BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FSV forum avond, wie gaat erheen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 juni 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 22:07 schreef MMM het volgende:
Van een ander forum:

[..]

tering!!!
Nou daar gaan we dan,we zijn overgeleverd aan vele vrienden van Feyenoord..
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juni 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 22:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

tering!!!
Nou daar gaan we dan,we zijn overgeleverd aan vele vrienden van Feyenoord..
Maar in principe is dat nu eenmaal de situatie.
zonder die constructie waren we nu overgeleverd aan curatoren die de boedel aan t verkopen waren..
Els
 Els - maandag 20 juni 2011 - 22:14   quote  deeplink  
Heb net Vinnie aan de telefoon gehad. Hij is er geweest, en was tot nog toe erg kritisch over de FSV. Is niet met een lekker gevoel teruggekomen. Oa vanwege het feit dat het door de supporters opgehaalde miljoen niet ingebracht wordt in de VvF. Lijkt op contractbreuk, alle papieren eens nakijken. Hij noemde ook de constructie van P van Blokland. Als het allemaal klopt, is het niet erg fraai wat er gebeurt. Noemde ook nog het akkefietje Hofland. Als Feyenoord mij geflikt had, wat ze Hofland geflikt lijken te hebben, dan hadden ze van mij toch hartgrondig de tering mogen krijgen.
Notulen komen inderdaad asap.
Moeilijk verhaal, de bewijzen lijken overweldigend, maar ik wil het gewoon niet geloven.
Els
 Els - maandag 20 juni 2011 - 22:16   quote  deeplink  
MMM heeft waarschijnlijk wel gelijk, Been lijkt het niet te gaan redden.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juni 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 22:14 schreef Els het volgende:
Heb net Vinnie aan de telefoon gehad. Hij is er geweest, en was tot nog toe erg kritisch over de FSV. Is niet met een lekker gevoel teruggekomen. Oa vanwege het feit dat het door de supporters opgehaalde miljoen niet ingebracht wordt in de VvF. Lijkt op contractbreuk, alle papieren eens nakijken. Hij noemde ook de constructie van P van Blokland. Als het allemaal klopt, is het niet erg fraai wat er gebeurt. Noemde ook nog het akkefietje Hofland. Als Feyenoord mij geflikt had, wat ze Hofland geflikt lijken te hebben, dan hadden ze van mij toch hartgrondig de tering mogen krijgen.
Notulen komen inderdaad asap.
Moeilijk verhaal, de bewijzen lijken overweldigend, maar ik wil het gewoon niet geloven.
klopt en het blijft eenzijdige berichtgeving.
Maar om dit te weerleggen, ligt de bal nu bij Feyenoord.
Die hebben geen keuze dan te reageren.
Waar je wel voor op moet passen is dat de VvF zeggen, weet je wat, VG, zoek het maar uit. Jullie willen ons niet, dan trekken we onze handen er van af.

Dan ben je verder van huis.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 juni 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 22:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar in principe is dat nu eenmaal de situatie.
zonder die constructie waren we nu overgeleverd aan curatoren die de boedel aan t verkopen waren..
had wel eens beter uit kunnen pakken Roony,zeker nu ik het verhaal van Els weer lees..
Rovert
 Rovert - maandag 20 juni 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 22:07 schreef MMM het volgende:
Van een ander forum:

[..]

Zucht
Els
 Els - maandag 20 juni 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 22:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

klopt en het blijft eenzijdige berichtgeving.
Maar om dit te weerleggen, ligt de bal nu bij Feyenoord.
Die hebben geen keuze dan te reageren.
Waar je wel voor op moet passen is dat de VvF zeggen, weet je wat, VG, zoek het maar uit. Jullie willen ons niet, dan trekken we onze handen er van af.

Dan ben je verder van huis.
Dan moeten ze toch eerst hun aandelen zien te verkopen ;-) Vorderingen zijn makkelijker opeisbaar, dus dan hebben ze zich toch wel enigzins in de voet geschoten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 juni 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 22:14 schreef Els het volgende:
Heb net Vinnie aan de telefoon gehad. Hij is er geweest, en was tot nog toe erg kritisch over de FSV. Is niet met een lekker gevoel teruggekomen. Oa vanwege het feit dat het door de supporters opgehaalde miljoen niet ingebracht wordt in de VvF. Lijkt op contractbreuk, alle papieren eens nakijken. Hij noemde ook de constructie van P van Blokland. Als het allemaal klopt, is het niet erg fraai wat er gebeurt. Noemde ook nog het akkefietje Hofland. Als Feyenoord mij geflikt had, wat ze Hofland geflikt lijken te hebben, dan hadden ze van mij toch hartgrondig de tering mogen krijgen.
Notulen komen inderdaad asap.
Moeilijk verhaal, de bewijzen lijken overweldigend, maar ik wil het gewoon niet geloven.
Kan er wat aan gedaan worden dan Els?
Ze kunnen moeilijk de mannen met geld afzetten lijkt mij...
Wel vreemd hotjumper liet al tijden geleden doorschemeren dat
de investeerders wel eens de macht zouden gaan misbruiken..
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juni 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

had wel eens beter uit kunnen pakken Roony,zeker nu ik het verhaal van Els weer lees..
Een faillissement dan was t over en uit geweest?
Maar wie weet hadden we dan ook een Eindhoven constructie gehad...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 juni 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 22:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Een faillissement dan was t over en uit geweest?
Maar wie weet hadden we dan ook een Eindhoven constructie gehad...
Ik denk het laatste maar nu ?Kunnen ze nu het geld van hun aandelen op gaan eisen als ze dat willen?Ik bedoel als ze straks op de vlucht slaan zoals Jorien deed willen ze graag hun munten terug denk ik?
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juni 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 22:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik denk het laatste maar nu ?Kunnen ze nu het geld van hun aandelen op gaan eisen als ze dat willen?Ik bedoel als ze straks op de vlucht slaan zoals Jorien deed willen ze graag hun munten terug denk ik?
Aandelen kan je zoals Els zei alleen maar verkopen. Dus daar hebben ze zichzelf dan mee.
Tenzij er een schimmige constructie op papier staat...
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juni 2011 - 22:26   quote  deeplink  
Bij contractbreuk of andere misstanden dat Feyenoord dan de aandelen voor een X bedrag moet terug kopen. Aandelen weer omgezet in schulden.

Weet niet of dat juridisch kan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 juni 2011 - 22:27   quote  deeplink  
pfffffffffff zware shit man..
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 20 juni 2011 - 22:28   quote  deeplink  
weet niet wat ik er allemaal van moet denken, wacht eerst maar eens rustig af op de notulen en een evt wederwoord van Feyenoord.
Els
 Els - maandag 20 juni 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 22:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kan er wat aan gedaan worden dan Els?
Ze kunnen moeilijk de mannen met geld afzetten lijkt mij...
Wel vreemd hotjumper liet al tijden geleden doorschemeren dat
de investeerders wel eens de macht zouden gaan misbruiken..
Vinnie en ik zeiden een paar maanden geleden ook al tegen elkaar dat we de gekozen constructie erg gevaarlijk vonden. Maar ja, ik heb helaas geen 40 miljoen die ik neer kan tellen voor Feyenoord, dus ben gewoon een machteloze toeschouwer.
Met het niet inbrengen van het geld van de supporters in de VvF kunnen ze een grote fout maken, maar ik heb de kleine lettertjes niet gelezen. Daarop kan evt wel geprocedeerd worden. Binnenkort vakantie, dan ga ik er maar eens even wat verder naar kijken. Benieuwd met wat voor reactie Feyenoord komt. Hier moeten ze wel op reageren, anders is de geest uit de fles.
Ik weet helaas ook niet wat de waarheid is, en er is trouwens niets zo subjectief als de waarheid. Ik hoop gewoon dat er over 3 jaar nog een club is, waar ik vreselijk veel van hou.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juni 2011 - 22:28   quote  deeplink  
Ook beetje jammer dat ze aangeven dat ze kwalitatieve vervangers achter de hand hebben voor de key posities, maar dat ze die niet vrij kunnen geven.

Er staan ook wat prominente namen binnen Feyenoord achter de VG. Maar ook die namen kunnen ze niet prijs geven.
Els
 Els - maandag 20 juni 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 22:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Een faillissement dan was t over en uit geweest?
Maar wie weet hadden we dan ook een Eindhoven constructie gehad...
We schijnen wel op het randje te hebben gestaan. En als je op die rand staat, dan kun je niet zo kritisch meer zijn. We moeten nu maar gewoon hopen, dat iedereen inderdaad het Feyenoord hart heeft, dat hij zegt te hebben.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juni 2011 - 22:32   quote  deeplink  
Het is me nogsteeds niet helder wat er nu exact moet gebeuren om uit cat1 te komen.
Els
 Els - maandag 20 juni 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 22:26 schreef Stylzz het volgende:
Bij contractbreuk of andere misstanden dat Feyenoord dan de aandelen voor een X bedrag moet terug kopen. Aandelen weer omgezet in schulden.

Weet niet of dat juridisch kan.
Zou kunnen. Onwaarschijnlijk, maar zou kunnen. Bij zo'n gedachte bij elke andere onderneming had ik je nu 4 pagina's lang uitgelachen. Maar ja, Feyenoord he, dan is elke constructie in het nadeel van Feyenoord mogelijk.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juni 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 22:32 schreef Els het volgende:

[..]

Zou kunnen. Onwaarschijnlijk, maar zou kunnen. Bij zo'n gedachte bij elke andere onderneming had ik je nu 4 pagina's lang uitgelachen. Maar ja, Feyenoord he, dan is elke constructie in het nadeel van Feyenoord mogelijk.
ja geen enkel nadenkend bedrijf zou dat aangaan. Als het om Feyenoord gaat, ga je ook wel opeens extreem denken.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 20 juni 2011 - 22:35   quote  deeplink  
weet alleen dat ik er een ontzettend ...gevoel van krijg, weet niet wat ik moet geloven en wie het beste met Feyenoord voor heeft op een manier die ook de juiste is.
Denk wel de hele tijd: waarom zou je geld in Feyenoord stoppen? doe je toch alleen maar om de club te helpen? en evt bij wederopbouw te verkopen voor meer geld?
MMM
 MMM - maandag 20 juni 2011 - 22:35   quote  deeplink  
Zou het vanavond nog online komen, weet iemand daar iets van?
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juni 2011 - 22:36   quote  deeplink  
Dat is wel getweet door de VG, MMM
Els
 Els - maandag 20 juni 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 22:35 schreef MMM het volgende:
Zou het vanavond nog online komen, weet iemand daar iets van?
Kan het me haast niet voorstellen. Begreep dat er veel vragen waren uit de zaal, en dan is notuleren lastig. Kan me ook voorstellen dat de notulen wel 3 keer zorgvuldig gelezen worden, en gezien het brandbare gehalte ervan, zou ik er even mee langs een jurist gaan.
MMM
 MMM - maandag 20 juni 2011 - 22:38   quote  deeplink  
Thanks, dan blijf ik nog wel even zitten!
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juni 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 22:37 schreef Els het volgende:

[..]

Kan het me haast niet voorstellen. Begreep dat er veel vragen waren uit de zaal, en dan is notuleren lastig. Kan me ook voorstellen dat de notulen wel 3 keer zorgvuldig gelezen worden, en gezien het brandbare gehalte ervan, zou ik er even mee langs een jurist gaan.
Je ziet overal al mini samenvattingen hoor!
MMM
 MMM - maandag 20 juni 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 22:37 schreef Els het volgende:

[..]

Kan het me haast niet voorstellen. Begreep dat er veel vragen waren uit de zaal, en dan is notuleren lastig. Kan me ook voorstellen dat de notulen wel 3 keer zorgvuldig gelezen worden, en gezien het brandbare gehalte ervan, zou ik er even mee langs een jurist gaan.
Hmmm oké, nou dan nog maar even rustig afwachten allemaal. Bedankt in ieder geval!
Els
 Els - maandag 20 juni 2011 - 22:40   quote  deeplink  
Jawel, maar neem aan van de aanwezigen. Niet de officiële, goedgekeurde notulen. En daar zit ik toch wel het meest op te wachten. er wordt al genoeg geïnterpreteerd. Ik hoop het trouwens wel, hoor. Ben ook wel erg nieuwsgierig. (vrouw, he, dan krijg je dat)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 20 juni 2011 - 22:45   quote  deeplink  
Heftige dingen allemaal. Wacht net als velen op die notulen en vooral ook het weerwoord van Feyenoord.

Het verbaasd mij wel enigzins dat Mario zo weinig steun lijkt te krijgen. En misschien nog wel verbazingwekkender is het gegeven dat dus ook Beerman en Van Well in de VvF zitten.

Maar goed, tis nu wachten op de notulen en het verhaal van de andere kant.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 juni 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Er is een eenwording geweest ,hoeveel stromingen hebben we nu eigenlijk bij Feyenoord?Het Stadion ,de sportclub Feyenoord zelf met investeerders die in de RVC zitten,de VG...
Ik ben maar een leek maar het lijkt mij 80% teveel meningen uit te veel richtingen.
Dat kan nergens goed voor zijn.
Els
 Els - maandag 20 juni 2011 - 22:53   quote  deeplink  
't is er in elk geval niet duidelijker en niet rustiger op geworden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 juni 2011 - 22:54   quote  deeplink  
idd Els.
MMM
 MMM - donderdag 23 juni 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
FSV Forumavond verslag

Op maandag 20 juni 2011 hebben ongeveer tweehonderd Feyenoordsupporters de door de FSV, in samenwerking met de Varkenoordgroep, georganiseerde forumavond bezocht.

In een ontspannen sfeer werd allereerst een toelichting gegeven op het opzeggen van vertrouwen in directie en Raad van Commissarissen. Hierna zijn alle aanwezige Feyenoordsupporters in de gelegenheid gesteld vragen te stellen aan de FSV en de zg. Varkenoordgroep. De neutrale leiding van de forumavond was in handen van Frank Vijg. De standpunten en zienswijze van de FSV en de zg. Varkenoordgroep werden regelmatig met een applaus ondersteund. Het verslag van de avond kunt u hier downloaden.

LET OP: PDF!!
http://www.lunaticnews.nl/files/uploads/FSVForumavond.pdf
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 juni 2011 - 07:22   quote  deeplink  
Eerlijk is eerlijk, er staat een hoop interessants in het verslag.

Er staan voldoende kritiekpunten in die voldoende zijn ondersteund, maar er zijn naar mijn mening ook veel te veel suggestieve punten terug te vinden. En enkel punt is ook aantoonbaar onzin. Jammer, want de VG en de FSV hebben een beter verhaal dan ik in eerste instantie dacht. Maar er zit ook veel geblaat tussen wat de effectiviteit en overtuigendheid van het geheel zwaar ten nadele komt. Jammer.

Even een paar punten (die de FSV en de VG maken) eruit gehaald (tis teveel om allemaal te bespreken):

Goed punten (waar ik dus vind dat ze gelijk hebben):
- slechte communicatie, waar in mijn ogen ook de 'gevalletjes' (zoals ze het zelf noemen) Beenhakker en Van Hanegem onder vallen.
- RvC die zich niet van de taak hebben gekweten

Interessante punten (weet niet of dit waar is!):
- weinig en niet intensief trainen
- gebrek aan chemie tussen spelers, technische staf en directie (spelers spreken onvrede uit)

Geblaat:
- bekerfinale vorig jaar
- Vakantie Mario
- Steunbetuiging SCF

bovenstaande dingen zijn zomaar een greep. lang niet alles.

bovendien, een grote groep kritiekpunten bevind zich in een grijs gebied. soms is het zeer suggestief, ingekleurd door eigen mening etc. veel dingen zijn voor de relatieve buitenstaander ook niet te controleren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2011 door T-FeYeN00rD --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 juni 2011 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 07:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Eerlijk is eerlijk, er staat een hoop interessants in het verslag.

Er staan voldoende kritiekpunten in die voldoende zijn ondersteund, maar er zijn naar mijn mening ook veel te veel suggestieve punten terug te vinden. En enkel punt is ook aantoonbaar onzin. Jammer, want de VG en de FSV hebben een beter verhaal dan ik in eerste instantie dacht. Maar er zit ook veel geblaat tussen wat de effectiviteit en overtuigendheid van het geheel zwaar ten nadele komt. Jammer.

Even een paar punten (die de FSV en de VG maken) eruit gehaald (tis teveel om allemaal te bespreken):

Goed punten (waar ik dus vind dat ze gelijk hebben):
- slechte communicatie, waar in mijn ogen ook de 'gevalletjes' (zoals ze het zelf noemen) Beenhakker en Van Hanegem onder vallen.
- RvC die zich niet van de taak hebben gekweten

Interessante punten (weet niet of dit waar is!):
- weinig en niet intensief trainen
- gebrek aan chemie tussen spelers, technische staf en directie (spelers spreken onvrede uit)

Geblaat:
- bekerfinale vorig jaar
- Vakantie Mario
- Steunbetuiging SCF

bovenstaande dingen zijn zomaar een greep. lang niet alles.

bovendien, een grote groep kritiekpunten bevind zich in een grijs gebied. soms is het zeer suggestief, ingekleurd door eigen mening etc. veel dingen zijn voor de relatieve buitenstaander ook niet te controleren.
Nogal wat oncontroleerbare rimram, maar daarom niet onbelangrijk. Interessant om bij te houden welke punten op waarheid (blijken te) berusten.
Het punt dat men maakt over Mario Been's trainingsintensiviteit mag idd ook wat fermer onder het vergrootglas.
Vrees langzamerhand dat de opstapeling van kritiek en twijfel te zwaar zal blijken en Been niet eens september meer haalt.
Rovert
 Rovert - vrijdag 24 juni 2011 - 09:41   quote  deeplink  
Deze snap ik niet
=============================================================================
2 Zijn er investeerders die zich hebben teruggetrokken?
Momenteel hebben één tot zes investeerders zich teruggetrokken. Zij komen daarmee terug op hun eerder gemaakte toezeggingen. Hun beweegredenen worden ingegeven door het handelen van de directie en de Raad van Commissarissen.
================================================================================

Het kan zo zijn dat investeerders zich hebben terug getrokken. Dit kan er 1 zijn, of 2 of 3 of of 4 of 5 of 6 of meer

Maar 1 tot 6 is vreemd
Rovert
 Rovert - vrijdag 24 juni 2011 - 09:46   quote  deeplink  
Of deze dan:
======================================================================
12 Zal Blokland zijn geld terugtrekken mocht hij aftreden als lid van de RvC?
We zullen zien of Blokland loyaal is als Feyenoord-supporter. Mocht hij op welke manier dan ook zijn geld terug willen, dan weten we direct hoe rood-wit zijn hart is.
=============================================================================
Bijzonder geformuleerd
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 juni 2011 - 09:50   quote  deeplink  
Ja, er zitten merkwaardige aannames tussen. Er is kennelijk ook veel aan gedaan om hun punten nóg stoerder te maken.
Riekt tegelijkertijd naar lichte minachting t.o.v. de supporters.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2011 - 10:06   quote  deeplink  
Ach die VG wordt steeds minder serieus te nemen.
Volg t twitter account maar is, dat is gewoon moddergooien.
Ze doen daar ook aannames, om alleen onrust te zaaien.
Ook zonder enige fundering.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 juni 2011 - 10:10   quote  deeplink  
Ze spelen in ieder geval graag in op de lagere instincten bij boze supporters.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2011 - 10:18   quote  deeplink  
Ja weet je wat t is, dit probeer ik te zeggen zonder al te veel mensen te beledigen. Het is eigenlijk een pure vorm van populisme.
Een ieder bij ons weet waar het aan schort binnen de club. Er is geen opeheid van zaken, er zitten mensen die de afgelopen jaren beroerd gepresteerd hebben en er is geen geld. Verder zijn de sportieve prestaties bedroevend.

Door het gebrek aan openheid, is t super eenvoudig om overal kleine bommetjes te laten vallen. Het "volk" mort mee, want die zien inderdaad ook dat t al heel lang heel slecht is, en langzaam krijg je die steeds meer achter je.

Vervolgens introduceer je "de zondebok(ken)" en projecteer je al deze negatieve zaken op hen. Je presenteert zaken als feiten, zonder daadwerkelijke bron of stukken die de feiten bewijzen en je laat een aantal prominente mensen binnen de kringen van de club deze zaken naar buiten brengen. En uiteindelijk blijf je dit alles herhalen.

Je kan historische mensen (en ook zelfs van deze tijd) genoeg vinden die exact dezelfde tactiek gehanteerd hebben. En als je eenmaal het grootste gedeelte van het volk achter je hebt, is de situatie voor de huidige "machthebbenden" gewoon niet meer houdbaar, tenzij je deze met ijzeren hand kan neerslaan. En dat laatste zal niet gebeuren, Feyenoord zal eerder capituleren.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 24 juni 2011 - 10:19   quote  deeplink  
Teringsite is het, dat die mensen goede dingen doen voor Feyenoord en goede punten aanhalen is wel zo, maar het zijn altijd de mensen van de 'harde kern' die mogen praten met het bestuur van Feyenoord, de spelers of de trainers. Hebben zij meer rechten dan wij dan? Waarom? Omdat ze de boel anders kort en klein staan, mongolen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 juni 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 10:18 schreef Stylzz het volgende:
Ja weet je wat t is, dit probeer ik te zeggen zonder al te veel mensen te beledigen. Het is eigenlijk een pure vorm van populisme.
Een ieder bij ons weet waar het aan schort binnen de club. Er is geen opeheid van zaken, er zitten mensen die de afgelopen jaren beroerd gepresteerd hebben en er is geen geld. Verder zijn de sportieve prestaties bedroevend.

Door het gebrek aan openheid, is t super eenvoudig om overal kleine bommetjes te laten vallen. Het "volk" mort mee, want die zien inderdaad ook dat t al heel lang heel slecht is, en langzaam krijg je die steeds meer achter je.

Vervolgens introduceer je "de zondebok(ken)" en projecteer je al deze negatieve zaken op hen. Je presenteert zaken als feiten, zonder daadwerkelijke bron of stukken die de feiten bewijzen en je laat een aantal prominente mensen binnen de kringen van de club deze zaken naar buiten brengen. En uiteindelijk blijf je dit alles herhalen.

Je kan historische mensen (en ook zelfs van deze tijd) genoeg vinden die exact dezelfde tactiek gehanteerd hebben. En als je eenmaal het grootste gedeelte van het volk achter je hebt, is de situatie voor de huidige "machthebbenden" gewoon niet meer houdbaar, tenzij je deze met ijzeren hand kan neerslaan. En dat laatste zal niet gebeuren, Feyenoord zal eerder capituleren.
Ja, die strategie is in het verleden succesvol gebleken. Je kunt een klein falen van je mikpunt uitvergroten tot een interpretatie en doorzetten naar een web van leugens over je mikpunt/zondebok.
Gevolg: mensen gaan de grote leugen geloven en als waarheid zien. En al helemaal als het om 'machthebbers' gaat. Dan raak je die lagere insticten nog sneller: wij tegen de 'kapitalisten', zoiets.
De leugens (want dat zijn ongefundeerde aannames in feite) worden op een vileine manier gedropt waardoor mensen, navolgers inderdaad zich óók belazerd voelen. Doel bereikt!
Rovert
 Rovert - vrijdag 24 juni 2011 - 11:07   quote  deeplink  
=======================================
16 Hoe denken de leden van de RvC en de directie over supporters?
Met het voorlezen van een mailwisseling tussen de heer Blokland en een bestuurder van de FSV, wordt aan de aanwezigen een voorbeeld gegeven. Hieruit blijkt overduidelijk de minachting en het niet serieus nemen van Feyenoord-supporters.
======================================================

Ik zou die mail wel willen lezen dan, is die ergens te zien?
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 24 juni 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 11:07 schreef Rovert het volgende:
=======================================
16 Hoe denken de leden van de RvC en de directie over supporters?
Met het voorlezen van een mailwisseling tussen de heer Blokland en een bestuurder van de FSV, wordt aan de aanwezigen een voorbeeld gegeven. Hieruit blijkt overduidelijk de minachting en het niet serieus nemen van Feyenoord-supporters.
======================================================

Ik zou die mail wel willen lezen dan, is die ergens te zien?
Dat zou ik ook wel willen zien.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Blokland minachting heeft voor de supporter, dus zal het gaan over een voorval dat Blokland alleen maar meldt. Ik kan me wel voorstellen dat een bestuurder van de FSV erg snel op zijn oik getrapt is als hun eisen niet meteen ingewilligd wordt. Daar wordt ik zo geirriteerd door, die eisen die nergens op slaan. Mensen die geen ervaring en/of kennis hebben in het runnen van een BVO met een miljoenen omzet gaan even vertellen hoe de club moet opereren. Logisch dat dat neit ingewilligd wordt.
MMM
 MMM - vrijdag 24 juni 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 09:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vrees langzamerhand dat de opstapeling van kritiek en twijfel te zwaar zal blijken en Been niet eens september meer haalt.
Laten we het hopen. Dan valt het seizoen nog te redden
MMM
 MMM - vrijdag 24 juni 2011 - 12:12   quote  deeplink  
14 Is de FSV voor- of tegenstander van het huidige technisch beleid?

De FSV heeft geen mening of zal zich nooit uitlaten over spelers, trainers of het technisch beleid. Het enige waar de FSV een mening over heeft zijn de condities om te komen tot een topsportklimaat. En dat is momenteel afwezig: - er wordt bij Feyenoord het minst getraind van alle BVOs in Nederland; - er wordt bij Feyenoord zwak getraind (zo werd door diverse spelers gecommuniceerd); - er wordt bij Feyenoord door diverse spelers bijgetraind (al dan niet met een privé-trainer)
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 24 juni 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 12:12 schreef MMM het volgende:
14 Is de FSV voor- of tegenstander van het huidige technisch beleid?

De FSV heeft geen mening of zal zich nooit uitlaten over spelers, trainers of het technisch beleid. Het enige waar de FSV een mening over heeft zijn de condities om te komen tot een topsportklimaat. En dat is momenteel afwezig: - er wordt bij Feyenoord het minst getraind van alle BVOs in Nederland; - er wordt bij Feyenoord zwak getraind (zo werd door diverse spelers gecommuniceerd); - er wordt bij Feyenoord door diverse spelers bijgetraind (al dan niet met een privé-trainer)
Dat is ook apart.... vorige jaren werd er altijd gezegd dat er te hard getraind werd bij Feyenoord dat daardoor het tweede deel van de competitie altijd slecht gepresteerd werd omdat de spelers te moe zouden zijn en te vaak geblesseerd omdat ze niet genoeg kunnen herstellen.... Wat is nou wijsheid?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2011 door Pietje1 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 12:17 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Dat is ook apart.... vorige jaren werd er altijd gezegd dat er te hard getraind werd bij Feyenoord dat daardoor het tweede deel van de competitie altijd slecht gepresteerd werd omdat de spelers te moe zouden zijn en te vaak geblesseerd omdat ze niet genoeg kunnen herstellen.... Wat is nou wijsheid?
Welke spelers dan, noem man en paard FSV/VG! Dat stoort me t meest.

Ik kan ook roepen, er zijn spelers die 's avonds elke avond een psycholoog bellen omdat ze de druk van het voetballen bij Feyenoord mentaal niet aan kunnen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FSV forum avond, wie gaat erheen?









0.0078299