|
|
El Jardinero
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Waarom gaan deze jongens uberhaupt op deze leeftijd de overstap wagen bij zo'n club? Een selectie met 50 andere "toppers" uit heel europa! Worden gestald bij een club uit de 2e of 3e divisie en als ze 20 jaar zijn hoort niemand meer iets van hen! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik gok een ton of 2 per jaar voor pappa of mama |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
harteloze 'voetballers' zien alleen maar geld, clubliefde kennen ze niet. |
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
niks nieuws. we weten inmiddels wel hoe het werkt |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
het is inderdaad een verontrustende en kwalijke zaak. Ook dom van de speler zelf, en zijn ouders. de meeste komen over een paar jaar met een illussie armer terug.
Echter wij moeten niet vergeten dat wij (feyenoord) 15 jaar geleden een braziliaantje op 12 jarige leeftijd hierheen gehaald hebben.
We hebben het dan uiteraard over LEONARDO. dus we zijn zelf ook niet helemaal fris onder de oksels. |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
en die hebben wij niet zo goed opgevoed :-) |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
ja die ouders van hem die hebben een uitkering zo te merken dus die denken ook lekker snel geld ontvangen |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
stel je bent 15 jaar en je kan naar chelsea voor 2 ton per jaar... zou je dan niet gaan???? je kan altijd terug naar nederland/// |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Maar dit was toch al langer bekend?
Je doet er niks aan De voetballers hebben een kleinere kans op slagen Maar ze weten wel zeker dat ze financieel onafhankelijk worden Ik denk niet dat ik dat zou hebben afgeslagen toen ik 15 was
Ik ben het er absoluut niet mee eens Vind het schandalig dat dit gebeurd Maar als ik zo'n aanbod kreeg zou ik nog naar londen fietsen En dan zwom ik het kanaal over met de fiets op de rug |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Horen we hopelijk nooit meer wat van. |
|
|
|
|
Olaf79
|
|
|
Als jij een paar ton kan verdienen met hetzelfde werk wat je nu doet ga je toch ook daarheen. Mocht het niks worden kan je altijd nog terug naar nederland. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar ik heb verder geen band met mijn werk/het bedrijf waar ik werk. Als ik voor Feyenoord zou mogen spelen, zou ik liever daar eerst jaren blijven en me ontwikkelen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik vind dat de KNJB nieuwe regels moet maken !! (of het kabinet) niet in het eerste gespeeld betekent gewoon geen overgang! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Horen we nooit meer wat van. |
|
|
|
|
dylan10
|
|
|
hij zit lekker in de wolken aan zijn geld te denken |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 - 11:04 schreef Phyxsius het volgende:Maar dit was toch al langer bekend? Je doet er niks aan De voetballers hebben een kleinere kans op slagen Maar ze weten wel zeker dat ze financieel onafhankelijk worden Ik denk niet dat ik dat zou hebben afgeslagen toen ik 15 was Ik ben het er absoluut niet mee eens Vind het schandalig dat dit gebeurd Maar als ik zo'n aanbod kreeg zou ik nog naar londen fietsen En dan zwom ik het kanaal over met de fiets op de rug +1..........duidelijker kan het niet. maar dat zijn we van jou gewend;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 - 11:04 schreef Phyxsius het volgende:Maar dit was toch al langer bekend? Je doet er niks aan De voetballers hebben een kleinere kans op slagen Maar ze weten wel zeker dat ze financieel onafhankelijk worden Ik denk niet dat ik dat zou hebben afgeslagen toen ik 15 was Ik ben het er absoluut niet mee eens Vind het schandalig dat dit gebeurd Maar als ik zo'n aanbod kreeg zou ik nog naar londen fietsen En dan zwom ik het kanaal over met de fiets op de rug Ik had bij mijn Pa letterlijk moeten rennen voor me leven als ik me handtekening had gezet.. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Gewoon doodzonde dat zo'n speler niet te behouden is voor Feyenoord. Is echt een van de betere spelers van Oranje onder 17 en kan volgens mij ook op termijn best doorbreken, maar wanneer M. City dan komt, krijgen ze Pond-tekens in de ogen en zijn ze verkocht. Helaas iets waar Feyenoord weinig aan kan doen. Dit zou toch eens Europees geregeld moeten worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2011 door Nibke -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja...Geld gaat in dit geval boven geduld. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Ach ja Zo laat eht geen ruimte voor misverstanden |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Een heel simpel voorbeeld.. Bijna iedereen in het oranje 1 was begonnen In de eredivisie.. Zegt genoeg denk ik over wat een succesvol Traject is.. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 - 16:32 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik had bij mijn Pa letterlijk moeten rennen voor me leven als ik me handtekening had gezet.. Ow ik was er zo heen gezwommen Mijn vader zou dan de boot over het kanaal pakken En als ik aan land kom flikkert hij mij er weer in Dan klimt hij op mijn rug en zegt: "En nou terug kreng"
Wat ik bedoel te zeggen is dat je het de spelertjes niet kwalijk kunt nemen Bij de ouders kun je je de vraag stellen of ze wel zo goed bezig zijn Ze kiezen voor de financiële voordelen Maar ik vraag me echt af of ze wel goed weten welke negatieve effecten het kan hebben op de psychische ontwikkeling van hun kind |
|
|
|
|
DY
|
|
|
hoe meer er mislukken hoe meer kans dat er in de toekomst minder jongens snel naar t buitenland gaan. |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Het meest gekke is nog dat " zijn management" dit meld. Dat betekend dus dat dit mannetje zelf al een management(team) heeft. Ik kan me niet meer herinneren dat ik dat op die leeftijd ook al had. Waar zou je die trouwens kunnen vinden, een eigen management. Of staan er aan de poorten van Varkenoord soms een rijtje van die lange jassen met stickers " management" erop? Mij zijn ze nog nooit opgevallen! Maar goed, jammer dat ook dit talent weg gaat. Hierdoor wordt de roep om regelgeving volgens mij alleen maar groter en groter. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
wel vervelend dat de blijkbaar echt grote talenten nu vertrekken. we behouden gelukkig ook talenten maar toch... |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 00:51 schreef DY het volgende:hoe meer er mislukken hoe meer kans dat er in de toekomst minder jongens snel naar t buitenland gaan. Dat roep ik al jaren, Drenthe is een voorbeeld van een speler die te vreg als prof gaat "wandelen" Castainos is er ook een... Die "Puppies"zorgen voor geld op de plank bij papa en mama door een baan te bezorgen voor hen, hij zelf wordt wel door de club in de watten gelegd. Verkapte vorm van kinderarbeid vind ik. Ze gaan wel op jongere leeftijden aan de wandel met ouders en al. Hier zou nou eens een europees verbod op moeten komen. |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
Dit las ik op het internet, kijk zo kan het ook...
Van Haaren: "Dit wordt het belangrijkste jaar in mijn loopbaan" Door Tom Brouwer | 15 Jun 2011 om 08:44 | Reageer nu | Wedden?
Ricky van Haaren hoopt het aankomende seizoen veel in actie te komen voor Feyenoord. De middenvelder heeft nog een contract tot medio 2012 en weet dat hij dit seizoen moet presteren om langer bij de Rotterdammers te kunnen blijven. Technisch directeur Martin van Geel wil de verbintenis van de twintigjarige speler voorlopig niet verlengen.
In de voorbereiding op het nieuwe seizoen krijgen ook Bart Schenkeveld, Jordy Clasie, Miquel Nelom, Kaj Ramsteijn en Shabir Isoufi een kans bij het eerste elftal. Zij moeten met Van Haaren vechten voor een plek bij de selectie. "Dit wordt het belangrijkste jaar in mijn loopbaan. Ik heb afgelopen seizoen dertien competitiewedstrijden meegedaan, maar een groot deel was als invaller. Ik vind het moeilijk om aan te geven of ik daar tevreden mee mag zijn", vertelt de geboren Rotterdammer in het Algemeen Dagblad.
Van Haaren stond een tijdje aan de kant met een hamstringblessure, maar was in de slotfase van het seizoen weer fit. "De slotfase van de competitie was ik er als invaller gelukkig weer bij", vervolgt hij. "Ik voel wel dat dit misschien wel het meest belangrijke seizoen in mijn loopbaan tot nu toe gaat worden. Ik zal werkelijk alles geven om bij Feyenoord te slagen."
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/123989/Van_Haaren:_Dit_wordt_het_belangrijkste_jaar_in_mijn_loopbaan#ixzz1PKJDcdGf |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Ik denk dat het tijd wordt dat zijn contract verlengd gaat worden, heeft toch wel talent die jongen. Een jaar verlengen lijkt me nu een goede optie, voordat hij inderdaad " doorbreekt" en volgend jaar ook wegloopt. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 09:33 schreef STS het volgende:Ik denk dat het tijd wordt dat zijn contract verlengd gaat worden, heeft toch wel talent die jongen. Een jaar verlengen lijkt me nu een goede optie, voordat hij inderdaad " doorbreekt" en volgend jaar ook wegloopt. Ik denk dat er een optie voor Feyenoord in zijn contract zit. Dat van die jongen die naar Mancity gaat was ook al bekend. 8 ton vangen voor zo'n jongen (2x netto een volle Kuip) lijkt mij prima.
We kunnen dit voortaan ook gaan bestempelen als het Drenthe-Veldhuizen pad. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 09:57 schreef sportdwaas het volgende:[..] Ik denk dat er een optie voor Feyenoord in zijn contract zit. Dat van die jongen die naar Mancity gaat was ook al bekend. 8 ton vangen voor zo'n jongen (2x netto een volle Kuip) lijkt mij prima. We kunnen dit voortaan ook gaan bestempelen als het Drenthe-Veldhuizen pad. Huh? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
had hem toch liever bij ons gehouden, schijnt erg goed te zijn.... 2 x een volle kuip? heb liever over een paar jaar 30x een volle kuip |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ik vond hem niet speciaal. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
heb hem zelf ook nooit zien spelen maar hoor van verschillende kanten dat het een van de grootste talenten is. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Maffia is het!!!! Ze geven de ouders een pak met geld waar ze normaal 30 jaar voor moeten werken en een huisje erbij, wat voor zo'n engelse club een schijntje is. Ouders denken niet aan het belang van zo'n kereltje die misschien van de éne teleurstelling in de andere zou kunnen vallen. Maar hopen dat dit goed gaat....... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik zou ook wel in londen willen wonen |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Ach hij kan altijd nog schilder worden:) |
|
|
|
|
STS
|
|
|
quote: Van Manchester(-City) naar London is best een eind hoor! |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Let maar eens op hem bij het WK voor onder 17, denk dat je nadien anders over hem denkt. Let ook eens op de nummer 10,(heel moeilijk uit te spreken naam, daarom T. T. de V. door mij genoemd en deze jongen heeft wel bij getekend.( Let op dit is een super talent waar we nog veel van zullen horen, wanneer hijalles heel houdt tenminste!)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2011 door Nibke -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 16:53 schreef Nibke het volgende:[..] Let maar eens op hem bij het WK voor onder 17, denk dat je nadien anders over hem denkt. Let ook eens op de nummer 10,(heel moeilijk uit te spreken naam, daarom T. T. de V. door mij genoemd en deze jongen heeft wel bij getekend.( Let op dit is een super talent waar we nog veel van zullen horen, wanneer hijalles heel houdt tenminste!) wie bedoel je dan? |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote: Tonny Trindade De Vilhena. (denk ik) |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Denk ik ook ja, maar TTdV is wel zo makkelijk inderdaad. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Helemaal goed Piet, dus allemaal opletten de komende tijd en kijk naar onze groei briljantjes. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 16:53 schreef Nibke het volgende:[..] Let maar eens op hem bij het WK voor onder 17, denk dat je nadien anders over hem denkt. Let ook eens op de nummer 10,(heel moeilijk uit te spreken naam, daarom T. T. de V. door mij genoemd en deze jongen heeft wel bij getekend.( Let op dit is een super talent waar we nog veel van zullen horen, wanneer hijalles heel houdt tenminste!) Stond toevallig vandaag een heel stuk over onze talenten in de Televaag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Nibke