BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FSV forum avond, wie gaat erheen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - vrijdag 24 juni 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 12:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Welke spelers dan, noem man en paard FSV/VG! Dat stoort me t meest.

Ik kan ook roepen, er zijn spelers die 's avonds elke avond een psycholoog bellen omdat ze de druk van het voetballen bij Feyenoord mentaal niet aan kunnen.
Goed dat ze geen namen van spelers plaatsen. Anders krijgen die spelers gelijk Been op hun dak.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 13:06 schreef MMM het volgende:

[..]

Goed dat ze geen namen van spelers plaatsen. Anders krijgen die spelers gelijk Been op hun dak.
Juist niet, want ze noemen nergens een bron van, dat maakt het onbetrouwbaar.
Of het nu waar of niet is.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - vrijdag 24 juni 2011 - 14:00   quote  deeplink  
Wat is waarheid. Oud-Chinees spreekwoord zegt: de waarheid heeft zoveel monden als er mensen op aarde zijn. In dit geval dus: de waarheid wordt door zo'n kleine 100.000 Feijenoord-supporters gesproken. En uit al die waarheden zal een echte voor iedereen te accepteren situatie moeten ontstaan om Feijenoord weer op de rails te krijgen. Helaas is het ego van een aantal "bobo-supporters" groter dan hun clubliefde
Rovert
 Rovert - vrijdag 24 juni 2011 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 14:00 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
In dit geval dus: de waarheid wordt door zo'n kleine 100.000 Feijenoord-supporters gesproken.
Hoho, ik ben 1.87, dat is toch niet zo heel klein
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 24 juni 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 14:00 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Wat is waarheid. Oud-Chinees spreekwoord zegt: de waarheid heeft zoveel monden als er mensen op aarde zijn. In dit geval dus: de waarheid wordt door zo'n kleine 100.000 Feijenoord-supporters gesproken. En uit al die waarheden zal een echte voor iedereen te accepteren situatie moeten ontstaan om Feijenoord weer op de rails te krijgen. Helaas is het ego van een aantal "bobo-supporters" groter dan hun clubliefde
correctie: die 100.000 supporters zeggen allemaal iets anders, dus worden het 100.000 waarheden, en wie heeft er dan gelijk? Volgens de FSV spreken zij de waarheid en zo verder. Ik vind het allemaal erg negatief en niet opbouwend. Deze acties zijn erg jammer en de club is er niet bij gebaat.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 24 juni 2011 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 13:06 schreef MMM het volgende:

[..]

Goed dat ze geen namen van spelers plaatsen. Anders krijgen die spelers gelijk Been op hun dak.
Been zal echt wel weten wie er prive training erbij heeft.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 juni 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 14:32 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Been zal echt wel weten wie er prive training erbij heeft.
En daarbij: wélke privé-training? Bij de hoeren?
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 24 juni 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 15:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En daarbij: wélke privé-training? Bij de hoeren?
Who knows, who knows.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 juni 2011 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 10:18 schreef Stylzz het volgende:
Ja weet je wat t is, dit probeer ik te zeggen zonder al te veel mensen te beledigen. Het is eigenlijk een pure vorm van populisme.
Een ieder bij ons weet waar het aan schort binnen de club. Er is geen opeheid van zaken, er zitten mensen die de afgelopen jaren beroerd gepresteerd hebben en er is geen geld. Verder zijn de sportieve prestaties bedroevend.

Door het gebrek aan openheid, is t super eenvoudig om overal kleine bommetjes te laten vallen. Het "volk" mort mee, want die zien inderdaad ook dat t al heel lang heel slecht is, en langzaam krijg je die steeds meer achter je.

Vervolgens introduceer je "de zondebok(ken)" en projecteer je al deze negatieve zaken op hen. Je presenteert zaken als feiten, zonder daadwerkelijke bron of stukken die de feiten bewijzen en je laat een aantal prominente mensen binnen de kringen van de club deze zaken naar buiten brengen. En uiteindelijk blijf je dit alles herhalen.

Je kan historische mensen (en ook zelfs van deze tijd) genoeg vinden die exact dezelfde tactiek gehanteerd hebben. En als je eenmaal het grootste gedeelte van het volk achter je hebt, is de situatie voor de huidige "machthebbenden" gewoon niet meer houdbaar, tenzij je deze met ijzeren hand kan neerslaan. En dat laatste zal niet gebeuren, Feyenoord zal eerder capituleren.
goed omschreven.

Een deel van wat de FSV zegt is aantoonbaar juist. Een deel is aantoonbaar onjuist. Maar het grootste gedeelte hangt daar tussenin. Waar zijn de bewijzen!
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 24 juni 2011 - 17:46   quote  deeplink  
En toch blijf ik bij mijn vraag : wat zijn de namen van de mensen die het dan wel moeten doen volgens de FSV??
Ze sturen iedereen weg, is Blokland "onbetrouwbaar en geen echte Feyenoorder", is het een grote chaos, maar ik zie nog steeds geen oplossingen en namen van vervangers.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2011 - 18:37   quote  deeplink  
Tsja t wordt ook wel een beetje lachwekkend:

Laatste tweets:

- Het verscheuren van documenten tijdens een regulier overleg tussen de BVO en de FSV n.a.v. verhoging met 25 % van de seizoenkaart in seizoen 2010-2011 kijk hier zien we het ware aardje van Koevermans De FSV houd het netjes maar de VG weet dat jij je emotioneel weer eens liet gaan

- Zal de BVO niet verassen de supporterscoordinator welke aanwezig was zal de heren al voorbereid hebben, Des al niet te min is het dramatisch

- http://t.co/ya3TZ6h Ons vermoeden zegt dat er op korte termijn meer vacatures zullen ontstaan.Het is trouwens Feyenoord met een hoofdletter

- #Feyenoord heeft voor de jeugdopleiding een bedrag van 727.715 euro ontvangen van de Sponsor Bingo loterij. Dit geld is waarschijnlijk gelijk doorgesluisd naar de BVO.Dit bedrag behoort aan de jeugdopleiding. Mag dit volgens de statuten van de Sponsor Bingo loterij .???????

En t leukste: vragen kan via twitter of uitgebreid via varkenoordgroep@hotmail.com (antwoorden duren dan wel iets langer!)

Een hotmail account.. echt.. serieus. Amateurs.
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 24 juni 2011 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 18:37 schreef Stylzz het volgende:
Dit geld is waarschijnlijk gelijk doorgesluisd naar de BVO.
waarschijnlijk ?? gelijk ??
als je zoiets roept, kom dan gelijk met de afschriften.
ik sluit me aan bij Stylzz : Amateurs
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 24 juni 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 18:37 schreef Stylzz het volgende:

...Het is trouwens Feyenoord met een hoofdletter
Mierenneukerij?
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 24 juni 2011 - 19:21   quote  deeplink  
ziet ernaar uit dat ze hier op dit forum wat fans aan het verliezen zijn?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 juni 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 19:05 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

waarschijnlijk ?? gelijk ??
als je zoiets roept, kom dan gelijk met de afschriften.
ik sluit me aan bij Stylzz : Amateurs
De vraag is eerder: gevaarlijke, nietsontziende amateurs?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 19:17 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Mierenneukerij?
Ja, t had bij mij vandaan kunnen komen, als letterneuker, maar dit is echt vanuit de VG :)
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 24 juni 2011 - 20:56   quote  deeplink  
Lachwekkend toch? Geeft wel aan hoeveel rancune er in die groep zit.
Els
 Els - vrijdag 24 juni 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 10:18 schreef Stylzz het volgende:
Ja weet je wat t is, dit probeer ik te zeggen zonder al te veel mensen te beledigen. Het is eigenlijk een pure vorm van populisme.
Een ieder bij ons weet waar het aan schort binnen de club. Er is geen opeheid van zaken, er zitten mensen die de afgelopen jaren beroerd gepresteerd hebben en er is geen geld. Verder zijn de sportieve prestaties bedroevend.

Door het gebrek aan openheid, is t super eenvoudig om overal kleine bommetjes te laten vallen. Het "volk" mort mee, want die zien inderdaad ook dat t al heel lang heel slecht is, en langzaam krijg je die steeds meer achter je.

Vervolgens introduceer je "de zondebok(ken)" en projecteer je al deze negatieve zaken op hen. Je presenteert zaken als feiten, zonder daadwerkelijke bron of stukken die de feiten bewijzen en je laat een aantal prominente mensen binnen de kringen van de club deze zaken naar buiten brengen. En uiteindelijk blijf je dit alles herhalen.

Je kan historische mensen (en ook zelfs van deze tijd) genoeg vinden die exact dezelfde tactiek gehanteerd hebben. En als je eenmaal het grootste gedeelte van het volk achter je hebt, is de situatie voor de huidige "machthebbenden" gewoon niet meer houdbaar, tenzij je deze met ijzeren hand kan neerslaan. En dat laatste zal niet gebeuren, Feyenoord zal eerder capituleren.
Ik vind juist dat er teveel openheid is bij Feyenoord. Storend teveel openheid. Er komen zaken naar buiten, die niet naar buiten hadden moeten komen. Ze hadden het overleg met de VG ook moeten beperken tot de rust bewaren. Had nu veel ellende gescheeld. Zonder te verwijzen naar vroeger of nu, ben ik het wel met je eens dat het makkelijk is om ontevreden mensen op te ruiien. En een Feyenoordsupporter heeft heel veel redenen om ontevreden te zijn. Dus er is momenteel een potentieel explosieve situatie. Hoop alleen dat het niet zo genant wordt als ten tijde van VD Herik.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 22:29 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vind juist dat er teveel openheid is bij Feyenoord. Storend teveel openheid. Er komen zaken naar buiten, die niet naar buiten hadden moeten komen. Ze hadden het overleg met de VG ook moeten beperken tot de rust bewaren. Had nu veel ellende gescheeld. Zonder te verwijzen naar vroeger of nu, ben ik het wel met je eens dat het makkelijk is om ontevreden mensen op te ruiien. En een Feyenoordsupporter heeft heel veel redenen om ontevreden te zijn. Dus er is momenteel een potentieel explosieve situatie. Hoop alleen dat het niet zo genant wordt als ten tijde van VD Herik.
Dat is lekken, maar dat zijn niet de zaken die je juist wil weten.
Lekken gebeurd altijd om onrust te zaaien.

Maar je hebt wel een punt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 juni 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 22:29 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vind juist dat er teveel openheid is bij Feyenoord. Storend teveel openheid. Er komen zaken naar buiten, die niet naar buiten hadden moeten komen. Ze hadden het overleg met de VG ook moeten beperken tot de rust bewaren. Had nu veel ellende gescheeld. Zonder te verwijzen naar vroeger of nu, ben ik het wel met je eens dat het makkelijk is om ontevreden mensen op te ruiien. En een Feyenoordsupporter heeft heel veel redenen om ontevreden te zijn. Dus er is momenteel een potentieel explosieve situatie. Hoop alleen dat het niet zo genant wordt als ten tijde van VD Herik.
Maar met 45.000 ontevreden supporters is dat niet zo moeilijk?
Of zouden er ook nog tevreden supporters zijn?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FSV forum avond, wie gaat erheen?









0.0076577