BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Twente meld zich officieel voor FER!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 juni 2011 - 22:58   quote  deeplink  
..."De trainingen gingen niet altijd goed genoeg"....

Wat een treurige uitpraak. Zegt over niemand iets, wel iets over Fer.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 26 juni 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 20:58 schreef MMM het volgende:

Fer twijfelt: Ik heb spelers nodig aan wie ik me kan optrekken

Het is nog altijd niet zeker of Leroy Fer volgend seizoen nog in Rotterdam speelt. De jonge middenvelder van Feyenoord kende net als zijn club een slecht seizoen. FC Twente trok aan de bel bij Fer, die twijfelt over zijn toekomst in De Kuip. Het buitenland komt te vroeg of het moet echt een droomclub zijn. Ik heb begrepen dat Feyenoord met een ultieme aanbieding komt. Ik wacht af.

FC Twente heeft zich gemeld bij Feyenoord toen ik op vakantie in Bali zat. Het liefst blijf ik wel in Nederland, gaat de middenvelder, die niet vanwege de financiën vertrekt, verder in gesprek met Metro. Ik wil me ontwikkelen en dat is vorig jaar te weinig gebeurd. Dat had te maken met allerlei redenen: de trainingen gingen niet altijd goed genoeg, ervaren spelers met een grote naam vertrokken, zoals Giovanni van Bronckhorst, Denny Landzaat en Roy Makaay. En ik had moeite met mijn nieuwe rol.

Ik heb spelers nodig aan wie ik me kan optrekken. Nu moest ik die speler zijn aan wie anderen zich moesten optrekken. Viceaanvoerder is een belangrijke rol en ik legde mezelf dan ook veel druk op. Ik voelde mijn verantwoordelijkheid toenemen. Ik was er gewoon nog niet klaar voor.

Fer raakte in de 10-0 afstraffing tegen PSV geblesseerd en had daarna moeite zijn basisplaats terug te veroveren. Ik was boos en had achteraf gezien niet moeten zeggen dat ik niet op de bank hoorde. Je moet dan zelfkritiek hebben en je terugknokken. Dat heb ik gedaan. En komend seizoen? Ik weet het dus echt nog niet. Wat ik al zei: ik heb spelers nodig aan wie ik me kan optrekken. Bij Feyenoord zijn dat Ron Vlaar, Stefan de Vrij en Georginio Wijnaldum, maar zij zaten hier vorig jaar ook.

Een vice-aanvoerder moet het goede voorbeeld geven:
Ha ha, inderdaad. Ik ben er ongelooflijk trots op. Het geeft een goed gevoel. Verbaasd was ik niet, want de trainer had het er vorig seizoen ook al een paar keer over hoe hij me zag. Hij riep ook in de groep dat Ron en ik de nieuwe leiders moesten worden. En als dan Gio en Roy (respectievelijk aanvoerder en reserve-aanvoerder vorig seizoen, red.) stoppen, dan weet je dat er wat gaat gebeuren.

http://www.soccerlife.nl/leroy-fer-neemt-feyenoord-op-sleeptouw/

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=112840

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door RedDevil1990 --
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 27 juni 2011 - 09:37   quote  deeplink  
Fer heeft zich een klein beetje belachelijk gemaakt met zijn uitspraken over de mindere trainingen en dat er niemand in de selectie is die beter is dan hem, lees aan op kan trekken.
In potentie zijn er vele betere en slimmere voetballers in de selectie dan Fer, alleen heeft Fer de power en kracht wat de meeste nog ontbeerd!
Als je naar de top in de eredivisie wil PSV of Twente succes dan maar, maar ook daar vraag ik me af aan welke spelers je op wilt trekken? een lul verhaal Fer, zeg dan gewoon eerlijk dat je niet met Mario door 1 deur kan en zeg eerlijk dat je het voor het GELD doet!!
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 27 juni 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 22:41 schreef Felbm het volgende:
Daar zijn ze zelf het meest debet aan denk ik toch...
De uitspraak kan je op meerdere manieren opvatten, maar de spelers bepalen de inhoud van de training niet dat doet de trainer. Of een speler alles geeft en lekker aan het trainen is, ja, dat bepalen ze zelf.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 27 juni 2011 - 13:36   quote  deeplink  
Na deze woorden van onze arrogante wannabee neus, (heeft dezelfde arrogantie in ieder geval) mag tie nu echt oppleuren. Ik wil niet eesn dat hij nog bijtekent!
The Q
 The Q - maandag 27 juni 2011 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 13:36 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Na deze woorden van onze arrogante wannabee neus, (heeft dezelfde arrogantie in ieder geval) mag tie nu echt oppleuren. Ik wil niet eesn dat hij nog bijtekent!
Het liefst naar Ferwegiestan
GeenGelul
 GeenGelul - maandag 27 juni 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 13:39 schreef The Q het volgende:

[..]

Het liefst naar Ferwegiestan
En als hij nu toch gaat bijteken (wat ik denk) en speelt dit seizoen de sterren van de hemel.... Ga je hem dan weer toe juichen?
Jojo gedrag noem ik dat
jdeman
 jdeman - maandag 27 juni 2011 - 14:39   quote  deeplink  
Dat FER verkocht wordt is GEEN RAMP. Maar die Munsterdam wil altijd voor 0,10 cent op de eerste rang zitten. Minder als 5 mlj. NEE. OF MISSCHIEN MET jANKO RETOUR.?
Let it Snoo
 Let it Snoo - maandag 27 juni 2011 - 16:36   quote  deeplink  
Voor 5 mln en janko retour doen.. Maar denk niet dat dat gaat gebeuren, Co is gecharmeerd van Janko dus die zal hij niet laten gaan. Maar 5 mln voor Fer wat weinig vindt ik. Zal 'm nog steeds toejuichen als hij sterren van de hemel speelt, maar hij heeft wel wat schade te herstellen mocht hij alsnog bijtekenen..
The Q
 The Q - maandag 27 juni 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 13:56 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

En als hij nu toch gaat bijteken (wat ik denk) en speelt dit seizoen de sterren van de hemel.... Ga je hem dan weer toe juichen?
Jojo gedrag noem ik dat
De enige sterretjes die hij volgend jaar ziet zijn de bruine sterretjes. Bij Twente onder de douche welteverstaan.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 27 juni 2011 - 18:11   quote  deeplink  
Bij Feyenoord heb je meer bruine sterretjes, bij Twente schijnen ze over het algemeen roze te zijn..
The Q
 The Q - maandag 27 juni 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 18:11 schreef Jhon de Beuk het volgende:
Bij Feyenoord heb je meer bruine sterretjes, bij Twente schijnen ze over het algemeen roze te zijn..
haha een echte kenner ?
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 27 juni 2011 - 18:14   quote  deeplink  
lees "schijnen"..enne
..hou een beetje afstand!
The Q
 The Q - maandag 27 juni 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 18:14 schreef Jhon de Beuk het volgende:
lees "schijnen"..enne
..hou een beetje afstand!
..hou een beetje afstand! ?????????
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 27 juni 2011 - 18:29   quote  deeplink  
Ik reageer op jouw sterretjesverhaal en binnen een paar seconde haak je likkebaardend in..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 juni 2011 - 18:29   quote  deeplink  
Cabaret?
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juni 2011 - 18:47   quote  deeplink  
Hi-la-risch
hoogvliet-rt
 hoogvliet-rt - maandag 27 juni 2011 - 19:02   quote  deeplink  
obiku010 even reactie op jou eerdere bericht helemaal top en mee eens fer ga maar lekker op de tribune zitten een jaar langggggggggggggg met je ik weet het nog niet en daarna kan je oppleuren naar een amateurclub +1
hoogvliet-rt
 hoogvliet-rt - maandag 27 juni 2011 - 19:10   quote  deeplink  
obiku010 even een reactie op jou reactie fer ga inderdaad maar op de tribune zitten voor de rest van het jaar als die gozer een feyenoord hard had dan had hij alang bij getekend.na volgend jaar kan hij gelijk door lopen naar een amateur club.obiku010+1
The Q
 The Q - maandag 27 juni 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 18:29 schreef Jhon de Beuk het volgende:
Ik reageer op jouw sterretjesverhaal en binnen een paar seconde haak je likkebaardend in..
haha rustig man

En uh volgens mij begon GeenGelul over sterretjes te lullen haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2011 door The Q --
MMM
 MMM - woensdag 29 juni 2011 - 11:55   quote  deeplink  
Fer gaat deze week weer met Martin van Geel om de tafel. Fer heeft moeite met de situatie. Hij wil Feyenoord niet in de steek laten maar beseft ook heel goed dat hij op een punt in zijn carriere is gekomen dat hij om zichzelf moet denken
JanM
 JanM - woensdag 29 juni 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 11:55 schreef MMM het volgende:
Fer gaat deze week weer met Martin van Geel om de tafel. Fer heeft moeite met de situatie. Hij wil Feyenoord niet in de steek laten maar beseft ook heel goed dat hij op een punt in zijn carriere is gekomen dat hij om zichzelf moet denken
Bron?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 juni 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 11:55 schreef MMM het volgende:
Fer gaat deze week weer met Martin van Geel om de tafel. Fer heeft moeite met de situatie. Hij wil Feyenoord niet in de steek laten maar beseft ook heel goed dat hij op een punt in zijn carriere is gekomen dat hij om zichzelf moet denken
Niet moeilijk. Hij denkt al een heel seizoen aan zichzelf.
MMM
 MMM - woensdag 29 juni 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 11:56 schreef JanM het volgende:

[..]

Bron?
http://twitter.com/FR1908Nieuws
Els
 Els - woensdag 29 juni 2011 - 12:02   quote  deeplink  
In moeilijke tijden lopen echte helden niet weg, maar rechten de rug en staan hun mannetje. Altijd prettig als een situatie duidelijk maakt hoe de zaken ervoor staan.
plannetje
 plannetje - woensdag 29 juni 2011 - 12:05   quote  deeplink  
Ga AUB met je "vriendje" mee of lekker weg kut pingelaar!!
opzouten met die gasten!!!!! 1 down 9 to go....
JanM
 JanM - woensdag 29 juni 2011 - 12:10   quote  deeplink  
Ik zou het ook niet FERschrikkelijk vinden als deze twijfelaar gaat en we nog eens 5 miljoen kunnen ontvangen.
craven
 craven - woensdag 29 juni 2011 - 12:12   quote  deeplink  
wacht nog even af, als hij blijft is het prima...
MMM
 MMM - woensdag 29 juni 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 12:12 schreef craven het volgende:
wacht nog even af, als hij blijft is het prima...
Eens.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 29 juni 2011 - 12:18   quote  deeplink  
Weer een kapitein die voor het zinken al het schip heeft verlaten.
Dankzij hem missen we heel veel.
Lekker gaan en nooit meer terugkomen.
fr emiel
 fr emiel - woensdag 29 juni 2011 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 08:32 schreef mithell13 het volgende:
lekker de hoofdprijs voor fer en misschien een dealtje om janko in ruil der voor te krijgen
janko?????
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 29 juni 2011 - 12:23   quote  deeplink  
Slecht, slecht, slecht, en nog eens slecht.... Fer moet blijven!! Anders missen we naast Wijnaldum, Castaignos, De Cler en Meeuwis een vijfde basisspeler in het elftal van vorig jaar. Dat gaat ons nekken. Als ze Fer laten gaan, wordt het seizoen slechter dan afgelopen jaar (tenzij andere spelers komen!!). Dat kan niet anders....
fr emiel
 fr emiel - woensdag 29 juni 2011 - 12:23   quote  deeplink  
dan issut volgend seizoen weer kutje... fer en wijnaldum zijn t verplicht om bij te tekene en minimmaal 1 jaar te blijven ;) zijn pas 20 jaar man.......
DY
 DY - woensdag 29 juni 2011 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 12:23 schreef fr emiel het volgende:
dan issut volgend seizoen weer kutje... fer en wijnaldum zijn t verplicht om bij te tekene en minimmaal 1 jaar te blijven ;) zijn pas 20 jaar man.......
hoezo wijnaldum speelde vorig seizoen altijd nou was het zo geweldig?
fer had blessure en speelde pas laatste stukje van het seizoen en dan zeg ik nogmaals was het zo geweldig? ze kunnen goed zijn, maar ze zijn makkelijk vervangbaar.
voor fer hebben we bijvoorbeeld leerdam al, iemand die wel 9 minuten er vol voor gaat.
en voor wijnaldum kunnen we eidenlijk een echte nummer 10 neerzetten een speler waar een spits wel iets aan heeft.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 29 juni 2011 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 12:45 schreef DY het volgende:

[..]

hoezo wijnaldum speelde vorig seizoen altijd nou was het zo geweldig?
fer had blessure en speelde pas laatste stukje van het seizoen en dan zeg ik nogmaals was het zo geweldig? ze kunnen goed zijn, maar ze zijn makkelijk vervangbaar.
voor fer hebben we bijvoorbeeld leerdam al, iemand die wel 9 minuten er vol voor gaat.
en voor wijnaldum kunnen we eidenlijk een echte nummer 10 neerzetten een speler waar een spits wel iets aan heeft.
9 minuten? dat deden meer spelers het afgelopen jaar hahahaha
nibali
 nibali - woensdag 29 juni 2011 - 13:04   quote  deeplink  
Fer gaat zeker weg. Gaan we niet missen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juni 2011 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 12:12 schreef craven het volgende:
wacht nog even af, als hij blijft is het prima...
klopt.
Rovert
 Rovert - woensdag 29 juni 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 22:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Bij voetballers ligt t altijd aan een ander.
hmm bij mij ook
hotjumper
 hotjumper - woensdag 29 juni 2011 - 15:56   quote  deeplink  
De manier om Europees te spelen! Gewoon verkassen naar een club die het speelt, waarom zou je zelf je best doen om het te bereiken.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 29 juni 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 15:56 schreef hotjumper het volgende:
De manier om Europees te spelen! Gewoon verkassen naar een club die het speelt, waarom zou je zelf je best doen om het te bereiken.
inderdaad 100% mee eens .
Pisvee ligt er toch direct uit
Els
 Els - woensdag 29 juni 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Feyenoord had dit jaar graag een positief resultaat op de balans gerealiseerd. Dat is helaas niet gelukt. Als je daar wat verder op inzoomt, zie je dat een groot deel van de 'enkele tonnen verlies' veroorzaakt werd door de teleurstellende resultaten in de UEFA cup en het KNVB bekertoernooi. Uiteraard is het hele team verantwoordelijk voor deze deceptie, maar één speler kan zich beide onverwachte uitschakelingen heel erg aantrekken. Ik kan dan ook niet onder woorden brengen hoe wrang ik het vind dat uitgerekend Fer zich te groot voor dit elftal en deze club waant.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2011 door Els --
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 29 juni 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Of misschien juist te klein, zijn rol als 'grote man' vindt hij te zwaar. Desondanks ben ik het wel degelijk met je eens, op de cruciale momenten stond hij er niet.

En ook zijn woorden dat hij 'het niet verdiende op de bank te zitten' na zijn herstel; onzin. Gelukkig nam hij ze zelf ook later terug, maar Leerdam i.c.m. Meeuwis was nu eenmaal goed.
Ronnie1964
 Ronnie1964 - woensdag 29 juni 2011 - 22:14   quote  deeplink  
Nog een paar miljoen te gaan. Vooralsnog kunnen we niet eens een reinkaartje kopen voor Tomasson om weer naar de kuit te komen. Sombere dagen
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 29 juni 2011 - 22:15   quote  deeplink  
de kuit?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 29 juni 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 22:03 schreef Els het volgende:
Feyenoord had dit jaar graag een positief resultaat op de balans gerealiseerd. Dat is helaas niet gelukt. Als je daar wat verder op inzoomt, zie je dat een groot deel van de 'enkele tonnen verlies' veroorzaakt werd door de teleurstellende resultaten in de UEFA cup en het KNVB bekertoernooi. Uiteraard is het hele team verantwoordelijk voor deze deceptie, maar één speler kan zich beide onverwachte uitschakelingen heel erg aantrekken. Ik kan dan ook niet onder woorden brengen hoe wrang ik het vind dat uitgerekend Fer zich te groot voor dit elftal en deze club waant.
Mooi gesproken Els! Gini en Leroy denken dat ze te groot voor Feyenoord zijn!
Nou lekker laten gaan dan kunnen we des te sneller de zwarte cijfers in gaan.
En dan aan een mooie toekomst gaan werken.
craven
 craven - woensdag 29 juni 2011 - 22:20   quote  deeplink  
Fer is nog niet weg toch, ik wacht het nog ff af....
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 29 juni 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 22:20 schreef craven het volgende:
Fer is nog niet weg toch, ik wacht het nog ff af....
dat gevoel heb ik ook, wat ik vreemd vind maar misschien vergis ik me nu: vandaag zou de transfer van Wijnaldum toch worden afgerond? waarom is er dan nog steeds geen officieel bericht?
craven
 craven - woensdag 29 juni 2011 - 22:22   quote  deeplink  
volgens mij zit die kleine rat ondergedoken....
Els
 Els - woensdag 29 juni 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 22:20 schreef craven het volgende:
Fer is nog niet weg toch, ik wacht het nog ff af....
Heb je volkomen gelijk in, maar toch... De twijfel, de arrogante woorden, de houding ten opzichte van de club, ik ben er helemaal klaar mee. Het voelt als verraad. Ik heb nog nooit het logo van Feyenoord gekust, maar zou alles wat in mijn macht ligt willen doen, om de club te redden. Ik begrijp gewoon niet dat ze de liefde niet hebben om te blijven. Ik snap nog minder dat ze de ethiek niet (b)lijken te hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 29 juni 2011 - 22:30   quote  deeplink  
Laat ze allebij oprotten,tegen beter weten in werd ik milder over die 2 maar
met terug werkende kracht kunnen ze een zeepoog krijgen...Het liefst 2

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Twente meld zich officieel voor FER!









0.0166718