BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum gelast radio-stilte in - wellicht naar PSV?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
cc-tje
 cc-tje - donderdag 16 juni 2011 - 10:35   quote  deeplink  
Kamp-Wijnaldum last radio-stilte in
Het kamp-Wijnaldum heeft een radio-stilte ingelast, zo meldt de nieuwe uitgave van Voetbal International.

Dat hebben wij onderling zo afgesproken, aldus de zaakwaarnemer tegen VI. Totdat er iets bekend is, zeggen wij niks. Waarom? Omdat niemand erbij gebaat is als we dat wel doen. Of Gini PSV een mooie club vindt? Geen commentaar.

Bron : Feyenoord netwerk

Na het lezen van dit stukje weet ik het zeker, hij gaat weg.
Hoop dat ik het fout zie...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juni 2011 door cc-tje --
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 16 juni 2011 - 10:38   quote  deeplink  
Bedankt voor het openen van een nieuw topic.
cc-tje
 cc-tje - donderdag 16 juni 2011 - 10:39   quote  deeplink  
tja...
FR-Han
 FR-Han - donderdag 16 juni 2011 - 10:40   quote  deeplink  
er is dus niets bekent. dus het nieuws is dat er niets bekent is....zucht...
cc-tje
 cc-tje - donderdag 16 juni 2011 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 10:40 schreef obiku010 het volgende:
er is dus niets bekent. dus het nieuws is dat er niets bekent is....zucht...
Hoop dat je een zucht van ongelukkigheid en niet van sarcasme hebt gepost, anders snap ik je moeite niet...
Het houd ons allemaal bezig, dat hele transfer geouweprostitué...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 juni 2011 - 10:43   quote  deeplink  
Wat een kut-titel. Kunnen we rond Wijnaldum niet een Forum-stilte inlassen?
FR-Han
 FR-Han - donderdag 16 juni 2011 - 10:45   quote  deeplink  
meer een zucht van wat moet ik met deze info die niets zegt. ook goed?
cc-tje
 cc-tje - donderdag 16 juni 2011 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 10:43 schreef FR-Henk het volgende:
Wat een kut-titel. Kunnen we rond Wijnaldum niet een Forum-stilte inlassen?
Je hebt gelijk, en zal zef een slotje vragen, hoeft die zeurkous van een obiku010 het niet te doen (grapje gozert, humor is de beste remedie in barre tijden...)
SLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!!!! (graag gedaan)
cc-tje
 cc-tje - donderdag 16 juni 2011 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 10:45 schreef obiku010 het volgende:
meer een zucht van wat moet ik met deze info die niets zegt. ook goed?
tja... vraag me vaak af wat ik moet met de info op ouwe topics... ook goed?
Aan oud nieuws en nieuwe reacties heb je niets.
Maar, zal je meteen verbeteren, we hebben heus wel iets aan deze info, het zegt voldoende over de persoon Wijnaldum of zijnzaakrommelaart... denk ik.
Zeg niet dat hij er zelf iets aan kan doen, verkeerde vertegewoordiging is ook klote.
DeJong11
 DeJong11 - donderdag 16 juni 2011 - 10:49   quote  deeplink  
ik ga er vanuit dat hij vertrekt,
maar hoop DAT HIJ BLIJFT!
cc-tje
 cc-tje - donderdag 16 juni 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 10:49 schreef DeJong11 het volgende:
ik ga er vanuit dat hij vertrekt,
maar hoop DAT HIJ BLIJFT!
De jong, jij snapt het!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 16 juni 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 10:45 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, en zal zef een slotje vragen, hoeft die zeurkous van een obiku010 het niet te doen (grapje gozert, humor is de beste remedie in barre tijden...)
SLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!!!! (graag gedaan)
ik denk ik ga je niet meer dwars zitten. hahahaha vraag je hem zelf. doe dan maar geen slot! ahahahah
cc-tje
 cc-tje - donderdag 16 juni 2011 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 10:52 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik denk ik ga je niet meer dwars zitten. hahahaha vraag je hem zelf. doe dan maar geen slot! ahahahah
Volgens mij sta jij bij de ingang van Mc Donalds he? (rooie pruik, dito neus en hele grote schoenmaat) Hahahah.
Narren hou ik wel van gozert, kun je beter doen dan elkaar op de bek slaan toch?
Alhoewel, daarna goed maken met een lading bier is ook leuk! 9laten we dat slaan zitten, doen we net als of)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juni 2011 door cc-tje --
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - donderdag 16 juni 2011 - 11:01   quote  deeplink  
je wilt bij Feyenoord voetballen of niet aan twijfelaars hebben we niets
dus oprotten maar fer en wijnaldum met of zonder jullie kampioen worden we
aan komend seisioen toch niet dus Feyenoord pak die centen maar anders lopen
ze over 1 jaar gratis de deur uit en daar hebben we er meer van gehad als dank
voor hun oplijding meer zeg ik er niet over
cc-tje
 cc-tje - donderdag 16 juni 2011 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 11:01 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:
je wilt bij Feyenoord voetballen of niet aan twijfelaars hebben we niets
dus oprotten maar fer en wijnaldum met of zonder jullie kampioen worden we
aan komend seisioen toch niet dus Feyenoord pak die centen maar anders lopen
ze over 1 jaar gratis de deur uit en daar hebben we er meer van gehad als dank
voor hun oplijding meer zeg ik er niet over
ja, gedeeltelijk eens.
Volgend jaar laten blijven en europees proberen te halen. is ook een leuke optie.
Houd je die gasten ook eens aan het lijntje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juni 2011 door cc-tje --
cc-tje
 cc-tje - donderdag 16 juni 2011 - 11:56   quote  deeplink  
Heb het voor mn (anti) fans even aangepast, ziet er nu meer uit als een discussie topic...
Sorry voor het ongemak...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juni 2011 door cc-tje --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 16 juni 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 10:35 schreef cc-tje het volgende:
Kamp-Wijnaldum last radio-stilte in
Het kamp-Wijnaldum heeft een radio-stilte ingelast, zo meldt de nieuwe uitgave van Voetbal International.

Dat hebben wij onderling zo afgesproken, aldus de zaakwaarnemer tegen VI. Totdat er iets bekend is, zeggen wij niks. Waarom? Omdat niemand erbij gebaat is als we dat wel doen. Of Gini PSV een mooie club vindt? Geen commentaar.

Bron : Feyenoord netwerk

Na het lezen van dit stukje weet ik het zeker, hij gaat weg.
Hoop dat ik het fout zie...
Pleur nou toch eens op!!
Wat ben jij een misselijk ventje zeg!!
En maar zeiken als we om een slot op het zoveelste topic over hetzelfde onderwerp vragen!!
Ik doe dat niet!!
Ik hoop dat ze allebei je klauwen breken zodat je niet meer kan typen!!!!
craven
 craven - donderdag 16 juni 2011 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 12:08 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Pleur nou toch eens op!!
Wat ben jij een misselijk ventje zeg!!
En maar zeiken als we om een slot op het zoveelste topic over hetzelfde onderwerp vragen!!
Ik doe dat niet!!
Ik hoop dat ze allebei je klauwen breken zodat je niet meer kan typen!!!!
ik wel...slotje!
de flh
 de flh - donderdag 16 juni 2011 - 13:53   quote  deeplink  
Echt een drol die gozert.
cc-tje
 cc-tje - donderdag 16 juni 2011 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 12:08 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Pleur nou toch eens op!!
Wat ben jij een misselijk ventje zeg!!
En maar zeiken als we om een slot op het zoveelste topic over hetzelfde onderwerp vragen!!
Ik doe dat niet!!
Ik hoop dat ze allebei je klauwen breken zodat je niet meer kan typen!!!!
Stelletje sukkels!
Als er iemand een misselijk ventje is dan is het wel de lullo die het stukje getikt heeft wat ik net heb gequote!!!
Als het jullie niet zint, kijk dan niet, lees het niet en heb niet zo'n enorme grote ego dat jullie denken dat alleen jullie topics maar deugen.
Maar met een iq dat niet boven je schoenmaat uit komt is er weinig anders te verwachten dan datgene wat we hier van je zien.
Ik weet het niet zeker, maar in de kroeg, op verjaardagen etc luistert er waarschijnlijk geen mens (of hond) naar je wegens dat rotte uiterlijk van je!Daarom probeer je hier iets te zeggen te krijgen denk ik...
Hebben we met de alleen heersende topic mafia te maken of zo?
Echt een stelletje maloten!
Breek zelf iets, breek voor mijn part elke bot in je lichaam, maar zeg nooit en dan ook nooit meer dat ik iets moet breken!
Geloof me, je bent gewoon geen knip voor de neus waard!
en voor elke andere dwaas die denkt dat dit forum van hem is, hou lekker je mond, zint het je niet lees of tik dan niet verder en zeik niet zo enorm, maar laat ook zeker iemand in zijn waarde!
Kijk een keer in een topic, en ga dan lekker verder als de inhoud niet is wat jij zoekt.
Moeten we jouw soort ook...
Koop een golden retreever en heb daar zo'n grote bek tegen joh!
Is het forum wel van jou, zeg het dan even, dan weet de rest het ook en kun je een paar spelregels erbij gaan verzinnen om mensen zoals mij tegen te houden te schrijven wat ze denken.
Waarschijnlijk komt mijn booschap niet aan en snap je niet wat ik bedoel gezien een narcistisch persoon dit nou eenmaal niet in kan zien... Maar vraag dan iemand je uit te leggen in jouw eigen woorden wat ik je wil vertellen.

Sorry als er woorden in staan die een ander kwetsen, maar pfffffffffff... wat haat ik zulke types zeg!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juni 2011 door cc-tje --
craven
 craven - donderdag 16 juni 2011 - 14:11   quote  deeplink  
Dude verander je topic titel en je ben klaar
cc-tje
 cc-tje - donderdag 16 juni 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 14:11 schreef craven het volgende:
Dude verander je topic titel en je ben klaar
Heb ik al gedaan, heb er duidelijk in gezet "( denk ik)".
Craven, snap je mijn (veel te lange) uithaal naar de gene die zegt dat ik mijn poten moet breken?

Weet je wat... slotje...
Dan is die zeur ook blij...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juni 2011 door cc-tje --
craven
 craven - donderdag 16 juni 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 14:13 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan, heb er duidelijk in gezet "( denk ik)".
Craven, snap je mijn (veel te lange) uithaal naar de gene die zegt dat ik mijn poten moet breken?
maar je titel is een tegenstelling: zeker weten en denk ik...verder moet je je niet zo laten opfokken door letterjes. Er worden de laatste tijd zoveel dubbele topics geopend en topics die voortborduren op het zelfde onderwerp, daar worden sommige forumgangers een beetje moe van...
cc-tje
 cc-tje - donderdag 16 juni 2011 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 14:16 schreef craven het volgende:

[..]

maar je titel is een tegenstelling: zeker weten en denk ik...verder moet je je niet zo laten opfokken door letterjes. Er worden de laatste tijd zoveel dubbele topics geopend en topics die voortborduren op het zelfde onderwerp, daar worden sommige forumgangers een beetje moe van...
Dat snap ik.
In een ander topic zei ik al dat het misschien geen gek idee is om topics na een tijdje te verwijderen, deze mogen ze er van mij afhalen hoor.
Als een onderwerp een topic wordt, is het misschien ook geen gek idee om na 200 reacties de reacties af te romen en voor elke nieuwe een reactie te verwijderen, zo blijft een toppic vers en worden ze minder oud. Dan kun je ook nog kijken naar "heeft een topic nog zin"gaat het nog over het onderwerp waar het voor gestart is, of gaat het over de recepten van tante annie.
Snap je een beetje wat ik bedoel?
Wat de tegenstellingen betreft, klopt.
Wat het opfokken betreft, ik schrijf het gewoon lekker van me af en dan ben ik het ook kwijt!
ted
 ted - donderdag 16 juni 2011 - 14:35   quote  deeplink  
Ik denk dat tie blijft want wat heeft hij nou bij bij die (nep)boeren te zoeken
hun selectie is zeker niet beter ,enne dan zou wijnaldum de kar daar moeten gaan trekken ?????
Milo
 Milo - donderdag 16 juni 2011 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 14:00 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Stelletje sukkels!
Als er iemand een misselijk ventje is dan is het wel de lullo die het stukje getikt heeft wat ik net heb gequote!!!
Als het jullie niet zint, kijk dan niet, lees het niet en heb niet zo'n enorme grote ego dat jullie denken dat alleen jullie topics maar deugen.
Maar met een iq dat niet boven je schoenmaat uit komt is er weinig anders te verwachten dan datgene wat we hier van je zien.
Ik weet het niet zeker, maar in de kroeg, op verjaardagen etc luistert er waarschijnlijk geen mens (of hond) naar je wegens dat rotte uiterlijk van je!Daarom probeer je hier iets te zeggen te krijgen denk ik...
Hebben we met de alleen heersende topic mafia te maken of zo?
Echt een stelletje maloten!
Breek zelf iets, breek voor mijn part elke bot in je lichaam, maar zeg nooit en dan ook nooit meer dat ik iets moet breken!
Geloof me, je bent gewoon geen knip voor de neus waard!
en voor elke andere dwaas die denkt dat dit forum van hem is, hou lekker je mond, zint het je niet lees of tik dan niet verder en zeik niet zo enorm, maar laat ook zeker iemand in zijn waarde!
Kijk een keer in een topic, en ga dan lekker verder als de inhoud niet is wat jij zoekt.
Moeten we jouw soort ook...
Koop een golden retreever en heb daar zo'n grote bek tegen joh!
Is het forum wel van jou, zeg het dan even, dan weet de rest het ook en kun je een paar spelregels erbij gaan verzinnen om mensen zoals mij tegen te houden te schrijven wat ze denken.
Waarschijnlijk komt mijn booschap niet aan en snap je niet wat ik bedoel gezien een narcistisch persoon dit nou eenmaal niet in kan zien... Maar vraag dan iemand je uit te leggen in jouw eigen woorden wat ik je wil vertellen.

Sorry als er woorden in staan die een ander kwetsen, maar pfffffffffff... wat haat ik zulke types zeg!
gozert maak je niet druk Het is FTID maar! het is echt een heel lief kereltje vraag maar aan obykoe!
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 16 juni 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 10:45 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, en zal zef een slotje vragen, hoeft die zeurkous van een obiku010 het niet te doen (grapje gozert, humor is de beste remedie in barre tijden...)
SLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!!!! (graag gedaan)
Opliku afzeiken is geen humor.. is baldadig.. en baldadig is niet cool.
Punt.
cc-tje
 cc-tje - donderdag 16 juni 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 14:46 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Opliku afzeiken is geen humor.. is baldadig.. en baldadig is niet cool.
Punt.
Zeik hem niet af, zag je niet wt er tussen haakjes stond?
Zeik nooit iemand af die mij niet afzeikt.
En als het met een knipoog gebeurd, doe ik het een knipoog terug.
ben geen kwaaie, heb alleen een andere kijk op zaken dan dat jullie hebben.
cc-tje
 cc-tje - donderdag 16 juni 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 14:45 schreef Milo het volgende:

[..]

gozert maak je niet druk Het is FTID maar! het is echt een heel lief kereltje vraag maar aan obykoe!
Wie het is weet ik niet, vind ik ook helemaal niet interesant.
Ben een doodnormale jongen die zn zegje wil doen op het forum dat over zijn club gaat,net als iedereen hier. Het is een volks club ( ookal zou je het niet zeggen als je al die dure auto's ziet staan bij het maasgebouw...)dus van iedereen, maar als je af en toe het comentaar leest wat er bij staat denk ik, f. off man!
Ik heb een tip voor dat "lieve kereltje", laat iedereen in zijn waarde, moeten we jou ook.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 16 juni 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 15:12 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Ik heb een tip voor dat "lieve kereltje", laat iedereen in zijn waarde, moeten we jou ook.
Dat wordt moeilijk. Het is een slecht Duits sprekende Belg oftewel Limbo..... en nog een import ook. Je ziet dat hij er niks aan kan doen, het zit er nu eenmaal in.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juni 2011 - 15:35   quote  deeplink  
hey leuk nog een nieuw topic!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juni 2011 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 14:00 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Stelletje sukkels!
Als er iemand een misselijk ventje is dan is het wel de lullo die het stukje getikt heeft wat ik net heb gequote!!!
Als het jullie niet zint, kijk dan niet, lees het niet en heb niet zo'n enorme grote ego dat jullie denken dat alleen jullie topics maar deugen.
Maar met een iq dat niet boven je schoenmaat uit komt is er weinig anders te verwachten dan datgene wat we hier van je zien.
Ik weet het niet zeker, maar in de kroeg, op verjaardagen etc luistert er waarschijnlijk geen mens (of hond) naar je wegens dat rotte uiterlijk van je!Daarom probeer je hier iets te zeggen te krijgen denk ik...
Hebben we met de alleen heersende topic mafia te maken of zo?
Echt een stelletje maloten!
Breek zelf iets, breek voor mijn part elke bot in je lichaam, maar zeg nooit en dan ook nooit meer dat ik iets moet breken!
Geloof me, je bent gewoon geen knip voor de neus waard!
en voor elke andere dwaas die denkt dat dit forum van hem is, hou lekker je mond, zint het je niet lees of tik dan niet verder en zeik niet zo enorm, maar laat ook zeker iemand in zijn waarde!
Kijk een keer in een topic, en ga dan lekker verder als de inhoud niet is wat jij zoekt.
Moeten we jouw soort ook...
Koop een golden retreever en heb daar zo'n grote bek tegen joh!
Is het forum wel van jou, zeg het dan even, dan weet de rest het ook en kun je een paar spelregels erbij gaan verzinnen om mensen zoals mij tegen te houden te schrijven wat ze denken.
Waarschijnlijk komt mijn booschap niet aan en snap je niet wat ik bedoel gezien een narcistisch persoon dit nou eenmaal niet in kan zien... Maar vraag dan iemand je uit te leggen in jouw eigen woorden wat ik je wil vertellen.

Sorry als er woorden in staan die een ander kwetsen, maar pfffffffffff... wat haat ik zulke types zeg!
slotje.
kale co
 kale co - donderdag 16 juni 2011 - 15:47   quote  deeplink  
hij is persoonlijk rond al een week!
Milo
 Milo - donderdag 16 juni 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 15:12 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Wie het is weet ik niet, vind ik ook helemaal niet interesant.
Ben een doodnormale jongen die zn zegje wil doen op het forum dat over zijn club gaat,net als iedereen hier. Het is een volks club ( ookal zou je het niet zeggen als je al die dure auto's ziet staan bij het maasgebouw...)dus van iedereen, maar als je af en toe het comentaar leest wat er bij staat denk ik, f. off man!
Ik heb een tip voor dat "lieve kereltje", laat iedereen in zijn waarde, moeten we jou ook.
je hebt gelijk maarja FTID en ik zijn een beetje de "zware" jongens van het forum......
Ik weet het, en klein!
A.
 A. - donderdag 16 juni 2011 - 15:56   quote  deeplink  
Ik heb afgelopen januari van het neefje van Wijnaldum al gehoord dat hij in december al is benaderd door Fc Twente & Psv Eindhoven.

Hij zei toen ook al dat het zeker weten tijd was voor een andere club. Lijkt mij dus dat hij echt weg gaat......Vind het jammer en hoop dat Feyenoord hem toch nog gek krijgt om van gedachte te veranderen......
STS
 STS - donderdag 16 juni 2011 - 16:38   quote  deeplink  
Laat gaan die gozer. Voor de nodige miljoenen zwaai ik hem graag uit.
kale co
 kale co - donderdag 16 juni 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 16:38 schreef STS het volgende:
Laat gaan die gozer. Voor de nodige miljoenen zwaai ik hem graag uit.
idd bij mij heeft ie afgedaan iedere club in nederland vindt ik verraad en hoop dat ie dan ze poten breekt
FR-Han
 FR-Han - donderdag 16 juni 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 14:45 schreef Milo het volgende:

[..]

gozert maak je niet druk Het is FTID maar! het is echt een heel lief kereltje vraag maar aan obykoe!
ftid en milo zijn lieverts!! hahaha. en FEY-Esm... narren moet kunnen! doe ik ook heel soms wel eens... hahahaha
Piwi
 Piwi - donderdag 16 juni 2011 - 17:30   quote  deeplink  
Ik word een beetje moe van slap gelul om niks. Waar is de tijd gebleven dat spelers een moord deden om in Rotterdam te mogen voetballen. Als resultaten uitblijven dan bestaat dat dus niet meer. Leuk verhaal. Spelers zijn zelf het resultaat, en als het niet lukt dan gaan we maar gillen dat we weg willen. Ze moeten blij zijn dat ze op deze leeftijd bij ons mogen voetballen i.pv. dat wij blij moeten zijn dat ze dat willen. Opzouten, tekenen uit liefde of oppleuren
FR-Han
 FR-Han - donderdag 16 juni 2011 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 17:30 schreef Piwi het volgende:
Ik word een beetje moe van slap gelul. Opzouten, tekenen uit liefde of oppleuren
bestaat niet!! clubliefde is dood!!
Piwi
 Piwi - donderdag 16 juni 2011 - 17:47   quote  deeplink  
Wat moet die Fer eigenlijk opbrengen?
gladdeharry
 gladdeharry - donderdag 16 juni 2011 - 17:50   quote  deeplink  
Ik denk (dat ik zeker weet)dat ik hoop dat ik volgende maand de Staatsloterij ga winnen.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - donderdag 16 juni 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 17:30 schreef Piwi het volgende:
Ik word een beetje moe van slap gelul om niks. Waar is de tijd gebleven dat spelers een moord deden om in Rotterdam te mogen voetballen. Als resultaten uitblijven dan bestaat dat dus niet meer. Leuk verhaal. Spelers zijn zelf het resultaat, en als het niet lukt dan gaan we maar gillen dat we weg willen. Ze moeten blij zijn dat ze op deze leeftijd bij ons mogen voetballen i.pv. dat wij blij moeten zijn dat ze dat willen. Opzouten, tekenen uit liefde of oppleuren
Eens! Moeilijk om er niet over te lullen, want het is zeer frustrerend. Die gasten hebben alles te danken aan de club, en nu willen ze ff een maandje of 3 bedenktijd. Ik zeg eind juny aanbieding in trekken, transfersom op 7 miljoen vastzetten. En volgend seizoen proberen we ff een paar talenten die graag voor de club voetballen, zet hun maar op de bank of tribune. Want iedereen is vergeten: OOK Wijnaldum heeft afgelopen seizoen meer slechte als goede wedstrijden gespeeld!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 juni 2011 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 15:56 schreef A. het volgende:
Ik heb afgelopen januari van het neefje van Wijnaldum al gehoord dat hij in december al is benaderd door Fc Twente & Psv Eindhoven.

Hij zei toen ook al dat het zeker weten tijd was voor een andere club. Lijkt mij dus dat hij echt weg gaat......Vind het jammer en hoop dat Feyenoord hem toch nog gek krijgt om van gedachte te veranderen......
Daar kom je nu pas mee? Had heel wat van die Wijnaldum-topics gescheeld.

Kan de naam Wijnaldum geen ban krijgen?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 juni 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 14:00 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Stelletje sukkels!
Als er iemand een misselijk ventje is dan is het wel de lullo die het stukje getikt heeft wat ik net heb gequote!!!
Als het jullie niet zint, kijk dan niet, lees het niet en heb niet zo'n enorme grote ego dat jullie denken dat alleen jullie topics maar deugen.
Maar met een iq dat niet boven je schoenmaat uit komt is er weinig anders te verwachten dan datgene wat we hier van je zien.
Ik weet het niet zeker, maar in de kroeg, op verjaardagen etc luistert er waarschijnlijk geen mens (of hond) naar je wegens dat rotte uiterlijk van je!Daarom probeer je hier iets te zeggen te krijgen denk ik...
Hebben we met de alleen heersende topic mafia te maken of zo?
Echt een stelletje maloten!
Breek zelf iets, breek voor mijn part elke bot in je lichaam, maar zeg nooit en dan ook nooit meer dat ik iets moet breken!
Geloof me, je bent gewoon geen knip voor de neus waard!
en voor elke andere dwaas die denkt dat dit forum van hem is, hou lekker je mond, zint het je niet lees of tik dan niet verder en zeik niet zo enorm, maar laat ook zeker iemand in zijn waarde!
Kijk een keer in een topic, en ga dan lekker verder als de inhoud niet is wat jij zoekt.
Moeten we jouw soort ook...
Koop een golden retreever en heb daar zo'n grote bek tegen joh!
Is het forum wel van jou, zeg het dan even, dan weet de rest het ook en kun je een paar spelregels erbij gaan verzinnen om mensen zoals mij tegen te houden te schrijven wat ze denken.
Waarschijnlijk komt mijn booschap niet aan en snap je niet wat ik bedoel gezien een narcistisch persoon dit nou eenmaal niet in kan zien... Maar vraag dan iemand je uit te leggen in jouw eigen woorden wat ik je wil vertellen.

Sorry als er woorden in staan die een ander kwetsen, maar pfffffffffff... wat haat ik zulke types zeg!
Hoe bedoel je?
cc-tje
 cc-tje - donderdag 16 juni 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 18:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Dat weet jij wel...
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 16 juni 2011 - 19:49   quote  deeplink  
Ik was sarcastisch, en cctje aan het testen.. :) tot nu toe komt ie goed door de anger management-test.. :D
STS
 STS - donderdag 16 juni 2011 - 20:41   quote  deeplink  
Ik ben zo benieuwd geworden wat voor een type ik dan ben?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 juni 2011 - 21:07   quote  deeplink  
anger-management-test...Sjeezus.
STS
 STS - donderdag 16 juni 2011 - 21:09   quote  deeplink  
dat krijg je zonder dienstplicht

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum gelast radio-stilte in - wellicht naar PSV?









0.0076868