|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
De waarheid over Feyenoord en relatiebeheer (FR12.nl)
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: die bestaat al, zal ff graven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juni 2011 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
fer1971
|
|
|
Nu moet Pimmetje maar eens met de vuist op tafel gaan slaan. En de boel op scherp zetten.Anders moet hij bepaalde personen gewoon dwingen op te stappen. Feyenoord moet nu een opbouwende fase ingaan. Zoniet zijn we binnenkort Failliet.
Wij supporters kunnen daar ook een handje in meehelpen. Geef bepaalde mensen de ruimte om hun werk te kunnen doen. Wil ook dat dit bestuur opzout. Maar dat ligt op dit moment te gevoelig.
Geef ze nog de kans om met feiten naar buiten te komen hoe we ervoor staan. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Idd. geweldig stuk. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Nee dit is wel iets meer dan moddergooien.. zeker met die Toyota-lijst. Dit is ronduit SCHANDALIG!! Iederéén een auto van de zaak. Echt bizar! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 - 20:21 schreef de flh het volgende:[..] Nee dit is wel iets meer dan moddergooien.. zeker met die Toyota-lijst. Dit is ronduit SCHANDALIG!! Iederéén een auto van de zaak. Echt bizar! Iedereen een auto lijkt inderdaad wat overdreven, maar sinds wanneer is dit ingesteld? Want je moet het wel het juiste bestuur aanwrijven. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 - 20:31 schreef Els het volgende:[..] Iedereen een auto lijkt inderdaad wat overdreven, maar sinds wanneer is dit ingesteld? Want je moet het wel het juiste bestuur aanwrijven. Nou niet helemaal. Er is aardig wat bezuinigd de laatste paar jaar. Ook op het personeel. Ik hoop dat het wagenpark (oude lijst) toen toch ook is meegenomen.. Dat zijn namelijk secundaire arbeidsvoorwaarden (edit: zoals je weet).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2011 door de flh -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 - 20:21 schreef de flh het volgende:[..] Nee dit is wel iets meer dan moddergooien.. zeker met die Toyota-lijst. Dit is ronduit SCHANDALIG!! Iederéén een auto van de zaak. Echt bizar! tsja, misschien is dit jaren wel normaal geweest bij een BVO? Toen ik bij Yacht werkte had ook iedereen een auto van de zaak. Binnen en buitendienst. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Miezerig gedoe...Besprekingen met bestuur van Feyenoord zijn ontploft en ineens huilie huilie allerlei laster rondverspreiden. Betekent dat -als een en ander waar is- ze ook hier en daar info hebben achtergehouden. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
over 100 jaar zijn jullie allemaal dood, en ik ook. gaaaaaaaaap!!!!!!!!!! slot! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik niet man!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: gaat echt nergens over er veranderd toch niks! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: jankerd gooi maar gewoon een slot op het hele forum, voor 8 weekies! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee dat liedje is van jeukdoos. Dat moet je toch weten als echte peen? Kermisband nummer 1! Jukebox! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maar nu leven we nog en geraniums zijn lelijke planten. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 - 22:15 schreef Stylzz het volgende:[..] nee dat liedje is van jeukdoos. Dat moet je toch weten als echte peen? Kermisband nummer 1! Jukebox! weet ik pik hahaha de kermis van wieringerwerf in de mariannebar! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja daar kwam ik ook. Eigenlijk alle kermissen in de regio wel. Maar polderse kermis en die van Hippo waren toch wel t leukst. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ah poldertijd, de grote stad gaat ff stappie opzij. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 - 22:20 schreef Stylzz het volgende:[..] ja daar kwam ik ook. Eigenlijk alle kermissen in de regio wel. Maar polderse kermis en die van Hippo waren toch wel t leukst. geweldig die zomerse kermissen helemaal naar de klote en geen rooie cent meer over hebben! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 - 22:21 schreef Milo het volgende:[..] geweldig die zomerse kermissen helemaal naar de klote en geen rooie cent meer over hebben! hehe ja 3 weken bij de bollenboer voor werken en in minder dan een week allemaal opzuipen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 - 22:23 schreef Stylzz het volgende:[..] hehe ja 3 weken bij de bollenboer voor werken en in minder dan een week allemaal opzuipen. hahahaha idd geweldig ik werkte altijd voor vd giessen of v dam! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik heb in de meer voor Bisschoff gewerkt. Maar meestal in de AP polder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2011 door Stylzz -- |
|
|
|