|
|
Robinho1988
|
|
|
Arsenal-aanvaller Ryo Miyaichi maakt komende zomer mogelijk opnieuw een tijdelijke overstap naar de Eredivisie. Niet alleen Feyenoord, maar ook AZ en FC Twente willen hem inlijven.
Dat meldt Talksport. De drie clubs zouden zich bij Arsenal hebben gemeld voor de huur van de Japanner. AZ en FC Twente zouden meer kans maken op zijn komst dan Feyenoord, want de Rotterdammers zouden de verlangde huursom niet kunnen betalen.
Behalve de drie Nederlandse clubs volgt ook Napoli de ontwikkelingen rond Miyaichi met buitengewone aandacht. De Italiaanse club volgde de Japanner al toen hij op huurbasis bij Feyenoord excelleerde. Miyaichi gaat op korte termijn met Arsène Wenger rond de tafel om zijn toekomst te bepalen.
Miyaichi mag volgend seizoen niet voor Arsenal spelen, want hij kreeg geen werkvergunning. Arsenal overweegt tegen die beslissing in beroep te gaan, maar maakt een zeer kleine kans.
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dag Ryoo ga maar naar die europese toppers ?????????????????????????? |
|
|
|
|
wimmie
|
|
|
laat gaan kan cabral lekker op links |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote: pff das helemaal nix |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Gaat niet gebeuren jongens, onze kleine Japanner blijft lekker bij ons. Ik denk niet dat Arsenal voor een paar huurcentjes meer die jongen tegen zijn zin weer laat verkassen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
niet om het een of ander, maar dit is een dubbeltopic |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Heb ik dit niet eerder gelezen??? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juni 2011 - 12:53 schreef Robinho1988 het volgende:_______________________________________ Als dit gebeurd wordt ik gek! Hoe kan een club als Feyenoord geen geld hebben om een 18 jarige (((((((bamibakker)))))) te huren. Dit is toch te gek voor woorden. Iedereen loopt straks weg. Lekker hoor. Geslaagde dubbeltopic. Grappig woord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juni 2011 door FR-Henk -- |
|
|
|