BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum gelast radio-stilte in - wellicht naar PSV?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 juni 2011 - 00:36   quote  deeplink  
Er zijn een hoop mensen hier die eens wat vaker moesten neuken
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 17 juni 2011 - 06:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 00:36 schreef hotjumper het volgende:
Er zijn een hoop mensen hier die eens wat vaker moesten neuken
Klopt.. en dienstplicht! Herinvoeren die hap..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 17 juni 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 14:00 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Stelletje sukkels!
Als er iemand een misselijk ventje is dan is het wel de lullo die het stukje getikt heeft wat ik net heb gequote!!!
Als het jullie niet zint, kijk dan niet, lees het niet en heb niet zo'n enorme grote ego dat jullie denken dat alleen jullie topics maar deugen.
Maar met een iq dat niet boven je schoenmaat uit komt is er weinig anders te verwachten dan datgene wat we hier van je zien.
Ik weet het niet zeker, maar in de kroeg, op verjaardagen etc luistert er waarschijnlijk geen mens (of hond) naar je wegens dat rotte uiterlijk van je!Daarom probeer je hier iets te zeggen te krijgen denk ik...
Hebben we met de alleen heersende topic mafia te maken of zo?
Echt een stelletje maloten!
Breek zelf iets, breek voor mijn part elke bot in je lichaam, maar zeg nooit en dan ook nooit meer dat ik iets moet breken!
Geloof me, je bent gewoon geen knip voor de neus waard!
en voor elke andere dwaas die denkt dat dit forum van hem is, hou lekker je mond, zint het je niet lees of tik dan niet verder en zeik niet zo enorm, maar laat ook zeker iemand in zijn waarde!
Kijk een keer in een topic, en ga dan lekker verder als de inhoud niet is wat jij zoekt.
Moeten we jouw soort ook...
Koop een golden retreever en heb daar zo'n grote bek tegen joh!
Is het forum wel van jou, zeg het dan even, dan weet de rest het ook en kun je een paar spelregels erbij gaan verzinnen om mensen zoals mij tegen te houden te schrijven wat ze denken.
Waarschijnlijk komt mijn booschap niet aan en snap je niet wat ik bedoel gezien een narcistisch persoon dit nou eenmaal niet in kan zien... Maar vraag dan iemand je uit te leggen in jouw eigen woorden wat ik je wil vertellen.

Sorry als er woorden in staan die een ander kwetsen, maar pfffffffffff... wat haat ik zulke types zeg!
Jij heb het IQ van een mongolide fruitvlieg!!!
Als je nu eens in een andere topic verder ging over hetzelfde onderwerp, was er niets aan de hand!!
Je blijft gewoon willens en wetens dubbele topics openen!!
Ik wil zelf wel allebei je klauwen komen breken als het niet lukt!!
The Q
 The Q - vrijdag 17 juni 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 11:29 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Jij heb het IQ van een mongolide fruitvlieg!!!
Als je nu eens in een andere topic verder ging over hetzelfde onderwerp, was er niets aan de hand!!
Je blijft gewoon willens en wetens dubbele topics openen!!
Ik wil zelf wel allebei je klauwen komen breken als het niet lukt!!
Kneus dat je bent. oftewel topic maffia daar zijn er inderdaad een paar meer van.cc-tje trek het je niet teveel aan want je topics worden met belangstelling gelezen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door The Q --
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 17 juni 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 19:49 schreef FEY-Esm het volgende:
Ik was sarcastisch, en cctje aan het testen.. :) tot nu toe komt ie goed door de anger management-test.. :D
Ik vind jullie leuk... (met een kleine glimlach op mn giegel)
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 17 juni 2011 - 12:01   quote  deeplink  
zoals vd gijp zou zeggen. la gaan joh. moet je niet om geven
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 17 juni 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 21:09 schreef STS het volgende:
dat krijg je zonder dienstplicht
Hou wel van humort esm.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 17 juni 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 11:47 schreef The Q het volgende:

[..]

Kneus dat je bent. oftewel topic maffia daar zijn er inderdaad een paar meer van.cc-tje trek het je niet teveel aan want je topics worden met belangstelling gelezen
Jij moet ook je graf muil houden!!
Het is niet zo moeilijk om in een al bestaande topic over hetzelfde onderwerp door te gaan!!
Jij noemt het topic maffia en ik noem het iemand die dit forum al jaren draaiende houd!!!! (Met verschillende anderen)
Door kneusjes als jullie word de laatste tijd het hele forum verziekt!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door Feyenoord till i die --
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 17 juni 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:02 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Jij moet ook je graf muil houden!!
... pardon, ook?
Dan heb je het misschien ook wel over mij...?
Ben jij misschien iet wat gefrustreerd of zo...?
Luister nou eens groootmuil, je gaat een beetje heel erg ver met dat gek@nker van je!
Stel je nou eens voor, je loopt op straat en iemand zegt "ja ja ja ik zit op het Feyenoord headliner forum" en jij roept "Ik ook" dan moet je zonder kleerscheuren kunnen zeggen wie je bent!
Hé, ik pik het niet hoor, vind dat hij gelijk heeft en ben blij dat er ook mensen zijn die het lezen, en het soms met me eens zijn.
Begrijp nou eens goed "(kleine ) zware jongen" , wij willen helemaal niet belast worden met die grote bek van je!
Sterker nog, vind je, iritant, respectloos, grote mond hebben, enz...
Dus, doe de mensen die iets te melden hebben, ook al is het niet in jouw straatje een enorme lol, hou je waffel en/of reageer een beetje normaal...
Verder heb ik al eens gezegt, ik heb totaal geen interesse om te weten wie je bent, zware jongen of niet je intereseert me niets!
Verder geef ik je weer het advies, als je je iriteert aan dit topic, waarom kijk je hier dan nog joh??? (en dan had craven het over mijn tegenstrijdige schrijfwijze...)
Of jij en weet ik wie nog meer dit forum draaiende houden of niet, ik denk dat je een veel te groot ego hebt voor je lengte... al ben je drie meter lang...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door cc-tje --
Maximus
 Maximus - vrijdag 17 juni 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:14 schreef cc-tje het volgende:

[..]

... pardon, ook?
Dan heb je het misschien ook wel over mij...?
Ben jij misschien iet wat gefrustreerd of zo...?
Luister nou eens groootmuil, je gaat een beetje heel erg ver met dat gek@nker van je!
Stel je nou eens voor, je loopt op straat en iemand zegt "ja ja ja ik zit op het Feyenoord headliner forum" en jij roept "Ik ook" dan moet je zonder kleerscheuren kunnen zeggen wie je bent!
Hé, ik pik het niet hoor, vind dat hij gelijk heeft en ben blij dat er ook mensen zijn die het lezen, en het soms met me eens zijn.
Begrijp nou eens goed "(kleine ) zware jongen" , wij willen helemaal niet belast worden met die grote bek van je!
Sterker nog, vind je, iritant, respectloos, grote mond hebben, enz...
Dus, doe de mensen die iets te melden hebben, ook al is het niet in jouw straatje een enorme lol, hou je waffel en/of reageer een beetje normaal...
Verder heb ik al eens gezegt, ik heb totaal geen interesse om te weten wie je bent, zware jongen of niet je intereseert me niets!
Verder geef ik je weer het advies, als je je iriteert aan dit topic, waarom kijk je hier dan nog joh??? (en dan had craven het over mijn tegenstrijdige schrijfwijze...)
Pffffffff ga nou in een hoek zitten en ruk je s een x af... waarom reageer je er dan op?
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 17 juni 2011 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:16 schreef Maximus het volgende:

[..]

Pffffffff ga nou in een hoek zitten en ruk je s een x af... waarom reageer je er dan op?
Om een andere reden dan dat dat miezerige mannetje het doet, ik bijt van mezelf af.
Hij heeft blijkbaar niet echt een leven en moet op deze manier aan zn gerief komen...
(ja als ik me vergis moeten jullie het ook zeggen hoor...)
En nu we het daar toch over hebben, heb het niet nodig om me... af te rukken... jij wel?
Normaal praten kan hier blijkbaar niet dus moet ik me tot dit niveau verlagen.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 17 juni 2011 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:14 schreef cc-tje het volgende:

[..]

... pardon, ook?
Dan heb je het misschien ook wel over mij...?
Ben jij misschien iet wat gefrustreerd of zo...?
Luister nou eens groootmuil, je gaat een beetje heel erg ver met dat gek@nker van je!
Stel je nou eens voor, je loopt op straat en iemand zegt "ja ja ja ik zit op het Feyenoord headliner forum" en jij roept "Ik ook" dan moet je zonder kleerscheuren kunnen zeggen wie je bent!
Hé, ik pik het niet hoor, vind dat hij gelijk heeft en ben blij dat er ook mensen zijn die het lezen, en het soms met me eens zijn.
Begrijp nou eens goed "(kleine ) zware jongen" , wij willen helemaal niet belast worden met die grote bek van je!
Sterker nog, vind je, iritant, respectloos, grote mond hebben, enz...
Dus, doe de mensen die iets te melden hebben, ook al is het niet in jouw straatje een enorme lol, hou je waffel en/of reageer een beetje normaal...
Verder heb ik al eens gezegt, ik heb totaal geen interesse om te weten wie je bent, zware jongen of niet je intereseert me niets!
Verder geef ik je weer het advies, als je je iriteert aan dit topic, waarom kijk je hier dan nog joh??? (en dan had craven het over mijn tegenstrijdige schrijfwijze...)
Of jij en weet ik wie nog meer dit forum draaiende houden of niet, ik denk dat je een veel te groot ego hebt voor je lengte... al ben je drie meter lang...
spreek voor jezelf. wij is niet het goeie woord. heb met niemand problemen. kan me alle kanten voorstellen. alleen zie het nut niet van een forum ruzie. laten we de pijlen richten op de snavels! en niet op elkaar als Feyenoorderts. AMEN!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 17 juni 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:14 schreef cc-tje het volgende:

[..]

... pardon, ook?
Dan heb je het misschien ook wel over mij...?
Ben jij misschien iet wat gefrustreerd of zo...?
Luister nou eens groootmuil, je gaat een beetje heel erg ver met dat gek@nker van je!
Stel je nou eens voor, je loopt op straat en iemand zegt "ja ja ja ik zit op het Feyenoord headliner forum" en jij roept "Ik ook" dan moet je zonder kleerscheuren kunnen zeggen wie je bent!
Hé, ik pik het niet hoor, vind dat hij gelijk heeft en ben blij dat er ook mensen zijn die het lezen, en het soms met me eens zijn.
Begrijp nou eens goed "(kleine ) zware jongen" , wij willen helemaal niet belast worden met die grote bek van je!
Sterker nog, vind je, iritant, respectloos, grote mond hebben, enz...
Dus, doe de mensen die iets te melden hebben, ook al is het niet in jouw straatje een enorme lol, hou je waffel en/of reageer een beetje normaal...
Verder heb ik al eens gezegt, ik heb totaal geen interesse om te weten wie je bent, zware jongen of niet je intereseert me niets!
Verder geef ik je weer het advies, als je je iriteert aan dit topic, waarom kijk je hier dan nog joh??? (en dan had craven het over mijn tegenstrijdige schrijfwijze...)
Of jij en weet ik wie nog meer dit forum draaiende houden of niet, ik denk dat je een veel te groot ego hebt voor je lengte... al ben je drie meter lang...
Ik vind het respectloos dat je willens en wetens overbodige topics blijf openen!!
Ik raak hier inderdaad gefrustreerd door.
Iedereen heeft hier netzo veel recht op om te posten als ieder ander maar doe eens wat met de hints die gegeven worden!!
Zeker als het van mensen is die hier al tijden posten!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juni 2011 - 12:32   quote  deeplink  
De heren Leroy Fer en Georginio Wijnaldum zijn profvoetballers. Ze kunnen beiden aardig een balletje trappen. Voor een deel is dat te danken aan hun aangeboren talent en hun eigen inspanningen om iets zinnigs met dat talent te doen. Voor een minstens zo groot deel hebben ze hun huidige status en carrièreperspectieven te danken aan voetbalclub Feyenoord. Deze club heeft intussen jarenlang geld, inspanning, energie en wat al niet meer gestoken in de opleiding van Fer en Wijnaldum. De club heeft haar vertrouwen in beider toekomst een aantal jaren terug beloond met een mooi contract, terwijl beiden op dat moment nog niets hadden bewezen op het hoogste Nederlandse podium, de Eredivisie.

Feyenoord heeft dus intussen vele jaren geïnvesteerd in beide talentvolle spelers. Het niet bestaande toeval wil dat de lopende contracten van zowel Fer als Wijnaldum aflopen in 2012, dus na het aanstaande voetbalseizoen 2011/2012. Zoals eenieder waarschijnlijk zal weten is het sinds het Bosman-arrest zo dat een speler transfervrij kan overstappen naar een andere club zodra zijn contract ten einde is. Aangezien de financiële positie van Feyenoord dramatisch te noemen is, zou een transfervrij vertrek van beide talenten niets minder dan een financiële ramp voor de club zijn.

De Rotterdamse volksclub doet er dan ook al enige tijd alles aan om de contracten van Fer en Wijnaldum te verlengen, zodat de club het komende seizoen kan profiteren van het eerder ruimschoots geschonken vertrouwen in beide heren én daarna nog goede zaken kan doen als Fer en Wijnaldum het sportief en financieel een stapje hogerop gaan zoeken.
Daarbij appelleert de club aan de loyaliteitsgevoelens van beide spelers, die in een recent verleden zelf herhaaldelijk hebben aangegeven veel gevoel te hebben voor de club Feyenoord en haar hondstrouwe supporterslegioen.

Het moment dat de puntjes bij de paaltjes moeten komen komt echter steeds meer nabij: Het is kiezen of delen voor Fer en Wijnaldum. Gaan ze in op een ongetwijfeld prima aanbod van de club waar ze de kans en gelegenheid hebben gekregen zich te ontwikkelen, of zadelen ze die club op met een sportief dan wel financieel probleem? Niet bijtekenen betekent namelijk dat Feyenoord zal móeten verkopen, om na dit seizoen niet met lege handen te blijven staan. Dat zal echter sowieso een flinke sportieve aderlating zijn, aangezien zowel Fer als Wijnaldum inmiddels aardig gerijpt zijn en in staat zijn het elftal naar een hoger niveau te tillen. Ook in financieel opzicht is een min of meer gedwongen verkoop van beiden veel minder aantrekkelijk dan een eventuele transfer bij een langer doorlopend contract.

Fer en Wijnaldum kunnen door bij te tekenen dus écht iets terugdoen voor de club die ze alle vertrouwen geschonken heeft en ook voor de trouwe supporters die ook in het dramatisch verlopen seizoen 2010/2011 als één man achter de club zijn blijven staan.

Dit alles beseffen beide heren zich prima. Desondanks schuiven zowel Fer als Wijnaldum de contractverlenging steeds verder op de lange baan, waarmee ze zichzelf een betere onderhandelingspositie denken te creëren, zowel richting Feyenoord als naar geïnteresseerde andere clubs. Tegelijkertijd tonen beide heren daarmee aan over een niet al te loyale instelling te beschikken en stellen ze hun eigen kortetermijnbelangen (en die van hun zaakwaarnemers) ver boven clubgevoel en eergevoel richting het Feyenoord-Legioen.

Als Fer en Wijnaldum echte kerels zijn hakken ze op zeer korte termijn de knoop door, tekenen bij Feyenoord een nieuw contract, zorgen daarmee dat Feyenoord op korte termijn weer in de vaderlandse voetbaltop kan plaatsnemen, investeren ze daarmee in hun eigen sportieve toekomst én bezorgen ze hun club het vooruitzicht van een aardige financiële impuls als ze over 1 of 2 jaar naar een buitenlandse grote club vertrekken.
Doen ze dat niet, dan is er maar één conclusie. Dan zijn de Leroy en Georginio een stel ondankbare balletjes en resteert de afscheidskreet: Fer en Wijnaldum, de ballen!

http://www.fr-fanatic.com/32727-fer-wijnaldum-de-ballen/
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 17 juni 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 11:29 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Jij heb het IQ van een mongolide fruitvlieg!!!
Als je nu eens in een andere topic verder ging over hetzelfde onderwerp, was er niets aan de hand!!
Je blijft gewoon willens en wetens dubbele topics openen!!
Ik wil zelf wel allebei je klauwen komen breken als het niet lukt!!
Nu ik verder lees en meteen zie dat je echt een suffe pestlul bent regeer ik hier graag op, mijn klauwen mag je ten alle tijden komen PROBEREN te breken, geef je alleen weinig kans "iq loze"dat je er bent (is altijd nog meer dan die fruitvlieg van je...)
Volgens mij wet jij net zoveel niet tegen wie je het hebt als dat ik weet tegen wie ik hier mn tijd zit te verdoen.
Gewoon je bek houden, op"JOZO-EN" of doe de wereld een lol en hang zezelf op.
Nu ik me toch tot dat niveau van jou aan het verlagen ben... vond ik dat ik het zo wel kon vertellen.
Dit is dus wat ik bedoelde toen ik schreef dat een topic snel oud is, mijn mening blijft, en gozertje, ik heb echt heel wat slaag nodig om die mening en wil te laten breken hoor,dus als je zoveel tijd hebt... fijn voor je.
Verder, heb ik natuurlijk niets tegen een flinke discussie, maar eikel, hou het een beetje respectvol qua taal, zo'n belankrijke forumman als jij zou toch het goeie voorbeeld moeten geven...?
Om het in kinder taal te zeggen (dat zul je toch wel begrijpen zeker...)
Jij bent niet lief hoor...
Maximus
 Maximus - vrijdag 17 juni 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:32 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Nu ik verder lees en meteen zie dat je echt een suffe pestlul bent regeer ik hier graag op, mijn klauwen mag je ten alle tijden komen PROBEREN te breken, geef je alleen weinig kans "iq loze"dat je er bent (is altijd nog meer dan die fruitvlieg van je...)
Volgens mij wet jij net zoveel niet tegen wie je het hebt als dat ik weet tegen wie ik hier mn tijd zit te verdoen.
Gewoon je bek houden, op"JOZO-EN" of doe de wereld een lol en hang zezelf op.
Nu ik me toch tot dat niveau van jou aan het verlagen ben... vond ik dat ik het zo wel kon vertellen.
Dit is dus wat ik bedoelde toen ik schreef dat een topic snel oud is, mijn mening blijft, en gozertje, ik heb echt heel wat slaag nodig om die mening en wil te laten breken hoor,dus als je zoveel tijd hebt... fijn voor je.
Verder, heb ik natuurlijk niets tegen een flinke discussie, maar eikel, hou het een beetje respectvol qua taal, zo'n belankrijke forumman als jij zou toch het goeie voorbeeld moeten geven...?
Om het in kinder taal te zeggen (dat zul je toch wel begrijpen zeker...)
Jij bent niet lief hoor...
kanker nou s op lul!
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 17 juni 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:21 schreef obiku010 het volgende:

[..]

spreek voor jezelf. wij is niet het goeie woord. heb met niemand problemen. kan me alle kanten voorstellen. alleen zie het nut niet van een forum ruzie. laten we de pijlen richten op de snavels! en niet op elkaar als Feyenoorderts. AMEN!!
Hou van je gozert! Wijze woorden ik dank met je mee AMEN!
Ben suporter, dus wil hem best de hand reiken, hand in hand toch.
Maar hij moet me wel met rust laten...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juni 2011 - 12:38   quote  deeplink  
Stelletje wijfen.
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 17 juni 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:34 schreef Maximus het volgende:

[..]

kanker nou s op lul!
Nope!
Voor jou het zelfde bericht, als je het niet aanstaat, lees je het lekker niet...
En kanker, weet je wat dat is of niet?
Hebben allebij mijn ouders al dus weet waar ik over praat...
waar bemoei je je nou eigenlijk helmaal mee?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door cc-tje --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juni 2011 - 12:41   quote  deeplink  
T wordt tijd voor nieuws. Hebben jullie wat anders om op te zeiken dan op elkaar!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 17 juni 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:32 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Nu ik verder lees en meteen zie dat je echt een suffe pestlul bent regeer ik hier graag op, mijn klauwen mag je ten alle tijden komen PROBEREN te breken, geef je alleen weinig kans "iq loze"dat je er bent (is altijd nog meer dan die fruitvlieg van je...)
Volgens mij wet jij net zoveel niet tegen wie je het hebt als dat ik weet tegen wie ik hier mn tijd zit te verdoen.
Gewoon je bek houden, op"JOZO-EN" of doe de wereld een lol en hang zezelf op.
Nu ik me toch tot dat niveau van jou aan het verlagen ben... vond ik dat ik het zo wel kon vertellen.
Dit is dus wat ik bedoelde toen ik schreef dat een topic snel oud is, mijn mening blijft, en gozertje, ik heb echt heel wat slaag nodig om die mening en wil te laten breken hoor,dus als je zoveel tijd hebt... fijn voor je.
Verder, heb ik natuurlijk niets tegen een flinke discussie, maar eikel, hou het een beetje respectvol qua taal, zo'n belankrijke forumman als jij zou toch het goeie voorbeeld moeten geven...?
Om het in kinder taal te zeggen (dat zul je toch wel begrijpen zeker...)
Jij bent niet lief hoor...
Je hebt duidelijk een achterstand!!
Zal in je IQ ook wel zo zijn!!
Ik ben geen belangrijke forumman maar een vertegenwoordiger van de oude garde die het allemaal zat zijn om tig van dezelfde topics te moeten doorlezen omdat een knulletje als jij de een na de ander blijft openen.
Dit ondanks verschillende hints!
overigens heb ik in een paar posts ook een paar keer op een fatsoenlijke manier het je nog eens duidelijk te maken.
Maar ja, die lees je niet.
Kan je natuurlijk niet de stoere rellennicht uithangen!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 17 juni 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:39 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Nope!
Voor jou het zelfde bericht, als je het niet aanstaat, lees je het lekker niet...
En kanker, weet je wat dat is of niet?
Hebben allebij mijn ouders al dus weet waar ik over praat...
waar bemoei je je nou eigenlijk helmaal mee?
Moeilijk he, Nederlands???
Je hebt de ziekte kanker en het werkwoord opkankeren!!! (totaal verschillend)
The Q
 The Q - vrijdag 17 juni 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Moeilijk he, Nederlands???
Je hebt de ziekte kanker en het werkwoord opkankeren!!! (totaal verschillend)
Volgen mij hadden we afgesproken hier niet meer die ziekte er bij te halen.Ik vind dat namelijk heel erg kwetsend voor de mensen die er dagelijks mee te maken hebt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door The Q --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 17 juni 2011 - 12:55   quote  deeplink  
Helemaal eens!
Ik haalde nu alleen even het verschil aan!
Hij ziet het verschil niet.
Was niet bewust aan het schelden!
bilyju70
 bilyju70 - vrijdag 17 juni 2011 - 12:56   quote  deeplink  
wijnalbum pff totaal geen feyenoordhart.denkt alleen aan geld.als hij van deze club houdt blijft hij en tekent een nieuw contract bij feyenoord.en als hij verkocht word vraag dan een miljoen of 10.
The Q
 The Q - vrijdag 17 juni 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:55 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Helemaal eens!
Ik haalde nu alleen even het verschil aan!
Hij ziet het verschil niet.
Was niet bewust aan het schelden!
Ok foei niet weer doen dan haha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 17 juni 2011 - 13:03   quote  deeplink  
Sorry, o grote Q!!! Hhehehehehe!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door Feyenoord till i die --
The Q
 The Q - vrijdag 17 juni 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 13:03 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Sorry, o grote Q!!! Hhehehehehe!
Gewoon Q is al goed hoor haha
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 17 juni 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:47 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Je hebt duidelijk een achterstand!!
Zal in je IQ ook wel zo zijn!!
Ik ben geen belangrijke forumman maar een vertegenwoordiger van de oude garde die het allemaal zat zijn om tig van dezelfde topics te moeten doorlezen omdat een knulletje als jij de een na de ander blijft openen.
Dit ondanks verschillende hints!
overigens heb ik in een paar posts ook een paar keer op een fatsoenlijke manier het je nog eens duidelijk te maken.
Maar ja, die lees je niet.
Kan je natuurlijk niet de stoere rellennicht uithangen!
Oude garde of niet, in een ander topic heb je het er over dat iedereen gelijk is hier...
Nou kan ik me vergissen, als je jezelf tot een "garde" hebt gerekent verwerf je jezelf een plaats die duidelijk hoger is dan de nieuwelingen ( zoals ik) dus,denk je wel degelijk dat je meer te vertellen hebt dan een ander en... ben je dus precies zoals ik al zei.
Achterstand zei je... dan had ik het verschil niet gezien tussen hoe jij jezelf beschrijft en hoe ik en misschien meerderen jou zien.(van die stomme nieuwelingen)
Om terug te komen op het woord dat begint met de letter "K"...
Als je goed hebt gelezen kun je zien dat de "a"is vevangen door "@" hetgeen dus beschrijft dat ik niet met dit woord als ziekte maar als gezegde uit de bocht kom en dus ook niet scheld K@nkeren word ook gebruikt als aanduiding voor het vergaan van metalen die plekjes vertonen als blijk van verrotting.
Dus, ego in de koelkast en niet meer de topics lezen waar mijn naam achterstaat is beter voor de persoon die jij denkt die je bent.
Overgens zal ik je even helpen met het volgende, je bent mn vader niet.
Dus, knulletje... nope!
En voor je bezwaarlijke dingen over mn ouders gaat zeggen (denk het niet, maar je weet maar nooit) en we een plek af gaan spreken waar jij... "mn poten mag proberen te breken"
ik ben daar ook blij om ook, anders zouden we genen hebben van elkaar en dan is het hele zaakje nog vervelender dan dat het nu is.
Maar, stel voor lekker op te houden tegen elkaar, net te doen als ik (als een topic me niet intereseerd lees ik em niet) en eventuele benaderingen van elkaar op een leukere manier op te lossen.
In de kroeg zouden we dit oplossen door een biertje te drinken na afloop, nu is dat moelijk, weten van elkaar niet wie we zijn.(en ik denk dat jij meer van thee houd...grapje, hou van humort)
En nou weer lief doen tegen elkaar!
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 17 juni 2011 - 13:31   quote  deeplink  
meld anders wat over wijnaldum. offtopic gezwam steeds.
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 17 juni 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:52 schreef The Q het volgende:

[..]

Volgen mij hadden we afgesproken hier niet meer die ziekte er bij te halen.Ik vind dat namelijk heel erg kwetsend voor de mensen die er dagelijks mee te maken hebt
Sorry Q, heb al een uitleg gegeven over het woord zoals ik het bedoelde.
Heb in twee jaar tijd het goede nieuws gekregen dat eerst mijn moeder, en daarna mijn vader het had. Ze zijn er allebij met een stoma vanaf gekomen, maar het blijft in de familie en dat zegt ook iets over mijn toekomst.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 17 juni 2011 - 13:32   quote  deeplink  
dikke punt erachter dan nu? wat weten we over wijnaldum? zeg het maar!
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 17 juni 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 13:31 schreef obiku010 het volgende:
meld anders wat over wijnaldum. offtopic gezwam steeds.
Wijnaldum, cant live with him... like to live without him...
Beter obiku?

Weet je hoe jouw naamgenoot zou heten als hij in starwars zou spelen?
Obiku-one-kenobi.
(kwam mn zoontje mee met die kiele kiele humort...
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 17 juni 2011 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 13:34 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Wijnaldum, cant live with him... like to live without him...
Beter obiku?

Weet je hoe jouw naamgenoot zou heten als hij in starwars zou spelen?
Obiku-one-kenobi.
(kwam mn zoontje mee met die kiele kiele humort...
ik ben meer van het tijdstip battle star galactica. ken heel dat star wars niet. alleen die ene gast, buck rogers. buck rodgers///held!! wijnaldum... moet het nog maar bewijzen. bidididididi en nou tekenen wijnaldumpje
The Q
 The Q - vrijdag 17 juni 2011 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 13:31 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Sorry Q, heb al een uitleg gegeven over het woord zoals ik het bedoelde.
Heb in twee jaar tijd het goede nieuws gekregen dat eerst mijn moeder, en daarna mijn vader het had. Ze zijn er allebij met een stoma vanaf gekomen, maar het blijft in de familie en dat zegt ook iets over mijn toekomst.
Maar je excuses en uitleg aanvaard.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door The Q --
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 17 juni 2011 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 13:40 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik ben meer van het tijdstip battle star galactica. ken heel dat star wars niet. alleen die ene gast, buck rogers. buck rodgers///held!! wijnaldum... moet het nog maar bewijzen. bidididididi en nou tekenen wijnaldumpje
bidibidibidi thanks buck...
Lekker wijf vond ik die tegenspeelster trouwens... ja ben ook van die tijd...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 17 juni 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 13:26 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Oude garde of niet, in een ander topic heb je het er over dat iedereen gelijk is hier...
Nou kan ik me vergissen, als je jezelf tot een "garde" hebt gerekent verwerf je jezelf een plaats die duidelijk hoger is dan de nieuwelingen ( zoals ik) dus,denk je wel degelijk dat je meer te vertellen hebt dan een ander en... ben je dus precies zoals ik al zei.
Achterstand zei je... dan had ik het verschil niet gezien tussen hoe jij jezelf beschrijft en hoe ik en misschien meerderen jou zien.(van die stomme nieuwelingen)
Om terug te komen op het woord dat begint met de letter "K"...
Als je goed hebt gelezen kun je zien dat de "a"is vevangen door "@" hetgeen dus beschrijft dat ik niet met dit woord als ziekte maar als gezegde uit de bocht kom en dus ook niet scheld K@nkeren word ook gebruikt als aanduiding voor het vergaan van metalen die plekjes vertonen als blijk van verrotting.
Dus, ego in de koelkast en niet meer de topics lezen waar mijn naam achterstaat is beter voor de persoon die jij denkt die je bent.
Overgens zal ik je even helpen met het volgende, je bent mn vader niet.
Dus, knulletje... nope!
En voor je bezwaarlijke dingen over mn ouders gaat zeggen (denk het niet, maar je weet maar nooit) en we een plek af gaan spreken waar jij... "mn poten mag proberen te breken"
ik ben daar ook blij om ook, anders zouden we genen hebben van elkaar en dan is het hele zaakje nog vervelender dan dat het nu is.
Maar, stel voor lekker op te houden tegen elkaar, net te doen als ik (als een topic me niet intereseerd lees ik em niet) en eventuele benaderingen van elkaar op een leukere manier op te lossen.
In de kroeg zouden we dit oplossen door een biertje te drinken na afloop, nu is dat moelijk, weten van elkaar niet wie we zijn.(en ik denk dat jij meer van thee houd...grapje, hou van humort)
En nou weer lief doen tegen elkaar!
Ik zou nooit bezwaarlijke dingen over iemand zijn ouders zeggen.
Wat betreft het vele lezen wat je eerder benoemde, dit is niet nodig als je twee bladzijdes topictitels doorloopt.
Heb je zo gedaan.
De oude garde is gewoon een gezegde, wij zijn niets meer een niets minder dan de jong garde.
Het is wel een feit dat de jongens die hier al langer zitten, hier nog steeds zitten omdat we het hier leuk hebben.
Is voor ons dan alleen erg vervelend als iemand nieuw is en een hele andere weg inslaat.
Ik hoop dat je dat begrijpt.
Let er gewoon op en laten we vriendjes worden.
Wat dat kroegverhaal betreft zeg ik het volgende:
Trek nu een biertje open, proost!!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juni 2011 - 22:12   quote  deeplink  
ik ben helemaal geen garde.
Rovert
 Rovert - vrijdag 17 juni 2011 - 22:18   quote  deeplink  
Ik wel, ik ben van de Praetoriaanse garde

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door Rovert --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juni 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 22:18 schreef Rovert het volgende:
Ik wel, ik ben van de keizerlijke garde
ik ben liever de keizer.
Rovert
 Rovert - vrijdag 17 juni 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 22:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik ben liever de keizer.
Ave Caesar
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 18 juni 2011 - 20:05   quote  deeplink  
cc-tje waar ben je??
Wacht nog steeds op reactie op mijn laatste post!!!
Els
 Els - zaterdag 18 juni 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 14:00 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Stelletje sukkels!
Als er iemand een misselijk ventje is dan is het wel de lullo die het stukje getikt heeft wat ik net heb gequote!!!
Als het jullie niet zint, kijk dan niet, lees het niet en heb niet zo'n enorme grote ego dat jullie denken dat alleen jullie topics maar deugen.
Maar met een iq dat niet boven je schoenmaat uit komt is er weinig anders te verwachten dan datgene wat we hier van je zien.
Ik weet het niet zeker, maar in de kroeg, op verjaardagen etc luistert er waarschijnlijk geen mens (of hond) naar je wegens dat rotte uiterlijk van je!Daarom probeer je hier iets te zeggen te krijgen denk ik...
Hebben we met de alleen heersende topic mafia te maken of zo?
Echt een stelletje maloten!
Breek zelf iets, breek voor mijn part elke bot in je lichaam, maar zeg nooit en dan ook nooit meer dat ik iets moet breken!
Geloof me, je bent gewoon geen knip voor de neus waard!
en voor elke andere dwaas die denkt dat dit forum van hem is, hou lekker je mond, zint het je niet lees of tik dan niet verder en zeik niet zo enorm, maar laat ook zeker iemand in zijn waarde!
Kijk een keer in een topic, en ga dan lekker verder als de inhoud niet is wat jij zoekt.
Moeten we jouw soort ook...
Koop een golden retreever en heb daar zo'n grote bek tegen joh!
Is het forum wel van jou, zeg het dan even, dan weet de rest het ook en kun je een paar spelregels erbij gaan verzinnen om mensen zoals mij tegen te houden te schrijven wat ze denken.
Waarschijnlijk komt mijn booschap niet aan en snap je niet wat ik bedoel gezien een narcistisch persoon dit nou eenmaal niet in kan zien... Maar vraag dan iemand je uit te leggen in jouw eigen woorden wat ik je wil vertellen.

Sorry als er woorden in staan die een ander kwetsen, maar pfffffffffff... wat haat ik zulke types zeg!
Lees nu al een paar dagen dat er sinds enige tijd een topic maffia is. Kunnen we het politiek correct geneuzel even achterwege laten en gewoon de namen noemen? Zodat iedereen ook gewoon weet wie dat zou kunnen zijn, wie zich aangesproken moet voelen en wie niet.
En vind je zelf ook niet dat je iets teveel los gaat? Weleens aan angermanagement gedacht?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 juni 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2011 - 22:08 schreef Els het volgende:

[..]

Lees nu al een paar dagen dat er sinds enige tijd een topic maffia is. Kunnen we het politiek correct geneuzel even achterwege laten en gewoon de namen noemen? Zodat iedereen ook gewoon weet wie dat zou kunnen zijn, wie zich aangesproken moet voelen en wie niet.
En vind je zelf ook niet dat je iets teveel los gaat? Weleens aan angermanagement gedacht?
http://gangstaname.com/names/mafia

Yo, your old name was Stylzz. Well, fugeddaboutit, 'cause now we're callin' ya:

Bruno the Wolf

Zo!
FEY-Esm
 FEY-Esm - zaterdag 18 juni 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2011 - 22:08 schreef Els het volgende:

[..]

Lees nu al een paar dagen dat er sinds enige tijd een topic maffia is. Kunnen we het politiek correct geneuzel even achterwege laten en gewoon de namen noemen? Zodat iedereen ook gewoon weet wie dat zou kunnen zijn, wie zich aangesproken moet voelen en wie niet.
En vind je zelf ook niet dat je iets teveel los gaat? Weleens aan angermanagement gedacht?
Had hem dat ook al aangeboden.. maar helaas.. had misschien wel geholpen..
FEY-Esm
 FEY-Esm - zaterdag 18 juni 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2011 - 22:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

http://gangstaname.com/names/mafia

Yo, your old name was Stylzz. Well, fugeddaboutit, 'cause now we're callin' ya:

Bruno the Wolf

Zo!
Yo, your old name was Styllz. Well, fugeddaboutit, 'cause now we're callin' ya:
Alfredo the Mouse

??

(dubbel, jaja)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2011 door FEY-Esm --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 juni 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2011 - 22:11 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Yo, your old name was Styllz. Well, fugeddaboutit, 'cause now we're callin' ya:
Alfredo the Mouse

??

(dubbel, jaja)
je kan niet typen.
Of slecht lezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2011 door Stylzz --
Els
 Els - zaterdag 18 juni 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:32 schreef cc-tje het volgende:

[..]

...................................................Gewoon je bek houden, op"JOZO-EN" of doe de wereld een lol en hang zezelf op.
............................
Ben jij wel helemaal lekker? Of is het feit dat jij je op je teentjes getrapt voelt voldoende rationalisatie om zoiets te zeggen? Besef je eigenlijk wel wat je zegt? En je vraagt om met respect behandeld te worden? Waarom denk je je daar op te kunnen beroepen? Omdat je dat verdient? Als je jouw post nou eens terugleest, vind je het dan nog steeds een goed idee om dit te posten? Of rechtvaardigt jouw ego echt elke verbale banaliteit?
Doe ff normaal joh. Het is maar een forum!
Els
 Els - zaterdag 18 juni 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:39 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Nope!
Voor jou het zelfde bericht, als je het niet aanstaat, lees je het lekker niet...
En kanker, weet je wat dat is of niet?
Hebben allebij mijn ouders al dus weet waar ik over praat...
waar bemoei je je nou eigenlijk helmaal mee?
Als je zo'n moeite hebt met de ziekte, en er anderen op aanvalt, wees dan niet zo hypocriet om zelf 'gek@nker"te gebruiken.
GeenGelul
 GeenGelul - zaterdag 18 juni 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 14:16 schreef craven het volgende:

[..]

maar je titel is een tegenstelling: zeker weten en denk ik...verder moet je je niet zo laten opfokken door letterjes. Er worden de laatste tijd zoveel dubbele topics geopend en topics die voortborduren op het zelfde onderwerp, daar worden sommige forumgangers een beetje moe van...
Niet iedereen heeft even veel tijd als sommige forumgangers, dus kan het helaas gebeuren dat er dubbele topics geopend worden.

Ik kan alleen maar zeggen tegen cc-tje.
Maak je niet zo druk en blijf vooral topics openen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum gelast radio-stilte in - wellicht naar PSV?









0.0090060