|
|
ktotheb
|
|
|
Om eerlijk te zijn heb ik het gevoel dat we nu die derder ster er is, wel eens direct weer kampioen zouden kunnen worden. De laatste twee jaar ging het in de laatste speelrondes voornamelijk tussen ons en Twente, vlak daarvoor deed PSV elke keer ook nog echt mee. Ik vind het wel leuk om een beetje te filosoferen over komend seizoen, van welke club verwachten we de grootste weerstand?
Co Adriaanse lijkt trainer van Twente te worden. Ik denk een sterke trainer, maar zijn manier van werken moet wel echt bij een groep passen en hij is ook al vaak genoeg in onmin met het bestuur vertrokken bij een club. Ik denk wel dat zijn aanvallende stijl bij Twente past. Ze zijn Jansen natuurlijk kwijt en misschien Ruiz ook nog. Al met al verwacht ik van Twente toch weer de meeste weerstand komend seizoen.
Bij PSV is het financieel een chaos. Eindhoven was 4 jaar de voetbalhoofdstad, maar dat moeten ze nu duur bekopen. Een lening van 48 miljoen bij de gemeente en nog kan er niks geinvesteerd worden in spelers. Zoutzak weg voor 14 miljoen, maar ook dat kon niet geinvesteerd worden las ik. Salarissen moeten ook enorm omlaag daar. Ik verwacht eigenlijk dat PSV de komende jaren wel eens flink kan gaan afzakken (misschien ook wel een beetje de wens de vader van de gedachte, want dat antivoetbal van ze heeft echt een enorme afkeer ontwikkeld). Zonder Affelay vond ik de selectie daar ook eigenlijk niet zo sterk.
Ik ben benieuwd naar jullie kijk hierop!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2011 door ktotheb -- |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
De komende drie jaar zijn we eind maart al kampioen ! de 4e ster zal vele malen sneller gaan dan de 3e. |
|
|
|
|
nelis37
|
|
|
Gewoon net als afgelopen seizoen met Twente en Psv. Twente heeft een sterke selectie ondanks verkoop Janssen en miss Ruiz. Als ze zich nog iets versterken dan doen ze gewoon mee met 1e plaats. Psv geldt hetzelfde als ze ondanks het vetrek van doedelzak nog 2 versterkingen weten te halen doen ze mee. Denk wel dat Psv de minst sterke is van Ajax, Twente en Psv |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Gewoon weer met twente! Twente heeft een goede scoutingsysteem en zullen ongetwijfeld (als ruiz weggaat) een goede vervanger weer halen! Verwacht weer een mooi seizoen!:) |
|
|
|
|
rikkie12345445
|
|
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
Ik denk dat de top 5 er zo uit ziet. 1: Ajax 2:AZ 3:Fc Twente 4:Feyenoord 5:PSV
Az wordt een sterke ploeg met verbeek.Vorig seizoen niet slecht 4de plaats. Bij psv moeten er een hoop opgelost worden.En feyenoord gaat heel goed in de jeugd investeren,(moeten ze wel eerst Wijnaldum verkopen) maar kijk naar die talenten: Schenkenveld,de vrij,mokotjo,clasie,fernadez.
Twente krijgt geen co adriaanse let maar op.! ik zie ook MvB nog wel daar heen gaan,Of Ruud Gullit. En ik vind dat nou niet zulke goeie trainers.MvB en Ruud Gullit.
Groeten Ajax fan uit den haag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2011 door lereeeen -- |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Ik denk ook Twente, daarnaast verwacht ik een strijdvaardig AZ en een Groningen of Heerenveen die het goed gaat doen volgend seizoen.
PSV zie ik inderdaad ook zeer hard achteruit gaan, mede dankzij alle jeugd die daar de kans krijgt :S jammer voor PSV maar er zit geen structurele gang van zaken in daar in Eindhoven.
Feyenoord zal zich ook wel weer melden in de top 5-6 denk ik. (hoop ook wel een beetje dat ze er weer bovenop komen zodat we weer mooie wedstrijden gaan krijgen tegen die lijers ;))
Neemt niet weg dat ik denk dat we ruim voor de laatste wedstrijd kampioen zullen worden. Vooral met de komst van een of twee goede spitsen. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
1. Ajax
Plaats 2 t/m 5 zit dicht bij elkaar in de buurt. Met ieder rond de 15 a 20 punten achterstand op Ajax.
2. Twente 3. Psv 4. Az 5. Groningen
en feyenooit haalt misschien net de 8e plaats.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2011 door thomASS -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Als Co Adriaanse naar Twente gaat, dan zullen we wederom met elkaar moeten strijden om de eerste plek. PSV zie ik niet meekomen met ons. Al blijft het allemaal koffiedik kijken. Laten we eerst maar eens zorgen dat we de komende transfer periode goed door komen. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 15:41 schreef thomASS het volgende:1. Ajax Plaats 2 t/m 5 zit dicht bij elkaar in de buurt. Met ieder rond de 15 a 20 punten achterstand op Ajax. 2. Twente 3. Psv 4. Az 5. Groningen en feyenooit haalt misschien net de 8e plaats. Ik denk dat jij de meest correcte voorspelling plaatst. Ajax heeft natuurlijk de groeibriljantjes in huis + een aantal goede aankopen. Feyenoord doet zeker nog niet mee om het kampioenschap, dus dat heb je ook goed ingeschat. |
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
Vitesse misschien??????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2011 door luis_suarez 16 -- |
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
quote: Ik hoorde dat ze drie 3nieuwe spelers zouden aantrekken met een budget van 50 miljoen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2011 door luis_suarez 16 -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Quote je altijd jezelf ;)
Overigens is Vitesse wel de laatste die mee gaat doen om de titel. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 15:54 schreef luis_suarez 16 het volgende:[..] Ik hoorde dat ze drie 3nieuwe spelers zouden aantrekken met een budget van 50 miljoen Ga daar maar niet van uit. Vitesse is een hoop bombarie maar het is allemaal niets. Bij aanstelling van Jordania zei Ted van Leeuwen:'Vitesse gaat vanaf dit moment voor de landstitel'. Ik heb me dus kapot gelachen toen ze net aan de nacompetitie ontkwamen. Ik denk niet dat ze weer zo laag eindigen maar kampioen is volledig uitgesloten. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 15:41 schreef thomASS het volgende:1. Ajax Plaats 2 t/m 5 zit dicht bij elkaar in de buurt. Met ieder rond de 15 a 20 punten achterstand op Ajax. 2. Twente 3. Psv 4. Az 5. Groningen en feyenooit haalt misschien net de 8e plaats. Ik denk alleen Feyenoord op de 6de plek en dan is het goed.. Maar 20 punten is heel veel, dus dat denk ik ook niet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Vitesse neem ik nog niet serieus voor de top vijf hoor! Die gasten kopen een paar goede spelers waardoor ze wel wat hoger zullen eindigen, maar we weten allemaal dat een bij elkaar geraapt zooitje spelers niet goed presteren. Als die Jordania echt serieus wil worden daar zal hij vooral geduld moeten hebben, komende jaar doen ze nog nergens voor mee. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 15:59 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Ga daar maar niet van uit. Vitesse is een hoop bombarie maar het is allemaal niets. Bij aanstelling van Jordania zei Ted van Leeuwen:'Vitesse gaat vanaf dit moment voor de landstitel'. Ik heb me dus kapot gelachen toen ze net aan de nacompetitie ontkwamen. Ik denk niet dat ze weer zo laag eindigen maar kampioen is volledig uitgesloten. Ik denk deze keer wel wat hoger.. Maar niet in de top 10.. Miss dat ze net 9de worden als ze dat wel doen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 16:00 schreef ktotheb het volgende:Vitesse neem ik nog niet serieus voor de top vijf hoor! Die gasten kopen een paar goede spelers waardoor ze wel wat hoger zullen eindigen, maar we weten allemaal dat een bij elkaar geraapt zooitje spelers niet goed presteren. Als die Jordania echt serieus wil worden daar zal hij vooral geduld moeten hebben, komende jaar doen ze nog nergens voor mee. Is net zoals Manchester City.. Alleen dan de baby-versie.. Veel spelers kopen.. Maar tis geen team.. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 15:41 schreef thomASS het volgende:1. Ajax Plaats 2 t/m 5 zit dicht bij elkaar in de buurt. Met ieder rond de 15 a 20 punten achterstand op Ajax. 2. Twente 3. Psv 4. Az 5. Groningen en feyenooit haalt misschien net de 8e plaats. Ik ben het qua verdeling van plekken met je eens, maar zo'n grote voorsprong lijkt me wat teveel van het goede. Daarnaast denk ik dat feyenooit toch wel eens mee zou kunnen gaan doen om de eerste 5 a 6 plekken, vooral als ze die jonge gastjes bij elkaar houden. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 16:03 schreef ktotheb het volgende:[..] Ik ben het qua verdeling van plekken met je eens, maar zo'n grote voorsprong lijkt me wat teveel van het goede. Daarnaast denk ik dat feyenooit toch wel eens mee zou kunnen gaan doen om de eerste 5 a 6 plekken, vooral als ze die jonge gastjes bij elkaar houden. Heb precies hetzelfde.. ;) |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Precies! Zo dring ik door in jullie huiskamertjes moehahahaha
(nee hoor, sorry, ging wat mis op mijn laptop!) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 15:11 schreef ktotheb het volgende:Om eerlijk te zijn heb ik het gevoel dat we nu die derder ster er is, wel eens direct weer kampioen zouden kunnen worden. De laatste twee jaar ging het in de laatste speelrondes voornamelijk tussen ons en Twente, vlak daarvoor deed PSV elke keer ook nog echt mee. Ik vind het wel leuk om een beetje te filosoferen over komend seizoen, van welke club verwachten we de grootste weerstand? Co Adriaanse lijkt trainer van Twente te worden. Ik denk een sterke trainer, maar zijn manier van werken moet wel echt bij een groep passen en hij is ook al vaak genoeg in onmin met het bestuur vertrokken bij een club. Ik denk wel dat zijn aanvallende stijl bij Twente past. Ze zijn Jansen natuurlijk kwijt en misschien Ruiz ook nog. Al met al verwacht ik van Twente toch weer de meeste weerstand komend seizoen. Bij PSV is het financieel een chaos. Eindhoven was 4 jaar de voetbalhoofdstad, maar dat moeten ze nu duur bekopen. Een lening van 48 miljoen bij de gemeente en nog kan er niks geinvesteerd worden in spelers. Zoutzak weg voor 14 miljoen, maar ook dat kon niet geinvesteerd worden las ik. Salarissen moeten ook enorm omlaag daar. Ik verwacht eigenlijk dat PSV de komende jaren wel eens flink kan gaan afzakken (misschien ook wel een beetje de wens de vader van de gedachte, want dat antivoetbal van ze heeft echt een enorme afkeer ontwikkeld). Zonder Affelay vond ik de selectie daar ook eigenlijk niet zo sterk. Ik ben benieuwd naar jullie kijk hierop! Ik vind het nog wat vroeg om hierover te speculeren. Op de transfermarkt gaat mijns inziens nog heel erg veel gebeuren. Wie blijft, wie komt en wie gaat alsnog naar een andere club...? Je hebt het over een lening voor PSV, maar dat klopt niet! De gemeenteraad van Eindhoven heeft een voorstel ingediend om de grond van het PSV-stadion te kopen en die (terug) te verhuren aan PSV. Het is zeker geen lening, maar wel een erg slimme zet van de Eindhovense gemeenteraad. Met al die miljoenen kunnen zij in één keer hun schulden saneren. Maar om toch even mee te speculeren over het komende seizoen... Ik verwacht dat Ajax hoe dan ook kampioenskandidaat nummer 1 is. FC Twente gaat ook zeker weer meedoen om de titel. Met of zonder Co Adriaanse. Ik vind de Tukkers hoe dan ook een sterk elftal, die al een aantal jaren meedraait in de top. Volgend seizoen zal ook PSV weer volop meedoen om de titel en geloof het of niet, ook Feyenoord zal zijn zaken volgend seizoen behoorlijk op de rails hebben. Ik ben er heilig van overtuigd dat de strijd om het kampioenschap tussen deze vier traditionele clubs gaat. AZ, ADO Den Haag en FC Groningen en wie weet welke club nog meer zullen misschien lang meedoen, maar halverwege gaan zij toch punten verliezen. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 17:25 schreef Pietje het volgende:[..] Ik vind het nog wat vroeg om hierover te speculeren. Op de transfermarkt gaat mijns inziens nog heel erg veel gebeuren. Wie blijft, wie komt en wie gaat alsnog naar een andere club...? Je hebt het over een lening voor PSV, maar dat klopt niet! De gemeenteraad van Eindhoven heeft een voorstel ingediend om de grond van het PSV-stadion te kopen en die (terug) te verhuren aan PSV. Het is zeker geen lening, maar wel een erg slimme zet van de Eindhovense gemeenteraad. Met al die miljoenen kunnen zij in één keer hun schulden saneren. Maar om toch even mee te speculeren over het komende seizoen... Ik verwacht dat Ajax hoe dan ook kampioenskandidaat nummer 1 is. FC Twente gaat ook zeker weer meedoen om de titel. Met of zonder Co Adriaanse. Ik vind de Tukkers hoe dan ook een sterk elftal, die al een aantal jaren meedraait in de top. Volgend seizoen zal ook PSV weer volop meedoen om de titel en geloof het of niet, ook Feyenoord zal zijn zaken volgend seizoen behoorlijk op de rails hebben. Ik ben er heilig van overtuigd dat de strijd om het kampioenschap tussen deze vier traditionele clubs gaat. AZ, ADO Den Haag en FC Groningen en wie weet welke club nog meer zullen misschien lang meedoen, maar halverwege gaan zij toch punten verliezen. Je hebt helemaal gelijk! Het is idd geen lening van PSV. Maar goed de constructie die er nu is, is voor de club PSV eigenlijk nog ongunstiger, want ze moeten altijd huur blijven betalen. Leuk dat je toch even mee speculeert haha. Ik ben het grotendeels met je eens, maar ik denk eigenlijk niet dat PSV nog serieus mee kan doen. Ze zijn nu Affelay en Zoutzak al kwijt en het spel was zelfs met Affelay al niet geweldig. Als ze aankopen willen doen die direct toegevoegde waarde hebben, zullen ze meer uit moeten geven dan ze lief is en dat zullen ze vast niet opnieuw doen. Welke speler van de huidige selectie daar zie jij de kar trekken in Eindhoven? |
|
|
|
|
Bergkamp
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 16:01 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Is net zoals Manchester City.. Alleen dan de baby-versie.. Veel spelers kopen.. Maar tis geen team.. City speelt toch echt CL komend seizoen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2011 door Bergkamp -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 17:33 schreef ktotheb het volgende:[..] Je hebt helemaal gelijk! Het is idd geen lening van PSV. Maar goed de constructie die er nu is, is voor de club PSV eigenlijk nog ongunstiger, want ze moeten altijd huur blijven betalen. Leuk dat je toch even mee speculeert haha. Ik ben het grotendeels met je eens, maar ik denk eigenlijk niet dat PSV nog serieus mee kan doen. Ze zijn nu Affelay en Zoutzak al kwijt en het spel was zelfs met Affelay al niet geweldig. Als ze aankopen willen doen die direct toegevoegde waarde hebben, zullen ze meer uit moeten geven dan ze lief is en dat zullen ze vast niet opnieuw doen. Welke speler van de huidige selectie daar zie jij de kar trekken in Eindhoven? Ik denk dat PSV zich serieus gaat versterken. Er komt daar hoe dan ook een spits en Schaars en Wijnaldum worden genoemd. Ik heb natuurlijk geen glazen bol, dus zeker weet ik het niet, maar ik denk dat PSV er alles aan gaat doen om na het volgend seizoen weer Champions League te kunnen gaan spelen. Maar ja, we schrijven het allebei al: speculaties ;-) |
|
|
|
|
Bergkamp
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 17:53 schreef Pietje het volgende:[..] Ik denk dat PSV zich serieus gaat versterken. Er komt daar hoe dan ook een spits en Schaars en Wijnaldum worden genoemd. Ik heb natuurlijk geen glazen bol, dus zeker weet ik het niet, maar ik denk dat PSV er alles aan gaat doen om na het volgend seizoen weer Champions League te kunnen gaan spelen. Maar ja, we schrijven het allebei al: speculaties ;-) Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, toch denk ik dat wij in staat moeten zijn de sterkste ploeg te creeren, PSV en Ajax zullen komend seizoen verwacht ik om de titel gaan strijden, de plekken daarachter worden ingevuld door Twente, Vitesse, Feyenoord, AZ, Roda en Groningen.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 18:17 schreef Bergkamp het volgende:[..] Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, toch denk ik dat wij in staat moeten zijn de sterkste ploeg te creeren, PSV en Ajax zullen komend seizoen verwacht ik om de titel gaan strijden, de plekken daarachter worden ingevuld door Twente, Vitesse, Feyenoord, AZ, Roda en Groningen.. Klopt! Alleen vermoed ik dat je Vitesse te hoog inschat. Het behalen van het recente kampioenschap geeft spelers, technische staf en supporters veel zelfvertrouwen. Er zullen ook spelers zijn die nu graag voor Ajax willen gaan uitkomen. Een groot verschil met de afgelopen 7 jaar. Vandaar dat ik eerder schreef, dat Ajax kampioenspretendent nummer 1 is. Maar onderschat onze concurrenten niet, die zullen zeker niet stil in een hoekje blijven zitten om af te wachten hoe sterk Ajax gaat worden...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Op basis van de huidige selectie zou ik zeggen Ajax wordt volgend seizoen ook weer kampioen. Echter, Stekelenburg, Vertonghen en van de Wiel staan nadrukkelijk in de kijker bij buitenlandse clubs. Daarnaast schijnt ook Sulemani bij Newcastle United op het verlanglijstje te staan. Het invullen van deze mogelijke vacatures zal bepalend zijn. Net als de nieuwe spits die nog altijd niet binnen is! Vertonghen zegt niet voor het geld te gaan, maar zal ook wel genoeg hebben van VVV uit etc. Dus die sleutelpositie zou weleens opgevuld moeten worden en dan is de vraag door wie. Hebben wij intern iemand? Ik geloof het niet. Matthijsen is weg hoewel ik me afvraag of hij geschikt had geweest, maar goed die is weg. Granquist met een gelimiteerde transfersom van 2 mln had mijn inziens een meer dan fatsoenlijk alternatief geweest maar die is onderweg naar Genoa zo lijkt het....Hopelijk kan Ajax tot de spelers doordringen en afspreken dat indien er eind juli geen aantrekkelijke club is langsgeweest dat iedereen blijft ongeacht wat er in Augustus nog langskomt. Heb namelijk niet alleen zeer goede hoop op een nieuw kampioenschap maar geloof ook dat wanneer iedereen blijft met een goede "Ajax"spits erbij dat we ook de groepsfase in de CL kunnnen overleven tenzij we belachelijk slecht zouden loten... |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Steek en greg zijn goed op te vangen. Sulejmani gaat iig niet naar fking newcastle. Alleen jan is idd niet op te vangen. |
|
|
|
|
Bergkamp
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 18:23 schreef Pietje het volgende:[..] Klopt! Alleen vermoed ik dat je Vitesse te hoog inschat. Het behalen van het recente kampioenschap geeft spelers, technische staf en supporters veel zelfvertrouwen. Er zullen ook spelers zijn die nu graag voor Ajax willen gaan uitkomen. Een groot verschil met de afgelopen 7 jaar. Vandaar dat ik eerder schreef, dat Ajax kampioenspretendent nummer 1 is. Maar onderschat onze concurrenten niet, die zullen zeker niet stil in een hoekje blijven zitten om af te wachten hoe sterk Ajax gaat worden... Ik weet het niet, Vitesse is voor mij geen kampioenskandidaat, maar met 55 miljoen te investeren in de nieuwe ploeg, kan de ploeg mits het slim aankoopt wel bij de eerste 5 spelen naar mijn mening, Ferer zal daar moeten vertrekken en ik denk dat een echt goede trainer zoals Menzo of bijvoorbeeld v/d Brom wel een goed voetballend elftal kan creeren die zoals gezegd bij de eerste 5 moet kunnen spelen.. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 17:53 schreef Pietje het volgende:[..] Ik denk dat PSV zich serieus gaat versterken. Er komt daar hoe dan ook een spits en Schaars en Wijnaldum worden genoemd. Ik heb natuurlijk geen glazen bol, dus zeker weet ik het niet, maar ik denk dat PSV er alles aan gaat doen om na het volgend seizoen weer Champions League te kunnen gaan spelen. Maar ja, we schrijven het allebei al: speculaties ;-) Ik denk het ook ja! En daardoor is PSV de afgelopen jaren in de financiele malaise geraakt. De druk stond er dit seizoen al vol op, dus je kunt je voorstellen hoe groot die druk volgend seizoen wordt. Zeker met dat morrende thuispubliek. PSV speelt met vuur, zoals Feyenoord een paar jaar geleden ook met vuur speelde. Ze zinspelen op CL voetbal, maar als dat nog eens 2 jaar uitblijft, dan voorzie ik eenzelfde scenario als bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 20:43 schreef Harm de Graaf het volgende:[..] Ik denk het ook ja! En daardoor is PSV de afgelopen jaren in de financiele malaise geraakt. De druk stond er dit seizoen al vol op, dus je kunt je voorstellen hoe groot die druk volgend seizoen wordt. Zeker met dat morrende thuispubliek. PSV speelt met vuur, zoals Feyenoord een paar jaar geleden ook met vuur speelde. Ze zinspelen op CL voetbal, maar als dat nog eens 2 jaar uitblijft, dan voorzie ik eenzelfde scenario als bij Feyenoord. Je zou zo maar eens helemaal gelijk kunnen hebben!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ik ben eigenlijk wel voorstander van de komende 7 jaar zonder enige tegenstand. Laat ze maar lekker allemaal de tering krijgen en wij al begin Maart kampioen geworden zijn. Misschien daardoor meer rust voor de Europese wedstrijden. Ken de gedachte van de tegenstanders maar Ajax mag van mij de komende periode op eenzame hoogte staan. De afgelopen 7 jaar waren te pijnlijk om te aanschouwen maar ik was er wel... Nu wil ik wederom het oude gevoel terugkrijgen en minimaal een Europese Finale meemaken de komende tijd. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 23:13 schreef Ride het volgende:Ik ben eigenlijk wel voorstander van de komende 7 jaar zonder enige tegenstand. Laat ze maar lekker allemaal de tering krijgen en wij al begin Maart kampioen geworden zijn. Misschien daardoor meer rust voor de Europese wedstrijden. Ken de gedachte van de tegenstanders maar Ajax mag van mij de komende periode op eenzame hoogte staan. De afgelopen 7 jaar waren te pijnlijk om te aanschouwen maar ik was er wel... Nu wil ik wederom het oude gevoel terugkrijgen en minimaal een Europese Finale meemaken de komende tijd. Hahaha. Ik hoop dat je gelijk krijgt, Ride. Zou wel aardig zijn om in maart al de kampioensvlag te kunnen hijsen! Iets voor het Guiness Book of Records? |
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 23:13 schreef Ride het volgende:Ik ben eigenlijk wel voorstander van de komende 7 jaar zonder enige tegenstand. Laat ze maar lekker allemaal de tering krijgen en wij al begin Maart kampioen geworden zijn. Misschien daardoor meer rust voor de Europese wedstrijden. Ken de gedachte van de tegenstanders maar Ajax mag van mij de komende periode op eenzame hoogte staan. De afgelopen 7 jaar waren te pijnlijk om te aanschouwen maar ik was er wel... Nu wil ik wederom het oude gevoel terugkrijgen en minimaal een Europese Finale meemaken de komende tijd. ben het helemaal met je eens. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 23:13 schreef Ride het volgende:Ik ben eigenlijk wel voorstander van de komende 7 jaar zonder enige tegenstand. Laat ze maar lekker allemaal de tering krijgen en wij al begin Maart kampioen geworden zijn. Misschien daardoor meer rust voor de Europese wedstrijden. Ken de gedachte van de tegenstanders maar Ajax mag van mij de komende periode op eenzame hoogte staan. De afgelopen 7 jaar waren te pijnlijk om te aanschouwen maar ik was er wel... Nu wil ik wederom het oude gevoel terugkrijgen en minimaal een Europese Finale meemaken de komende tijd. +1 |
|
|
|
|
priscilla
|
|
|
Beste allemaal!!!! ik heb al meer op een stelling gereageerd,en uitgebreid uit de doeken gedaan hoe of wat ik er over dacht,maar hier ben ik zo klaar mee......Niks concurentie met twee grote vette vingers in de neus........Ja zeg het maar,anders zeg ik het weer...en weer.....en weer..en weer Dank jullie allemaal die dit voor ons zo,n prettig en voor een niet Ajax supporter onprettig bericht te hebben willen lezen. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juni 2011 - 23:01 schreef priscilla het volgende:Beste allemaal!!!! ik heb al meer op een stelling gereageerd,en uitgebreid uit de doeken gedaan hoe of wat ik er over dacht,maar hier ben ik zo klaar mee......Niks concurentie met twee grote vette vingers in de neus........Ja zeg het maar,anders zeg ik het weer...en weer.....en weer..en weer Dank jullie allemaal die dit voor ons zo,n prettig en voor een niet Ajax supporter onprettig bericht te hebben willen lezen. Graag gedaan :P |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juni 2011 - 23:01 schreef priscilla het volgende:Beste allemaal!!!! ik heb al meer op een stelling gereageerd,en uitgebreid uit de doeken gedaan hoe of wat ik er over dacht,maar hier ben ik zo klaar mee......Niks concurentie met twee grote vette vingers in de neus........Ja zeg het maar,anders zeg ik het weer...en weer.....en weer..en weer Dank jullie allemaal die dit voor ons zo,n prettig en voor een niet Ajax supporter onprettig bericht te hebben willen lezen. Ik kan er werkelijk geen touw aan vastknopen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 18:23 schreef Pietje het volgende:[..] Klopt! Alleen vermoed ik dat je Vitesse te hoog inschat. Het behalen van het recente kampioenschap geeft spelers, technische staf en supporters veel zelfvertrouwen. Er zullen ook spelers zijn die nu graag voor Ajax willen gaan uitkomen. Een groot verschil met de afgelopen 7 jaar. Vandaar dat ik eerder schreef, dat Ajax kampioenspretendent nummer 1 is. Maar onderschat onze concurrenten niet, die zullen zeker niet stil in een hoekje blijven zitten om af te wachten hoe sterk Ajax gaat worden... pietje altijd weer een leuk om je leuke en positieve reacties te lezen, ben het helemaal met je eens, wel is het zo dat de concurrentie tot nu toe aardig wat kwaliteit is verloren en wij nog niet! hopelijk blijft dat zo, maar laten we niet te snel roepen, want dan staan we staks weer 3de ofzo! vitesse schatten we nu te hoog in, maar die moen 50 miljoen besteden en daar kun je veel mee doen! ik heb sterk het vermoeden dat louis van gaal daar trainer wordt |
|
|
|