|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze week wordt meer informatie bekend gemaakt over de kaartverkoop voor de oefenwedstrijd tussen Barnsley FC en Feyenoord op 23 juli 2011. Duidelijk is al wel dat Feyenoord zelf geen kaarten gaat verkopen, maar er gewoon verkoop is bij Oakwell, het stadion van Barnsley.
Over de wedstrijd tegen Hull City FC op 26 juli 2011 is nog niets bekend. |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
ik kan er helaas niet bij zijn, ik ga 25juli op vakantie |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: naar Noord-Engeland? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik ga tegen Malaga naar Rotterdam, das via mijn woonplaats al een wereldreis johh.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 16:47 schreef Quiroz het volgende:Ik ga tegen Malaga naar Rotterdam, das via mijn woonplaats al een wereldreis johh.. Ja die ga ik ook bezoeken. Volgens mij is dat ook de afscheidswedstrijd van JDT? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou best willen maar zit in een tijdelijke ecconomische crisis... Is er hier 1 naar de tandarst geweest a 5200 euro.Moet bijna me huis te koop zetten om het te kunnen betalen.
Verders word dit een geweldige trip,als je de kans krijgt altijd mannen!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
laten we met de houseboot gaan!! |
|
|
|
|
STS
|
|
|
En wat hebben ze in die mond gezet dan? Of heb je tandarts rekening van Royston Drenthe gekregen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
8 kronen en een brug,en dat konden ze niet verdelen over een paar jaar die maloten.. Voor een second opinium naar een andere gegaan maar idd 8 kronen en een van Brienenoord.. |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Als je zo lang met je giecheltje open ligt, heb je ook een beetje last van je kaakjes denk ik! En dan nog 5200 Euri toe, das niet gek! |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Als je zo lang met je giecheltje open ligt, heb je ook een beetje last van je kaakjes denk ik! En dan nog 5200 Euri toe, das niet gek! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die tandartsen verdienen goud geld, die van ons leeft van het aantal consult-afspraken maken. Toch maar even aangepakt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 17:16 schreef STS het volgende:Als je zo lang met je giecheltje open ligt, heb je ook een beetje last van je kaakjes denk ik! En dan nog 5200 Euri toe, das niet gek! gaat over heel wat afspraakjes,niet in 1 keer.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik ga een paar dagen later naar Engeland, maar naar het zuiden, het zit er ff niet in om langer te gaan.... |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
quote: haha nee naar blanes |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Aha, je bent een culturele fijnproever op zoek naar een verfijnde vakantie? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 17:01 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik zou best willen maar zit in een tijdelijke ecconomische crisis... Is er hier 1 naar de tandarst geweest a 5200 euro.Moet bijna me huis te koop zetten om het te kunnen betalen. Verders word dit een geweldige trip,als je de kans krijgt altijd mannen!!! ik bied hoger, maar wordt bij mij wel vergoed |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 17:22 schreef hotjumper het volgende:Ik ga een paar dagen later naar Engeland, maar naar het zuiden, het zit er ff niet in om langer te gaan.... oprotpremie op? |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Ik twijfel... Hoe kan je het er best heen gaan dan, heeft iemand dat al uitgezocht? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 18:00 schreef Crisismanager het volgende:Ik twijfel... Hoe kan je het er best heen gaan dan, heeft iemand dat al uitgezocht? Ligt eraan met hoeveel man je gaat |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Wanneer komt die houseboat weer langs???? |
|
|
|
|
ellen
|
|
|
wij gaan met de auto via calais, 4 uur van dover naar barnsley, veel goedkoper dan via hull met de boot. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 18:37 schreef ellen het volgende:wij gaan met de auto via calais, 4 uur van dover naar barnsley, veel goedkoper dan via hull met de boot. Maar dan zit je wel twee keer 730 kilometer in de auto |
|
|
|
|
ellen
|
|
|
Voor ons is het wat korter (wonen bij Antwerpen) en maken de terugreis in 2 dagen via toeristische route langs o.a. Stonehenge en de kust. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dus 2x 680 km. en om via stonehenge... what's the difference? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gast, is toch leuk man. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
teleurstellende tegenstanders... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: eens! alleen ben ik als ex truckert van mening dat 100 km op bijna 1500 km ook niet uit maakt. verder is ellen natuurlijk een heldin! hahaha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Daarnaast, we hebben eindelijk weer eens een vrouw erbij op het forum. Beetje aardig doen dus. |
|
|
|
|
ellen
|
|
|
dank u els voor de bijval |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 23:10 schreef Els het volgende:Daarnaast, we hebben eindelijk weer eens een vrouw erbij op het forum. Beetje aardig doen dus. ja obiku zuinig op zijn. maar je hebt weer een held erbij. hou je het wel ff goed bij wie nu allemaal je helden zijn !!! hahahahaha. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een vorige Forumvrouw was plots weer weg van het Forum. Dus blijven graag. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Oooooooohhhhhh, jullie zijn rijke Nederlanders!!! |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
ik kan ook niet, ga ook de 25e op vakantie, voor 1 maand (dus mis weer heel erg veel in het begin.. bah) elk jaar weer. |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
ps.. nog een vrouw op het forum ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2011 door jackyvw -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat was ie al voor ik hem binnen had.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik ga bijna altijd via Calais naar Engeland, retourtje 97 euro, met 5 personen |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 - 10:05 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik ga bijna altijd via Calais naar Engeland, retourtje 97 euro, met 5 personen ga je zo vaak naar Barnsley dan? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Deze week wordt meer informatie bekend gemaakt over de kaartverkoop voor de oefenwedstrijd tussen Barnsley FC en Feyenoord op 23 juli 2011. Duidelijk is al wel dat Feyenoord zelf geen kaarten gaat verkopen, maar er gewoon verkoop is bij Oakwell, het stadion van Barnsley.
Over de wedstrijd tegen Hull City FC op 26 juli 2011 is nog niets bekend.
Update:
Inmiddels zijn ook de prijzen voor het bezoekersvak bij Barnsley FC bekend. Het bezoekersvak is in het Oakwell Stadium gevestigd op de North Stand, waar de bezoekende club normaal gesproken 2.000 kaarten toegewezen krijgt, wat uitgebreid kan worden tot 6.000 (de gehele tribune) als daar vraag naar is.
Prijzen bezoekersvak:
GBP 12,00 voor volwassenen GBP 6,00 t/m 18 jaar GBP 6,00 60+ |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik denk dat dit weer eens een mooie gelegenheid is om te laten zien wie het Legioen is!! |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
tja. helaas, past niet in de planning, gezien mijn vakantie op 25 juli |
|
|
|
|
ellen
|
|
|
quote: Helaas niet, maar wel trouwe supporters. Al jaaaren scc in elke thuiswedstrijd aanwezig. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 - 13:14 schreef Rovert het volgende:Deze week wordt meer informatie bekend gemaakt over de kaartverkoop voor de oefenwedstrijd tussen Barnsley FC en Feyenoord op 23 juli 2011. Duidelijk is al wel dat Feyenoord zelf geen kaarten gaat verkopen, maar er gewoon verkoop is bij Oakwell, het stadion van Barnsley. Over de wedstrijd tegen Hull City FC op 26 juli 2011 is nog niets bekend. Update: Inmiddels zijn ook de prijzen voor het bezoekersvak bij Barnsley FC bekend. Het bezoekersvak is in het Oakwell Stadium gevestigd op de North Stand, waar de bezoekende club normaal gesproken 2.000 kaarten toegewezen krijgt, wat uitgebreid kan worden tot 6.000 (de gehele tribune) als daar vraag naar is. Prijzen bezoekersvak: GBP 12,00 voor volwassenen GBP 6,00 t/m 18 jaar GBP 6,00 60+ Yoo, ich bin dabei! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is je Pa zeker tandarts? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 18:37 schreef ellen het volgende:wij gaan met de auto via calais, 4 uur van dover naar barnsley, veel goedkoper dan via hull met de boot. Maar op de boot kun je wel op je gemakkie bieren .... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: als ellen nou haar man oever calais laat gaan, en zelf bij ons op de houseboot meegaat, dan zie ik het nog goed komen... ;-) ze doet me trouwens denken aan de geleidelijkheid van babs... hahaha |
|
|
|