BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Een revolutie komt nooit op een gelukkig moment

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 juni 2011 - 18:10   quote  deeplink  
De laatste dagen zou je als Feyenoordsupporter, zeer optimistisch van aard, bijna weer durven dromen over de Coolsingel. In navolging van Stefan de Vrij verlengt aanvoerder Ron Vlaar zijn contract tot 2014, waarvoor hulde! Dat hij bereid is om te helpen Feyenoord terug te brengen waar het hoort, getuigt van karakter. Ron vergat ook niet om ons als Legioen te bedanken voor ons geduld, al gaven we de laatste weken wel een duidelijk signaal af op de tribunes. Wellicht voelde Vlaar zich ook aan de supporters verplicht bij te tekenen, toen hij via de media vernam dat Feyenoord al meer seizoenkaarten had verkocht dan vorig seizoen.

Feyenoord blijkt echter eind mei drieduizend seizoenkaarten minder verkocht te hebben dan vorig jaar in april. De goednieuwsafdeling van Feyenoord (onder leiding van Raymond Salomon) was weer aan het werk gezet, naar RTV Rijnmond was een propagandabericht doorgestuurd dat de commerciële afdeling van Feyenoord in een zonnig daglicht moest stellen. Dat er minder seizoenkaarten zijn verkocht dan vorig jaar rond dit moment, is niet meer dan logisch. Seizoenkaarthouders moesten voor 1 april opzeggen, anders werd hun abonnement automatisch verlengd. Ging het maar net zo met de contracten van Georginio Wijnaldum en Leroy Fer, want die zouden nooit voor 1 april een beslissing kunnen nemen. Nog enkele duizenden Feyenoordsupporters stellen hun beslissing net zo lang uit als deze twee toppers van respectievelijk twintig en 21 jaar, die overlopen van de clubliefde, maar nog twijfelen of ze in 2012 transfervrij het Maasgebouw uit zullen lopen.

Gelukkig heeft Feyenoord in Martin van Geel een prima technisch manager gevonden, die in zijn eerste maand al meer daden heeft verricht dan Don Leo in zijn anderhalf jaar als td. Spelers met aflopende contracten laat hij niet voor een prikkie vertrekken. Je gaat me niet wijsmaken dat Feyenoord gezond wordt door al haar toptalenten voor drie miljoen per stuk de deur uit te doen. Van Geel schetst de spelers een reëel toekomstperspectief voor en laat ze inzien dat ze bij Feyenoord op deze leeftijd meer kans hebben om zich door te ontwikkelen en te slagen, dan in de jungle van het buitenlandse voetbal. Zo heeft hij De Vrij al langer weten te binden en ook met Vlaar heeft Martin zijn onderhandelingskwaliteiten getoond. Kwaliteiten waar het andere bestuurders aan lijkt te ontbreken.

Onze scout in opleiding Eric Gudde scheen in Noorwegen al een mogelijke vervanger voor Luc Castaignos te hebben gespot, maar na zijn trip naar Scandinavië kwam hij wijselijk tot de conclusie dat er geen geld voor deze jongen was. Toch maar het technisch beleid aan Van Geel overlaten. Gudde was in eerste instantie vooral aangesteld om de procedures met het Nieuwe Stadion zo voorspoedig mogelijk te laten verlopen. Het resultaat is dat we nog steeds niet weten óf en wáár die moet komen. Het gerucht dat Mark Koevermans salarisverhoging zou krijgen werd ontkracht; deze hogere gelduitkering is namelijk in de statuten vastgelegd en mag zodoende geen salarisverhoging genoemd worden. Naar het schijnt mag ook Gudde naar zon statutaire verhoging uitkijken, als hij erin slaagt de clubcultuur van Feyenoord nog verder om zeep te helpen. Met onder andere het slopen van het trainingsveld naast de Kuip en het afschaffen van de traditionele Open Dag is hij al aardig op weg.

De directie wordt voorlopig nog gecompleteerd door Onno Jacobs, sinds 2005 financieel eindverantwoordelijke. In 2006 moesten Dirk Kuijt en Salomon Kalou noodgedwongen worden verkocht om een faillissement af te wenden. Sportief verval was het gevolg. Jorien de Grote Kale Leider werd de Kuip uitgejaagd, Feyenoord zou er weer bovenop komen. Jacobs moest miljoenen binnenhalen en op het eerste gezicht zag het er aardig uit, die Talent Pools. Hij liet dit geld echter over de bank smijten door Peter Bosz aan spelers zonder restwaarde. Jacobs had toekomstige transferopbrengsten weggegooid, in de hoop met een stel oude rotten de Champions League te bereiken. Plan mislukt. Enfin, Jacobs had zijn lesje nog niet geleerd, stak de club nog maar wat dieper in de schulden. Na zes jaar Jacobs is het negatief eigen vermogen met 32 miljoen euro toegenomen en staan we onder curatele bij de KNVB. Bij de laatste competitiewedstrijd tegen NEC werd een mooi spandoek getoond: Speltip 1908: weet wanneer Jacobs moet stoppen. Jacobs heeft gegokt en verloren.

Ik weet niet hoe druk Dick van Well het heeft met zijn bedrijf Dura Vermeer in Zoetermeer, maar misschien kan iemand hem eraan herinneren dat hij ook nog president-commissaris is van Feyenoord NV. Misschien heeft Dick het al gehoord, niet iedereen is tevreden over het functioneren van de directie. Wellicht is het tijd om eens actie te ondernemen, Dick?

Dat er onder veel supporters geen vertrouwen meer is in de directie en de RvC, mag niet meer heel verrassend genoemd worden. De Varkenoordgroep (met supporters uit alle geledingen) is vaak genoeg vanalles wijsgemaakt tijdens de gesprekken met de directie, wat vervolgens doodleuk in de media ontkend of verdraaid werd. Uit de betrouwbare publicaties op Lunatic News is duidelijk geworden hoe de Varkenoordgroep in feite nooit echt serieus genomen is in het Dwaasgebouw. Als de supportersvertegenwoordigers naar buiten toe een standpunt in namen, liet Feyenoord direct weten dat dit slechts een kleine groep supporters is die al langere tijd het idee heeft dat er niets deugt bij Feyenoord en alleen namens zichzelf spreken.

Raymond Salomon, persvoorlichter van Feyenoord en in het verleden jarenlang journalist bij het AD, gebruikte zijn connecties bij zijn voormalig werkgever om op HAVO 3-niveau (met alle respect) een onderzoekje te laten doen onder de Feyenoordsupporters, waaruit zou blijken dat vrijwel geen enkele supporter zich kan vinden in het besluit van de FSV (om het vertrouwen in directie en RvC op te zeggen). Hierbij werden reacties van internetfora geciteerd. Uit onderzoek van Lunatic News blijken deze reacties allen geplaatst te zijn via hetzelfde IP-adres in Rotterdam-Zuid Rechts van het nieuwsbericht op AD.nl stond vervolgens een poll waaruit bleek meer dan de helft van de lezers het eens is met de supportersvereniging.

Een revolutie is aanstaande, de rust zal niet langer worden bewaard door de Varkenoordgroep. Het lijkt een kwestie van tijd totdat een slechte thuiswedstrijd het Maasgebouw bestormd wordt. De huidige directie, is niet in staat om consequent beleid te voeren met oog voor de clubcultuur (Van Geel is manager, geen directeur), en de RvC doet er al jaren niets aan. Een revolutie komt nooit op een gelukkig moment, maar wij willen ONS Feyenoord terug.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=139464
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 juni 2011 - 18:13   quote  deeplink  
Dat men weet wat er speelt en er broeit. Ik sta hier niet achter, maar anderen vast wel. Vooral de laatste alinea's doen mijn wenkbrauwen fronsen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 juni 2011 - 18:28   quote  deeplink  
Eerst ff douchen en dan dit verhaal op het gemakkie lezen!!!
Els
 Els - zondag 12 juni 2011 - 18:58   quote  deeplink  
Beetje onduidelijk waar ik wel of niet achter moet staan, Stylzz. Een groot gedeelte van het artikel is een opsomming van feiten, waar ik er maar enkelen van kan controleren. Het opzeggen van het vertrouwen in de directie is niet aan mij, ik heb die positie niet. Maar als ze aan mij vragen of ik vertrouwen heb in deze directie, dan is het antwoord nee, met voorlopig een uitzondering voor Van Geel. Het (verdekt) oproepen tot het bestormen van het Maasgebouw verwerp ik. Het moedwillig vernielen van (andermans) eigendommen past niet in mijn waarden en normen setje.
Quiroz
 Quiroz - zondag 12 juni 2011 - 19:01   quote  deeplink  
Als ze het voor elkaar krijgen om van Geel de deur uit te werken kijk ik een jaar geen Feyenoord meer met hun tering revolutie
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 juni 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 18:58 schreef Els het volgende:
Beetje onduidelijk waar ik wel of niet achter moet staan, Stylzz. Een groot gedeelte van het artikel is een opsomming van feiten, waar ik er maar enkelen van kan controleren. Het opzeggen van het vertrouwen in de directie is niet aan mij, ik heb die positie niet. Maar als ze aan mij vragen of ik vertrouwen heb in deze directie, dan is het antwoord nee, met voorlopig een uitzondering voor Van Geel. Het (verdekt) oproepen tot het bestormen van het Maasgebouw verwerp ik. Het moedwillig vernielen van (andermans) eigendommen past niet in mijn waarden en normen setje.
Ik denk dat wij qua denken niet ver van elkaar afstaan wat betreft dit onderwerp.
Quiroz
 Quiroz - zondag 12 juni 2011 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 19:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik denk dat wij qua denken niet ver van elkaar afstaan wat betreft dit onderwerp.
Maar voor de rest wel, want jij bent aso en hebt een tattoo!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 juni 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 19:01 schreef Quiroz het volgende:
Als ze het voor elkaar krijgen om van Geel de deur uit te werken kijk ik een jaar geen Feyenoord meer met hun tering revolutie
Van Geel? daar gaat het hier niet om maatje..
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 12 juni 2011 - 19:16   quote  deeplink  
van geel moet niet weg eindelijk iemand die Feyenoord helpt
de vrij en vlaar bijgetekend
ze moeten die gene die er zaten toen de schuld opliep er uit werken
er zijn zat goede opvolgers
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 juni 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 19:11 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Maar voor de rest wel, want jij bent aso en hebt een tattoo!
Oh dus ik ben aso EN ik heb een tattoo, ik ben niet aso OMDAT ik een tattoo heb.
Mooi is dat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 juni 2011 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 18:58 schreef Els het volgende:
Beetje onduidelijk waar ik wel of niet achter moet staan, Stylzz. Een groot gedeelte van het artikel is een opsomming van feiten, waar ik er maar enkelen van kan controleren. Het opzeggen van het vertrouwen in de directie is niet aan mij, ik heb die positie niet. Maar als ze aan mij vragen of ik vertrouwen heb in deze directie, dan is het antwoord nee, met voorlopig een uitzondering voor Van Geel. Het (verdekt) oproepen tot het bestormen van het Maasgebouw verwerp ik. Het moedwillig vernielen van (andermans) eigendommen past niet in mijn waarden en normen setje.
Een bankrekening plunderen van 42 miljoen mag ook niet hoor...
En je zou er ook nog voor betaald worden..
Is toch Fantastisch joh,is toch heerlijk man ,uhm meid (grappie ;)
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - zondag 12 juni 2011 - 19:29   quote  deeplink  
Een revolutie is bijna altijd verwerpelijk. Er zullen verstandige mensen op moeten staan om de onfrisse groep van Gudde duidelijk te maken dat Feijenoord van ons supporters is en niet het speeltje van een stel over het paard getilde idioten. Laat de Varkenoordgroep zien dat ze zo'n groep bij elkaar krijgen. Overtuig Gudde en die andere onbekwame lieden ervan dat ze niet langer de steun van dit hondstrouwe legioen genieten, dat die het zat zijn bedonderd te worden. En als dat niet helpt, als dze minkukels blijven zitten........ja, dan ben ik bang dat er wel eens nare dingen kunnen gebeuren. Maar laten we hopen dat iedereen het hoofd koel houdt
Quiroz
 Quiroz - zondag 12 juni 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 19:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Van Geel? daar gaat het hier niet om maatje..
Er staat van Geel is manager geen directeur..... Slaat nergens op, van Geel heeft bij mij meer vertrouwen dan Beenhakker
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 juni 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 19:55 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Er staat van Geel is manager geen directeur..... Slaat nergens op, van Geel heeft bij mij meer vertrouwen dan Beenhakker
Dat kan maar hij staat niet ter discusie,de rest wel overigens..
FCFEYENOORD
 FCFEYENOORD - zondag 12 juni 2011 - 20:12   quote  deeplink  
ALLES KOMT WEER GOED
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 12 juni 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 18:58 schreef Els het volgende:
Beetje onduidelijk waar ik wel of niet achter moet staan, Stylzz. Een groot gedeelte van het artikel is een opsomming van feiten, waar ik er maar enkelen van kan controleren. Het opzeggen van het vertrouwen in de directie is niet aan mij, ik heb die positie niet. Maar als ze aan mij vragen of ik vertrouwen heb in deze directie, dan is het antwoord nee, met voorlopig een uitzondering voor Van Geel. Het (verdekt) oproepen tot het bestormen van het Maasgebouw verwerp ik. Het moedwillig vernielen van (andermans) eigendommen past niet in mijn waarden en normen setje.
helemaal mee eens!
PieterBos
 PieterBos - zondag 12 juni 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 18:58 schreef Els het volgende:
Het (verdekt) oproepen tot het bestormen van het Maasgebouw verwerp ik. Het moedwillig vernielen van (andermans) eigendommen past niet in mijn waarden en normen setje.
Hulde voor ELS!!
Maximus
 Maximus - zondag 12 juni 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 20:15 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

helemaal mee eens!
+1!!! Ik zeg het vertrouwen op in de Varkenoordgroep als ze denken op deze manier de ellende op te lossen... gaat van kwaad tot erger op deze manier! Er zal wel IETS moeten gebeuren maar hoe??? Zou die godverdommese Jakobs nou zelf niet in zien dat ie beter op kan pleuren??? Volgens mij slaapt ie in een jodenpyama!
craven
 craven - zondag 12 juni 2011 - 20:43   quote  deeplink  
tsjaaa...wat moet je er van zeggen, als het kiezen van geweld boven een dialoog wordt gekozen dan is het einde zoek...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 juni 2011 - 00:38   quote  deeplink  
Inderdaad is het lastig een oordeel te vormen over de punten die in bovenstaand beschreven zijn.
They're right, or they're lying. Of overdrijven.
Daarover geen oordeel maar wel over de teneur van het stuk. Gechreven met extra pepers die de wens tot mobilisatie niet verhult.
Sterker zelfs tot agressie aanzet, naar mijn mening. Als ik uit de laatste alinea deze quote haal...

quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 18:10 schreef Stylzz het volgende:
Een revolutie is aanstaande, de rust zal niet langer worden bewaard door de Varkenoordgroep. Het lijkt een kwestie van tijd totdat een slechte thuiswedstrijd het Maasgebouw bestormd wordt.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=139464
Multi-interpretabele regel, okee.m maar ik krijg er een gore bijsmaak van.
Dit is niet zoals het moet gaan. En dit moet de Varkenoordgroep ook niet willen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juni 2011 door FR-Henk --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 05:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 20:43 schreef craven het volgende:
tsjaaa...wat moet je er van zeggen, als het kiezen van geweld boven een dialoog wordt gekozen dan is het einde zoek...
ik ga voor het eerste ,stoeltje erbij bakkie koffie en een rondo der bij..;)
STS
 STS - maandag 13 juni 2011 - 08:13   quote  deeplink  
Bestormen van het Maasgebouw als de ommekeer lijkt te zijn ingezet.
Misschien heeft iedereen er meer aan als de rust weer eens voor eventjes bewaard wordt?
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 13 juni 2011 - 08:29   quote  deeplink  
de varkenoordgroep weten ndie alles beter ofzo of hebben ze verstand van een klein kind
Gedeeltelijk zit er wel waarheid in weg met die jacobs dat is geen financieel expert maar een stuk onbenul die overal in het bedrijfsleven buiten was gezet met zn geklungel van gudde weet ik het niet die heeft zowiezo al een moeilijke taak om schoon schip te maken cq te reorganiseren
En martin v geel staat totaal niet ter discussie we moeten blij zijn met zo,n td juiste man op de juiste plaats en bovenal een slimme jongen wat betreft verkoop van spelers hij bepaalt het bedrag en niet de spelers of zaakwaarnemers
En wat de varkenoordgroep rustig aan anders zijn jullie diegene die onze club kapot maken
de flh
 de flh - maandag 13 juni 2011 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 18:13 schreef Stylzz het volgende:
Dat men weet wat er speelt en er broeit. Ik sta hier niet achter, maar anderen vast wel. Vooral de laatste alinea's doen mijn wenkbrauwen fronsen.
Ja dat had ik nou ook. Is gewoon een verkapt dreigement.
fr83dekuip
 fr83dekuip - maandag 13 juni 2011 - 08:44   quote  deeplink  
Ik vind het jammer dat we nu al moord en brand gaan lopen schreeuwen. Een nieuw begin is altijd moeilijk, geen geld is geen mega spits, een b-team creert geen vetpot, flink frustrerend maar het is niet anders!! incasseren kent ook een einde, voor je terugslaat,maar in dit geval moeten we de rust zien te bewaren en niet als een stel hersenlozen het maasgebouw aanvallen
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2011 - 08:56   quote  deeplink  
De varkenoordgroep heeft ook een twitter account.
Even een opsomming van de laatste tweets:

- Wist u dat Mark Koevermans het opzeggen van het vertrouwen in de directie en Rvc voelde als een dolksteek in zijn rug.#Feyenoord.

- Wist u dat hij dit tegen een Varkenoordgroep lid op de vrijdagmiddag borrel heeft medegedeeld.#Feyenoord

- Wist u dat Mark Koevermans de uitvinder is van de dolksteken en dan voornamelijk in de rug. .#Feyenoord.

- ` dolk - stoot de -woord (mannelijk) dolkstoten dolksteek; dolkstoot in de rug figuurlijk indirecte of zijdelingse aanval of tegenwerking

- ` dolk - stoot de -woord (mannelijk) dolkstoten dolksteek; dolkstoot in de rug figuurlijk indirecte of zijdelingse aanval of tegenwerking

- Wist u dat Mark Koevermans de gehele achterban een #dolksteek in de rug heeft gegeven door het volgende feit.

- Wist u dat Mark Koevermans per 27-10-10 tot statutair directeur is benoemd#Feyenoord

- Wist u dat, dit in het KvK handelsregister staat onder dossier nummer 24363218.#Feyenoord.

- Wist u dat, dit 1 dag voor de herlancering van de VvF was op 28-10-10

- Wist u dat, hij daar een toelage voor heeft gehad van (****) in de maand November# dolksteek

- de toelage van (****) hebben gedeeld door 5 en uitkwamen op (****) per maand en zo de terugwerkende kracht van stal gehaald kon worden

- Wist u dat, Dat dhr Jacobs dit weer eens creatief heeft beantwoord

- Wist u dat, Gudde zijn jaarlijkse toelage van (*****) euro in de eerste maand van het jaar gestort krijgt

- Wist u dat, Koevermans zijn jaarlijkse toelage van (*****) euro in de laatste maand van het jaar gestort krijgt.

- Wist u dat, Jacobs wel zo slim is geweest om op papier geen toelage te ontvangen maar dit op creatieve wijze ruimschoots goed gemaakt wordt

- Wist u dat, Dick van Well heeft gezegd dat alle directeuren een toelage krijgen en dus jokkebrokt

- Wist u dat #Rijnmond het hier bij het juiste eind had en dit daardoor een definitieve breuk met #Feyenoord heeft opgeleverd.

- Wist u dat de VG/FSV op 14 December een 20 tal verbeterpunten heeft aangedragen in een officieel gesprek met de BVO #Feyenoord

- Wist u dat de VG/FSV de notulen van het gesprek van 14 December nooit heeft ontvangen van Mark Koevermans #Feyenoord #Dolksteek

- Wist u dat Koevermans op 26 januari bedenktijd van 24 uur heeft gevraagd om Jacobs op non actief te laten zetten door de RvC #Dolksteek

- Wist u dat wij Koevermans hebben voorgesteld Jacobs eerst de lopende zaken af te handelen.

- Wist u dat Koevermans hiermee zijn directe statutaire collega een #dolksteek in de rug heeft gegeven.

- Wist u dat Koevermans de #Varkenoordgroep willens en wetens in het openbaar heeft geschoffeerd.#dolksteek

- Wist u dat Koevermans bij diverse leden van de business club heeft aangeven niet meer met ons te (mogen) praten #dolksteek

- Koevermans niet eens weet wie er allemaal in de #Varkenoordgroep zitten en zonder het te weten tegen een VG lid de VG heeft afgezaagd.

- Wist u dat er in het Dwaasgebouw tijdens thuiswedstrijden meer leden van de VG lopen dan trainer Mario Been aan punten heeft behaald

- Wist u Koevermans hoofdverantwoordelijk is voor het laten klappen tussen gesprekken tussen VG en van Well,Blokland en Koevermans #Dolksteek

- Wist u dat de commerciële afdeling blijkbaar zoveel geld verdient dat zij het miljoen van de SSF helemaal niet nodig hebben.#Dolksteek

- Wist u dat daar 2/3 van het bestuur van de SSF is opgestapt#Feyenoord #Dolksteek

- Wist u dat wij de FSV ten aller tijde zullen blijven steunen#Feyenoord

- Wij als Varkenoordgroep samen met de FSV de waarheid transparant naar de achterban zullen blijven ventileren#FSV

Vooral het laatste is mooi, want het meerendeel van de hierboven geventileerde "waarheden" zijn niet te toetsen.
Verder zijn bedragen niet openbaar, dus welke waarde kan ik daar aan hechten?

Ik vind t steeds meer moddergooien, ook heel veel herhaling. Het lijkt ook wel alsof de VG de kracht van de herhaling wil gebruiken om het volk in opstand te laten komen. Het ruikt behoorlijk naar populisme.
fr83dekuip
 fr83dekuip - maandag 13 juni 2011 - 09:01   quote  deeplink  
als je dit zo leest broeit er idd wat , belooft niet veel goeds!! (heb nu al zin in het volgende seizoen). Er zijn altijd malloten die hier aanstoot aannemen, discussier ze de pan uit!!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 13 juni 2011 - 09:08   quote  deeplink  
sneue snikkels...
STS
 STS - maandag 13 juni 2011 - 09:16   quote  deeplink  
Lijkt wel een beetje schoolpleintjes gedrag van volwassen mannen. Ik weet iets wat jij niet weet, neh neh neh neh neeh neh.......
Ook ik weet niet precies wat er zich achter de grote glazen puien afspeelt, maar om dat op deze manier naar buiten te brengen, dat kan ook wel chiquer.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 juni 2011 - 09:17   quote  deeplink  
Kortzichtigen hier!!!
Ik reageer hier voorlopig niet meer want dan komt er ruzie van.
Er zijn hier mensen die alleen maar lezen wat in hun straatje past om tegen te zijn en er dan vervolgens over te zeiken!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juni 2011 door Feyenoord till i die --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 juni 2011 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 19:01 schreef Quiroz het volgende:
Als ze het voor elkaar krijgen om van Geel de deur uit te werken kijk ik een jaar geen Feyenoord meer met hun tering revolutie
Jij snapt er niets van en je leest volgens mij ook niets!
Vertel mij eens waar de naam v.Geel is genoemd??
Nog beter, die is zelf aangedragen door de Varkenoordgroep!!
Zie mijn bericht hierboven!!
Ben klaar met jullie!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juni 2011 door Feyenoord till i die --
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2011 - 09:31   quote  deeplink  
Ach de een noemt t kortzichtig, de ander noemt t niet alles geloven wat er geschreven word. Dat geldt voor info uit beide kampen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 13 juni 2011 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 08:56 schreef Stylzz het volgende:
De varkenoordgroep heeft ook een twitter account.
Even een opsomming van de laatste tweets:

- Wist u dat Mark Koevermans het opzeggen van het vertrouwen in de directie en Rvc voelde als een dolksteek in zijn rug.#Feyenoord.

- Wist u dat hij dit tegen een Varkenoordgroep lid op de vrijdagmiddag borrel heeft medegedeeld.#Feyenoord

- Wist u dat Mark Koevermans de uitvinder is van de dolksteken en dan voornamelijk in de rug. .#Feyenoord.

- ` dolk - stoot de -woord (mannelijk) dolkstoten dolksteek; dolkstoot in de rug figuurlijk indirecte of zijdelingse aanval of tegenwerking

- ` dolk - stoot de -woord (mannelijk) dolkstoten dolksteek; dolkstoot in de rug figuurlijk indirecte of zijdelingse aanval of tegenwerking

- Wist u dat Mark Koevermans de gehele achterban een #dolksteek in de rug heeft gegeven door het volgende feit.

- Wist u dat Mark Koevermans per 27-10-10 tot statutair directeur is benoemd#Feyenoord

- Wist u dat, dit in het KvK handelsregister staat onder dossier nummer 24363218.#Feyenoord.

- Wist u dat, dit 1 dag voor de herlancering van de VvF was op 28-10-10

- Wist u dat, hij daar een toelage voor heeft gehad van (****) in de maand November# dolksteek

- de toelage van (****) hebben gedeeld door 5 en uitkwamen op (****) per maand en zo de terugwerkende kracht van stal gehaald kon worden

- Wist u dat, Dat dhr Jacobs dit weer eens creatief heeft beantwoord

- Wist u dat, Gudde zijn jaarlijkse toelage van (*****) euro in de eerste maand van het jaar gestort krijgt

- Wist u dat, Koevermans zijn jaarlijkse toelage van (*****) euro in de laatste maand van het jaar gestort krijgt.

- Wist u dat, Jacobs wel zo slim is geweest om op papier geen toelage te ontvangen maar dit op creatieve wijze ruimschoots goed gemaakt wordt

- Wist u dat, Dick van Well heeft gezegd dat alle directeuren een toelage krijgen en dus jokkebrokt

- Wist u dat #Rijnmond het hier bij het juiste eind had en dit daardoor een definitieve breuk met #Feyenoord heeft opgeleverd.

- Wist u dat de VG/FSV op 14 December een 20 tal verbeterpunten heeft aangedragen in een officieel gesprek met de BVO #Feyenoord

- Wist u dat de VG/FSV de notulen van het gesprek van 14 December nooit heeft ontvangen van Mark Koevermans #Feyenoord #Dolksteek

- Wist u dat Koevermans op 26 januari bedenktijd van 24 uur heeft gevraagd om Jacobs op non actief te laten zetten door de RvC #Dolksteek

- Wist u dat wij Koevermans hebben voorgesteld Jacobs eerst de lopende zaken af te handelen.

- Wist u dat Koevermans hiermee zijn directe statutaire collega een #dolksteek in de rug heeft gegeven.

- Wist u dat Koevermans de #Varkenoordgroep willens en wetens in het openbaar heeft geschoffeerd.#dolksteek

- Wist u dat Koevermans bij diverse leden van de business club heeft aangeven niet meer met ons te (mogen) praten #dolksteek

- Koevermans niet eens weet wie er allemaal in de #Varkenoordgroep zitten en zonder het te weten tegen een VG lid de VG heeft afgezaagd.

- Wist u dat er in het Dwaasgebouw tijdens thuiswedstrijden meer leden van de VG lopen dan trainer Mario Been aan punten heeft behaald

- Wist u Koevermans hoofdverantwoordelijk is voor het laten klappen tussen gesprekken tussen VG en van Well,Blokland en Koevermans #Dolksteek

- Wist u dat de commerciële afdeling blijkbaar zoveel geld verdient dat zij het miljoen van de SSF helemaal niet nodig hebben.#Dolksteek

- Wist u dat daar 2/3 van het bestuur van de SSF is opgestapt#Feyenoord #Dolksteek

- Wist u dat wij de FSV ten aller tijde zullen blijven steunen#Feyenoord

- Wij als Varkenoordgroep samen met de FSV de waarheid transparant naar de achterban zullen blijven ventileren#FSV

Vooral het laatste is mooi, want het meerendeel van de hierboven geventileerde "waarheden" zijn niet te toetsen.
Verder zijn bedragen niet openbaar, dus welke waarde kan ik daar aan hechten?

Ik vind t steeds meer moddergooien, ook heel veel herhaling. Het lijkt ook wel alsof de VG de kracht van de herhaling wil gebruiken om het volk in opstand te laten komen. Het ruikt behoorlijk naar populisme.
lijkt wel een kinderclubje ofzo
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 13 juni 2011 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 18:58 schreef Els het volgende:
Beetje onduidelijk waar ik wel of niet achter moet staan, Stylzz. Een groot gedeelte van het artikel is een opsomming van feiten, waar ik er maar enkelen van kan controleren. Het opzeggen van het vertrouwen in de directie is niet aan mij, ik heb die positie niet. Maar als ze aan mij vragen of ik vertrouwen heb in deze directie, dan is het antwoord nee, met voorlopig een uitzondering voor Van Geel. Het (verdekt) oproepen tot het bestormen van het Maasgebouw verwerp ik. Het moedwillig vernielen van (andermans) eigendommen past niet in mijn waarden en normen setje.
+1
Els
 Els - maandag 13 juni 2011 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 09:17 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Kortzichtigen hier!!!
Ik reageer hier voorlopig niet meer want dan komt er ruzie van.
Er zijn hier mensen die alleen maar lezen wat in hun straatje past om tegen te zijn en er dan vervolgens over te zeiken!!
Waar irriteer je je dan zo aan?
Els
 Els - maandag 13 juni 2011 - 09:55   quote  deeplink  
Als ik het twitter bericht lees, begrijp ik dat er enorm veel irritatie is, en waarschijnlijk is dat wederzijds. Ik begrijp dat als je je heel erg geschoffeerd voelt, je graag je gram wilt halen. Echter, ik heb die gesprekken niet gevoerd (de meesten van ons niet, gok ik zo) met de directie, en voel dus ook de frustratie niet. Door zo publiekelijk hun gram te willen halen, verspeelt de Varkenoord groep in mijn ogen veel sympathie, want ik kan in elk geval niet meer meegaan in hun frustraties en de uitingen daarvan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juni 2011 door Els --
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2011 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 09:50 schreef Els het volgende:

[..]

Waar irriteer je je dan zo aan?
Volgens mij aan t feit dat er anders gestemden zijn.
Ik zou niet weten wat t anders kan zijn?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 juni 2011 - 10:41   quote  deeplink  
Aloude beeld: Strijd supporters vs. graaiende machtswellustelingen? Zit dat ftid dwars?
fr83dekuip
 fr83dekuip - maandag 13 juni 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 10:41 schreef FR-Henk het volgende:
Aloude beeld: Strijd supporters vs. graaiende machtswellustelingen? Zit dat ftid dwars?
Denk dat Fitd het een beetje zat is dat er mensen dingen denken te weten terwijl ze VER aan de zijlijn staan, geruchten aannemen voor waarheid: kortom ze praten POEP
je hebt in ieder geval wat los gemaakt stylzzz hahaha FEYENOORD TILL I DIE IM FEYENOORD TILL I DIE I KNOW I AM IM SURE I AM IM FEYENOORD TILL I DIE (EN VOLGEND JAAR ER OOK WEER BIJ)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 13 juni 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 08:56 schreef Stylzz het volgende:
De varkenoordgroep heeft ook een twitter account.
Even een opsomming van de laatste tweets:

- Wist u dat Mark Koevermans het opzeggen van het vertrouwen in de directie en Rvc voelde als een dolksteek in zijn rug.#Feyenoord.

- Wist u dat hij dit tegen een Varkenoordgroep lid op de vrijdagmiddag borrel heeft medegedeeld.#Feyenoord

- Wist u dat Mark Koevermans de uitvinder is van de dolksteken en dan voornamelijk in de rug. .#Feyenoord.

- ` dolk - stoot de -woord (mannelijk) dolkstoten dolksteek; dolkstoot in de rug figuurlijk indirecte of zijdelingse aanval of tegenwerking

- ` dolk - stoot de -woord (mannelijk) dolkstoten dolksteek; dolkstoot in de rug figuurlijk indirecte of zijdelingse aanval of tegenwerking

- Wist u dat Mark Koevermans de gehele achterban een #dolksteek in de rug heeft gegeven door het volgende feit.

- Wist u dat Mark Koevermans per 27-10-10 tot statutair directeur is benoemd#Feyenoord

- Wist u dat, dit in het KvK handelsregister staat onder dossier nummer 24363218.#Feyenoord.

- Wist u dat, dit 1 dag voor de herlancering van de VvF was op 28-10-10

- Wist u dat, hij daar een toelage voor heeft gehad van (****) in de maand November# dolksteek

- de toelage van (****) hebben gedeeld door 5 en uitkwamen op (****) per maand en zo de terugwerkende kracht van stal gehaald kon worden

- Wist u dat, Dat dhr Jacobs dit weer eens creatief heeft beantwoord

- Wist u dat, Gudde zijn jaarlijkse toelage van (*****) euro in de eerste maand van het jaar gestort krijgt

- Wist u dat, Koevermans zijn jaarlijkse toelage van (*****) euro in de laatste maand van het jaar gestort krijgt.

- Wist u dat, Jacobs wel zo slim is geweest om op papier geen toelage te ontvangen maar dit op creatieve wijze ruimschoots goed gemaakt wordt

- Wist u dat, Dick van Well heeft gezegd dat alle directeuren een toelage krijgen en dus jokkebrokt

- Wist u dat #Rijnmond het hier bij het juiste eind had en dit daardoor een definitieve breuk met #Feyenoord heeft opgeleverd.

- Wist u dat de VG/FSV op 14 December een 20 tal verbeterpunten heeft aangedragen in een officieel gesprek met de BVO #Feyenoord

- Wist u dat de VG/FSV de notulen van het gesprek van 14 December nooit heeft ontvangen van Mark Koevermans #Feyenoord #Dolksteek

- Wist u dat Koevermans op 26 januari bedenktijd van 24 uur heeft gevraagd om Jacobs op non actief te laten zetten door de RvC #Dolksteek

- Wist u dat wij Koevermans hebben voorgesteld Jacobs eerst de lopende zaken af te handelen.

- Wist u dat Koevermans hiermee zijn directe statutaire collega een #dolksteek in de rug heeft gegeven.

- Wist u dat Koevermans de #Varkenoordgroep willens en wetens in het openbaar heeft geschoffeerd.#dolksteek

- Wist u dat Koevermans bij diverse leden van de business club heeft aangeven niet meer met ons te (mogen) praten #dolksteek

- Koevermans niet eens weet wie er allemaal in de #Varkenoordgroep zitten en zonder het te weten tegen een VG lid de VG heeft afgezaagd.

- Wist u dat er in het Dwaasgebouw tijdens thuiswedstrijden meer leden van de VG lopen dan trainer Mario Been aan punten heeft behaald

- Wist u Koevermans hoofdverantwoordelijk is voor het laten klappen tussen gesprekken tussen VG en van Well,Blokland en Koevermans #Dolksteek

- Wist u dat de commerciële afdeling blijkbaar zoveel geld verdient dat zij het miljoen van de SSF helemaal niet nodig hebben.#Dolksteek

- Wist u dat daar 2/3 van het bestuur van de SSF is opgestapt#Feyenoord #Dolksteek

- Wist u dat wij de FSV ten aller tijde zullen blijven steunen#Feyenoord

- Wij als Varkenoordgroep samen met de FSV de waarheid transparant naar de achterban zullen blijven ventileren#FSV

Vooral het laatste is mooi, want het meerendeel van de hierboven geventileerde "waarheden" zijn niet te toetsen.
Verder zijn bedragen niet openbaar, dus welke waarde kan ik daar aan hechten?

Ik vind t steeds meer moddergooien, ook heel veel herhaling. Het lijkt ook wel alsof de VG de kracht van de herhaling wil gebruiken om het volk in opstand te laten komen. Het ruikt behoorlijk naar populisme.
god, wat een niveau.

dus, eens met Stylzz.
fr83dekuip
 fr83dekuip - maandag 13 juni 2011 - 19:27   quote  deeplink  
die stylzz krijgt maar een hoop punten!!
sevillana
 sevillana - maandag 13 juni 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 19:29 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Een revolutie is bijna altijd verwerpelijk.
is een beetje afhankelijk van in welk land je geboren bent . . . . . . . . :)
Alexmem
 Alexmem - maandag 13 juni 2011 - 19:48   quote  deeplink  
Het 'als jij niet doet wat ik zeg dan...' gehalte is bedroevend, sneu en misplaatst. Er zal vast het een en ander aan te merken zijn op deze en gene maar de agressieve, kinderlijke en kinderachtige manier waarop hier nu handen en voeten aan gegeven wordt is natuurlijk de verkeerde weg. Het feit dat deze groep, welke zichzelf zo te zijn fantastisch en feilloos vindt, dat zich niet in ziet zegt dan weer genoeg.

Sneue lui.
F.L.E
 F.L.E - maandag 13 juni 2011 - 19:52   quote  deeplink  
Ach eenieder mag het lezen zoals hij/zij wil. Ik vind het persoonlijk verbazingwekkend dat er nog steeds een hoop mensen zijn die de leugens en de goed nieuwsshow uit het Maasgebouw voor de allesheersende waarheid beschouwen en de VG als een stelletje dwazen die er alleen maar op uit zijn om Feyenoord te beschadigen.
Gelukkig ken ik een aantal mensen van de VG persoonlijk en is er niemand op uit om rellen of geweld uit te lokken om op die manier hun zin te krijgen.
Sterker nog, diezelfde mensen hebben afgelopen seizoen meermalen hun verhitte medesuporters tot kalmte gemaand omdat zij op dat moment nog met Feyenoord in gesprek waren.
Het is inmiddels wel zo dat zij dit het komend seizoen zeker niet meer vanzelfsprekend zullen doen.
En nu zullen de Douwe's en Stylzz onder ons wel roepen van zie je wel, maar uit alle poll's die er gehouden zijn door de diverse webside's en b.v. het AD blijkt dat de meerderheid tegen het huidige bestuur is of er in ieder geval geen vertrouwen in heeft dat dit bestuur de boel weer op de rit krijgt.
Alexmem
 Alexmem - maandag 13 juni 2011 - 19:54   quote  deeplink  
Als ze op deze manier de publiciteit blijven zoeken dan is dat laatste deel van je post in no time geschiedenis.
F.L.E
 F.L.E - maandag 13 juni 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 19:54 schreef Alexmem het volgende:
Als ze op deze manier de publiciteit blijven zoeken dan is dat laatste deel van je post in no time geschiedenis.
Dus wat moet er dan gebeuren? Geen publikatie's meer waarin man en paard genoemd worden?
Alles maar zijn gang laten gaan en de schouders ophalen. Dat is wat ze in het Maasgebouw het liefste zouden zien, kunnen ze ongestoord verder gaan met hun zelfverrijkingen en het afbreken van een ooit zo grote trotse club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juni 2011 door F.L.E --
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 13 juni 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 19:52 schreef F.L.E het volgende:
Ach eenieder mag het lezen zoals hij/zij wil. Ik vind het persoonlijk verbazingwekkend dat er nog steeds een hoop mensen zijn die de leugens en de goed nieuwsshow uit het Maasgebouw voor de allesheersende waarheid beschouwen en de VG als een stelletje dwazen die er alleen maar op uit zijn om Feyenoord te beschadigen.
Gelukkig ken ik een aantal mensen van de VG persoonlijk en is er niemand op uit om rellen of geweld uit te lokken om op die manier hun zin te krijgen.
Sterker nog, diezelfde mensen hebben afgelopen seizoen meermalen hun verhitte medesuporters tot kalmte gemaand omdat zij op dat moment nog met Feyenoord in gesprek waren.
Het is inmiddels wel zo dat zij dit het komend seizoen zeker niet meer vanzelfsprekend zullen doen.
En nu zullen de Douwe's en Stylzz onder ons wel roepen van zie je wel, maar uit alle poll's die er gehouden zijn door de diverse webside's en b.v. het AD blijkt dat de meerderheid tegen het huidige bestuur is of er in ieder geval geen vertrouwen in heeft dat dit bestuur de boel weer op de rit krijgt.
zie je wel..
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 19:52 schreef F.L.E het volgende:
Ach eenieder mag het lezen zoals hij/zij wil. Ik vind het persoonlijk verbazingwekkend dat er nog steeds een hoop mensen zijn die de leugens en de goed nieuwsshow uit het Maasgebouw voor de allesheersende waarheid beschouwen en de VG als een stelletje dwazen die er alleen maar op uit zijn om Feyenoord te beschadigen.
Gelukkig ken ik een aantal mensen van de VG persoonlijk en is er niemand op uit om rellen of geweld uit te lokken om op die manier hun zin te krijgen.
Sterker nog, diezelfde mensen hebben afgelopen seizoen meermalen hun verhitte medesuporters tot kalmte gemaand omdat zij op dat moment nog met Feyenoord in gesprek waren.
Het is inmiddels wel zo dat zij dit het komend seizoen zeker niet meer vanzelfsprekend zullen doen.
En nu zullen de Douwe's en Stylzz onder ons wel roepen van zie je wel, maar uit alle poll's die er gehouden zijn door de diverse webside's en b.v. het AD blijkt dat de meerderheid tegen het huidige bestuur is of er in ieder geval geen vertrouwen in heeft dat dit bestuur de boel weer op de rit krijgt.
Nee hoor, ik roep niets.
Ik vind alleen de huidige berichtgeving van een bedroevend niveau en averechts werken.
Verder ben ik het eens dat op een aantal posities inderdaad wisselingen noodzakelijk zijn, maar dan moeten het 1. bewezen goede kandidaten zijn en 2. mag het asbsoluut geen (extra) geld kosten.
piet de paler
 piet de paler - maandag 13 juni 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 08:56 schreef Stylzz het volgende:
De varkenoordgroep heeft ook een twitter account.
Even een opsomming van de laatste tweets:

- Wist u dat Mark Koevermans het opzeggen van het vertrouwen in de directie en Rvc voelde als een dolksteek in zijn rug.#Feyenoord.

- Wist u dat hij dit tegen een Varkenoordgroep lid op de vrijdagmiddag borrel heeft medegedeeld.#Feyenoord

- Wist u dat Mark Koevermans de uitvinder is van de dolksteken en dan voornamelijk in de rug. .#Feyenoord.

- ` dolk - stoot de -woord (mannelijk) dolkstoten dolksteek; dolkstoot in de rug figuurlijk indirecte of zijdelingse aanval of tegenwerking

- ` dolk - stoot de -woord (mannelijk) dolkstoten dolksteek; dolkstoot in de rug figuurlijk indirecte of zijdelingse aanval of tegenwerking

- Wist u dat Mark Koevermans de gehele achterban een #dolksteek in de rug heeft gegeven door het volgende feit.

- Wist u dat Mark Koevermans per 27-10-10 tot statutair directeur is benoemd#Feyenoord

- Wist u dat, dit in het KvK handelsregister staat onder dossier nummer 24363218.#Feyenoord.

- Wist u dat, dit 1 dag voor de herlancering van de VvF was op 28-10-10

- Wist u dat, hij daar een toelage voor heeft gehad van (****) in de maand November# dolksteek

- de toelage van (****) hebben gedeeld door 5 en uitkwamen op (****) per maand en zo de terugwerkende kracht van stal gehaald kon worden

- Wist u dat, Dat dhr Jacobs dit weer eens creatief heeft beantwoord

- Wist u dat, Gudde zijn jaarlijkse toelage van (*****) euro in de eerste maand van het jaar gestort krijgt

- Wist u dat, Koevermans zijn jaarlijkse toelage van (*****) euro in de laatste maand van het jaar gestort krijgt.

- Wist u dat, Jacobs wel zo slim is geweest om op papier geen toelage te ontvangen maar dit op creatieve wijze ruimschoots goed gemaakt wordt

- Wist u dat, Dick van Well heeft gezegd dat alle directeuren een toelage krijgen en dus jokkebrokt

- Wist u dat #Rijnmond het hier bij het juiste eind had en dit daardoor een definitieve breuk met #Feyenoord heeft opgeleverd.

- Wist u dat de VG/FSV op 14 December een 20 tal verbeterpunten heeft aangedragen in een officieel gesprek met de BVO #Feyenoord

- Wist u dat de VG/FSV de notulen van het gesprek van 14 December nooit heeft ontvangen van Mark Koevermans #Feyenoord #Dolksteek

- Wist u dat Koevermans op 26 januari bedenktijd van 24 uur heeft gevraagd om Jacobs op non actief te laten zetten door de RvC #Dolksteek

- Wist u dat wij Koevermans hebben voorgesteld Jacobs eerst de lopende zaken af te handelen.

- Wist u dat Koevermans hiermee zijn directe statutaire collega een #dolksteek in de rug heeft gegeven.

- Wist u dat Koevermans de #Varkenoordgroep willens en wetens in het openbaar heeft geschoffeerd.#dolksteek

- Wist u dat Koevermans bij diverse leden van de business club heeft aangeven niet meer met ons te (mogen) praten #dolksteek

- Koevermans niet eens weet wie er allemaal in de #Varkenoordgroep zitten en zonder het te weten tegen een VG lid de VG heeft afgezaagd.

- Wist u dat er in het Dwaasgebouw tijdens thuiswedstrijden meer leden van de VG lopen dan trainer Mario Been aan punten heeft behaald

- Wist u Koevermans hoofdverantwoordelijk is voor het laten klappen tussen gesprekken tussen VG en van Well,Blokland en Koevermans #Dolksteek

- Wist u dat de commerciële afdeling blijkbaar zoveel geld verdient dat zij het miljoen van de SSF helemaal niet nodig hebben.#Dolksteek

- Wist u dat daar 2/3 van het bestuur van de SSF is opgestapt#Feyenoord #Dolksteek

- Wist u dat wij de FSV ten aller tijde zullen blijven steunen#Feyenoord

- Wij als Varkenoordgroep samen met de FSV de waarheid transparant naar de achterban zullen blijven ventileren#FSV

Vooral het laatste is mooi, want het meerendeel van de hierboven geventileerde "waarheden" zijn niet te toetsen.
Verder zijn bedragen niet openbaar, dus welke waarde kan ik daar aan hechten?

Ik vind t steeds meer moddergooien, ook heel veel herhaling. Het lijkt ook wel alsof de VG de kracht van de herhaling wil gebruiken om het volk in opstand te laten komen. Het ruikt behoorlijk naar populisme.
Wist u dat dit eenzijdige info is ?
STS
 STS - maandag 13 juni 2011 - 21:36   quote  deeplink  
Ja.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5994
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Een revolutie komt nooit op een gelukkig moment









0.0119020