BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC verbaasd na presentatie Boerrigter bij Ajax.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
lereeeen
 lereeeen - dinsdag 14 juni 2011 - 14:49   quote  deeplink  
RKC verbaasd na presentatie Boerrigter bij Ajax
Derk Boerrigter werd vorige week al gepresenteerd bij Ajax. Dit wekte verbazing bij RKC Waalwijk. Volgens de promovendus is er nog helemaal geen definitief akkoord.

Ajax betaalt RKC een transfersom van 550.000 euro. Als onderdeel van deze transfer gaat er een speler van de Amsterdammers naar Waalwijk. "Wij hebben in de transfer van Derk Boerrigter bedongen dat wij gedurende de contractduur van Derk een speler van Ajax mogen huren", zegt bestuurder Justin Goetzee tegen Voetbal International.

"Geoffrey Castillion, die we op het oog hadden, heeft zelf aangegeven dat hij niet naar Waalwijk wil komen. Wij hebben bij Ajax aangedrongen op een soort vangnet. Als er uiteindelijk geen speler uit Amsterdam komt, willen we toch een soort tegemoetkoming ontvangen. Daarbij gaat het echt niet om hele grote bedragen, maar toch wil Ajax vooralsnog niet mee werken."

"Wij hebben uiteindelijk zelfs voorgesteld om een oefenwedstrijd in Waalwijk te spelen. Het leek ons een uitstekend compromis maar Ajax voelde er niks voor. Vooropgesteld ik wil niks forceren, maar ik vind het wel opmerkelijk dat Derk al getekend heeft en gepresenteerd is, zonder dat de clubs eruit zijn. We hopen snel tot een oplossing te komen", besluit Goetzee.

En als jullie het nodig vinden mag deze naar de zomergeruchtentopic. Maar ik wil alleen weten wat jullie hiervan vinden.Ik vind het persoonlijk ook beter dat Castillion naar RKC gaat voor een seizoen.Kan die op wedstrijdritme komen en ze zich klaarmaken voor Ajax.

bron: http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2011/06/14/2531402/rkc-verbaasd-na-presentatie-boerrigter-bij-ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2011 door lereeeen --
PETER111
 PETER111 - dinsdag 14 juni 2011 - 14:54   quote  deeplink  
Komt wel goed...
AFCA***
 AFCA*** - dinsdag 14 juni 2011 - 15:00   quote  deeplink  
Tja wat moet je er van zeggen, niet echt een big deal.

Ajax zou inderdaad allang een goede afspraak met RKC kunnen hebben, dat is wel zo netjes en redelijk :) Ze willen zelfs een oefenwedstrijd spelen als er geen speler naar waalwijk kan op huurbasis. MAAR... aangezien ze het wel al eens zijn over de transfersom, waarom zou je hem dan niet mogen presenteren en daar nog langer geheimzinnig over doen :)
Ride
 Ride - dinsdag 14 juni 2011 - 15:04   quote  deeplink  
Gejank van provincieclubje..

welkom in de grote wereld...
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 14 juni 2011 - 16:18   quote  deeplink  
Castillion zou er goed aan doen om terug te komen op zijn beslissing. Ik begrijp dat RKC niet bepaald in trek is, maar zolang je elke week speelt, dan wordt je vanzelf sterker.

Met oog op de toekomst zou ik het enkel toejuichen. Zie Vertonghen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2011 door Booya4Afca --
remco k
 remco k - dinsdag 14 juni 2011 - 16:57   quote  deeplink  
Raar dat mensen hier erg luchtig over doen, Boerrigter heeft een contract bij RKC, en tekent nu zonder dat er een contract tussen Ajax en RKC is getekend een contract bij Ajax, dat is ook bij grotere clubs niet bepaald de normale manier van werken, sterker nog het gebeurt normaal nooit.

Naar mijn idee wou v/d Boog nog even laten zien dat hij dit heeft geregeld, en daarom is hij alvast gepresenteerd, dat is echt een volkomen belachelijke zaak en zet Ajax ( in kleine mate) wederom niet goed de kaart.
Benno
 Benno - dinsdag 14 juni 2011 - 19:48   quote  deeplink  
Heb hetzelfde idee remco.
Op een of andere manier hangt er voor mij een vd loog luchtje aan en wederom zeg ik: dank johan voor het verlossen van ajax van deze rare zakenman!;)
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 14 juni 2011 - 19:58   quote  deeplink  
Het is zeker een raar verhaal, maar uit de tekst blijkt wel dat t toch wel goedkomt. Als er geen spits naar RKC gaat dan moet Ajax nog iets bijleggen. De transfer komt heus niet meer in gevaar.
Ajx
 Ajx - dinsdag 14 juni 2011 - 21:38   quote  deeplink  
zolang hij dan maar niet tegen ajax scoort in de laatste wedstrijden......
maar ik vind wel dat ajax dit snel en goed moet regelen! als ik castillion was zou ik ook gaan, elke week spelen en dus beter worden! en anders vinden we toch wel een andere? keuze zat!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 15 juni 2011 - 19:54   quote  deeplink  
Castillion is té arrogant om in te zien dat hij nog een lange weg te gaan heeft naar de top. Voorlopig heb ik hoe dan ook alleen middelmatigheid van hem gezien. Een flinke periode wekelijks spelen bij een modale club zou hem goed doen. Bv Vermaelen, Vertonghen en zelf van der Wiel hebben zich er niet teveel voor gevoeld.
Bergkamp
 Bergkamp - woensdag 15 juni 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2011 - 19:54 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Castillion is té arrogant om in te zien dat hij nog een lange weg te gaan heeft naar de top. Voorlopig heb ik hoe dan ook alleen middelmatigheid van hem gezien. Een flinke periode wekelijks spelen bij een modale club zou hem goed doen. Bv Vermaelen, Vertonghen en zelf van der Wiel hebben zich er niet teveel voor gevoeld.
Helemaal mee eens..
Ajx
 Ajx - woensdag 15 juni 2011 - 21:30   quote  deeplink  
van deer wiel??? die is nooit uitgeleend heh! en je weet toch niet of hij arrogant is, misschien debkt hij van de boer dat er iets mogelijk is...
baco74
 baco74 - woensdag 15 juni 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2011 - 21:30 schreef Ajx het volgende:
van deer wiel??? die is nooit uitgeleend heh! en je weet toch niet of hij arrogant is, misschien debkt hij van de boer dat er iets mogelijk is...
van der Wiel is wel zeker ooit uitgeleend, aan Haarlem 3 jaar lang.
Of ie arrogant is staat er niet bij op wikipedia :)
priscilla
 priscilla - donderdag 16 juni 2011 - 22:13   quote  deeplink  
ikke -tikkie heeft helemaal gelijk,niemand zou te arrogant moeten zijn om bij een provincieclubje weekelijks te spelen,daar worden ze in mijn ogen alleen maar beter van,jongens die dat doen worden sterker hebben vaak de juiste mentaliteit,en willen zeker slagen in het huidige prof voetbal,waar het een harde wereld is en niet goed, maar heel goed moet zijn om te overleven,dat worden de jongens met Ballen.......kijk naar van bronkhorst...Vermaelen...Jantje Vertongen allemaal jongens met de juiste mentaliteit en (waarom )omdat ze nooit te beroerd zijn geweest om bij een zogenaamd provinciclubje te leren hoe ze haar op de tanden moesten krijgen en af en toe met het mes (tussen) de tanden te moeten spelen,petje af voor al die gabbers die het zo hebben gered,allemaal kerels watjes zijn er al genoeg.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - donderdag 16 juni 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2011 - 21:30 schreef Ajx het volgende:
V.d. Wiel heeft bij Haarlem gespeeld, dus lul aub niet zo dom..
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 17 juni 2011 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2011 - 19:54 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Toch ben ik zelf hier niet helemaal mee eens. Ten eerste weet je inderdaad niet of dit Castillion zijn beslissing is. Ajax heeft naast El-hammie en de Jong, niet heel veel spitsen in de selectie. Het zou zomaar kunnen dat dit een beslissing is van de Boer om hem bij Ajax te houden.
Ten tweede weet ik niet of het klopt met wat je zegt over dat hij er beter van wordt om wekelijks bij RKC te spelen. Uiteindelijk spelen ze daar toch een ander systeem als bij Ajax. Ik denk dat hij er beter aan doet om bij de selectie te blijven en in AJAX 2 zijn wedstrijden te spelen.
v/d Wiel, Vertongen, Vermaelen zijn allen verdedigers die zich makkelijk aan elk systeem kunnen aanpassen. Voor aanvallers geldt dit in mindere mate.

Zolang Ajax geen nieuwe spits ERBIJ koopt zou ik hem ook bij Ajax houden.
Ajx
 Ajx - vrijdag 17 juni 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2011 - 22:04 schreef baco74 het volgende:

[..]

van der wiel is niet uitgeleend bacotje!! en als dat op wikipedia staat, dan ben ik slimmer dan al de andere mensen van wiki;p
v/d wiel is in de jeugd bij ajax weggestuurd naar haarlem vanwege zijn gedrag! toen heeft ajax hem na 3 jaar terug gehaald, want zijn prestaties waren weer goed en gedrag ook. en v/d wiel is niet arrogantt, geloof me!
Ajx
 Ajx - vrijdag 17 juni 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 22:16 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

V.d. Wiel heeft bij Haarlem gespeeld, dus lul aub niet zo dom..
ik lul niet dom, maar kijk de bovenstaande reactie. daarin staat het precies goed!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 17 juni 2011 - 22:57   quote  deeplink  
Sop is de kool niet waard. Weggestuurd of uitgeleend, hij is door Ajax elders geparkeerd... én is daar alleen maar beter van geworden.
baco74
 baco74 - zaterdag 18 juni 2011 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2011 - 22:04 schreef baco74 het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 22:22 schreef Ajx het volgende:

[..]

van der wiel is niet uitgeleend bacotje!! en als dat op wikipedia staat, dan ben ik slimmer dan al de andere mensen van wiki;p
v/d wiel is in de jeugd bij ajax weggestuurd naar haarlem vanwege zijn gedrag! toen heeft ajax hem na 3 jaar terug gehaald, want zijn prestaties waren weer goed en gedrag ook. en v/d wiel is niet arrogantt, geloof me!
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 22:57 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Sop is de kool niet waard. Weggestuurd of uitgeleend, hij is door Ajax elders geparkeerd... én is daar alleen maar beter van geworden.
Juist, wat Ikke_tikkie zegt, daar ging het om, meneer ajxje!
Waarschijnlijk heb je zelfs gelijk wat betreft zijn tussenstop bij Haarlem
maar om gelijk maar ff te mededelen dat jij slimmer bent dan iedereen op wikki,
getuigt van weinig bescheidenheid van jou kant.
Om vervolgens op de post van dutchajaxmen (die woorden gebruikt die m.i. ook niet nodig zijn) te reageren met dat jou reactie precies(!) juist is.
Wat of wie is jouw bron dan, ik geef nog aan dat ik het 'slechts' van Wiki haal.
Mischien heb jij Van Der Wiel goed gevolgt, of ken jij hem persoonlijk,
waardoor jij mijn zinnetje, of ie wel OF NIET arrogant is, ook niet echt kan waarderen. Jammer, was maar een grapje om aantegeven dat ik 'mijn' info van Wiki plukte.
Verder geen probleem hoor,
maar leg eens uit volg je hem intensief en/of ken je hem persoonlijk?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2011 door baco74 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC verbaasd na presentatie Boerrigter bij Ajax.

0.0051238