BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: eindelijk nieuws omtrent onze 2 zwarte helden!!! en bokui010?? waar ben je man??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 17 juni 2011 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 10:32 schreef The Q het volgende:

[..]

En nu stoppen met je GTST topics aub.Jij als "De topic politie" zou beter moeten weten haha.Wij hebben met zijn allen weer met de zakdoeken naast de pc genoten en jij hebt je possie aandacht weer gehad.
daar zit wat in. zal geen gtst topics meer maken. tijd voor the young and the restless.... hahahhahahaa
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 17 juni 2011 - 16:43   quote  deeplink  
is er al wat bekent?
FR-Han
 FR-Han - maandag 20 juni 2011 - 10:51   quote  deeplink  
ik mis bokui010. nu er zoveel nieuwe 'gezichten' zijn, mis ik me maatje. hij had klasse!! bokui010 als je dit leest, stuur me effe een pm. dan hoefd niemand je huidige naam te weten behalve ik. uit het oog, maar niet uit het hart!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juni 2011 door FR-Han --
MMM
 MMM - maandag 20 juni 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 10:51 schreef obiku010 het volgende:
ik mis bokui010. nu er zoveel nieuwe 'gezichten' zijn, mis ik me maatje. hij had klasse!! bokui010 als je dit leest, stuur me effe een pm. dan hoefd niemand je huidige naam te weten behalve ik. uit het oog, maar niet uit het hart!!
Hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: eindelijk nieuws omtrent onze 2 zwarte helden!!! en bokui010?? waar ben je man??









0.0069169