|
|
Booya4Afca
|
|
|
Hoofd opleidingen Olde Riekerink weg bij Ajax Laatste update: 15 juni 2011 15:50 info .AMSTERDAM - Hoofd jeugdopleiding Jan Olde Riekerink gaat weg bij Ajax. De 48-jarige oud-voetballer en de Amsterdamse club kwamen gezamenlijk overeen om zijn contract per 1 juli te beƫindigen, meldt Ajax woensdag.
Olde Riekerink was een van de mensen die in de plannen van Johan Cruijff het veld moesten ruimen bij Ajax.
---------------------
Ik neem aan dat dit met open armen is ontvangen door Cruijff & Co.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Mooizo! Eindelijk begonnen met het uitvoeren van de plannen van Johan |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Vertel "mooizo!", waarom dat? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ik vind het wel jammer eigenlijk. Volgens mij heeft hij best goed werk gedaan en hij werkt al lang bij Ajax. Nu komt er idd wel ruimte om Cruijfs poppetjes daar neer te zetten. |
|
|
|
|
Bergkamp
|
|
|
Dit is natuurlijk in de lijn der verwachtingen, of Olderiekerink wel of niet geschikt is kan ik niet over oordelen, maar dit zagen de meesten natuurlijk wel aankomen. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Prutreden... waarom moet Olde Riekerink vertrekken? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Idd waarom laten we hem niet zitten zodat cruyff zijn plannen niet kan uitvoeren. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Ja, hij geeft zelf aan dat er geen vertrouwen meer was.. Wat kun je dan beter doen dan iemand aanstellen die al het vertrouwen van alle geledingen van de club geniet?
Dus ondanks zijn misschien wel goede werk bedankt, maar ruimte maken voor Johan's masterplan is het beste wat er kan gebeuren... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat "mooizo" vind ik niet getuigen van enig respect. Ik ben zeker van mening, dat Olde Riekerink meer respect dan dat verdient. Zo gaan we niet met elkaar om! Aan de andere kant kon je er vergif op innemen, dat juist hij het kind van de rekening zou worden, toen Cruijff aangaf om Jonk en Bergkamp naar voren te willen schuiven. Enerzijds ben ik erg tevreden, dat Cruijff zijn verantwoordelijkheden neemt en anderzijds vind ik het uitermate jammer, dat Olde Riekerink zijn biezen moet pakken. Ik zou zeggen: Jan Olde Riekerink, bedankt voor alles wat je gedaan hebt en ik hoop oprecht dat je snel een andere job vindt!! |
|
|
|
|
Bergkamp
|
|
|
quote: Volgens mij geef je geen antwoord op de vraag waarom hij weg zou moeten? Als de enige reden namelijk is dat Cruijff zijn werk dan kan doen, is dat wel een hele rare reden, Cruijff zal ook prima zijn werk kunnen doen als hij met Olderiekerink om de tafel gaat zitten, ik vind het jammer dat beide mannen niet met elkaar gesproken hebben. |
|
|
|
|
Bergkamp
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 18:19 schreef Pietje het volgende:[..] Dat "mooizo" vind ik niet getuigen van enig respect. Ik ben zeker van mening, dat Olde Riekerink meer respect dan dat verdient. Zo gaan we niet met elkaar om! Aan de andere kant kon je er vergif op innemen, dat juist hij het kind van de rekening zou worden, toen Cruijff aangaf om Jonk en Bergkamp naar voren te willen schuiven. Enerzijds ben ik erg tevreden, dat Cruijff zijn verantwoordelijkheden neemt en anderzijds vind ik het uitermate jammer, dat Olde Riekerink zijn biezen moet pakken. Ik zou zeggen: Jan Olde Riekerink, bedankt voor alles wat je gedaan hebt en ik hoop oprecht dat je snel een andere job vindt!! Hier sluit ik mij helemaal bij aan. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Indien de plannen van Cruijff af moeten hangen van de aanwezigheid van Jan Olde Riekerink stelt het allemaal niet veel voor.
Houd aub op mensen die best veel voor de club hebben betekend met een "mooizo" af te serveren, want het slaat helemaal nergens op. Sterker, er zijn al meelopers genoeg in de wereld. En houd aub op te doen alsof JC feilloos is, want ook hij heeft meer dan genoeg fouten gemaakt in zijn leven. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 19:50 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Indien de plannen van Cruijff af moeten hangen van de aanwezigheid van Jan Olde Riekerink stelt het allemaal niet veel voor. Houd aub op mensen die best veel voor de club hebben betekend met een "mooizo" af te serveren, want het slaat helemaal nergens op. Sterker, er zijn al meelopers genoeg in de wereld. En houd aub op te doen alsof JC feilloos is, want ook hij heeft meer dan genoeg fouten gemaakt in zijn leven. Als dit bij cruyff zijn plannen hoort, waarom niet? Ene hij is niet eens ontslagen. Enige fout om bij fnooit te gaan voetballen. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Respectloos.
Misschien even de investering in een levenloze varkensfokkerij van El Salvador aanhalen? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 23:44 schreef Ikke_tikkie het volgende:Respectloos. Misschien even de investering in een levenloze varkensfokkerij van El Salvador aanhalen? Hahaha. 1-0 voor jou, Ikke_tikkie! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 23:44 schreef Ikke_tikkie het volgende:Respectloos. Misschien even de investering in een levenloze varkensfokkerij van El Salvador aanhalen? Wat heeft dat met voetbal te maken. Aangezien Johan met het voetbal aspect bezig houdt ;)
Game Over
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juni 2011 door thomASS -- |
|
|
|
|
Bergkamp
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juni 2011 - 10:35 schreef thomASS het volgende:[..] Wat heeft dat met voetbal te maken. Aangezien Johan met het voetbal aspect bezig houdt ;) Game Over Toch echt voor jezelf in dit geval, Ikke Tikkie heeft een god punt, en het enige dat jij roept is "omdat Cruijff het zegt" |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juni 2011 - 12:57 schreef Bergkamp het volgende:[..] Toch echt voor jezelf in dit geval, Ikke Tikkie heeft een god punt, en het enige dat jij roept is "omdat Cruijff het zegt" Goed punt.. Welk punt? Hij zegt iets over varkens en niks over voetbal? Ja iedereen wilt toch dat Cruyff, Ajax verlost? Dus als Cruyff vind dat hij weg moet, dan moet hij ook weg. Anders kan hij net zo goed stoppen met het helpen van ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juni 2011 door thomASS -- |
|
|
|
|
Bergkamp
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juni 2011 - 20:00 schreef thomASS het volgende:[..] Goed punt.. Welk punt? Hij zegt iets over varkens en niks over voetbal? Ja iedereen wilt toch dat Cruyff, Ajax verlost? Dus als Cruyff vind dat hij weg moet, dan moet hij ook weg. Anders kan hij net zo goed stoppen met het helpen van ajax. Hij vraagt je uit te leggen waarom Olde Riekerink weg zou moeten.
Dat Cruijff bij Ajax komt is zeker goed, maar dingen moeten niet gaan gebeuren omdat Johan dat wilt, dingen moeten gebeuren omdat het beter is voor Ajax. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juni 2011 - 20:38 schreef Bergkamp het volgende:[..] Dat Cruijff bij Ajax komt is zeker goed, maar dingen moeten niet gaan gebeuren omdat Johan dat wilt, dingen moeten gebeuren omdat het beter is voor Ajax. Just my two eurocents... |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juni 2011 - 20:38 schreef Bergkamp het volgende:[..] Hij vraagt je uit te leggen waarom Olde Riekerink weg zou moeten. Dat Cruijff bij Ajax komt is zeker goed, maar dingen moeten niet gaan gebeuren omdat Johan dat wilt, dingen moeten gebeuren omdat het beter is voor Ajax. Ja Johan wilt dit omdat hij denkt dat het goed voor Ajax is. Wie weet is het uiteindelijk helemaal niet goed voor ajax. Maarja ik vertrouw johan. |
|
|
|
|
Bergkamp
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juni 2011 - 21:29 schreef thomASS het volgende:[..] Ja Johan wilt dit omdat hij denkt dat het goed voor Ajax is. Wie weet is het uiteindelijk helemaal niet goed voor ajax. Maarja ik vertrouw johan. Ik vertrouw Johan ook, maar ik kan niet zeggen dat dingen goed zijn voor Ajax als er mensen worden "weggestuurd" waarvan ik zelf niet weet of ze wel of niet goed functioneren. |
|
|
|