BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heeft u ook zo`n hekel

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2011 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:06 schreef piet de paler het volgende:
Even voor de beeldvorming.
Ik respecteer elk geloof of zienswijze.Maar ik behoud het mijne
Dat is ook goed, zo houd je de dialoog in stand.
Zolang je maar open staat voor andere visies en eventueel bereid bent de jouwe aan te passen indien gewenst cq nodig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 14:09   quote  deeplink  
Suriname Indonesiƫ en de Antillen zijn voor mij de broeders...
De rest mits een terechte asiel oprotten naar hun vaderland...
Bouw je eigen land maar lekker op in je eigen land,vandaar uit
kan Nederland beslissen wie wat en hoeveel krijgt.De grenzen blijfen open
voor west europeanen en voor de rest vraag ik een ..........
................SLOTJE........................................
piet de paler
 piet de paler - maandag 13 juni 2011 - 14:09   quote  deeplink  
Bedankt voor de reactie.
De VVD lift in het klein mee met de PVV.
Bolkenst was de eerste met wat hardere uitspraken.
Maar we zien het wel.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 juni 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dank je voor de tweede zin.
Voor wat betreft de eerste zin, dat was slechts een "grappige verwijzing" naar een eerdere reactie van jou richting mij. Ik vond het wel grappig, jij blijkbaar niet, jammer.
Sorry liet me even mee slepen.
Ik verwijt jou persoonlijk niets omdat wij altijd een andere mening hadden.
Krijg er gewoon de schijt van dat er figuren zijn die alleen maar tegen de algemene mening in reageren terwijl ze dat eerst niet deden!
Sommige figuren zitten hier alleen maar om de boel op te naaien!!! (Jappie, Quiroz)
Die gasten zijn geen haar beter dan bijv. een Jozo!!
FR-Han
 FR-Han - maandag 13 juni 2011 - 14:10   quote  deeplink  
een rood wit politiek topic.. vind het wel boeiend. het is tenslotte toch weinig nieuws tijd. zo blijven we iig discuseren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Tsja, ik heb inderdaad niet veel last van de zaken waar Wilders vooral over blaat.
Dus mij spreekt zijn partij totaal niet aan...

Ik stem al jaren VVD en dat vind ik prima.
Die begaan ook fouten met het forceren om Griekenland miljarden tegeven...
Dat komt natuurlijk weer in meervoud terug??????
Ja lik me ballen maar Mark Rutte!!
FR-Han
 FR-Han - maandag 13 juni 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die begaan ook fouten met het forceren om Griekenland miljarden tegeven...
Dat komt natuurlijk weer in meervoud terug??????
Ja lik me ballen maar Mark Rutte!!
je weet wat mark zegt.... Mooi!! en meer is het niet. zijn geld is toch binnen. maar jan modaal maar aan laten klooien!
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die begaan ook fouten met het forceren om Griekenland miljarden tegeven...
Dat komt natuurlijk weer in meervoud terug??????
Ja lik me ballen maar Mark Rutte!!
Nee dat geld komt nooit meer terug ben ik bang, maar Griekenland enzo keihard kapot laten gaan, is volgens mij ook de optie niet.

Oplossingen heb ik ook niet. Eigenlijk is t nogsteeds allemaal de schuld van die kutbanken.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 juni 2011 - 14:14   quote  deeplink  
Bij de VVD gaan de rijken er alleen maar op vooruit of voelen er weinig van en van en de armen en zwakken word steeds meer ingehouden!!
Zie de huidige bezuinigingstelsel!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:12 schreef obiku010 het volgende:

[..]

je weet wat mark zegt.... Mooi!! en meer is het niet. zijn geld is toch binnen. maar jan modaal maar aan laten klooien!
Tja inplaats van het maasgebouw hadden ze 15 jaar terug beter het binnenhof kunnen bestormen..Ik gun iedereen het beste maar eerst zij die naast mij staan,simpel..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 juni 2011 - 14:14   quote  deeplink  
EIGEN VOLK EERST!!!!!
En de zwakkeren nog eerder!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juni 2011 door Feyenoord till i die --
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:12 schreef obiku010 het volgende:

[..]

je weet wat mark zegt.... Mooi!! en meer is het niet. zijn geld is toch binnen. maar jan modaal maar aan laten klooien!
Stel dat de SP, PVDA, D66 en groenlinks zouden regeren...
Zou het dan anders zijn voor wat betreft Europa?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee dat geld komt nooit meer terug ben ik bang, maar Griekenland enzo keihard kapot laten gaan, is volgens mij ook de optie niet.

Oplossingen heb ik ook niet. Eigenlijk is t nogsteeds allemaal de schuld van die kutbanken.
Die mensen af laten sterven doen we toch niet...
Er is heus wel wat te verdienen daarzo voor ze..
Weet je wat ze nu gaan doen,de internationale top bedrijfen afpakken
in Griekenland.Nee ik weet het niet wij maar betalen en de multinationals
maar halen...Dat is uiteraard goed voor Nederland op termijn maar Jan boerelul
zal daar nooit wat van merken..
Er bestaat voor mij geen ideale partij meer..
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2011 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Bij de VVD gaan de rijken er alleen maar op vooruit of voelen er weinig van en van en de armen en zwakken word steeds meer ingehouden!!
Zie de huidige bezuinigingstelsel!!
nahja dat is niet helemaal waar.

http://www.sp.nl/jeugd/nieuwsberichten/9652/110606-kooiman_ontzie_lage_inkomens_bij_bezuiniging_kinderopvang.html

Kijk daar bijvoorbeeld. In deze bezuinigingsronde gaan de sterkste schouders ook t meeste betalen. Maar t SP volk wil t liefst dat de sterkste schouders ALLES betalen.
cc-tje
 cc-tje - maandag 13 juni 2011 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 13:05 schreef obiku010 het volgende:
als er nu een niewe politicus op zou staan, die niet zo achterlijk is als wilders, maar wel dat soort dingen wil veranderen dan, denk aan de polen die hier voor bijna nop de baantjes pikken, en te veel betalen aan de eu omdat we het beste knulletje van de klas willen zijn, dan denk ik dat ook hij afgeschoten zou worden.. te triest dit kutland. nederland is kapot!!
net nog een slotje op elkanders topic gooien en nu met elkaar eens zijn.
Vind Wilders wel geod bezig, alleen mag het van mij wel iets mider met de vinger wijzen naar de islam. Zijn standpunt over het zorgstelsel is helemaal goed, kan me nog herinneren dat we vroeger particulier of ziekenfonds verzekerd konden zijn ivm inkomen, denk dat je daar naar terug moet gaan.
De armere betalen nu voor de verkapte verbouwing van de emotioneel lelijke tieten die een bentley snol laat verbouwen.
Ja, is gebeurd dat een vrouw haar voorbumpers heeft laten verbouwen omdat ze er niet mee kon leven ( op paier... zielig...) en op kosten van het ziekenfonds
De pil uit het paket etc.
Wat de rest van dat stelletje opvreters betreft in den haag, wat mij betreft een slotje (sorry kan het niet laten, was wel leuk bedoeld) op de poorten, en een regeer accoord hebben waar heel Nederland zich in kan vinden, en niet alleen de werkgevers en de goed bedeelden.

Dus, ja heb een hekel aan politiek.
En heb ook een hekel aan van die mannen en vrouwen die zo enorm naar het zweet ruiken, dat als je door de paden van de supermarkt loopt, het hele pad stinkt en ze zelf al een of twee paden verder zijn...
FR-Han
 FR-Han - maandag 13 juni 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Bij de VVD gaan de rijken er alleen maar op vooruit of voelen er weinig van en van en de armen en zwakken word steeds meer ingehouden!!
Zie de huidige bezuinigingstelsel!!
eens!! nu willen ze de loonbelasting laten zakken. en dan korten op de niet werkende. tuurlijk moet er scherp gekeken worden naar zei die niet werken! maar ook de mensen die echt in de knoei zitten en wel willen worden zo gepakt! en de rijken maar vangen.. incl me laffe broer met zijn 2800 netto. en maar klagen vanuit zijn vrijstaande huis. tuurlijk gun ik hem het beste. maar feitelijk is het een inhaal. zo slim,maar te eigoistisch te zien dat dit beleid zorgt voor ellende!! stop de geldkraan naar de eu dan maar een poosje! en gebruik dat dan maar om de werkende meer te geven. en ook de mensen die bijstand hebben en wel willen werken maar niet kunnen mogen dan in geld omhoog
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nahja dat is niet helemaal waar.

http://www.sp.nl/jeugd/nieuwsberichten/9652/110606-kooiman_ontzie_lage_inkomens_bij_bezuiniging_kinderopvang.html

Kijk daar bijvoorbeeld. In deze bezuinigingsronde gaan de sterkste schouders ook t meeste betalen. Maar t SP volk wil t liefst dat de sterkste schouders ALLES betalen.
Laat ze maar een keer,hebben er ook het meeste van geprofiteerd in de goeie jaren..
De minimale worden harder getroffen met een meijer minder dan 5 x modaal met 2 meijer minder.Mag het? 1 voor alle ,alle voor 1..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 juni 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nahja dat is niet helemaal waar.

http://www.sp.nl/jeugd/nieuwsberichten/9652/110606-kooiman_ontzie_lage_inkomens_bij_bezuiniging_kinderopvang.html

Kijk daar bijvoorbeeld. In deze bezuinigingsronde gaan de sterkste schouders ook t meeste betalen. Maar t SP volk wil t liefst dat de sterkste schouders ALLES betalen.
terecht!!
cc-tje
 cc-tje - maandag 13 juni 2011 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nahja dat is niet helemaal waar.

http://www.sp.nl/jeugd/nieuwsberichten/9652/110606-kooiman_ontzie_lage_inkomens_bij_bezuiniging_kinderopvang.html

Kijk daar bijvoorbeeld. In deze bezuinigingsronde gaan de sterkste schouders ook t meeste betalen. Maar t SP volk wil t liefst dat de sterkste schouders ALLES betalen.
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens, Ze hoeven niet alles te betalen, maar wel het meest.
(zie mijn vorige quote en lees het stukje ziekte kosten)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nahja dat is niet helemaal waar.

http://www.sp.nl/jeugd/nieuwsberichten/9652/110606-kooiman_ontzie_lage_inkomens_bij_bezuiniging_kinderopvang.html

Kijk daar bijvoorbeeld. In deze bezuinigingsronde gaan de sterkste schouders ook t meeste betalen. Maar t SP volk wil t liefst dat de sterkste schouders ALLES betalen.
En daaruit blijkt dat de VVD stemmer liever Griekeland helpt dan die sloebers verderop
uit het volksbuurtje..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 13 juni 2011 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:04 schreef Leon FR1908 het volgende:
STOP!!!
wordt net leuk joh
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2011 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die mensen af laten sterven doen we toch niet...
Er is heus wel wat te verdienen daarzo voor ze..
Weet je wat ze nu gaan doen,de internationale top bedrijfen afpakken
in Griekenland.Nee ik weet het niet wij maar betalen en de multinationals
maar halen...Dat is uiteraard goed voor Nederland op termijn maar Jan boerelul
zal daar nooit wat van merken..
Er bestaat voor mij geen ideale partij meer..
Eigenlijk is de constructie van het huidige kabinet het meest democratische.
Eigenlijk zou er standaard een "minderheids" kabinet moeten zijn van 2 of meer partijen, die samen minder dan de helft van de zetels heeft.

Dit betekent automatisch dat voor elke beslissing men steun moet halen bij de andere partijen. Dit geeft een groter draagvlak van wat de burgers uiteindelijk gekozen hebben.

Dit betekent dat JOUW partij alleen aansluit bij de zaken die voor JOU belangrijk zijn.
Gevaar is wel dat je meer 1issue partijen kan krijgen, maar daarvoor moet je bijvoorbeeld de kiesdrempel verhogen om een zetel te krijgen, of het aantal leden verhogen voor je mee mag doen aan landelijke verkiezingen.
cc-tje
 cc-tje - maandag 13 juni 2011 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En daaruit blijkt dat de VVD stemmer liever Griekeland helpt dan die sloebers verderop
uit het volksbuurtje..
We zouden net als de havenarbeiders vroeger de straat weer op moeten met keiharde acties! Niks stille tocht, ze moeten horen wat we te zeggen hebben!
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En daaruit blijkt dat de VVD stemmer liever Griekeland helpt dan die sloebers verderop
uit het volksbuurtje..
Nee, dat is het verschil tussen het 1 wat uit mijn zak komt en het andere wat uit de staatskas komt en uit iedereens zak.
Waar ik overigens al meer aan mee betaal dan de sloebers verderop in t volksbuurtje omdat ik met een gedeelte van mijn inkomen in de hoogste belastingsschaal zit.

Ik ben bereid om voor iedereen meer te betalen omdat ik meer verdien, maar er zijn wel grenzen!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 juni 2011 - 14:27   quote  deeplink  
Ben met je eens dat de genen die er zelf schuld aan hebben dat die er ook zelf voor moeten boeten.
Dat is overigens ook wat Wilders roept!
Els
 Els - maandag 13 juni 2011 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Bij de VVD gaan de rijken er alleen maar op vooruit of voelen er weinig van en van en de armen en zwakken word steeds meer ingehouden!!
Zie de huidige bezuinigingstelsel!!
Ik denk dat iedereen last heeft van deze bezuinigingsronde. Alleen als je veel minder uitgaf dan je zou kunnen, is er nu wat rek. En anders heeft iedereen in eigen mate een probleem.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Eigenlijk is de constructie van het huidige kabinet het meest democratische.
Eigenlijk zou er standaard een "minderheids" kabinet moeten zijn van 2 of meer partijen, die samen minder dan de helft van de zetels heeft.

Dit betekent automatisch dat voor elke beslissing men steun moet halen bij de andere partijen. Dit geeft een groter draagvlak van wat de burgers uiteindelijk gekozen hebben.

Dit betekent dat JOUW partij alleen aansluit bij de zaken die voor JOU belangrijk zijn.
Gevaar is wel dat je meer 1issue partijen kan krijgen, maar daarvoor moet je bijvoorbeeld de kiesdrempel verhogen om een zetel te krijgen, of het aantal leden verhogen voor je mee mag doen aan landelijke verkiezingen.
Weet je wat ze dan gaan doen?Een halfjaar mierenneuken over een feitje wellus/nietus...
En het maakt ze niks uit want die onkostenvergoedingen telen wel door.
Ik vind dat ze verplicht allemaal 2 dagen in de week in de bouw moeten gaan werken of in de haven..En ook nog verplicht 2 dagen per week in Spangen of de Schilderswijk gaan wonen.
Da
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2011 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:27 schreef Els het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen last heeft van deze bezuinigingsronde. Alleen als je veel minder uitgaf dan je zou kunnen, is er nu wat rek. En anders heeft iedereen in eigen mate een probleem.
Vooral last van de inflatie omdat mijn werkgever geen inflatie correctie doet en we al nu bijna 4 jaar niet of nauwelijks salaris er bij krijgen, verdien ik eigenlijk bijna elke maand iets minder.

Overigens moet mijn vrouw ook gewoon 4 dagen in de week werken hoor, omdat we ons zelf een bepaalde levensstandaard aangemeten hebben, maar wij moeten ook steeds vaker iets laten of uitstellen, net als iedereen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Weet je wat ze dan gaan doen?Een halfjaar mierenneuken over een feitje wellus/nietus...
En het maakt ze niks uit want die onkostenvergoedingen telen wel door.
Ik vind dat ze verplicht allemaal 2 dagen in de week in de bouw moeten gaan werken of in de haven..En ook nog verplicht 2 dagen per week in Spangen of de Schilderswijk gaan wonen.
Da
Ik denk t juist niet. Als je 2 gelijkgestemde partijen hebt, is t veel makkelijker om daar een meerderheid voor te vinden en aan te vullen.
En wat dus niet rond te krijgen is, is geen goed idee!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 juni 2011 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:24 schreef cc-tje het volgende:

[..]

We zouden net als de havenarbeiders vroeger de straat weer op moeten met keiharde acties! Niks stille tocht, ze moeten horen wat we te zeggen hebben!
+100
Ben schizofreen en de rest is het dit keer ook eens!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 13 juni 2011 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En daaruit blijkt dat de VVD stemmer liever Griekeland helpt dan die sloebers verderop
uit het volksbuurtje..
onzin. de VVD en de meeste andere NL'se politieke partijen beseffen heel goed dat het om laten vallen van Griekenland geen optie is. De gevolgen zijn niet de overzien.

Steun is noodzakelijk. NL is nog het meest kritisch richting Griekenland met wat er allemaal hervormd moeten worden etc.

Bovendien Leon, die arme sloebers uit het volksbuurtje hebben het altijd nog beter dat die arme sloebers uit Griekenland. Jij zegt eigen volk eerst. Begrijpelijk, de NL'se overheid heeft ook de primaire taak dat voor het NL'se volk te regelen. Maar als een land waarmee je vrij nauw samenwerkt (via de EU) zo in de problemen komt dan kan je die mensen daar niet zomaar laten zitten. Het zou trouwens ook vrij naief zijn in mijn ogen om te veronderstellen dat dat de gevolgen daarvan NL niet zouden treffen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, dat is het verschil tussen het 1 wat uit mijn zak komt en het andere wat uit de staatskas komt en uit iedereens zak.
Waar ik overigens al meer aan mee betaal dan de sloebers verderop in t volksbuurtje omdat ik met een gedeelte van mijn inkomen in de hoogste belastingsschaal zit.

Ik ben bereid om voor iedereen meer te betalen omdat ik meer verdien, maar er zijn wel grenzen!
Nee die zijn er niet,en waarom niet?
Omdat Jantje de schoffelaar niet het intellectuelen vermogen had op school
word hij de rest van z`n leven gestraft met het vullen van zandzakken...
Jij heb die kans misschien wel gepakt verdien daarom netto misschien wel
3x zoveel.Jammer voor je maar dat gaat jou bv bruto 1/4 kosten.
Dan hou je netto nog 2x zoveel over...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 juni 2011 - 14:38   quote  deeplink  
Door de EU moeten wij boeten voor andermans wanbeleid!1
het lijkt Feyenoord wel!!
Het maasgebouw maakt er een potje van en wij moeten boeten als supporters!!
Gulden terug en Nederland voor de Nederlanders en diegene die zich weten aan te passen en zich gedragen!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:38 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Door de EU moeten wij boeten voor andermans wanbeleid!1
het lijkt Feyenoord wel!!
Het maasgebouw maakt er een potje van en wij moeten boeten als supporters!!
Gulden terug en Nederland voor de Nederlanders en diegene die zich weten aan te passen en zich gedragen!!
Wel even OT blijven he! Feyenoord heeft hier niets mee te maken!
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee die zijn er niet,en waarom niet?
Omdat Jantje de schoffelaar niet het intellectuelen vermogen had op school
word hij de rest van z`n leven gestraft met het vullen van zandzakken...
Jij heb die kans misschien wel gepakt verdien daarom netto misschien wel
3x zoveel.Jammer voor je maar dat gaat jou bv bruto 1/4 kosten.
Dan hou je netto nog 2x zoveel over...
nee sorry, ik vind dat ik genoeg belasting betaal.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 juni 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wel even OT blijven he! Feyenoord heeft hier niets mee te maken!
Lul. Hhehehehehehe!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee sorry, ik vind dat ik genoeg belasting betaal.
Ik weet niet wat je verdient en dat maakt mij ook niet uit maar het feit is wel
dat je liever die Grieken steunt omdat je partij dat wilt dan dat je jou eigen volk
steunt..
Wees maar blij dat ik geen politicus ben want ik neig naar het communisme.
Niet zo extreem want mensen mogen rijk zijn van mij maar zij gaan wel
de minder bedeelde in hun land steunen.....

Ik weet nog wel dat die Thatcher in Engeland de schoolmelk afschafte terwijl
de enne helft van het land cricket en golf speelde en de andere helft aan de geeuwhonger lag....

Stylzz je gaat eraan als ik aan de macht komt jongen,dus stem niet op LVDA jongen..
FR-Han
 FR-Han - maandag 13 juni 2011 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je verdient en dat maakt mij ook niet uit maar het feit is wel
dat je liever die Grieken steunt omdat je partij dat wilt dan dat je jou eigen volk
steunt..
Wees maar blij dat ik geen politicus ben want ik neig naar het communisme.
Niet zo extreem want mensen mogen rijk zijn van mij maar zij gaan wel
de minder bedeelde in hun land steunen.....

Ik weet nog wel dat die Thatcher in Engeland de schoolmelk afschafte terwijl
de enne helft van het land cricket en golf speelde en de andere helft aan de geeuwhonger lag....

Stylzz je gaat eraan als ik aan de macht komt jongen,dus stem niet op LVDA jongen..
onder leon word ik wel minister van de stasi. zwart geld opsporen en brengen bij de minder bedeelde..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 juni 2011 - 14:53   quote  deeplink  
Ik wil minister van immigratie worden!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2011 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je verdient en dat maakt mij ook niet uit maar het feit is wel
dat je liever die Grieken steunt omdat je partij dat wilt dan dat je jou eigen volk
steunt..
Dat is helemaal geen feit want dat zeg ik nergens!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:52 schreef obiku010 het volgende:

[..]

onder leon word ik wel minister van de stasi. zwart geld opsporen en brengen bij de minder bedeelde..
Obiku,ik heb alleen absoluut geen probleem met zwart geld...
Dat is namelijk 1 van de redenen waarom wij allen het ook minder
hebben gekregen.Binnen proporties moet het zwarte geld juist rollen.
Dus dat word dan jou taak ,Minister van het rollende zwarte geld ;)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 juni 2011 - 14:57   quote  deeplink  
Hehheehehehhee!
FR-Han
 FR-Han - maandag 13 juni 2011 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 13:10 schreef HenkDebor het volgende:
@obiku, als je nou geen verstand hebt over zaken, zeg dan niks... Je komt nu echt heel dom over. Het feit dat een staat een lening krijgt, wil toch niet zeggen dat andere industrieƫn niet mogen investeren?
en waar bent u nu? afgehaakt? werd het te intelectueel?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is helemaal geen feit want dat zeg ik nergens!
Jawel in de enne bericht vertel je dat het noodzakelijk vind om die Grieken te steunen..
En in het andere bericht zou je niet willen schuiven voor Jantje de zandzakkenvullert..
piet de paler
 piet de paler - maandag 13 juni 2011 - 14:58   quote  deeplink  
Mooi al die meningen.
Wat ik al verteld heb.Zit en zat ik veel in het buitenland.
En heb veel gezien aan leed.Het enige waar we nog trots op kunnen zijn is dat hier (nog) geen mensen honger hebben.
mooi einde toch op deze dag
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Obiku,ik heb alleen absoluut geen probleem met zwart geld...
Dat is namelijk 1 van de redenen waarom wij allen het ook minder
hebben gekregen.Binnen proporties moet het zwarte geld juist rollen.
Dus dat word dan jou taak ,Minister van het rollende zwarte geld ;)
Daarom zijn de bouwmarkten ook zo aan t stunten.
Er wordt veel minder zwart geklust, dus ook veel minder zelf gedaan en veel minder bij de bouwmarkten gekocht!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 juni 2011 - 14:59   quote  deeplink  
@Obiku
Een Bor is toch de Engelse vertaling van zwijn??? Hehheehhehehehe!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juni 2011 door Feyenoord till i die --
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jawel in de enne bericht vertel je dat het noodzakelijk vind om die Grieken te steunen..
En in het andere bericht zou je niet willen schuiven voor Jantje de zandzakkenvullert..
nee hoor, dat is niet wat ik daar zeg.
FR-Han
 FR-Han - maandag 13 juni 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:58 schreef piet de paler het volgende:
Mooi al die meningen.
Wat ik al verteld heb.Zit en zat ik veel in het buitenland.
En heb veel gezien aan leed.Het enige waar we nog trots op kunnen zijn is dat hier (nog) geen mensen honger hebben.
mooi einde toch op deze dag
doe het niet. het leven is teveel waard... denk aan zei die om je geven. en stap niet uit het leven! hahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 juni 2011 - 15:00   quote  deeplink  
Boeiende topic.
Herken vooral veel in de standpunten van Stylzz.
Besluitvaardigheid kan het huidige kabinet niet ontzegd worden. Belastingheffingen naar inkomen is ieders bijdrage in een rechtvaardiger samenleving. Vind dat ik daar ook voldoende in bijdraag.
Het is de politiek die verantwoordelijk is voor een (on)rechtvaardige verdeling.
Links is te lang politiek bang geweest de achterstandswijken breed aan te pakken.
Daar is ze op afgestraft. Terecht.
Wilders is een populist die op denigrerende wijze bevolkingsgroepen wegzet en de spanningen tussen diverse etnische groepen verergert!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heeft u ook zo`n hekel









0.0070559