BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Haaren: Dit wordt het belangrijkste jaar in mijn loopbaan

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de flh
 de flh - woensdag 15 juni 2011 - 11:15   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/32662-van-haaren-dit-wordt-het-belangrijkste-jaar-in-mijn-loopbaan/

Ricky van Haaren hoopt het aankomende seizoen veel in actie te komen voor Feyenoord. De middenvelder heeft nog een contract tot medio 2012 en weet dat hij dit seizoen moet presteren om langer bij de Rotterdammers te kunnen blijven. Technisch directeur Martin van Geel wil de verbintenis van de twintigjarige speler voorlopig niet verlengen.

In de voorbereiding op het nieuwe seizoen krijgen ook Bart Schenkeveld, Jordy Clasie, Miquel Nelom, Kaj Ramsteijn en Shabir Isoufi een kans bij het eerste elftal. Zij moeten met Van Haaren vechten voor een plek bij de selectie. Dit wordt het belangrijkste jaar in mijn loopbaan. Ik heb afgelopen seizoen dertien competitiewedstrijden meegedaan, maar een groot deel was als invaller. Ik vind het moeilijk om aan te geven of ik daar tevreden mee mag zijn, vertelt de geboren Rotterdammer in het Algemeen Dagblad.

Van Haaren stond een tijdje aan de kant met een hamstringblessure, maar was in de slotfase van het seizoen weer fit. De slotfase van de competitie was ik er als invaller gelukkig weer bij, vervolgt hij. Ik voel wel dat dit misschien wel het meest belangrijke seizoen in mijn loopbaan tot nu toe gaat worden. Ik zal werkelijk alles geven om bij Feyenoord te slagen.

(Bron: Soccernews.nl .)
de flh
 de flh - woensdag 15 juni 2011 - 11:17   quote  deeplink  
Belachelijk dat er niet eens een contract is tot 2013. Straks speelt ie de pannen van het dak en loopt ie weer gratis de kuip uit.

Wat is dat toch voor een onzin. Hoeveel zou er nou bij moeten igv een contractverlenging bij een jongen met zo'n beperkte ervaring?
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 15 juni 2011 - 11:22   quote  deeplink  
teveel, je kunt niet iedereen maar verlengen. Deze jongen is het niet. Aardige speler voor rechterrijtje.
Olaf79
 Olaf79 - woensdag 15 juni 2011 - 11:40   quote  deeplink  
Deze speler doet er beter aan om een jaartje bij excelsior te gaan spelen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 juni 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2011 - 11:22 schreef de kromme2 het volgende:
teveel, je kunt niet iedereen maar verlengen. Deze jongen is het niet. Aardige speler voor rechterrijtje.
+1
de flh
 de flh - woensdag 15 juni 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2011 - 11:22 schreef de kromme2 het volgende:
teveel, je kunt niet iedereen maar verlengen. Deze jongen is het niet. Aardige speler voor rechterrijtje.
Het rechterrijtje betaalt ook nog steeds transfersommen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 juni 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2011 - 11:17 schreef de flh het volgende:
Belachelijk dat er niet eens een contract is tot 2013. Straks speelt ie de pannen van het dak en loopt ie weer gratis de kuip uit.

Wat is dat toch voor een onzin. Hoeveel zou er nou bij moeten igv een contractverlenging bij een jongen met zo'n beperkte ervaring?
Inderdaad zo snel mogelijk verlengen dat Ukkie.

Kan zn contract mooi volgend jaar ook verlengd.
Crisismanager
 Crisismanager - woensdag 15 juni 2011 - 14:45   quote  deeplink  
Dit ventje heeft zo'n goede trap en zo'n functionele techniek... Als Wijnaldum vertrekt zou ik Ricky wel een heel jaar op 10 willen zien spelen, hij barst van het talent. Maarja we hebben momenteel op het middenveld Wijnaldum, Auassar, Fer, Mokotjo, el Ahmadi, Leerdam, Clasie en van Haaren zelf dan voor 3 posities...
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 15 juni 2011 - 14:51   quote  deeplink  
auassar en van haaren laten vertrekken, wijnaldum gaat toch wel weg. Ahmadi zal ook wel een oplossing voor gevonden worden en dan hou je nog 4 mannen over die ik het wel zie doen.
MMM
 MMM - woensdag 15 juni 2011 - 21:54   quote  deeplink  
Middelmatige speler, buiten zijn trap zeer beperkt. Lekker verhuren aan Excelsior en kijken of het wat word.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 15 juni 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2011 - 21:54 schreef MMM het volgende:
Middelmatige speler, buiten zijn trap zeer beperkt. Lekker verhuren aan Excelsior en kijken of het wat word.
+1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 15 juni 2011 - 22:38   quote  deeplink  
+2 ik zie het laconieke van Bruins in hem en mis de hoog nodige drive..
Maar inzicht en een goeie trap heeft hij zeker..
Maar de drive heb je gewoon nodig als je bij de betere clubs wil ballen.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 15 juni 2011 - 23:02   quote  deeplink  
Contract kan altijd nog verlengd worden
Nu zijn andere spelers belangrijker
En dit is een realistische jongen
Hij weet dat hij speeltijd nodig heeft
Als hij goed speelt krijgt hij die
Dus dan blijft hij wel

Ik maak me geen zorgen dat hij gratis wegloopt
Dit contract wordt nog wel verlengd, als Feyenoord maar wil

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Haaren: Dit wordt het belangrijkste jaar in mijn loopbaan









0.0056309