BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Twente meld zich officieel voor FER!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juni 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 18:15 schreef FR-Henk het volgende:
Blijft wennen: clubs waar Feyenoord voorheen spelers haalde, zijn nu clubs die bij ons spelers willen halen.
ja, maar dat blijft niet zo.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 16 juni 2011 - 18:30   quote  deeplink  
Feyenoord wil 1 lucratieve transfer maken.
Nou verkoop Fer voor 2 miljoen en behoud 50% transferrechten (zoals bij Smolarek)

Ik zie liever Fer vertrekken dan Wijnaldum
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 juni 2011 - 18:32   quote  deeplink  
Fer met z'n slaapmomentjes.
G-child
 G-child - donderdag 16 juni 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 18:32 schreef FR-Henk het volgende:
Fer met z'n slaapmomentjes.
Gelukkig hebben Mokotjo, Van Haaren, Clasie etc... deze niet!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 16 juni 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 18:46 schreef G-child het volgende:

[..]

Gelukkig hebben Mokotjo, Clasie etc... deze niet!
Idd
Stefan2012
 Stefan2012 - donderdag 16 juni 2011 - 20:22   quote  deeplink  
Is Metaj van Groningen niks voor ons middenveld zodra Fer en Wijnaldum samen voor 15 miljoen zijn vertrokken?
STS
 STS - donderdag 16 juni 2011 - 20:37   quote  deeplink  
Neehee, eigen jeugd eerst en de schulden weg. Volgend jaar hebben we dan weer veel meer lol om deze topics, omdat we dan weer wat kunnen kopen (en wij dus speculeren).
piet de paler
 piet de paler - donderdag 16 juni 2011 - 21:01   quote  deeplink  
Feyenoord ±winnaar europa- cup-wereld beker/uefa cup )denkelijk laaste Nl club die dit gedaan heeft diverse Knvb bekers landskampioen.Diverse grote speler gehad en afgeleverd aan de wereld elftallen beste jeugd opleiding,mooiste stadion een hondstrouw publiek.
Een hoop mensen in de wereld zullen antwoorden op de vraag noem eens een Nederlandse ploeg Feyenoord 020 en pisvee.
Fc Twente landskampioen-knvb beker.thats all folks
o ja bijna geen eigen jeugd en een voorzitter met een natte bovenlip en media geil
Fc Twente
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juni 2011 - 22:16   quote  deeplink  
Rob Jansen bevestigt officiële interesse FC Twente voor Leroy Fer
16 juni 2011 TC Tubantia

De zaakwaarnemer van Leroy Fer, Rob Jansen, bevestigde vandaag het bericht in het Algemeen Dagblad dat FC Twente zich officieel bij Feyenoord gemeld zou hebben voor zijn pupil. "Maar of Leroy ook naar Twente wil, daar ga ik nog niets over zeggen."

http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/24121__rss.php?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed
Rovert
 Rovert - donderdag 16 juni 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 18:18 schreef G-child het volgende:

[..]

Lekker plannetje... met jeugd eindig je alleen geen top 5.
Geen Europees, geen extra inkomsten....
Zit je dan als club met je jeugdspelers die overal naartoe vertrekken voor alsof het vlaggetjes week is bij Feyenoord.
Hoor ze daar in 020 al lachen....

Tip voor de man met het plan: denk na voor je een topic maakt!
Nee nu spelen we wel Europees, Barnsley en Hull uit
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 16 juni 2011 - 22:55   quote  deeplink  
als het helpt om uit de schuld te komen prima maar aub niet naar een nl club....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 16 juni 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 22:55 schreef FR-Douwe het volgende:
als het helpt om uit de schuld te komen prima maar aub niet naar een nl club....
+1
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juni 2011 - 07:36   quote  deeplink  
Kamp Fer had ook beter nog even zijn muil kunnen houden.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=140053
quote:

Leroy Fer wil na zijn vakantie een keuze maken uit enkele serieuze aanbiedingen die er voor hem zijn gekomen, zo meldt De Telegraaf. De middenvelder van Feyenoord kan in De Kuip zijn in 2012 aflopende contract verlengen, maar hij is er niet van overtuigd dat hij zich in Rotterdam voldoende kan ontwikkelen. FC Twente heeft zich inmiddels officieel bij de Kuipbewoners gemeld.
Goed, je staat elke week in de basis.
Maakt dus nog meer eredivisie minuten.
Je kan je dus wekelijks in de kijker spelen.
Je kan dan dus volgend jaar een flinke klapper maken, zowel sportief als financieel.

Er is 1 nadeel, je speelt geen europees. Maar dat heb je uiteraard ook grootendeels aan jezelf te danken?

Maar goed, ook uit dit stukje blijkt. Fer, denkt alleen maar aan Fer.
Maximus
 Maximus - vrijdag 17 juni 2011 - 07:50   quote  deeplink  
Wie is dat? Fer?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 17 juni 2011 - 09:17   quote  deeplink  
Als ie dan gaat...Niet gaan roepen dat ie ooit weer terug wil keren.
Milo
 Milo - vrijdag 17 juni 2011 - 09:23   quote  deeplink  
wordt Fer de nieuwe Wijnaldum???????
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 17 juni 2011 - 09:29   quote  deeplink  
Ze moeten allebei NU gaan, voor genoeg geld. Weten we tenminste waar we aan toe zijn.
Dat denken bij hun gaat langzaam, is ook moeilijk met een lager iq.
MMM
 MMM - vrijdag 17 juni 2011 - 10:38   quote  deeplink  
We hebben Mokotjo.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 17 juni 2011 - 12:35   quote  deeplink  
Dit geld ook voor vele anderen!!
Zeker als het zoveelste dubbele topic is!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juni 2011 - 12:37   quote  deeplink  
De heren Leroy Fer en Georginio Wijnaldum zijn profvoetballers. Ze kunnen beiden aardig een balletje trappen. Voor een deel is dat te danken aan hun aangeboren talent en hun eigen inspanningen om iets zinnigs met dat talent te doen. Voor een minstens zo groot deel hebben ze hun huidige status en carrièreperspectieven te danken aan voetbalclub Feyenoord. Deze club heeft intussen jarenlang geld, inspanning, energie en wat al niet meer gestoken in de opleiding van Fer en Wijnaldum. De club heeft haar vertrouwen in beider toekomst een aantal jaren terug beloond met een mooi contract, terwijl beiden op dat moment nog niets hadden bewezen op het hoogste Nederlandse podium, de Eredivisie.

Feyenoord heeft dus intussen vele jaren geïnvesteerd in beide talentvolle spelers. Het niet bestaande toeval wil dat de lopende contracten van zowel Fer als Wijnaldum aflopen in 2012, dus na het aanstaande voetbalseizoen 2011/2012. Zoals eenieder waarschijnlijk zal weten is het sinds het Bosman-arrest zo dat een speler transfervrij kan overstappen naar een andere club zodra zijn contract ten einde is. Aangezien de financiële positie van Feyenoord dramatisch te noemen is, zou een transfervrij vertrek van beide talenten niets minder dan een financiële ramp voor de club zijn.

De Rotterdamse volksclub doet er dan ook al enige tijd alles aan om de contracten van Fer en Wijnaldum te verlengen, zodat de club het komende seizoen kan profiteren van het eerder ruimschoots geschonken vertrouwen in beide heren én daarna nog goede zaken kan doen als Fer en Wijnaldum het sportief en financieel een stapje hogerop gaan zoeken.
Daarbij appelleert de club aan de loyaliteitsgevoelens van beide spelers, die in een recent verleden zelf herhaaldelijk hebben aangegeven veel gevoel te hebben voor de club Feyenoord en haar hondstrouwe supporterslegioen.

Het moment dat de puntjes bij de paaltjes moeten komen komt echter steeds meer nabij: Het is kiezen of delen voor Fer en Wijnaldum. Gaan ze in op een ongetwijfeld prima aanbod van de club waar ze de kans en gelegenheid hebben gekregen zich te ontwikkelen, of zadelen ze die club op met een sportief dan wel financieel probleem? Niet bijtekenen betekent namelijk dat Feyenoord zal móeten verkopen, om na dit seizoen niet met lege handen te blijven staan. Dat zal echter sowieso een flinke sportieve aderlating zijn, aangezien zowel Fer als Wijnaldum inmiddels aardig gerijpt zijn en in staat zijn het elftal naar een hoger niveau te tillen. Ook in financieel opzicht is een min of meer gedwongen verkoop van beiden veel minder aantrekkelijk dan een eventuele transfer bij een langer doorlopend contract.

Fer en Wijnaldum kunnen door bij te tekenen dus écht iets terugdoen voor de club die ze alle vertrouwen geschonken heeft en ook voor de trouwe supporters die ook in het dramatisch verlopen seizoen 2010/2011 als één man achter de club zijn blijven staan.

Dit alles beseffen beide heren zich prima. Desondanks schuiven zowel Fer als Wijnaldum de contractverlenging steeds verder op de lange baan, waarmee ze zichzelf een betere onderhandelingspositie denken te creëren, zowel richting Feyenoord als naar geïnteresseerde andere clubs. Tegelijkertijd tonen beide heren daarmee aan over een niet al te loyale instelling te beschikken en stellen ze hun eigen kortetermijnbelangen (en die van hun zaakwaarnemers) ver boven clubgevoel en eergevoel richting het Feyenoord-Legioen.

Als Fer en Wijnaldum echte kerels zijn hakken ze op zeer korte termijn de knoop door, tekenen bij Feyenoord een nieuw contract, zorgen daarmee dat Feyenoord op korte termijn weer in de vaderlandse voetbaltop kan plaatsnemen, investeren ze daarmee in hun eigen sportieve toekomst én bezorgen ze hun club het vooruitzicht van een aardige financiële impuls als ze over 1 of 2 jaar naar een buitenlandse grote club vertrekken.
Doen ze dat niet, dan is er maar één conclusie. Dan zijn de Leroy en Georginio een stel ondankbare balletjes en resteert de afscheidskreet: Fer en Wijnaldum, de ballen!

http://www.fr-fanatic.com/32727-fer-wijnaldum-de-ballen/
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 17 juni 2011 - 16:37   quote  deeplink  
fr-fanatic...Troep.
Jooppie
 Jooppie - vrijdag 17 juni 2011 - 17:33   quote  deeplink  
Wat een grappenmaker die Fer, dat bij Feyenoord blijven zijn groei stagneerd!! dit had die moeten zeggen toen die europees voetbal verneukte, toen we niet door gingen in de beker, bij al die tegen doelpunten die door zijn slaap momentjes kwamen. Schei toch uit rotzak!
STS
 STS - vrijdag 17 juni 2011 - 19:05   quote  deeplink  
Bij feyenoord stagneert zijn groei omdat hij op deze manier geen nieuw contract krijgt en op de bank/tribune terecht komt. Met mokotjo meer mans!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 17 juni 2011 - 19:06   quote  deeplink  
Clasie!!

http://www.goal.com/nl/news/1732/interviews/2011/01/06/2292328/clasie-de-xavi-van-woudestein
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 17 juni 2011 - 19:18   quote  deeplink  
lekker laten gaan
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 17 juni 2011 - 19:35   quote  deeplink  
Toppie Joppie, inleveren, wat tegoed bonnen meegeven en wegwezen. Geen intenties om te blijven, ze zijn 20 en denken zicht niet meer te kunnen ontwikkelen en willen dan naar een andere nederlandse club? Stank voor dank, maar ja, als ze genoeg betalen, het blijft handel he.
GeenGelul
 GeenGelul - maandag 20 juni 2011 - 18:10   quote  deeplink  
En zo is ie weer uit beeld.

http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/14923--fc-twente-wil-alleen-wijnaldum--fer-uit-beeld-.html
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 20 juni 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op het ajax forum gebruiken ze alleen links.

FC Twente heeft enkel nog interesse voor Feyenoorder Georginio Wijnaldum om het middenveld bij de club te komen versterken. Leroy Fer, die eerder aan de Tukkers gelinkt werd, lijkt niet meer in beeld om de gelederen bij FC Twente te komen versterken, zo meldt Voetbal International.

Feyenoord vraagt zo'n 5 miljoen euro voor Georginio Wijnaldum. FC Twente zou bereid zijn om dat bedrag voor het groeibriljant te betalen. De 20-jarige middenvelder moet samen met international Wout Brama en de reeds aangetrokken Willem Jansen van Roda JC het middenveld gaan vormen bij FC Twente.

Hadouir
Feyenoord heeft ook al gezocht naar een eventuele vervanger voor Wijnaldum. De transfervrije Anouar Hadouir moet Wijnaldum doen vergeten in Rotterdam. De oud-Roda JC speler leek eerder nog te gaan tekenen bij het Engelse Middlesbrough. De onderhandelingen liepen echter stuk en Feyenoord hoopt de Engelse club nu voor te zijn.

Leroy Fer
Leroy Fer is niet meer in beeld bij FC Twente. De papieren versie van VI meldt dat het technische kader binnen Twente Wijnaldum naar voren heeft geschoven als ideale versterking. De vertrekkende coach Michel Preud`Homme zou de club op zijn beurt juist hebben verzocht werk te maken van controleur Leroy Fer. Nu Preud`Homme vertrokken is lijkt een transfer van Fer een stuk kleiner te zijn geworden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juni 2011 door RedDevil1990 --
GeenGelul
 GeenGelul - maandag 20 juni 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 18:12 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Op het ajax forum gebruiken ze alleen links.

FC Twente heeft enkel nog interesse voor Feyenoorder Georginio Wijnaldum om het middenveld bij de club te komen versterken. Leroy Fer, die eerder aan de Tukkers gelinkt werd, lijkt niet meer in beeld om de gelederen bij FC Twente te komen versterken, zo meldt Voetbal International.

Feyenoord vraagt zo'n 5 miljoen euro voor Georginio Wijnaldum. FC Twente zou bereid zijn om dat bedrag voor het groeibriljant te betalen. De 20-jarige middenvelder moet samen met international Wout Brama en de reeds aangetrokken Willem Jansen van Roda JC het middenveld gaan vormen bij FC Twente.

Hadouir
Feyenoord heeft ook al gezocht naar een eventuele vervanger voor Wijnaldum. De transfervrije Anouar Hadouir moet Wijnaldum doen vergeten in Rotterdam. De oud-Roda JC speler leek eerder nog te gaan tekenen bij het Engelse Middlesbrough. De onderhandelingen liepen echter stuk en Feyenoord hoopt de Engelse club nu voor te zijn.

Leroy Fer
Leroy Fer is niet meer in beeld bij FC Twente. De papieren versie van VI meldt dat het technische kader binnen Twente Wijnaldum naar voren heeft geschoven als ideale versterking. De vertrekkende coach Michel Preud`Homme zou de club op zijn beurt juist hebben verzocht werk te maken van controleur Leroy Fer. Nu Preud`Homme vertrokken is lijkt een transfer van Fer een stuk kleiner te zijn geworden.
Oke
FR-Han
 FR-Han - maandag 20 juni 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 18:15 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Oke
op het snavel forum antwoorden ze bijna altijd met oke...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 20 juni 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 18:16 schreef obiku010 het volgende:

[..]

op het snavel forum antwoorden ze bijna altijd met oke...
oke
GeenGelul
 GeenGelul - maandag 20 juni 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 18:16 schreef obiku010 het volgende:

[..]

op het snavel forum antwoorden ze bijna altijd met oke...
Stay on Topic. P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juni 2011 door GeenGelul --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 juni 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 18:12 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Op het ajax forum gebruiken ze alleen links.

FC Twente heeft enkel nog interesse voor Feyenoorder Georginio Wijnaldum om het middenveld bij de club te komen versterken. Leroy Fer, die eerder aan de Tukkers gelinkt werd, lijkt niet meer in beeld om de gelederen bij FC Twente te komen versterken, zo meldt Voetbal International.

Feyenoord vraagt zo'n 5 miljoen euro voor Georginio Wijnaldum. FC Twente zou bereid zijn om dat bedrag voor het groeibriljant te betalen. De 20-jarige middenvelder moet samen met international Wout Brama en de reeds aangetrokken Willem Jansen van Roda JC het middenveld gaan vormen bij FC Twente.

Hadouir
Feyenoord heeft ook al gezocht naar een eventuele vervanger voor Wijnaldum. De transfervrije Anouar Hadouir moet Wijnaldum doen vergeten in Rotterdam. De oud-Roda JC speler leek eerder nog te gaan tekenen bij het Engelse Middlesbrough. De onderhandelingen liepen echter stuk en Feyenoord hoopt de Engelse club nu voor te zijn.

Leroy Fer
Leroy Fer is niet meer in beeld bij FC Twente. De papieren versie van VI meldt dat het technische kader binnen Twente Wijnaldum naar voren heeft geschoven als ideale versterking. De vertrekkende coach Michel Preud`Homme zou de club op zijn beurt juist hebben verzocht werk te maken van controleur Leroy Fer. Nu Preud`Homme vertrokken is lijkt een transfer van Fer een stuk kleiner te zijn geworden.
Als hij dat doet is tie niet goed bij z`n schedeltje....
Als hij naar Twente gaat dan heeft hij iets tegen Been anders zou ik het niet weten..
Of Feyenoord heeft hem gesmeekt te vertrekken ,rare scenario`s van mij maar
ik denk dat Feyenoord het aardig gaat doen in tegenstelling ik om mij heen hoord..
GeenGelul
 GeenGelul - maandag 20 juni 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 18:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als hij dat doet is tie niet goed bij z`n schedeltje....
Als hij naar Twente gaat dan heeft hij iets tegen Been anders zou ik het niet weten..
Of Feyenoord heeft hem gesmeekt te vertrekken ,rare scenario`s van mij maar
ik denk dat Feyenoord het aardig gaat doen in tegenstelling ik om mij heen hoord..
Hij moet eerst bij bijtekenen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 juni 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 18:35 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Hij moet eerst bij bijtekenen
Maar dan is hij geen 5 miljoen meer waard he,en dan kan hij niet naar zijn droomclub.
GeenGelul
 GeenGelul - maandag 20 juni 2011 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 18:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maar dan is hij geen 5 miljoen meer waard he,en dan kan hij niet naar zijn droomclub.
geld geld geld €€€€€€€€€€€
MMM
 MMM - zondag 26 juni 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Fer twijfelt: Ik heb spelers nodig aan wie ik me kan optrekken

Het is nog altijd niet zeker of Leroy Fer volgend seizoen nog in Rotterdam speelt. De jonge middenvelder van Feyenoord kende net als zijn club een slecht seizoen. FC Twente trok aan de bel bij Fer, die twijfelt over zijn toekomst in De Kuip. Het buitenland komt te vroeg of het moet echt een droomclub zijn. Ik heb begrepen dat Feyenoord met een ultieme aanbieding komt. Ik wacht af.

FC Twente heeft zich gemeld bij Feyenoord toen ik op vakantie in Bali zat. Het liefst blijf ik wel in Nederland, gaat de middenvelder, die niet vanwege de financiën vertrekt, verder in gesprek met Metro. Ik wil me ontwikkelen en dat is vorig jaar te weinig gebeurd. Dat had te maken met allerlei redenen: de trainingen gingen niet altijd goed genoeg, ervaren spelers met een grote naam vertrokken, zoals Giovanni van Bronckhorst, Denny Landzaat en Roy Makaay. En ik had moeite met mijn nieuwe rol.

Ik heb spelers nodig aan wie ik me kan optrekken. Nu moest ik die speler zijn aan wie anderen zich moesten optrekken. Viceaanvoerder is een belangrijke rol en ik legde mezelf dan ook veel druk op. Ik voelde mijn verantwoordelijkheid toenemen. Ik was er gewoon nog niet klaar voor.

Fer raakte in de 10-0 afstraffing tegen PSV geblesseerd en had daarna moeite zijn basisplaats terug te veroveren. Ik was boos en had achteraf gezien niet moeten zeggen dat ik niet op de bank hoorde. Je moet dan zelfkritiek hebben en je terugknokken. Dat heb ik gedaan. En komend seizoen? Ik weet het dus echt nog niet. Wat ik al zei: ik heb spelers nodig aan wie ik me kan optrekken. Bij Feyenoord zijn dat Ron Vlaar, Stefan de Vrij en Georginio Wijnaldum, maar zij zaten hier vorig jaar ook.
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juni 2011 - 21:23   quote  deeplink  
Gekkenhuis. Hij vindt zichzelf dus 1 van de 4 beste spelers.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 26 juni 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 21:23 schreef Stylzz het volgende:
Gekkenhuis. Hij vindt zichzelf dus 1 van de 4 beste spelers.
heeft hij misschien ook wel een punt mee, denk echter dat hij blij mag zijn met de omstandigheden anders was hij bij lange na niet aan 99 wedstrijden gekomen... (wanneer je oudere/ betere middenvelders had bedoel ik dan)
gladdeharry
 gladdeharry - zondag 26 juni 2011 - 21:28   quote  deeplink  
Hij weet het nog niet .Heeft nu toch ruim voldoende de tijd gehad om na tedenken zou je zeggen.Met andere woorden: Hij wacht gewoon op het juiste aanbod van een Andere ploeg en dan is ie weg.Lijkt me duidelijk nu.
craven
 craven - zondag 26 juni 2011 - 21:35   quote  deeplink  
Begin een beetje moe van Fer te worden...
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juni 2011 - 21:38   quote  deeplink  
Hij wijst ook een andere Nederlandse club niet meteen af he.
Wat ie zich wel moet realiseren is dat hij als aankoop daar ook meteen een dragende speler word.
MMM
 MMM - zondag 26 juni 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Dat had te maken met allerlei redenen: de trainingen gingen niet altijd goed genoeg, ervaren spelers met een grote naam vertrokken, zoals Giovanni van Bronckhorst, Denny Landzaat en Roy Makaay. En ik had moeite met mijn nieuwe rol.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door MMM --
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 26 juni 2011 - 22:17   quote  deeplink  
Puntje van aandacht idd, mij viel het ook al op..
Is toch kritiek aan het adres van Mario lijkt mij.
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juni 2011 - 22:18   quote  deeplink  
of aan de medespelers....
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 26 juni 2011 - 22:19   quote  deeplink  
of aan zichzelf
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 26 juni 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 22:19 schreef FR-Douwe het volgende:
of aan zichzelf
je traint zelf niet goed dus overweeg je een vertrek..?
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juni 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 22:31 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

je traint zelf niet goed dus overweeg je een vertrek..?
Bij voetballers ligt t altijd aan een ander.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 26 juni 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 22:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Bij voetballers ligt t altijd aan een ander.
We hoorde al vaker geluiden dat er matig getraint word, als de spelers het nu zelf gaan zeggen.
Felbm
 Felbm - zondag 26 juni 2011 - 22:41   quote  deeplink  
Daar zijn ze zelf het meest debet aan denk ik toch...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Twente meld zich officieel voor FER!









0.0091800