|
|
cc-tje
|
|
|
Betse meneer j.
Mag ik vragen wat uw plannen zijn... Mag ik weten wanneer u oplazerstraald... welke dag wordt het een feestje bij dat bluppie van mij... wie wordt er als vervanger van u gehaald...
Is het een verstandig persoon... Heeft deze man of vrouw wel een clubhart... Of wordt het wéér een onno jacobs kloon... Die de club en zijn portomonai komt tarten...
Geef ons nou wat wij willen... Geef de club zijn waardigheid terug... Wij zullen van geluk janken en gillen... nu staan we tegen de muur met onze rug. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dubbel topic gozer. is er al een van |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja. Overigens van Onno springen de tranen in je ogen, maar van jouw rijm.. pff |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
quote: Oooh! Is het een rijmpje? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Onno zal nooit gaan zwichten voor dit soort Kaarslichtgedichten. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Jongens, niet zo moeilijk doen over het feit dat er af en toe eenzelfde topic weer eens wordt opgefrist. Ga maar eens kijken naar die weken (soms maanden) lang lopende topics. Die verzanden totaal en ontaarden bijna altijd in ontzettend slap gelul cq gechat tussen twee mensen.
Even on-topic: Laten we nog even lekker Onno Jacobs bashen ( CC-tje, rijmen kun je niet, maar ok) . Ik ben het wel helemaal met je eens. Wegwezen met die gozert. Ik heb het al eerder gezegd: Jacobs is de titel CFO totaal onwaardig. Een CFO moet regelmatig op de rem trappen en niet met allerlei creatieve structuurtjes het bedrijf steeds verder het drijfzand in manoeuvreren. Zelfs na het jaar dat de grote gok mis ging, ging hij nog door met spelers met veel te hoge salarissen te contracteren (althans hij liet het toe). O.a. Ahmadi en Biseswar. Het dubbeltje was zelfs toen bij mijneer Jacobs niet gevallen dat de tent regelrecht op een faillissement afstevende. Zelfs toen riep deze slapzak zijn mede directieleden niet tot de orde. Ongelooflijk. Een enorm brevet van onvermogen. Dus: oprotten met die gozert.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2011 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 10:24 schreef de kromme2 het volgende:Jongens, niet zo moeilijk doen over het feit dat er af en toe eenzelfde topic weer eens wordt opgefrist. Ga maar eens kijken naar die weken (soms maanden) lang lopende topics. Die verzanden totaal en ontaarden bijna altijd in ontzettend slap gelul cq gechat tussen twee mensen. Even on-topic: Laten we nog even lekker Onno Jacobs bashen ( CC-tje, rijmen kun je niet, maar ok) . Ik ben het wel helemaal met je eens. Wegwezen met die gozert. Ik heb het al eerder gezegd: Jacobs is de titel CFO totaal onwaardig. Een CFO moet regelmatig op de rem trappen en niet met allerlei creatieve structuurtjes het bedrijf steeds verder het drijfzand in manoeuvreren. Zelfs in het jaar dat de grote gok mis ging, ging hij nog door met spelers met veel te hoge salarissen te contracteren (althans hij liet het toe). O.a. Ahmadi en Biseswar. Het dubbeltje was zelfs toen bij mijneer Jacobs niet gevallen dat de tent regelrecht op een faillissement afstevende. Zelfs toen riep deze slapzak zijn mede directieleden niet tot de orde. Ongelooflijk. Een enorm brevet van onvermogen. Dus: oprotten met die gozert. Slecht gedicht. Rijmt niet. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Is Sinterklaas er ook weer dan?????? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is er nog steeds, Onno J. Sinterklaas. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
verander de topic titel effe in candellight romance topic... |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Schandelijk.. Rijmkwaliteiten, typfouten, niks-betekende-metrums.. Zucht.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dus wat doen we met deze topic??? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
idd! doorspeoelen en weg ermee! hahahaha |
|
|
|
|
FEYENOORD 4EVER
|
|
|
Hey Obiku,
Zure, zeikend pruim..
Wanneer iemand een top opent .. of het nou de 2de 3de 4de of 80000ste is..
Laat diegenen lekker dat doen.. Als het je niet aanstaat..
LEES HET DAN LEKKER NIET.. ZEIKERD |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 11:17 schreef FEYENOORD 4EVER het volgende:Hey Obiku, Zure, zeikend pruim.. Wanneer iemand een top opent .. of het nou de 2de 3de 4de of 80000ste is.. Laat diegenen lekker dat doen.. Als het je niet aanstaat.. LEES HET DAN LEKKER NIET.. ZEIKERD Ach hou toch op man. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 11:17 schreef FEYENOORD 4EVER het volgende:Hey Obiku, Zure, zeikend pruim.. Wanneer iemand een top opent .. of het nou de 2de 3de 4de of 80000ste is.. Laat diegenen lekker dat doen.. Als het je niet aanstaat.. LEES HET DAN LEKKER NIET.. ZEIKERD Caps, en niet opluku afzeiken, PUBER! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 11:17 schreef FEYENOORD 4EVER het volgende:Hey Obiku, Zure, zeikend pruim.. Wanneer iemand een top opent .. of het nou de 2de 3de 4de of 80000ste is.. Laat diegenen lekker dat doen.. Als het je niet aanstaat.. LEES HET DAN LEKKER NIET.. ZEIKERD wie zeikt nou? jij man!! het is algemeen bekent dat dubbele topics niet nodig zijn, als je eerst effe kijkt via de zoekoptie. punt! en geloof trouwens dat ik ook niet de enige bent die zich stoort aan dubbele topics. dus speel niet op de man knul! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Word weer moe van topic-bashen. Lees het dan niet idd. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 11:24 schreef obiku010 het volgende:[..] wie zeikt nou? jij man!! het is algemeen bekent dat dubbele topics niet nodig zijn, als je eerst effe kijkt via de zoekoptie. punt! en geloof trouwens dat ik ook niet de enige bent die zich stoort aan dubbele topics. dus speel niet op de man knul! I'mmm withh youuuuu, obicuuuu! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hoe meer topics hoe meer vreugd |
|
|
|
|
FEYENOORD 4EVER
|
|
|
Forum Mongoltjes..
Koop een seizoenskaart en wees een supporter geen fan..
Puber zeg ie maar tegen je moeder |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
en waarom denk je dat er geen seizoenkaarthouders aanwezig zijn? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 11:27 schreef FEYENOORD 4EVER het volgende:Forum Mongoltjes.. Koop een seizoenskaart en wees een supporter geen fan.. Puber zeg ie maar tegen je moeder Heb je bedorven kutsap gelikt vanochtend? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 11:27 schreef FEYENOORD 4EVER het volgende:Forum Mongoltjes.. Koop een seizoenskaart en wees een supporter geen fan.. Puber zeg ie maar tegen je moeder was jij maar mongoltje. dan was je reactie tenminste enigsins normaal geweest. iemands moeder erbij halen, dat zegt echt wat over het niveau waarop jij communiceert. en wat heeft een seizoenskaart te maken met het recht om te zeggen wat je wilt als het ook nog eens waarheid is? forum dictator! ga maar naar je snavelforum |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
beetje vreemd om iedereen forum mongoltjes te noemen, waarom doe je dat eigenlijk? ben altijd erg benieuwd waar zo'n reactie vandaan komt, wat zit erachter? Misschien kan ik het dan plaatsen, want dit slaat nergens op... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Wij forum mongooltjes hebben een sv, omdat we zo naar voetbal gingen...
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: +1.. Met STIP, DE leukste quote van vandaag.. (tot nu toe!) |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 10:24 schreef de kromme2 het volgende:Jongens, niet zo moeilijk doen over het feit dat er af en toe eenzelfde topic weer eens wordt opgefrist. Ga maar eens kijken naar die weken (soms maanden) lang lopende topics. Die verzanden totaal en ontaarden bijna altijd in ontzettend slap gelul cq gechat tussen twee mensen. Even on-topic: Laten we nog even lekker Onno Jacobs bashen ( CC-tje, rijmen kun je niet, maar ok) . Ik ben het wel helemaal met je eens. Wegwezen met die gozert. Ik heb het al eerder gezegd: Jacobs is de titel CFO totaal onwaardig. Een CFO moet regelmatig op de rem trappen en niet met allerlei creatieve structuurtjes het bedrijf steeds verder het drijfzand in manoeuvreren. Zelfs na het jaar dat de grote gok mis ging, ging hij nog door met spelers met veel te hoge salarissen te contracteren (althans hij liet het toe). O.a. Ahmadi en Biseswar. Het dubbeltje was zelfs toen bij mijneer Jacobs niet gevallen dat de tent regelrecht op een faillissement afstevende. Zelfs toen riep deze slapzak zijn mede directieleden niet tot de orde. Ongelooflijk. Een enorm brevet van onvermogen. Dus: oprotten met die gozert. Dan heb ik iets wat beter is dan dat rijmen van daarstraks...
Onno... Jongen... Stop jij dat hele Feyenoordgevoelnou eens diep je darmkanaal in en pletter nou eens op!!! Rijmt niet dicht wel! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 11:27 schreef FEYENOORD 4EVER het volgende:Forum Mongoltjes.. Koop een seizoenskaart en wees een supporter geen fan.. Puber zeg ie maar tegen je moeder peuter. |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 11:17 schreef FEYENOORD 4EVER het volgende:Hey Obiku, Zure, zeikend pruim.. Wanneer iemand een top opent .. of het nou de 2de 3de 4de of 80000ste is.. Laat diegenen lekker dat doen.. Als het je niet aanstaat.. LEES HET DAN LEKKER NIET.. ZEIKERD Dank u dank u dank u!!! ( zeg Esm... schrijf fouten dit keer???) |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Zeg Esm... Zag ik daar een schrijffoutje... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 11:17 schreef FEYENOORD 4EVER het volgende:Hey Obiku, Zure, zeikend pruim.. Wanneer iemand een top opent .. of het nou de 2de 3de 4de of 80000ste is.. Laat diegenen lekker dat doen.. Als het je niet aanstaat.. LEES HET DAN LEKKER NIET.. ZEIKERD stoer pubergedrag? |
|
|
|
|
STS
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 11:27 schreef FEYENOORD 4EVER het volgende:Forum Mongoltjes.. Koop een seizoenskaart en wees een supporter geen fan.. Puber zeg ie maar tegen je moeder Staan supporters dan te zwaaien met hun pasje in de hand in het stadion? Supporter of fan, wat maakt het uit man. |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Nee, maar heeft wel gelijk... Misschien in andere woorden, dat dan weer wel... |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Mannenbroeders, jullie hebben net (bijna) allemaal mijn punt bewezen. Dat is waarom er steeds nieuwe topics over hetzelfde onderwerp worden geopend: de meeste topics ontaarden binnen de kortste keren in de grootst mogelijke onzin en gescheld op elkaar. Loop maar eens door dit topic. Dat lijkt toch helemaal nergens op man. Ben d'r weer helemaal klaar mee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 13:58 schreef de kromme2 het volgende:Mannenbroeders, jullie hebben net (bijna) allemaal mijn punt bewezen. Dat is waarom er steeds nieuwe topics over hetzelfde onderwerp worden geopend: de meeste topics ontaarden binnen de kortste keren in de grootst mogelijke onzin en gescheld op elkaar. Loop maar eens door dit topic. Dat lijkt toch helemaal nergens op man. Ben d'r weer helemaal klaar mee. Nou ja, joh. Gewoon stug doorgaan. Het is als een gesprek: je start een onderwerp en het heeft de aandacht van een aantal, andere aanwezigen raken afgeleid, zijn ongeïnteresseerd of vervallen in egotrip, of zeiken af. Mijn interesse was niet groot. Ik ken het onderwerp wel zo'n beetje, is zo vaak aan de orde geweest. Daarop ik een beetje klieren. Niet leuk, maar een onderwerp als deze heeft een baard... |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
tja een baard zeker, maar hij zit er nog, met een hele lange baard... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 13:58 schreef de kromme2 het volgende:Mannenbroeders, jullie hebben net (bijna) allemaal mijn punt bewezen. Dat is waarom er steeds nieuwe topics over hetzelfde onderwerp worden geopend: de meeste topics ontaarden binnen de kortste keren in de grootst mogelijke onzin en gescheld op elkaar. Loop maar eens door dit topic. Dat lijkt toch helemaal nergens op man. Ben d'r weer helemaal klaar mee. bedankt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|