|
|
piet de paler
|
|
|
Tjonge jonge de duivel schijt ook op een hoop ,wat een bedrag voor die doedelzak 14 milj. En je zal zien Pisvee koopt Wijnaldum voor 4. Ik denk dat V Geel een harde opstelling moet hebben tegen pisvee. Wij willen ook een keertje mazzel hebben (de laatste was Drenthe) Hoe komt dat nu dat wij toptalenten hebben maar nooit top prijzen vangen.Zou goed uitkomen voor ons. Stel je voor Wijnaldum en Fer v beide voor 20 miljoen verkopen.Het liefst aan het buitenland anders ga ik me zo ergeren Wordt een zwaar seizoen maar wel een waar de zon doorbreekt. Dromen zijn bedrog maar misschien. Advocaat laat die portemonnee eens rammelen |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Ik mag hopen dat Gini niet voor minder dan 6 weggaat. Meer vragen indien het een binnenlandse club betreft (PSV/Twente), voor 6 naar het buitenland. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
dat zou echt belachelijk zijn: 4 mln... weet niet hoeveel hij nu waard is op de huidige markt maar als doedelzak 14 opbrengt dan lijkt me 4 veel te weinig |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
is everton nog geintresseerd? |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 21:56 schreef FR-Douwe het volgende:dat zou echt belachelijk zijn: 4 mln... weet niet hoeveel hij nu waard is op de huidige markt maar als doedelzak 14 opbrengt dan lijkt me 4 veel te weinig ligt er ook aan hoelang het contract nog loopt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Geel was vorige maand helder: liever Fer, Wijnaldum cs. aan contract houden dan voor een luttel bedrag verkopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 22:03 schreef FR-Henk het volgende:Van Geel was vorige maand helder: liever Fer, Wijnaldum cs. aan contract houden dan voor een luttel bedrag verkopen. Dat lijkt me goed. Echt de tering voor 1 van die koters als ze en arbitrage aanspannen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 22:07 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat lijkt me goed. Echt de tering voor 1 van die koters als ze en arbitrage aanspannen. als dost als reservespeler van heerenveen het niet voor elkaar krijgt dan lijkt me dat weinig zin hebben voor ze... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 22:09 schreef FR-Douwe het volgende:[..] als dost als reservespeler van heerenveen het niet voor elkaar krijgt dan lijkt me dat weinig zin hebben voor ze... Ja maar dat ging niet om t weg mogen maar om t bedrag ofzo toch? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
volgens mij niet, hij gooide het op sportieve verbetering (op zich wel een zaak leek me) als reservespeler van heerenveen naar 020 als basisspeler, daarnaast financiele verbetering maar is op beide punten afgewezen |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 22:07 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat lijkt me goed. Echt de tering voor 1 van die koters als ze en arbitrage aanspannen. als ze dat zouden doen heeft de knjb weer iets om ons te naaien |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ontopic: heeft niks met geluk te maken, maar met het gebrek van zaken doen in het verleden.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 22:14 schreef craven het volgende:Ontopic: heeft niks met geluk te maken, maar met het gebrek van zaken doen in het verleden.. en daar pluk je nog lang de zure vruchten van. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 21:56 schreef FR-Douwe het volgende:dat zou echt belachelijk zijn: 4 mln... weet niet hoeveel hij nu waard is op de huidige markt maar als doedelzak 14 opbrengt dan lijkt me 4 veel te weinig Heeft ook met duur contract te maken!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 22:07 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat lijkt me goed. Echt de tering voor 1 van die koters als ze en arbitrage aanspannen. Ik hoef tegenwoordig alleen maar Stylzz te quoten als ik wat wil zeggen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Kontmaatjes?? hehhehehehehehe! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 21:18 schreef piet de paler het volgende:Tjonge jonge de duivel schijt ook op een hoop ,wat een bedrag voor die doedelzak 14 milj. En je zal zien Pisvee koopt Wijnaldum voor 4. Ik denk dat V Geel een harde opstelling moet hebben tegen pisvee. Wij willen ook een keertje mazzel hebben (de laatste was Drenthe) Hoe komt dat nu dat wij toptalenten hebben maar nooit top prijzen vangen.Zou goed uitkomen voor ons. Stel je voor Wijnaldum en Fer v beide voor 20 miljoen verkopen.Het liefst aan het buitenland anders ga ik me zo ergeren Wordt een zwaar seizoen maar wel een waar de zon doorbreekt. Dromen zijn bedrog maar misschien. Advocaat laat die portemonnee eens rammelen Ehhh Royston Drenthe....??? Doedelzak moest ten minste eerst nog tig dptn maken en assists geven.. seizoenen lang.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik denk niet dat dit met mazzel of pech te maken heeft, maar met beleid. Je kan zeggen wat je wil van P$V, maar ze zorgen er wel altijd voor dat hun topspelers voor lange tijd onder contract staan. Dan kun je zoveel vragen als je wil bij verkoop.
Wijnaldum heeft nog slechts 1 jaar contract, krijg je nooit super bedragen voor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Waarom hebben wij nooit geluk?
Omdat geluk voor de domme is misschien? |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
Omdat Wijnaldum nog maar een contract voor 1 seizoen heeft en we financiaal zwaar onder druk staan zullen ze hem waarschijnlijk voor 4/5 miljoen laten gaan. Dat is gewoon realisme, had ie nog 2 seizoenen onder contract gestaan had je 10-12 kunnen vragen. Heeft niks met geluk te maken, alles met beleid en inzicht, had er vorig seizoen een technisch direkteur rond gelopen die enigzins een goede inschatting van de ontwikkeling van Fer en Wijnaldum had gemaakt, had je die gasten toen langer kunnen binden tegen minder salaris als dat je ze nu moet geven en je had de hoofdprijs kunnen vragen(12 tot 15 miljoen) |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Sorry ben een beetje klaar met dit doemdenken van een ieder hier... Wijnaldum en Fer tekenen gewoon bij! Volgend seizoen eindelijk top 5, Europees voetbal spelen en dan eindelijk geld gaan verdienen. Wat is het probleem dat hij (Wijnaldum) overigens twijfels heeft om te blijven?!?! Het voetbal is toch triest in die prachtige kuip? Het word hem verweten geen clubliefde te hebben... toch elke wedstrijd doet hij er alles aan. De man eet en drinkt Feyenoord al bijna zijn gehele jeugd enkel net als Castagnios kan deze man het niet alleen. Castagnios had moeten blijven en een ieder lijkt zich daar wel bij neer gelegd te hebben. Beter dat we Wijnaldum laten weten dat we em nodig hebben komend seizoen... want geloof mij voor 4/5 miljoen kopen we niemand dat niveau terug. We moeten bij deze man voor één keer de Rotterdamse trots wegzetten en hem overhalen te blijven. Feyenoord komt m.i. niet uit de schulden en gaat nooit veel voor zijn spelers vangen als we niet eindelijk eens gaan presteren. Clasie, van Haaren etc... allemaal ondergeschikt aan Wijnaldum, doch prachtig voor de toekomst. Feyenoord moet terug op niveau en verdomde snel!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zoveel doemdenkers zijn er hier ook weer niet. Er zijn ook realisten, luchtfietsers en krokettendraaiers. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
waarom wij (Feyenoord) nooit mazzel hebben? simpelweg omdat wij alles moeten afdwingen door er keihard voor te werken, ze noemen ons buiten de stadsgrenzen niet voor niet "havenslaven". :) |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 21:18 schreef piet de paler het volgende:Tjonge jonge de duivel schijt ook op een hoop ,wat een bedrag voor die doedelzak 14 milj. En je zal zien Pisvee koopt Wijnaldum voor 4. Ik denk dat V Geel een harde opstelling moet hebben tegen pisvee. Wij willen ook een keertje mazzel hebben (de laatste was Drenthe) Hoe komt dat nu dat wij toptalenten hebben maar nooit top prijzen vangen.Zou goed uitkomen voor ons. Stel je voor Wijnaldum en Fer v beide voor 20 miljoen verkopen.Het liefst aan het buitenland anders ga ik me zo ergeren Wordt een zwaar seizoen maar wel een waar de zon doorbreekt. Dromen zijn bedrog maar misschien. Advocaat laat die portemonnee eens rammelen Ik ben bang dat we hem wéér in de uitverkoop van de hand doen. Er heerst in en om de kuip altijd een soort van LIDL sfeer... Bijvoorbeeld dirkje kuijt is net als Kalou voor veel te weinig weg gegaan, en zo zullen er meerdere zijn... ben ik bang... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 - 17:52 schreef G-child het volgende:Sorry ben een beetje klaar met dit doemdenken van een ieder hier... Wijnaldum en Fer tekenen gewoon bij! Volgend seizoen eindelijk top 5, Europees voetbal spelen en dan eindelijk geld gaan verdienen. Wat is het probleem dat hij (Wijnaldum) overigens twijfels heeft om te blijven?!?! Het voetbal is toch triest in die prachtige kuip? Het word hem verweten geen clubliefde te hebben... toch elke wedstrijd doet hij er alles aan. De man eet en drinkt Feyenoord al bijna zijn gehele jeugd enkel net als Castagnios kan deze man het niet alleen. Castagnios had moeten blijven en een ieder lijkt zich daar wel bij neer gelegd te hebben. Beter dat we Wijnaldum laten weten dat we em nodig hebben komend seizoen... want geloof mij voor 4/5 miljoen kopen we niemand dat niveau terug. We moeten bij deze man voor één keer de Rotterdamse trots wegzetten en hem overhalen te blijven. Feyenoord komt m.i. niet uit de schulden en gaat nooit veel voor zijn spelers vangen als we niet eindelijk eens gaan presteren. Clasie, van Haaren etc... allemaal ondergeschikt aan Wijnaldum, doch prachtig voor de toekomst. Feyenoord moet terug op niveau en verdomde snel!!! Hij komt uit de Sparta-jeugd..... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Had hem daar maar laten blijven! |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 - 16:16 schreef netsurfer het volgende:Ik denk niet dat dit met mazzel of pech te maken heeft, maar met beleid. Je kan zeggen wat je wil van P$V, maar ze zorgen er wel altijd voor dat hun topspelers voor lange tijd onder contract staan. Dan kun je zoveel vragen als je wil bij verkoop. Wijnaldum heeft nog slechts 1 jaar contract, krijg je nooit super bedragen voor. zoals met Affelay zeker... |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 21:18 schreef piet de paler het volgende:Tjonge jonge de duivel schijt ook op een hoop ,wat een bedrag voor die doedelzak 14 milj. En je zal zien Pisvee koopt Wijnaldum voor 4. Ik denk dat V Geel een harde opstelling moet hebben tegen pisvee. Wij willen ook een keertje mazzel hebben (de laatste was Drenthe) Hoe komt dat nu dat wij toptalenten hebben maar nooit top prijzen vangen.Zou goed uitkomen voor ons. Stel je voor Wijnaldum en Fer v beide voor 20 miljoen verkopen.Het liefst aan het buitenland anders ga ik me zo ergeren Wordt een zwaar seizoen maar wel een waar de zon doorbreekt. Dromen zijn bedrog maar misschien. Advocaat laat die portemonnee eens rammelen Doedelzak voor 14 mio kan ik nog wel begrijpen, maar Vernon fucking Anita voor 15 mio dat is pas ongelooflijk (als het doorgaat). |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Las net in het AD dat Drenthe naar Benfica gaat. Dat zou toch mooi nieuws kunnen zijn. Ben wel benieuwd hoe de waarde van de transfer bepaald gaat worden als hij als 'ruilobject' meegaat in een transfer. Lijkt toch in elk geval op een beetje mazzel? |
|
|
|