|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: VG tegen gekomen in Engeland? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Een paar, relaxte lui |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Hell yeah, leuk land, jammer van die vrouwen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Als je genoeg bier drinkt, is alles en iedereen toch leuk? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Bier?
We hadden een wijn proeverij gehoopt te vinden |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Daar ging het fout.... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Dus wij staan bij die paardenraces ergens op het platteland, we vragen naar de wijnkaart en het volgende wat ik zie is een dokter van de IC van een of ander streekziekenhuis |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ? dan heb je het over het aantal mensen die op je verjaardag komen? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 07:59 schreef Rovert het volgende:[..] Dus wij staan bij die paardenraces ergens op het platteland, we vragen naar de wijnkaart en het volgende wat ik zie is een dokter van de IC van een of ander streekziekenhuis Paard boos of ober boos? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ha zou je wel willen, ik moet elke keer een gelegenheid op de wilhelminapier afhuren! Het is lekker vertoeven hoor. Jammer voor jou................. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 11:20 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ha zou je wel willen, ik moet elke keer een gelegenheid op de wilhelminapier afhuren! Het is lekker vertoeven hoor. Jammer voor jou................. ik blijf lachen met jou Lijdensweg! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik lach nog harder om jou zielige opmerkingen. Kom anders even een pilsje drinken bij Gauchos of Ketelbinkie. Oh ja dat is te ver voor jou om te reizen he...... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ober? Er stond een kerel van 2.15 achter de bar met 1 oog
had achteraf niet het gevoel dat ik hem met "garcon" aan had moeten spreken |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 11:36 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik lach nog harder om jou zielige opmerkingen. Kom anders even een pilsje drinken bij Gauchos of Ketelbinkie. Oh ja dat is te ver voor jou om te reizen he...... Ik streep gelijk gauchos en ketelbinkie van mijn lijst af |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kijk uit want nu gaat hij straks alle tenten opnoemen |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: nu maar hopen dat hij Parkheuvel niet gaat noemen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja dat zou niet best zijn idd |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 11:36 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik lach nog harder om jou zielige opmerkingen. Kom anders even een pilsje drinken bij Gauchos of Ketelbinkie. Oh ja dat is te ver voor jou om te reizen he...... keertje afspreken dan? en hoezo te ver om te reizen? ik kom iedere thuiswedstrijd naar Rotterdam toe dus wat dat betreft....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 11:57 schreef FR-Douwe het volgende:[..] keertje afspreken dan? en hoezo te ver om te reizen? ik kom iedere thuiswedstrijd naar Rotterdam toe dus wat dat betreft.... Keer afspreken? En Gaan jullie daarna naar een hotel samen? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: jaloezie? Rovert? neuh maar als iemand me uitnodigt om naar een tent in Rotterdam te gaan kan ik toch moeilijk nee zeggen... Ga anders mee! denk dat Lijdensweg dat wel leuk zal vinden... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mooi dan zal het een stuk gezelliger worden. Maar ik geloof niet dat jij daar wel een kom! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 12:20 schreef lijdensweg het volgende:[..] Mooi dan zal het een stuk gezelliger worden. Maar ik geloof niet dat jij daar wel een kom! Klopt, die tenten zijn te hip voor mij |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: te hip voor een hippie? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ben jij een hippie? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ben jij een hippie? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja maar ik heb alleen niet meer de juiste coupe man wel een parkajas en me ciaks men |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja maar ik heb alleen niet meer de juiste coupe man wel een parkajas en me ciaks men |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
doet me verdriet dat hij niet ingaat op mijn aanbod..... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Komen er ook vrouwen? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: misschien in de white .... (naam kwijt)? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik denk dat lijdensweg in het echt nogal saai is |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat kan ook spannend zijn. Toch? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: is maar 1 manier om daar achter te komen... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Dat jij het ontdekt en dan mij belt? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahahaha, lafbek. eerst met de VG nu met Lijdensweg. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ach
Voortschrijdend inzicht |
|
|
|
|
tat2
|
|
|
zit nog in de uk.. vrijdag -zaterdag - en zondag was wel leuk in hull -- verveel me nu de pleuris. ben verkast naar het binnenland. zie soms een feyenoorder lopen. maar meer ook niet. Toch bedankt feyenoord voor de mooie dagen in de uk. < niet dus > hoop dat veendam met die bus ook zo lekker vervelend was. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 21:39 schreef tat2 het volgende:zit nog in de uk.. vrijdag -zaterdag - en zondag was wel leuk in hull -- verveel me nu de pleuris. ben verkast naar het binnenland. zie soms een feyenoorder lopen. maar meer ook niet. Toch bedankt feyenoord voor de mooie dagen in de uk. < niet dus > hoop dat veendam met die bus ook zo lekker vervelend was. Ja klote gozer maar voor hoeveel weken heb je geboekt dan? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahaha, geef mij dat inzicht eens. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 21:39 schreef tat2 het volgende:zit nog in de uk.. vrijdag -zaterdag - en zondag was wel leuk in hull -- verveel me nu de pleuris. ben verkast naar het binnenland. zie soms een feyenoorder lopen. maar meer ook niet. Toch bedankt feyenoord voor de mooie dagen in de uk. < niet dus > hoop dat veendam met die bus ook zo lekker vervelend was. Je moet naar bradford gaan! |
|
|
|