BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dost naar lissabon samen met van Wolfswinkel

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 juni 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 16:25 schreef Arie.Klooster het volgende:
Als hij er per seizoen 20 of zo in schopt is het toch prima? Trouwens Willem nog gezien als Bondscoach van de Week bij die laatste uitzending van Holland Sport? Heb je gehoord wat hij zei over dat hij Stuntelaar zou opstellen ipv Van Persie? Omdat Van Persie te graag wil en geen geduld heeft. Stuntelaar kan wel wachten en dat is juist kwaliteit. Dost kan ook wachten (is trouwens idd. ook wel lui), maar die jongen kan heel goed worden. Misschien is het wel goed dat hij dbij ons af en toe een trap onder zijn gat krijgt. En welke spits moet het dan gaan doen? We hebben nog een vast aanspeelpunt nodig. Als je dat niet ziet, snap je het volgens mij niet. Cissé en Fernadez zijn lopers, maar wij hebben juist iemand nodig die kan ballen terwijl iemand in zijn nek staat te hijgen.... (en dan heb ik het niet over homo's [of het moet een vriendje voor Bruins zijn?])
nou als het dan zo nodig moet,laat maar komen dan..
de flh
 de flh - dinsdag 14 juni 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 16:25 schreef Arie.Klooster het volgende:
Als hij er per seizoen 20 of zo in schopt is het toch prima? Trouwens Willem nog gezien als Bondscoach van de Week bij die laatste uitzending van Holland Sport? Heb je gehoord wat hij zei over dat hij Stuntelaar zou opstellen ipv Van Persie? Omdat Van Persie te graag wil en geen geduld heeft. Stuntelaar kan wel wachten en dat is juist kwaliteit. Dost kan ook wachten (is trouwens idd. ook wel lui), maar die jongen kan heel goed worden. Misschien is het wel goed dat hij dbij ons af en toe een trap onder zijn gat krijgt. En welke spits moet het dan gaan doen? We hebben nog een vast aanspeelpunt nodig. Als je dat niet ziet, snap je het volgens mij niet. Cissé en Fernadez zijn lopers, maar wij hebben juist iemand nodig die kan ballen terwijl iemand in zijn nek staat te hijgen.... (en dan heb ik het niet over homo's [of het moet een vriendje voor Bruins zijn?])
Wij kunnen prima spelen met lopers. Mensen denken nog steeds dat Feyenoord wedstrijden domineert. Sorry dat is voltooid verleden tijd. De wedstrijden gaan gelijk op, dan kan je ook prima spelen met lopers. Liever een loper dan een luie goaltjesdief, die passen gewoon minder bij Feyenoord. En Dost is trouwens niet eens een geweldig aanspeelpunt, maar dus vooral een goaltjesdief
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 14 juni 2011 - 19:20   quote  deeplink  
Verwacht niet dat Dost naar Sporting vertrekt. Tenzij ze daar ook ineens met geld gaan zwaaien, want dan is het ineens een 'buitenlandse club waar hij geen nee tegen zegt'.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dost naar lissabon samen met van Wolfswinkel









0.0067961