergens op en zijn zeer slecht onderbouwd. Dat is de reden waarvoor ln nou niet echt hoog aangeschreven staat bij velen. Doet niets af aan de vaak leuke stukjes die op de site staan en dat zij natuurlijk hun eigen mening mogen hebben. Alleen als je serieus genomen wilt worden, moet je niet met dit soort dingen beginnen.

Ook deze reactie op het bericht van Feyenoord, is beneden alle peil en gewoon (zoals hier boven ook al aangegeven) ordinair modder gooien. En het lijkt me verstandig van Feyenoord hier ook niet in de media op te reageren. Als je op hoog niveau met elkaar wil communiceren, lijkt me dit toch niet bepaald de manier.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2011 door markw3 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 juni 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 22:55 schreef Rovert het volgende:

[..]

Dit lijkt me vrij logisch aangezien mensen zich omringen door gelijkgestemden, dus de mensen om jou heen denken ongeveer net zoals jij. Zodoende zul jij dus over het algemeen mensen woorden horen zeggen die hetzelfde zeggen als wat jij zegt

zeg maar
Dat is in het maasgebouw dan ook zo of is dat nu opeens anders?
Wat is jou punt?
Els
 Els - zondag 12 juni 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 08:11 schreef FR-Douwe het volgende:
ik kan idd niet oordelen over het aanwezig IQ en de hoogte daarvan en ik vind het prima als iemand het ergens mee oneens is. ook als iemand een andere mening heeft dan ik heb is dat prima en maakt niet iemand dom maar de eisen zoals ze geformuleerd waren vond ik nou niet het sterkste staaltje communicatie wat ik ben tegengekomen....
Ik vond die brief ook niet erg sterk geformuleerd en inhoudelijk zaten er een paar flaters in.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 juni 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 11:39 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vond die brief ook niet erg sterk geformuleerd en inhoudelijk zaten er een paar flaters in.
Die flaters kosten de club geen 40 miljoen..
Rovert
 Rovert - zondag 12 juni 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 11:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat is in het maasgebouw dan ook zo of is dat nu opeens anders?
Wat is jou punt?
Dat is in het Maasgebouw ook niet anders inderdaad
Els
 Els - zondag 12 juni 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 11:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die flaters kosten de club geen 40 miljoen..
Nee, maar Beenhakker via een list proberen te ontslaan en Been ontslaan als hij niet met Willem gaat praten, komt ook niet kostenloos voorbij de rechter.
Over en weer worden fouten gemaakt, maar je weet wie ik de meeste verwijten maak.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 juni 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 11:53 schreef Rovert het volgende:

[..]

Dat is in het Maasgebouw ook niet anders inderdaad
Het zou op een andere manier ook mogelijk kunnen zijn als er maar wat meer
openheid naar elkaar zou zijn.
De situatie is gewoon niet mooi op dit moment,ze zijn samen gegaan en dienen
zich gewoon te verantwoorden binnen alle takken van de club.
Daarbij moeten beslissingen unaniem in het vervolg genomen worden.
Ik denk ook niet dat een ander het per defenitie beter gaat doen dan Jacobs..
Puur omdat hij ook alleen maar uit opdracht heeft gehandeld,maar zeg dat dan gewoon.
Dat is transperantie Rovert.Want we willen allemaal voor het beste binnen de club.
En of je nou een IQ heb van 30(zie Kelly) of 130 dat moet niet uitmaken.Iedereen mag gehoord worden..
Quiroz
 Quiroz - zondag 12 juni 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 10:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Jij bent gewoon een homo!!
Wat is jou probleem nou, ik heb moeite je serieus te nemen omdat je altijd vijfhonderd uitroeptekens achter je postings zet met caps-lock aan dingen als KNJB!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WIJ ZIJN FEYENOORD!!!!!!!!!!!! En je doet mij te vaak of je alle wijsheid in pacht hebt, als wij het er niet mee eens zijn is het steevast, jij bent gek, jij bent homo of jij spoort niet..... Nu hoef je geen reactie te geven dat ik respect moet hebben omdat je ouder bent, meer meegemaakt hebt of zoveel om Feyenoord geeft, ik weet wel dat je ontiegelijk veel van Feyenoord houd..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 juni 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 11:55 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, maar Beenhakker via een list proberen te ontslaan en Been ontslaan als hij niet met Willem gaat praten, komt ook niet kostenloos voorbij de rechter.
Over en weer worden fouten gemaakt, maar je weet wie ik de meeste verwijten maak.
Gudde ?omdat hij de algemene man is? Die Els?
Quiroz
 Quiroz - zondag 12 juni 2011 - 12:02   quote  deeplink  
Ik geef Eric van Dorp de schuld ook al kan ie der niks aan doen hehehe Kerel moet echt een keer optyfen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2011 door Quiroz --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 juni 2011 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 12:02 schreef Quiroz het volgende:
Ik geef Eric van Dorp de schuld ook al kan ie der niks aan doen hehehe Kerel moet echt een keer optyfen!!
ja die zeker idd,tis net een act van bassie de clown die vent....
Els
 Els - zondag 12 juni 2011 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 12:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Gudde ?omdat hij de algemene man is? Die Els?
1 Vriend Onno Jacobs
2 Gudde

en Mark Koevermans doet enorm zijn best om ook op die lijst te komen. Maar ik vind Van Dorp ook een vervelend ventje.
Xapter
 Xapter - zondag 12 juni 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 12:01 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Wat is jou probleem nou, ik heb moeite je serieus te nemen omdat je altijd vijfhonderd uitroeptekens achter je postings zet met caps-lock aan dingen als KNJB!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WIJ ZIJN FEYENOORD!!!!!!!!!!!! En je doet mij te vaak of je alle wijsheid in pacht hebt, als wij het er niet mee eens zijn is het steevast, jij bent gek, jij bent homo of jij spoort niet..... Nu hoef je geen reactie te geven dat ik respect moet hebben omdat je ouder bent, meer meegemaakt hebt of zoveel om Feyenoord geeft, ik weet wel dat je ontiegelijk veel van Feyenoord houd..
Waar blijven je columns?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 juni 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 12:09 schreef Els het volgende:

[..]

1 Vriend Onno Jacobs
2 Gudde

en Mark Koevermans doet enorm zijn best om ook op die lijst te komen. Maar ik vind Van Dorp ook een vervelend ventje.
Ja zo zie ik het ook Els..
Ik denk dat Koevermans juist niet zijn best doet en
daarom in dat lijstje thuis hoort ;)
Quiroz
 Quiroz - zondag 12 juni 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 12:11 schreef Xapter het volgende:

[..]

Waar blijven je columns?
Over 10 jaar kan je die 's morgens om 7 uur lezen:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 juni 2011 - 12:42   quote  deeplink  
hahahahaha in de wakkerste krant van Nederland?brrrrrrrr
Els
 Els - zondag 12 juni 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 10:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Jij bent gewoon een homo!!
Ik had inmiddels iets anders begrepen, maar het voegt sowieso zo weinig aan deze discussie toe.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 13 juni 2011 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 19:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

+1001

precies. En als t nu echt allemaal wereldschokkend is.. maar nee, gelul in de marge.
+1002

Overigens vind ik dat de meeste in vrij goedkope wagentjes rond baggeren??!!
Els
 Els - maandag 13 juni 2011 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 09:50 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

+1002

Overigens vind ik dat de meeste in vrij goedkope wagentjes rond baggeren??!!
Ja, waar maar een paar leuke auto's bij. En dan vind ik Lexus ook weer niet zo'n aansprekend merk.
STS
 STS - maandag 13 juni 2011 - 10:13   quote  deeplink  
gaan we nu een autoweek topic openen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De waarheid over Feyenoord en relatiebeheer









0.0073540