BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heeft u ook zo`n hekel

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Han
 FR-Han - maandag 13 juni 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:
@Obiku
Een Bor is toch de Engelse vertaling van zwijn??? Hehheehhehehehe!
ik zie het in alle talen als zwijn. hahahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 juni 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:58 schreef piet de paler het volgende:
Mooi al die meningen.
Wat ik al verteld heb.Zit en zat ik veel in het buitenland.
En heb veel gezien aan leed.Het enige waar we nog trots op kunnen zijn is dat hier (nog) geen mensen honger hebben.
mooi einde toch op deze dag
Daar vergis je je eigen in!!
Er zijn hier ook mensen die honger hebben of in ieder geval een voedselbank nodig hebben!!!!
Te belachelijk voor woorden voor zo'n welvarend land!!
En ja sommigen hebben er zelf schuld aan maar bijv. een alleenstaande moeder met 5 kinderen niet!!!
Els
 Els - maandag 13 juni 2011 - 15:02   quote  deeplink  
Ik dacht dat Bor een wolf was?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Daarom zijn de bouwmarkten ook zo aan t stunten.
Er wordt veel minder zwart geklust, dus ook veel minder zelf gedaan en veel minder bij de bouwmarkten gekocht!
Precies maar ook in de horeca was het bijvoorbeeld makkelijker te overleven..
En dankzij het ontbreken aan het zwarte geld hebben we nu in de grote steden Mohamed
als taxichauffeur,en gek genoeg hoeft hij niet gecheckt te worden op het bezit daarvan..
Het zijn een paar simpele voorbeelden want ik heb het nog niet over de Turkse bakker slagers en groente boertjes gehad..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 13 juni 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 15:00 schreef FR-Henk het volgende:
Boeiende topic.
Herken vooral veel in de standpunten van Stylzz.
Besluitvaardigheid kan het huidige kabinet niet ontzegd worden. Belastingheffingen naar inkomen is ieders bijdrage in een rechtvaardiger samenleving. Vind dat ik daar ook voldoende in bijdraag.
Het is de politiek die verantwoordelijk is voor een (on)rechtvaardige verdeling.
Links is te lang politiek bang geweest de achterstandswijken breed aan te pakken.
Daar is ze op afgestraft. Terecht.
Wilders is een populist die op denigrerende wijze bevolkingsgroepen wegzet en de spanningen tussen diverse etnische groepen verergert!
+1
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 juni 2011 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 15:02 schreef Els het volgende:
Ik dacht dat Bor een wolf was?
He, jij was toch weg??
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 13 juni 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 14:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Obiku,ik heb alleen absoluut geen probleem met zwart geld...
Dat is namelijk 1 van de redenen waarom wij allen het ook minder
hebben gekregen.Binnen proporties moet het zwarte geld juist rollen.
Dus dat word dan jou taak ,Minister van het rollende zwarte geld ;)
hahaha Leon. Je spreekt jezelf tegen man! Jij was toch tegen die Polen? Maar wel voor zwart geld????

jaja.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 15:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Precies maar ook in de horeca was het bijvoorbeeld makkelijker te overleven..
En dankzij het ontbreken aan het zwarte geld hebben we nu in de grote steden Mohamed
als taxichauffeur,en gek genoeg hoeft hij niet gecheckt te worden op het bezit daarvan..
Het zijn een paar simpele voorbeelden want ik heb het nog niet over de Turkse bakker slagers en groente boertjes gehad..
ik hou van de turkse bakker!
FR-Han
 FR-Han - maandag 13 juni 2011 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 15:02 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Daar vergis je je eigen in!!
Er zijn hier ook mensen die honger hebben of in ieder geval een voedselbank nodig hebben!!!!
Te belachelijk voor woorden voor zo'n welvarend land!!
En ja sommigen hebben er zelf schuld aan maar bijv. een alleenstaande moeder met 5 kinderen niet!!!
en die voedsel bank geeft nog rotte ijsbergsla (van binnen) pakken vla die op de verottings datum zijn, en brood wat je moet soppen in aangedunde tomatensoep!! echt waar heren. te triest! heb gelukkig fam die me heeft gered van dit soort dingen. en gelukkig kan ik weer aan het werk. maar echt waar, bijstand is niet te doen als je niet beschikt over financieele reserves!
piet de paler
 piet de paler - maandag 13 juni 2011 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 15:02 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Daar vergis je je eigen in!!
Er zijn hier ook mensen die honger hebben of in ieder geval een voedselbank nodig hebben!!!!
Te belachelijk voor woorden voor zo'n welvarend land!!
En ja sommigen hebben er zelf schuld aan maar bijv. een alleenstaande moeder met 5 kinderen niet!!!
Sorry dat is geen honger in mijn ogen.
De voedselbank zorgt ervoor dat de mensen met het geld wat ze over houden wat extras te kunnen doen of rekeningen te betalen.Een hongerende zwerver is meestal een ander geval
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 15:00 schreef FR-Henk het volgende:
Boeiende topic.
Herken vooral veel in de standpunten van Stylzz.
Besluitvaardigheid kan het huidige kabinet niet ontzegd worden. Belastingheffingen naar inkomen is ieders bijdrage in een rechtvaardiger samenleving. Vind dat ik daar ook voldoende in bijdraag.
Het is de politiek die verantwoordelijk is voor een (on)rechtvaardige verdeling.
Links is te lang politiek bang geweest de achterstandswijken breed aan te pakken.
Daar is ze op afgestraft. Terecht.
Wilders is een populist die op denigrerende wijze bevolkingsgroepen wegzet en de spanningen tussen diverse etnische groepen verergert!
Bijna helemaal mee eens,alleen heb ik geen probleem met het trekken van mijn portemennee
voor mijn overburen die het ondanks hun inzet en harde werken veel minder hebben..
En ik betaal en heb heel veel betaald maar ik taal er niet om..
Heb immers ook 4 jaar lang een eigen bedrijfje gehad die erg lekker liep..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 13 juni 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 15:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Precies maar ook in de horeca was het bijvoorbeeld makkelijker te overleven..
En dankzij het ontbreken aan het zwarte geld hebben we nu in de grote steden Mohamed
als taxichauffeur,en gek genoeg hoeft hij niet gecheckt te worden op het bezit daarvan..
Het zijn een paar simpele voorbeelden want ik heb het nog niet over de Turkse bakker slagers en groente boertjes gehad..
EDIT nee, dat is niet helemaal eerlijk wat ik hier zei, excuus!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juni 2011 door T-FeYeN00rD --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 15:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha Leon. Je spreekt jezelf tegen man! Jij was toch tegen die Polen? Maar wel voor zwart geld????

jaja.
Vertel mij eens wat een Pool in polen met zwart geld in Nederland te maken heeft ?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 13 juni 2011 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 15:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Vertel mij eens wat een Pool in polen met zwart geld in Nederland te maken heeft ?
o heb je het over Poolse Polen. dan heb ik niets gezegd. Dacht Polen in NL.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 15:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik hou van de turkse bakker!
Ik ook ,en de slager en de groente boer maar vertel mij eens waarom een Nederlandse slager/bakker/groenteboer/vege verdwijnt omdat het niet meer rond te breien is ivm warenwet en regelgeving en die gasten gewoon alles mogen doen?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 juni 2011 - 15:11   quote  deeplink  
Klopt maar het is wel belachelijk dat er mensen in zijn in zo'n welvarend land zijn die dat nog nodig hebben!!
Ben zelf als ex-millitair 3 maal naar voormalig joegoslavie uitgezonden geweest en begrijp wel wat je bedoelt met echte honger en mensen die medelijden horen te krijgen!!
Alleen vind ik dat de mensen die er zelf geen schuld aan hebben en de voedselbank nodig hebben ook medelijden verdienen en dat dat snel opgelost moet worden.
Dit inplaats eerst naar andere landen te kijken om die te helpen!!
Bezuinigen, bezuinigen, bezuinigen en wel andere landen helpen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juni 2011 door Feyenoord till i die --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 15:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

o heb je het over Poolse Polen. dan heb ik niets gezegd. Dacht Polen in NL.
Nee die dienen zo snel als mogelijk terug tekeren naar hun vaderland omdat op te bouwen zoals dit land is opgebouwt na de oorlog..

PS Ik begrijp deze mensen wel maar de regering niet..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 juni 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 15:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Bijna helemaal mee eens,alleen heb ik geen probleem met het trekken van mijn portemennee
voor mijn overburen die het ondanks hun inzet en harde werken veel minder hebben..
En ik betaal en heb heel veel betaald maar ik taal er niet om..
Heb immers ook 4 jaar lang een eigen bedrijfje gehad die erg lekker liep..
Zal ik zeker ook doen, Leon, behalve...-en dat maak ik echt mee-...Gezinnen, waarvan de jonge kids in versleten 2e hands kleding rondlopen, niet op een club mogen (geen geld voor!), maar ondertussen wel een enorme LED-televisie midden in de huiskamer, met de meest geavanceerde apparatuur eromheen.
Ook dat komt voor.
FR-Han
 FR-Han - maandag 13 juni 2011 - 15:12   quote  deeplink  
waarom moet de nederlandse slager idd aan allerlij hygiene eisen voldoen. (roestvrijstalen chirurgen keuken) en de turkse slager snijd zijn vlees op ee houten snijblok! (waar salmonella en ziektes in kunnen kiemen) het is krom!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 juni 2011 - 15:12   quote  deeplink  
100% eens!
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2011 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 15:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ook ,en de slager en de groente boer maar vertel mij eens waarom een Nederlandse slager/bakker/groenteboer/vege verdwijnt omdat het niet meer rond te breien is ivm warenwet en regelgeving en die gasten gewoon alles mogen doen?
ik weet niet of dat zo is, want hier in de regio hebben wij gewoon nog Klaas, Kees, Jan, Edwin en Dirk in die winkels!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 15:02 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Daar vergis je je eigen in!!
Er zijn hier ook mensen die honger hebben of in ieder geval een voedselbank nodig hebben!!!!
Te belachelijk voor woorden voor zo'n welvarend land!!
En ja sommigen hebben er zelf schuld aan maar bijv. een alleenstaande moeder met 5 kinderen niet!!!
Ik heb dat ook gezien maar steek je kop niet in het zand vriend!!



En dit valt nog verschrikkelijk mee want ik heb filmpjes gezien daar kregen Hollandse kinderen niet eens brood mee naar school en 1 x in de maand vlees..Mag ik even???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 15:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik weet niet of dat zo is, want hier in de regio hebben wij gewoon nog Klaas, Kees, Jan, Edwin en Dirk in die winkels!
Zoals het 20 jaar terug ook in mijn oude wijkkie was,en dan praat ik niet over de Vennep.
Multi culti is iets prachtigs in mijn ogen maar gelijk monikken gelijken kappen.
Als Hollander word je in sommige gemeentes weggeduw door Hollanders die allochtonen voorrang verlenen..Dat is niet zo goed..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 juni 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 15:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ook ,en de slager en de groente boer maar vertel mij eens waarom een Nederlandse slager/bakker/groenteboer/vege verdwijnt omdat het niet meer rond te breien is ivm warenwet en regelgeving en die gasten gewoon alles mogen doen?
Mwah, denk dat de toename van supermarkten daar nog veel meer een rol in heeft gespeeld.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 15:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zoals het 20 jaar terug ook in mijn oude wijkkie was,en dan praat ik niet over de Vennep.
Multi culti is iets prachtigs in mijn ogen maar gelijk monikken gelijken kappen.
Als Hollander word je in sommige gemeentes weggeduw door Hollanders die allochtonen voorrang verlenen..Dat is niet zo goed..
nahja we hebben uiteraard in Den Helder wel de turkse bakker en de islamitische slager, maar die zijn niet in de plaats gekomen van, die zijn er bijgekomen.

Ik woon eigenlijk wel in een hele goede regio hoor. Maar dat komt omdat gewoon ruim 90% autochtoon is.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 juni 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 15:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb dat ook gezien maar steek je kop niet in het zand vriend!!

[ filmpje ]

En dit valt nog verschrikkelijk mee want ik heb filmpjes gezien daar kregen Hollandse kinderen niet eens brood mee naar school en 1 x in de maand vlees..Mag ik even???
Ik snap niet wat je bedoelt te zeggen want volgens mij zijn wij het eens!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 15:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nahja we hebben uiteraard in Den Helder wel de turkse bakker en de islamitische slager, maar die zijn niet in de plaats gekomen van, die zijn er bijgekomen.

Ik woon eigenlijk wel in een hele goede regio hoor. Maar dat komt omdat gewoon ruim 90% autochtoon is.
Ik weet niet of het wat uitmaakt,ik ben opgegroeid in een Surinaamse wijk
maar iedereen werkte en deed z`n best.Er was gezelligheid en warmte..
Ik heb nooit een geheel blank Nederland meegemaakt of 90% daarvan..
Maar iedereen ging voor het zelfde ,met de schouders eronder..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 15:27 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je bedoelt te zeggen want volgens mij zijn wij het eens!
Ja wij zijn het eens!!
PS ik had Piet moeten qouten maar had jou geqoute,excuus!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juni 2011 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2011 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 15:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het wat uitmaakt,ik ben opgegroeid in een Surinaamse wijk
maar iedereen werkte en deed z`n best.Er was gezelligheid en warmte..
Ik heb nooit een geheel blank Nederland meegemaakt of 90% daarvan..
Maar iedereen ging voor het zelfde ,met de schouders eronder..
Dat ik in Vennep woonde kende ik mn buurman niet eens.
Was echt zo'n mul,ticulti flat en niemand die elkaar gedag zei bijna.
piet de paler
 piet de paler - maandag 13 juni 2011 - 15:55   quote  deeplink  
tegenover Surinamers en Indonesiërs Antillianen hebben we een morele plicht als ex kolonie.
Echter ik heb niets met Marokko en Turkije
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 13 juni 2011 - 16:07   quote  deeplink  
Hier staat nog wel een aardig stukje over Griekenland. Niemand zit erop te wachten Griekenland zoveel te moeten steunen, maar het alternatief (niet steunen dus) is nog veel afschrikwekkender.

http://www.nu.nl/politiek/2538948/miljardenstrop-bij-omvallen-griekenland.html

Miljardenstrop bij omvallen Griekenland

Laatste update: 13 juni 2011 15:38 info.

DEN HAAG - Nederland kan een financiële strop tegemoet zien van ''vele tientallen miljarden euro's'' als de eurolanden hun hulp aan Griekenland staken en het land daarmee in een totale financiële chaos belandt.

Foto: ANP

Dat blijkt uit een brief van minister Jan Kees de Jager van Financiën aan de Tweede Kamer.

Als Nederland niet meer meedoet met het hulppakket, stokken automatisch alle leningen van Europese Unie (EU) en Internationaal Monetair Fonds (IMF), omdat die bij unanimiteit worden verstrekt.

Dat leidt waarschijnlijk tot een ''wanordelijke default'' van de Griekse overheid, die dan leningen niet meer kan terugbetalen.

Risico

Het risico dat de problemen daarna overslaan naar andere eurolanden als Ierland, Portugal en zelfs Spanje is dan groot, aldus De Jager.

De directe schade voor Nederland loopt dan al snel in de vele tientallen miljarden euro's, maar kan nog veel groter worden als Nederland weer in een economische recessie schiet.

Kamerdebat

De Jager stuurt zijn brief ter voorbereiding op het Kamerdebat van dinsdag. De Kamer is bijzonder sceptisch over verdere hulp aan Griekenland. Het kabinet is afhankelijk van de steun van de PvdA omdat gedoogpartner de PVV alle hulp wil staken.

De Jager schetst in zijn brief nog twee andere scenarios waarin ook risicos zijn voor de Nederlandse belastingbetaler, maar die zijn in zijn ogen minder groot.

''Evenals een aantal collegas vind ik het absoluut geen aantrekkelijk vooruitzicht om verdere steun aan Griekenland te verstrekken. Nog minder aantrekkelijk is echter de optie dat niet te doen en de risicos die daarmee gepaard gaan, schrijft hij.

Voorkeur

De Jager heeft een voorkeur voor een scenario waarin de Grieken aanvullende hulp krijgen van EU en IMF en Europese banken, verzekeraars en pensioenfondsen tegelijkertijd de looptijd van hun leningen aan Griekenland verlengen.

Er wordt al gesproken over een extra lening van 80 miljard euro, waarbij 25 miljard gedekt zou worden doordat de private partijen hun leningen door laten lopen.

De Jager noemt dergelijke bedragen niet. Wel heeft hij al eerder aangegeven dat het zijn sterke voorkeur heeft dat de private sector een steentje bijdraagt aan de redding van Griekenland. Dat is ook het standpunt van de Duitse regering en de Bondsdag.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 16:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Hier staat nog wel een aardig stukje over Griekenland. Niemand zit erop te wachten Griekenland zoveel te moeten steunen, maar het alternatief (niet steunen dus) is nog veel afschrikwekkender.

http://www.nu.nl/politiek/2538948/miljardenstrop-bij-omvallen-griekenland.html

Miljardenstrop bij omvallen Griekenland

Laatste update: 13 juni 2011 15:38 info.

DEN HAAG - Nederland kan een financiële strop tegemoet zien van ''vele tientallen miljarden euro's'' als de eurolanden hun hulp aan Griekenland staken en het land daarmee in een totale financiële chaos belandt.

Foto: ANP

Dat blijkt uit een brief van minister Jan Kees de Jager van Financiën aan de Tweede Kamer.

Als Nederland niet meer meedoet met het hulppakket, stokken automatisch alle leningen van Europese Unie (EU) en Internationaal Monetair Fonds (IMF), omdat die bij unanimiteit worden verstrekt.

Dat leidt waarschijnlijk tot een ''wanordelijke default'' van de Griekse overheid, die dan leningen niet meer kan terugbetalen.

Risico

Het risico dat de problemen daarna overslaan naar andere eurolanden als Ierland, Portugal en zelfs Spanje is dan groot, aldus De Jager.

De directe schade voor Nederland loopt dan al snel in de vele tientallen miljarden euro's, maar kan nog veel groter worden als Nederland weer in een economische recessie schiet.

Kamerdebat

De Jager stuurt zijn brief ter voorbereiding op het Kamerdebat van dinsdag. De Kamer is bijzonder sceptisch over verdere hulp aan Griekenland. Het kabinet is afhankelijk van de steun van de PvdA omdat gedoogpartner de PVV alle hulp wil staken.

De Jager schetst in zijn brief nog twee andere scenarios waarin ook risicos zijn voor de Nederlandse belastingbetaler, maar die zijn in zijn ogen minder groot.

''Evenals een aantal collegas vind ik het absoluut geen aantrekkelijk vooruitzicht om verdere steun aan Griekenland te verstrekken. Nog minder aantrekkelijk is echter de optie dat niet te doen en de risicos die daarmee gepaard gaan, schrijft hij.

Voorkeur

De Jager heeft een voorkeur voor een scenario waarin de Grieken aanvullende hulp krijgen van EU en IMF en Europese banken, verzekeraars en pensioenfondsen tegelijkertijd de looptijd van hun leningen aan Griekenland verlengen.

Er wordt al gesproken over een extra lening van 80 miljard euro, waarbij 25 miljard gedekt zou worden doordat de private partijen hun leningen door laten lopen.

De Jager noemt dergelijke bedragen niet. Wel heeft hij al eerder aangegeven dat het zijn sterke voorkeur heeft dat de private sector een steentje bijdraagt aan de redding van Griekenland. Dat is ook het standpunt van de Duitse regering en de Bondsdag.
Tuurlijk pakt de angst maar weer op die het kabinet het volk oplegt.
Slagbomen bij de grens en geen munt naar de Grieken sturen..
Dan gaan ze hun vracht maar Hamburg brengen ivm met een boycot tegen Nederland.
De Chinezen zullen daar anders over denken,en de Koreanen Jappaners en de USA...
Wij zijn sterk door de in en export en het is niet zo dat we niet willen helpen
maar laten we eerst even voor ons eigen volkje gaan zorgen..
Trek terug uit de EU...
Ze hebben die achterlijke bejaarde kut Servier naar Nederland gebracht en nu willen ze ook
ons geld via de EU in ruil daarvoor.Wegwezen nu het nog kan..
Daar wil ik netto 100 euro per maand voor betalen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 16:25   quote  deeplink  
Jammer dat Hotjumper er niet is die weet wel raad met dit soort topics.
Hij negeerd mij trouwens wat veel de laatste tijd?Het was toch niet jou vrouw
he daar in die Zaanse kroeg die ik onder de rok bekeek Jumper?Mijn excuus daarvoor ..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 13 juni 2011 - 16:27   quote  deeplink  
hahahahahahahahaha
Rovert
 Rovert - maandag 13 juni 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 16:25 schreef Leon FR1908 het volgende:
Het was toch niet jou vrouwhe daar in die Zaanse kroeg die ik onder de rok bekeek Jumper?
Wat zag je?
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 16:44 schreef Rovert het volgende:

[..]

Wat zag je?
Zaanse mayo?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 16:54   quote  deeplink  
Gek ! ik zag een zeeuws mosseltje met een beetje zaanse mayo...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 juni 2011 - 16:58   quote  deeplink  
Ook de Zaanse kroegen zijn spannend......................................
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 13 juni 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 16:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tuurlijk pakt de angst maar weer op die het kabinet het volk oplegt.
Slagbomen bij de grens en geen munt naar de Grieken sturen..
Dan gaan ze hun vracht maar Hamburg brengen ivm met een boycot tegen Nederland.
De Chinezen zullen daar anders over denken,en de Koreanen Jappaners en de USA...
Wij zijn sterk door de in en export en het is niet zo dat we niet willen helpen
maar laten we eerst even voor ons eigen volkje gaan zorgen..
Trek terug uit de EU...
Ze hebben die achterlijke bejaarde kut Servier naar Nederland gebracht en nu willen ze ook
ons geld via de EU in ruil daarvoor.Wegwezen nu het nog kan..
Daar wil ik netto 100 euro per maand voor betalen...
tsja. ik geloof niet dat we het eens gaan worden. maar goed, daarvoor hebben we dus vrijheid van meningsuiting.

jij zegt A, ik B. Prima.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juni 2011 door T-FeYeN00rD --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 16:58 schreef FR-Henk het volgende:
Ook de Zaanse kroegen zijn spannend......................................
Precies en de vrouwen ook :)

Maar als ik maar geweten had dat het waarschijnlijk Jumper zijn vrouw het was he!!
Nu negeerd hij mij al weken man...
STS
 STS - maandag 13 juni 2011 - 17:05   quote  deeplink  
Zeeuwse mossels, Zaanse Mayo, Bossche Bol en een Haags hopje.
Lekkere combi.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 juni 2011 - 17:07   quote  deeplink  
Pbtje
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 17:05 schreef STS het volgende:
Zeeuwse mossels, Zaanse Mayo, Bossche Bol en een Haags hopje.
Lekkere combi.
Uiteraard gooi ik er nog een Vlaardings haringkie bij...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 juni 2011 - 17:10   quote  deeplink  
Geen paling doen, kwak.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 17:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tsja. ik geloof niet dat we het eens gaan worden. maar goed, daarvoor hebben we dus vrijheid van meningsuiting.

jij zegt A, ik B. Prima.
Na Griekeland volgen alsnog Spanje Portugal en weet ik veel wie nog meer...
Weet jij hoeveel Nederland al aan Spanje heeft gegeven de afgelopen 25 jaar..
En als je tegen een Spanjaard zegt ga eens werken dan zeggen ze maniana..
En het mooiste van de Spanjolen is nog dat ze het niet eens ontkennen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 17:10 schreef FR-Henk het volgende:
Geen paling doen, kwak.
hahahahahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 juni 2011 - 17:13   quote  deeplink  
Volledamse paling in een zeeuwse mossel...Kan niet goed gaan. (kwek)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juni 2011 - 17:14   quote  deeplink  
hahahahahahaha nee dat word niks..
STS
 STS - maandag 13 juni 2011 - 17:17   quote  deeplink  
Afgarneren met rode kool snippers en een komkommer salade.....
craven
 craven - maandag 13 juni 2011 - 17:19   quote  deeplink  
wat een geluk dat er voor iedereen iets wils is om op te stemmen, persoonlijk zit ik niet bij de best betaalde werknemers in het land, verre van. Natuurlijk heeft dat invloed op hoe en wat je stemt, zoals is dat al decennia's en zo zal het ook blijven. De partij die perfect op mijn behoeftes inspeelt bestaat niet....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heeft u ook zo`n hekel









0.0067350