|
|
FCFEYENOORD
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Tja, Portugal of Lissabon, da's een volstrekt andere discussie natuurlijk. |
|
|
|
|
feyenoord120
|
|
|
ik denk als hij niet naar portugal gaat |
|
|
|
|
FCFEYENOORD
|
|
|
|
|
|
STS
|
|
|
Bij verkoop van Wijnaldum komt ie, anders niet. |
|
|
|
|
FCFEYENOORD
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
IK HOOP dat hij naar sporting gaat ! Matige spits ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
If you have to go, then go. |
|
|
|
|
FCFEYENOORD
|
|
|
heb je wel verstand van voetbal |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
FCFEYENOORD
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
gewoon weer een dubbel topic. ophalen en/of dubbele is dat de nieuwe trent? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: zal ik ook maar herhalen wat ik gezegd heb :Alleen maar dorst in de kuip volgend seizoen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Had je het tegen mij, beflap? |
|
|
|
|
feyenoord120
|
|
|
hoop dat hij komt naar feyenoord |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Bas Dost is volgens mij niet een harde werker. Luc zag je dit seizoen doorjagen op ballen vanaf het middenveld, ik kan me niet voorstellen dat Dost dat gaat doen. Desondanks zie ik hem wel graag komen. Is in ieder geval een jonge jongen met al eredivisie-ervaring en volgens mij een hoop goed te maken tegenover deze en gene. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 17:03 schreef STS het volgende:Bas Dost is volgens mij niet een harde werker. Luc zag je dit seizoen doorjagen op ballen vanaf het middenveld, ik kan me niet voorstellen dat Dost dat gaat doen. Desondanks zie ik hem wel graag komen. Is in ieder geval een jonge jongen met al eredivisie-ervaring en volgens mij een hoop goed te maken tegenover deze en gene. Luc en doorjagen ?????? |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Nou, ik heb hem vaak genoeg zien zakken en zijn best zien doen om een bal af te pakken. Dost is meer een "ballenwachter". |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wie wel eigenlijk? :) |
|
|
|
|
DY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
quote: die is een stuk duurder denk ik |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
ja klopt maar niks is zeker |
|
|
|
|
ar
|
|
|
zie matavz graag komen,maar ja..... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
onhaalbaar dus niet relevant... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon Cise en Fernandez jullie gaan verrast worden door die 2 |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hoezo? Gaat Cisse spelen dan? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: alle teentjes geteld? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
hahaha..yep,alle negen intact. |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Cisse voor de assists, Fernandez voor de goals, prima duo (op papier). Nu nog een heeeeele goede inspanningsfysioloog (is dat de goede benaming?). |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: check je kein geloel topic... hahahaha |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
das mooi,scheelt weer 4 a 5 miljoen. een hoop geld voor iemand die nog niet veel gepresteerd heeft. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Er zal ongetwijfeld een gigantisch verschil in salaris zijn, maar zou een ruil met Heerenveen niet een goede oplossing kunnen zijn? Ik denk dan aan El Ahmadi (die van mij er best bij mag blijven!) naar Heerenveen en Dost de andere kant op. Grindheim is weg bij hun, dus zij zoeken nog wel wat op die plek.... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik merk het al: jij bent zo te zien de enige die er verstand van heeft, want je bent de enige die heeft gereageerd. Het scheelt wel dat ik voor 100 % medestanders heb, haha.
Ik hoop maar dat Dost of welke andere spits dan ook aangekocht wordt, zodat Wijnaldum en Fer inzien dat Feyenoord weer gaat meedoen en dat dat ze dan over de streep trekt! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Maar ik zie nu net ook dat hier ook al over werd gesproken op dat andere forum (afgelopen weekend niet op gekeken), dus was mijn voorstel al eerder geopperd. Wel grappig dat ik dezelfde had, terwijl ik er niet van wist, maar goed, zo'n ruil had iedereen kunnen bedenken.... Misschien Van Geel ook? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 - 10:12 schreef Arie.Klooster het volgende:Er zal ongetwijfeld een gigantisch verschil in salaris zijn, maar zou een ruil met Heerenveen niet een goede oplossing kunnen zijn? Ik denk dan aan El Ahmadi (die van mij er best bij mag blijven!) naar Heerenveen en Dost de andere kant op. Grindheim is weg bij hun, dus zij zoeken nog wel wat op die plek.... is op zich geen slecht idee, Heerenveen gaat idd nooit dat salaris betalen. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Ziet nou niemand dat Dost totaal geen spits is voor Feyenoord?? Die gozer is zo lui als de tering en kwam door z'n klotementaliteit in de problemen bij Jong Oranje én Heerenveen. |
|
|
|
|
wazzaamahn
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 - 15:02 schreef de flh het volgende: Ziet nou niemand dat Dost totaal geen spits is voor Feyenoord?? Die gozer is zo lui als de tering en kwam door z'n klotementaliteit in de problemen bij Jong Oranje én Heerenveen. Goeie reden het bij feijenoord wel te laten zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2011 door wazzaamahn -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: zeker met al die andere selectiespelers die elke week weer het goede voorbeeld geven.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Als hij er per seizoen 20 of zo in schopt is het toch prima? Trouwens Willem nog gezien als Bondscoach van de Week bij die laatste uitzending van Holland Sport? Heb je gehoord wat hij zei over dat hij Stuntelaar zou opstellen ipv Van Persie? Omdat Van Persie te graag wil en geen geduld heeft. Stuntelaar kan wel wachten en dat is juist kwaliteit. Dost kan ook wachten (is trouwens idd. ook wel lui), maar die jongen kan heel goed worden. Misschien is het wel goed dat hij dbij ons af en toe een trap onder zijn gat krijgt. En welke spits moet het dan gaan doen? We hebben nog een vast aanspeelpunt nodig. Als je dat niet ziet, snap je het volgens mij niet. Cissé en Fernadez zijn lopers, maar wij hebben juist iemand nodig die kan ballen terwijl iemand in zijn nek staat te hijgen.... (en dan heb ik het niet over homo's [of het moet een vriendje voor Bruins zijn?]) |
|
|
|