BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vrijwilligers na in het zonnetje te zijn gezet een doodtrap nageven

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lord - adonis
 lord - adonis - maandag 13 juni 2011 - 23:42   quote  deeplink  
Ik wil nu ook eens mijn ei kwijt, na z'n 25 jaar als vrijwilliger te hebben gediend, kreeg ik afgelopen week een brief waarin mijn diensten niet meer op prijs worden gesteld.

ik wordt er zo misselijk van dat Feyenoord zo omgaat met vrijwilligers, maar ja zo gaan ze ook om met de supporters.

een aantal vrijwilligers gaan maar eens een boekje open doen bij de krant. misschien dat de ogen open gaan bij dat K?T bestuur.

Ik stop er maar mee want ik maak mij wederom kwaad om een stelletje zielenpieten daarin die Ivoren toren. Ik zal mij nu alleen maar op het vak bevinden en ze kunnen verbranden daar bij dat bestuur.

een welwillend maar kwade vrijwilliger
Els
 Els - maandag 13 juni 2011 - 23:48   quote  deeplink  
Nou, als ze bij de directie graag vijanden verzamelen, dan zijn ze lekker op weg.
Jooppie
 Jooppie - maandag 13 juni 2011 - 23:56   quote  deeplink  
Waarom werden je diensten niet meer op prijs gesteld dan? Daar zal toch ook wel iets achter zitten?
kale co
 kale co - maandag 13 juni 2011 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 23:42 schreef lord - adonis het volgende:
Ik wil nu ook eens mijn ei kwijt, na z'n 25 jaar als vrijwilliger te hebben gediend, kreeg ik afgelopen week een brief waarin mijn diensten niet meer op prijs worden gesteld.

ik wordt er zo misselijk van dat Feyenoord zo omgaat met vrijwilligers, maar ja zo gaan ze ook om met de supporters.

een aantal vrijwilligers gaan maar eens een boekje open doen bij de krant. misschien dat de ogen open gaan bij dat K?T bestuur.

Ik stop er maar mee want ik maak mij wederom kwaad om een stelletje zielenpieten daarin die Ivoren toren. Ik zal mij nu alleen maar op het vak bevinden en ze kunnen verbranden daar bij dat bestuur.

een welwillend maar kwade vrijwilliger
ik weet het als geen ander heb zelfs bij afscheid van pi-air zelf maar bloemen gekocht en aangeboden legioen is saamhorigheid bestuur is saamhorken heid !
rob010
 rob010 - maandag 13 juni 2011 - 23:56   quote  deeplink  
das bij de beesten af ja.
afgeserveerd als oud vuil.
schande !
stond er nog wel een reden in die brief dan ?
kale co
 kale co - maandag 13 juni 2011 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 23:56 schreef Jooppie het volgende:
Waarom werden je diensten niet meer op prijs gesteld dan? Daar zal toch ook wel iets achter zitten?
nee 9 van de 10 keer bedanken ze je na 5jaar ofzo is beleid
Jooppie
 Jooppie - maandag 13 juni 2011 - 23:59   quote  deeplink  
nee joh, dat meen je toch niet? wat is dat nou voor iets raars
Brian
 Brian - dinsdag 14 juni 2011 - 00:32   quote  deeplink  
Graag rustig blijven mensen dit kan ook weer een
goed bedachte stemming makerij zijn.

Beste lord Adonis,
Kun je die inhoud van de brief hier eens posten ?
Om de twijfels weg te nemen

Wil graag de waarheid weten in deze
Els
 Els - dinsdag 14 juni 2011 - 05:56   quote  deeplink  
Paranoïde is your middle name?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 14 juni 2011 - 06:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 00:32 schreef Brian het volgende:
Graag rustig blijven mensen dit kan ook weer een
goed bedachte stemming makerij zijn.

Beste lord Adonis,
Kun je die inhoud van de brief hier eens posten ?
Om de twijfels weg te nemen

Wil graag de waarheid weten in deze
lord - adonis
 lord - adonis - dinsdag 14 juni 2011 - 06:55   quote  deeplink  
voor al uw ik zal de inhoud van het schrijven posten.
nadat ik klaar bent met werken.
wel jammer dat een aantal denken dat ik aan stemmingmakerij doet.
maar goed ik ga er dan ook vanuit dat zien geloven is.

wat niet in de brief stond, maar wel gezegd werd bij ons bij nader inzien afscheid borrel tot volgend seizoen heel Ironisch.
lord - adonis
 lord - adonis - dinsdag 14 juni 2011 - 07:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 23:56 schreef Jooppie het volgende:
Waarom werden je diensten niet meer op prijs gesteld dan? Daar zal toch ook wel iets achter zitten?
ja dat ze het op een andere manier gaan doen.
Ik wil wel vertellen dat ik als vrijwilliger ooit ben begonnen als vrijwilliger bij de open dag van Feyenoord, en langzaam ging dat ook zonder reden eraf. laten we wel wezen dit geld niet allen voor mij maar voor een twintigtal vrijwilligers. ik begrijp als het alleen om mij ging dan had ik bij mezelf moeten zoeken.
lord - adonis
 lord - adonis - dinsdag 14 juni 2011 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 23:56 schreef rob010 het volgende:
das bij de beesten af ja.
afgeserveerd als oud vuil.
schande !
stond er nog wel een reden in die brief dan ?
Tja wat stond erin dat de wedstrijdmagazines niet meer achter de toegangspoorten worden uitgedeeld. ( dit is waar ik me de laatste jaren sterk voor heb gemaakt). maar op een andere manier er staat niet in welke manier en wel zeggen ze dat er weer ander vrijwilligerswerk komt en dan mag ik weer opdraven. nou ik zeg je dat de twintigtal vrijwilligers hun buik er van vol hebben in dit beleid en dat wij nu niets meer doen voor deze dames en heren.
lord - adonis
 lord - adonis - dinsdag 14 juni 2011 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 00:32 schreef Brian het volgende:
Graag rustig blijven mensen dit kan ook weer een
goed bedachte stemming makerij zijn.

Beste lord Adonis,
Kun je die inhoud van de brief hier eens posten ?
Om de twijfels weg te nemen

Wil graag de waarheid weten in deze
Ik heb de brief ingescand, maar ik denk dat ik zo niet kan posten, dus indien iemand weet na inscannen hoe je hem moet posten dan graag. anders zal ik de brief moeten uittypen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 juni 2011 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 07:03 schreef lord - adonis het volgende:

[..]

Tja wat stond erin dat de wedstrijdmagazines niet meer achter de toegangspoorten worden uitgedeeld. ( dit is waar ik me de laatste jaren sterk voor heb gemaakt). maar op een andere manier er staat niet in welke manier en wel zeggen ze dat er weer ander vrijwilligerswerk komt en dan mag ik weer opdraven. nou ik zeg je dat de twintigtal vrijwilligers hun buik er van vol hebben in dit beleid en dat wij nu niets meer doen voor deze dames en heren.
he? Dus ze zeggen dat het vrijwilligerswerk dat je nu doet, anders ingevuld gaat worden, vandaar dat je diensten nu niet meer nodig zijn. Maar er komt waarschijnlijk wel weer ander vrijwilligerswerk waar ze je diensten graag willen gebruiken, maar dat vind je niet ok?
lord - adonis
 lord - adonis - dinsdag 14 juni 2011 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 07:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

he? Dus ze zeggen dat het vrijwilligerswerk dat je nu doet, anders ingevuld gaat worden, vandaar dat je diensten nu niet meer nodig zijn. Maar er komt waarschijnlijk wel weer ander vrijwilligerswerk waar ze je diensten graag willen gebruiken, maar dat vind je niet ok?
Je snap de content niet denk ik,het vrijwilligerswerk is niet de issue maar de brief zelf je wordt gewoonweg niet als vol beschouwd, maar gewoon een oud stuk meubilair of zo.
na de ( afscheid ) borrel werd gewoon gezegd tot volgend seizoen en dan wordt je enkele weken daarna met een brief afgescheept. ik weet niet hoe jij het zou vinden als je al zolang iets met hart en ziel doet ik vindt dit erbarmelijk. daarnaast is er het afgelopen jaar nog veel meer gebeurd dan alleen dit voorval, vrijwilligers doen het voor de club maar niet voor een paar mensen op kantoor die je gewoonweg afdanken.

het andere vrijwilligerswerk waar zei naar refereren is incidenteel opdraven wanneer het hun uitkomt. begrijp me niet verkeerd zo is dat nu eenmaal het is geen vaste baan of zo, maar het gaat om het geheel daar ga ik nu niet over uit wijden. een andere invulling wordt al vaker gedaan, maar daar worden vrijwilligers vaak bij betrokken nu wordt er gewoon onpersoonlijk afscheid genomen van ons.

neem van mij aan dat er meer vrijwilligers weggaan dat dan Feyenoord kan binnenhalen, daarnaast heb je de laatste weken het gevolgd dat er bij Tifo ook mensen weggaan. denk je uit zichzelf ja zij nemen zelf het besluit, maar wel door besluiten van hogerhand waar zij niet mee kunnen leven of willen leven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2011 door lord - adonis --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 juni 2011 - 08:04   quote  deeplink  
Nee ik snapt de context prima. Je reageert uit emotie, dat snap ik ook.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 14 juni 2011 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 07:45 schreef lord - adonis het volgende:

[..]

Je snap de content niet denk ik,het vrijwilligerswerk is niet de issue maar de brief zelf je wordt gewoonweg niet als vol beschouwd, maar gewoon een oud stuk meubilair of zo.
na de ( afscheid ) borrel werd gewoon gezegd tot volgend seizoen en dan wordt je enkele weken daarna met een brief afgescheept. ik weet niet hoe jij het zou vinden als je al zolang iets met hart en ziel doet ik vindt dit erbarmelijk. daarnaast is er het afgelopen jaar nog veel meer gebeurd dan alleen dit voorval, vrijwilligers doen het voor de club maar niet voor een paar mensen op kantoor die je gewoonweg afdanken.

het andere vrijwilligerswerk waar zei naar refereren is incidenteel opdraven wanneer het hun uitkomt. begrijp me niet verkeerd zo is dat nu eenmaal het is geen vaste baan of zo, maar het gaat om het geheel daar ga ik nu niet over uit wijden. een andere invulling wordt al vaker gedaan, maar daar worden vrijwilligers vaak bij betrokken nu wordt er gewoon onpersoonlijk afscheid genomen van ons.

neem van mij aan dat er meer vrijwilligers weggaan dat dan Feyenoord kan binnenhalen, daarnaast heb je de laatste weken het gevolgd dat er bij Tifo ook mensen weggaan. denk je uit zichzelf ja zij nemen zelf het besluit, maar wel door besluiten van hogerhand waar zij niet mee kunnen leven of willen leven.
Je hebt het in de quote over het 'geheel'.
Wat bedoel je daarmee?
Je geeft me de indruk dat er meer en al iets langer speelt, en dit niet zozeer op zichzelf staat.
In je eerste post heb je het al over het k?tbestuur, dat ze ook al zo slecht omgaan met supporters, etc. Daar zit behoorlijk (opgebouwde?) emotie in.

Heb je je telurstelling überhaupt al naar de verantwoordelijken geuit?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2011 door FR-Henk --
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 14 juni 2011 - 08:38   quote  deeplink  
Vrijwilligerswerk is "dankbaar werk", VOOR DE VRIJWILLIGER!
De instanties of 'werkgevers' doen helaas vaker alsof de vrijwilliger niet bestaat!
Is niet alleen bij Feyenoord!
Mag natuurlijk nooit gebeuren, maar that's reality...........
Heb helaas zelf ook ervaring met vrijwilligerswerk, ben ook TE vaak "zeg maar belazerd", men belooft je koeien met gouden horens, maar in feite ben je maar een ........vrijwilliger!
Het scheelt, dat men werken op die manier ook kan weigeren, maar daar kom/kwam je niet voor toch?????
Het blijft schandalig, zeker na 25 jaar, een beetje RESPECT is zeker op zijn plaats!
Rovert
 Rovert - dinsdag 14 juni 2011 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 08:04 schreef Stylzz het volgende:
Nee ik snapt de context prima. Je reageert uit emotie, dat snap ik ook.
Die Stylzz stijgt de laatste maanden boven zich zelf uit, :-)

Weet je Lord Adonis, ik snap niet zo goed wat je nu hoopt dat wij gaan zeggen, zonder dat we het verhaal weten. Tik de brief anders even over!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 juni 2011 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 08:54 schreef Rovert het volgende:

[..]

Die Stylzz stijgt de laatste maanden boven zich zelf uit, :-)

lol, ja er verandert een hoop de laatste tijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2011 door Stylzz --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 14 juni 2011 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 09:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

lol, ja er verandert een hoop de laatste tijd.
Ten goede, als ik dat uit jouw bijdragen opmaak.
Milo
 Milo - dinsdag 14 juni 2011 - 12:14   quote  deeplink  
Als er wordt gezegd lord bedankt voor je bewezendiensten, maar we stoppen met de folder uitdelen en we hebben opdit moment niks voor je, maar je komt op onze lijst mocht er iemand wegvallen.
Dan zeg je, dank je wel, en hoop je dat er iemand wegvalt.

Als Feyenoord dit niet heeft gedaan en niks van zich laat horen is dit niet cique.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 juni 2011 - 12:18   quote  deeplink  
Welkom in de wereld van het kutbestuur!!
Rovert
 Rovert - dinsdag 14 juni 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 12:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Welkom in de wereld van het kutbestuur!!
Hoera!!! je hebt weer iets gevonden waardoor je weer kutbestuur kunt roepen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 juni 2011 - 13:14   quote  deeplink  
Goed he! Was even zoeken maar uiteindelijk toch gevonden!
Rovert
 Rovert - dinsdag 14 juni 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 13:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Goed he! Was even zoeken maar uiteindelijk toch gevonden!
benieuwd waar je morgen mee komt
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 juni 2011 - 13:19   quote  deeplink  
Niet altijd zo negatief Rovert!
Had/heb genoeg punten waar ik een discussie probeer aan te gaan!!
Had je net nog in de lijst gezet om met zijn alleen eens af te spreken bij de s.c.!!
Geloof alleen niet dat het op deze manier gezellig word! (hehehehhehee)
Rovert
 Rovert - dinsdag 14 juni 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 13:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Niet altijd zo negatief Rovert!
Had/heb genoeg punten waar ik een discussie probeer aan te gaan!!
Had je net nog in de lijst gezet om met zijn alleen eens af te spreken bij de s.c.!!
Geloof alleen niet dat het op deze manier gezellig word! (hehehehhehee)
Je weet toch, ik ben dol op je, op je directheid en je eigen mening, alleen is die mening vaak anders dan de mijne
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 juni 2011 - 14:05   quote  deeplink  
Ik hou ook van jou!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 juni 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 14:05 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik hou ook van jou!!
bilmaatjes? ;)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 juni 2011 - 15:49   quote  deeplink  
En jou vind ik ook lief!!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 14 juni 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 15:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:
En jou vind ik ook lief!!
tijd om effe lekker te knuffelen lijft mij!! i'm inn!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 juni 2011 - 16:24   quote  deeplink  
als ik bovenstaande allemaal lees zie ik het probleem niet helemaal. Vrijwilligers werk dat je doet is er niet meer, komt misschien wat anders. Nou prima dan toch als je vrijwilligerswerk wil doen?

Dat die brief lomp is moet je bij zo'n typemuts wezen die dat in elkaar heeft gedraaid namens het bestuur.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 juni 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 12:14 schreef Milo het volgende:
Als er wordt gezegd lord bedankt voor je bewezendiensten, maar we stoppen met de folder uitdelen en we hebben opdit moment niks voor je, maar je komt op onze lijst mocht er iemand wegvallen.
Dan zeg je, dank je wel, en hoop je dat er iemand wegvalt.

Als Feyenoord dit niet heeft gedaan en niks van zich laat horen is dit niet cique.
Mee eens!!
Els
 Els - dinsdag 14 juni 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 16:24 schreef Jappie_FEY het volgende:
als ik bovenstaande allemaal lees zie ik het probleem niet helemaal. Vrijwilligers werk dat je doet is er niet meer, komt misschien wat anders. Nou prima dan toch als je vrijwilligerswerk wil doen?

Dat die brief lomp is moet je bij zo'n typemuts wezen die dat in elkaar heeft gedraaid namens het bestuur.
Niet helemaal mee eens. Als jij het zo nuchter en zakelijk opschrijft, dan lijkt er niet zoveel aan de hand. Maar behalve een zakelijke kant is er natuurlijk ook wel een emotionele. Vrijwilligers, in welke branche dan ook, stoppen vaak hun ziel en zaligheid in zo'n functie, staan bij nacht en ontij op, en staan in het gezellige nederlandse weer een taak uit te voeren die te weinig oplevert om er een betaalde kracht op te zetten. Wat ze er voor terugkrijgen is een kop koffie en 2 stroopwafels, en in een zeldzaam geval wat waardering. Dat Feyenoord dingen anders wil aanpakken, is hun goed recht. Maar zeg dat dan duidelijk tegen mensen. Eenduidige, eerlijke en duidelijke communicatie, dat schijnt echt heel moeilijk te zijn. En helaas niet alleen bij Feyenoord.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 14 juni 2011 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 07:23 schreef lord - adonis het volgende:

[..]

Ik heb de brief ingescand, maar ik denk dat ik zo niet kan posten, dus indien iemand weet na inscannen hoe je hem moet posten dan graag. anders zal ik de brief moeten uittypen.
nu heb je dus een afbeelding van die brief?

dan kan je hem gewoon uploaden en de link hier posten.

probeer bv via http://imageshack.us/
Brian
 Brian - dinsdag 14 juni 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 05:56 schreef Els het volgende:
Paranoïde is your middle name?
Een beschadigd vertrouwen door ervaring
Wil nog niet zeggen dat ik Paranoia ben.
Maar snap dat je meteen weer je kans zag
Gezien dat je me duidelijk niet moet hier.

Je kan natuurlijk ook blind vertrouwen
En alles zomaar aannemen als het zijn de waarheid.
En meteen meegaan in en onrust tegen de club.
Worden ons Feyenoorders wel vaker kunstjes genoeg geflikt.

Beschuldig lord Adonis negers van maar
Ik wilde het gewoon zeker weten
Want als het werkelijk is zoals lord Adonis zegt.

Vind ik dat een grof schandaal.
Dat de club zo om gaat met vrijwilligers.

Zeker als iemand zich 25 jaar heeft ingezet.
Hadden opzijn minst meer een ander bedankje kunnen krijgen
Door de Club. Een meer respectvolle manier.
Snap heus wel dat het dan voelt als een doodtrap
Als je na al die jaren, door jouw club buiten de lijnen wordt gezet.
Els
 Els - dinsdag 14 juni 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 18:09 schreef Brian het volgende:

[..]

Een beschadigd vertrouwen door ervaring
Wil nog niet zeggen dat ik Paranoia ben.
Maar snap dat je meteen weer je kans zag
Gezien dat je me duidelijk niet moet hier.

Je kan natuurlijk ook blind vertrouwen
En alles zomaar aannemen als het zijn de waarheid.
En meteen meegaan in en onrust tegen de club.
Worden ons Feyenoorders wel vaker kunstjes genoeg geflikt.

Beschuldig lord Adonis negers van maar
Ik wilde het gewoon zeker weten
Want als het werkelijk is zoals lord Adonis zegt.

Vind ik dat een grof schandaal.
Dat de club zo om gaat met vrijwilligers.

Zeker als iemand zich 25 jaar heeft ingezet.
Hadden opzijn minst meer een ander bedankje kunnen krijgen
Door de Club. Een meer respectvolle manier.
Snap heus wel dat het dan voelt als een doodtrap
Als je na al die jaren, door jouw club buiten de lijnen wordt gezet.
Heb ik een hekel aan je?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 14 juni 2011 - 19:58   quote  deeplink  
ben idd ook wel benieuwd naar de brief, snap de emotie wel zonder de inhoud van de brief te kennen. Nooit leuk wanneer je met hart en ziel je kosteloos inzet voor iets en je moet dan per brief vernemen dat het eindigt. Er zal vast wel een vrijwilligers coordinator zijn en ik vind dat je dan op zn minst de moeite kan nemen om het persoonlijk te zeggen. Maar nogmaals: ken de inhoud niet en niet in welke context het geschreven is.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 14 juni 2011 - 20:02   quote  deeplink  
Maar om nou meteen het bestuur daar op aan te pakken is ook wat kort door de bocht.
Is idd eerder iets voor de coördinator.

Wacht ook op de brief...
STS
 STS - dinsdag 14 juni 2011 - 20:09   quote  deeplink  
Ik heb inmiddels genoeg tips gezien om die brief te posten.....
En geduld is niet echt iets waar ik van overloop....
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 14 juni 2011 - 21:27   quote  deeplink  
heb je nog steeds geduld STS?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 14 juni 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 20:09 schreef STS het volgende:
Ik heb inmiddels genoeg tips gezien om die brief te posten.....
En geduld is niet echt iets waar ik van overloop....
Z'n kwaadheid is mogelijk erg snel gezakt...
lord - adonis
 lord - adonis - woensdag 15 juni 2011 - 06:49   quote  deeplink  
http://imageshack.us/photo/my-images/96/zondernaambriefvanfeyen.jpg/

Hier zou de brief moeten staan.
ik hoop dat het gelukt is
anders zijn er genoeg die mij het wel vertellen.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 15 juni 2011 - 07:10   quote  deeplink  
Lijkt me een redelijk normale brief, ondanks dar ik je emoties snap.

Zou er meer moeite mee hebben dat ik die jas en zo zou moeten inleveren. Vind ik ook apart dat je die niet mag houden.
STS
 STS - woensdag 15 juni 2011 - 07:27   quote  deeplink  
kwaadheid is gezakt hoor, wees gerust!

Ik heb de brief gelezen en ook ik sanp dat dit niet leuk is, maar zoals de brief is opgesteld lijkt me deze toch vrij netjes. Je wordt ook bedankt als loyale vrijwilliger. Ik zie het niet als een schop na iig.
lord - adonis
 lord - adonis - woensdag 15 juni 2011 - 07:35   quote  deeplink  
Ja dat er in de brief niet staat hè klootzak we gaan je eruit werken dat snap ik ook wel. het gaat er alleen om dat in het afgelopen seizoen er veel is gebeurd en er veel afspraken niet zijn nagekomen en als klap op de vuurpijl deze brief terwijl ze na de laatste wedstrijd doodleuk zitten te vertellen dat het fantastisch goed is gegaan en de supporters het op prijs stellen dat wij er elke week wederom staan in weer en wind en dat voor een kop koffie.

En een paar weken later krijg je te horen dat je overbodig bent. dat gaat er bij niet in snap u.

elke vent / vrouw zegt zoiets gewoon in een gesprek. en wat betreft die kleding wat denk je dat ik dat gaat brengen als ze het willen komen ze het maar halen. ik heb enorm veel tijd en geld hierin geïnvesteerd. ik woon namelijk ruim 100 km van het stadion. en dat kost mij een hele zondag, want je moet namelijk voortijdig aanwezig zijn ( dus voor de poorten open gaan ).

het is gewoonweg niet leuk om zo te worden afgescheept. en als ik ergens een hekel aan heb is het wel huichelarij dat doen ze al genoeg in die andere stad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2011 door lord - adonis --
STS
 STS - woensdag 15 juni 2011 - 07:41   quote  deeplink  
Maar wellicht kun je iets anders gaan betekenen voord e club, of anders voor de andere supporters? Er staat toch in die brief dat er ook andere taken zijn die door vrijwilligers bekleed kunnen worden.

En ook ik woon op 100 km afstand, maar ik rijd elke (werk)dag langs de Kuip. Ik wil het wel voor je meenemen hoor. Ik weet niet waar je vandaan komt?

Dat van de eerdere beloften en afspraken die niet zijn nagekomen kan ik vanaf dit plekje natuurlijk niet zien/beoordelen. Ik ben het wel met je eens dat ze dit ook in een gesprek hadden kunnen zeggen. Maar ja, dan moet je 100 km rijden voor een " ontslaggesprek". En zie het positief, je hoeft nu niet meer z o heel vroeg weg op de zondag.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 15 juni 2011 - 07:53   quote  deeplink  
brief vind ik op zich wel netjes, vind wel dat dit ook persoonlijk gezegd had kunnen worden. Wel vreemd dat je de kleding moet inleveren, lijkt me een soort van beloning in natura.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vrijwilligers na in het zonnetje te zijn gezet een doodtrap nageven









0.0073549