|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Helemaal naar rechts scrollen. Staat 'edit', 'quote' en 'deeplink'. Ff edit, plak er een jodenplaatje in, en klaar. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: naar rechts scrollen.... dan edit knop aantikken, alles weghalen en een punt neer zetten.... pik..... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 22:44 schreef Bosifyable het volgende:[..] Dit bedoel ik dus. Huilie huilie. Je gezever begint weer van voor af aan. Heeft overigens niets met je 'clubkleur' te maken; al was je een Fries en je maakte van die domme opmerkingen over Brabant (in het bijzonder het volledig generaliserende), had ik hetzelfde gereageerd. In mijn ogen kom je eerder een beetje triest over, omdat je constant op je hoede bent belachelijk gemaakt te worden vanwege je voorkeur. Of dat geslachtsvoorkeur is, of clubvoorkeur is mij om het even, maar schaam je je ervoor? Waarom maar altijd er op terug komen? Verder geef ik er eigenlijk helemaal geen klootzak om, dus voor mij houdt het hier op. waar maak je je dan druk om.
Ik doe geen huilie huile als hier over Joden dit en dat word geroepen wat kan mij dat schelen
Jij doet huili huili omdat Brabant niet mijn provincie is, mijn eigen bevindingen jij doet huili huili
Dus jij mag nooit meer iets over joodse volk zeggen want andere mogen ook niet over het brabandse volk zeggen HYPOCRIET |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
jah die dingen zie ik juist niet staan heb blanco vel |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 22:46 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] waar maak je je dan druk om. Ik doe geen huilie huile als hier over Joden dit en dat word geroepen wat kan mij dat schelen Jij doet huili huili omdat Brabant niet mijn provincie is, mijn eigen bevindingen jij doet huili huili Dus jij mag nooit meer iets over joodse volk zeggen want andere mogen ook niet over het brabandse volk zeggen HYPOCRIET Juist. Aangezien dit jouw bevindingen zijn, lekker doen joh.
Niet serieus te nemen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 22:46 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] waar maak je je dan druk om. Ik doe geen huilie huile als hier over Joden dit en dat word geroepen wat kan mij dat schelen Jij doet huili huili omdat Brabant niet mijn provincie is, mijn eigen bevindingen jij doet huili huili Dus jij mag nooit meer iets over joodse volk zeggen want andere mogen ook niet over het brabandse volk zeggen HYPOCRIET brabanders zijn hypocriet en kut. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Kijk, jou kan ik tenminste gelijk geven. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 22:46 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] waar maak je je dan druk om. Ik doe geen huilie huile als hier over Joden dit en dat word geroepen wat kan mij dat schelen Jij doet huili huili omdat Brabant niet mijn provincie is, mijn eigen bevindingen jij doet huili huili Dus jij mag nooit meer iets over joodse volk zeggen want andere mogen ook niet over het brabandse volk zeggen HYPOCRIET Dus het is hier nu ook zo ver..Zoals op het ajax,psv en het voetbalforum. Volgens mij ben je niet headliner geschikt en kun je beter naar het eo forum. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Drie keer uitleggen is ook goed hè? ;) |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: De helft is soort van waar, ik zeg vaak kut :o |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
kwam dat nu door mij dat die pagina over zen huig ging |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 22:48 schreef tomson het volgende:[..] Dus het is hier nu ook zo ver..Zoals op het ajax,psv en het voetbalforum. Volgens mij ben je niet headliner geschikt en kun je beter naar het eo forum. Ajax en psv forum deden raar dat ik hier gezellig mee kon posten ze noemde dat likken konte kussen ik ben daar niet mee eens dus mijd ik die forums
Als ik zou konte kussen dan zou ik tog die brabant tekst weghalen maar ik blijf bij mijn meningen
Verder heb ik me hier normaal gedragen sommige van jullie worden gewoon gek gemaakt door wat jullie zeggen snavels omdat ik hier ben
ik denk oordeel mensen niet qua clubkleur en ik heb geen feyenoordhaat heel bijzonder is dat merk ik wel want ik word er wel door veroordeelt
ik kan goed incaseren,maar sommige zijn daar toch slecht in, uitdelen wel maar incaseren ho maar Jammer is dat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 22:48 schreef tomson het volgende: [..] Dus het is hier nu ook zo ver..Zoals op het ajax,psv en het voetbalforum. Volgens mij ben je niet headliner geschikt en kun je beter naar het eo forum. punt |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
had je maar nie om een ijsbad moete vragen tom whahah denk copie ff der 1 voor je |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 22:51 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Ajax en psv forum deden raar dat ik hier gezellig mee kon posten ze noemde dat likken konte kussen ik ben daar niet mee eens dus mijd ik die forums Als ik zou konte kussen dan zou ik tog die brabant tekst weghalen maar ik blijf bij mijn meningen Verder heb ik me hier normaal gedragen sommige van jullie worden gewoon gek gemaakt door wat jullie zeggen snavels omdat ik hier ben ik denk oordeel mensen niet qua clubkleur en ik heb geen feyenoordhaat heel bijzonder is dat merk ik wel want ik word er wel door veroordeelt ik kan goed incaseren,maar sommige zijn daar toch slecht in, uitdelen wel maar incaseren ho maar Jammer is dat Incasseren en uitdelen is pas aan de orde zodra er iets daadwerkelijk uitgedeeld wordt. Zolang er alleen maar onzin geplaatst wordt over clubliefde, waarom iemand niet begrepen wordt, en al die haat proeft.. Bah. De discussie niet waard.
En je begint een beetje op lijdensweg te lijken, met dat 'bij je mening houden'. Er wonen bijna 2,5miljoen mensen, en vanwege een verhaaltje of 2 over Carnaval, en een paar ervaringen, denk je de hele provincie en al zijn inwoners te veroordelen. Je bent niet goed bij je paasei man. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 22:51 schreef 010NAKKIE010 het volgende:had je maar nie om een ijsbad moete vragen tom whahah denk copie ff der 1 voor je |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
je lijk net een groot glas baco zo |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: My thoughts in one word. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haagse deurbel: TERING..TERING... |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 23:00 schreef Bosifyable het volgende:[..] Incasseren en uitdelen is pas aan de orde zodra er iets daadwerkelijk uitgedeeld wordt. Zolang er alleen maar onzin geplaatst wordt over clubliefde, waarom iemand niet begrepen wordt, en al die haat proeft.. Bah. De discussie niet waard. En je begint een beetje op lijdensweg te lijken, met dat 'bij je mening houden'. Er wonen bijna 2,5miljoen mensen, en vanwege een verhaaltje of 2 over Carnaval, en een paar ervaringen, denk je de hele provincie en al zijn inwoners te veroordelen. Je bent niet goed bij je paasei man. Ik mag een mening hebben over Brabant ik heb er ook gewoond als je daar niet tegen kunt, niet mijn probleem dat ze jou hier nog niet doorhebben wat een koekebakker ben jij |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bosifyable stuur prive bericht sinds 22-11-2010 , 7027 posts Wat denk je nou? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 23:00 schreef Bosifyable het volgende: [..] Incasseren en uitdelen is pas aan de orde zodra er iets daadwerkelijk uitgedeeld wordt. Zolang er alleen maar onzin geplaatst wordt over clubliefde, waarom iemand niet begrepen wordt, en al die haat proeft.. Bah. De discussie niet waard. En je begint een beetje op lijdensweg te lijken, met dat 'bij je mening houden'. Er wonen bijna 2,5miljoen mensen, en vanwege een verhaaltje of 2 over Carnaval, en een paar ervaringen, denk je de hele provincie en al zijn inwoners te veroordelen. Je bent niet goed bij je paasei man. het staat 3-0 voor jou in de 93ste minuut.. ik blaas nu de wedstrijd af en feliciteerd jou met de overwinning.. ik ga gelijk pitten dus een goeie nacht!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 23:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] het staat 3-0 voor jou in de 93ste minuut.. ik blaas nu de wedstrijd af en feliciteerd jou met de overwinning.. ik ga gelijk pitten dus een goeie nacht!! De rust Leon. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 23:07 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Ik mag een mening hebben over Brabant ik heb er ook gewoond als je daar niet tegen kunt, niet mijn probleem dat ze jou hier nog niet doorhebben wat een koekebakker ben jij Inderdaad, ik ben de koekebakker. Al prefereer ik een meer krachtige term. Klootzak of zo.
Nou, chop chop, snaveltje toe. Of lever nog eens zo'n inventieve bijdrage van je.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 mei 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 23:07 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende: [..] Ik mag een mening hebben over Brabant ik heb er ook gewoond als je daar niet tegen kunt, niet mijn probleem dat ze jou hier nog niet doorhebben wat een koekebakker ben jij Ben je er morgen nog dan ben je van mij!!! Ik ga nu naar me nest gallijer |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
en dat allemaal omdat ik iets zei over Brabant tis me wat he |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik ga naar bed.....kut groningen!!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 23:07 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Ik mag een mening hebben over Brabant ik heb er ook gewoond als je daar niet tegen kunt, niet mijn probleem dat ze jou hier nog niet doorhebben wat een koekebakker ben jij Bezig om iedereen tegen je in het harnas te jagen JJ? Bosi is een goede gast. Het zou wel fijn zijn als je goede gasten een beetje kunt respecteren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 23:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Bezig om iedereen tegen je in het harnas te jagen JJ? Bosi is een goede gast. Het zou wel fijn zijn als je goede gasten een beetje kunt respecteren. Dit is natuurLIJK nog zacht uitgedrukt!!!
Bosi/////Held!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 22:26 schreef infamous psv het volgende:[..] we zij niet allemaal voor Feyenoord mr we kunnen het natuurlijk wel gezellig houen , Bos.. hahaha stomme zeeuw... Vervelend gast uit het mooie brabant .. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Vervelende gast uit Belgie! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 23:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Bezig om iedereen tegen je in het harnas te jagen JJ? Bosi is een goede gast. Het zou wel fijn zijn als je goede gasten een beetje kunt respecteren. dus omdat iemand een goede gast is mag ik mezelf niet verdedigen ik heb me altijd correct gedragen hier gezellige forum,
maar als iemand mij aanvalt mag ik erop reageren mij word verweten dat ik slijm hier omdat ik voor jullie rivaal ben, maar zoals je ziet verdedig ik mezelf en slijm niet mee, ik ben hier altijd netjes geweest over joden enz ik kan er om lachen en als ik er niet om kon lachen dan hoorde je me niet, maar ik zeg 1 ding iets over brabant en meteen zijn de rapen gaar ik kan dat niet zo goed met elkaar rijmen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Is al goed man, maar je bent voor mij nieuw, welkom van plan om vaker te komen..?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 23:32 schreef RenatoBos het volgende:[..] Is al goed man, maar je bent voor mij nieuw, welkom van plan om baker te komen..? Baker? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ga jij maar met je elmo spelen fr-Oelewappert, ouwe maaglap.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Is dit de echte Roel wel? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 22:34 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] kijk het topic er maar op terug... ik ging e alleen schijten tot nu toe hahaha Als je het nou ook eens zelf zou kuisen.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: zeeland de mooiste streek van nederland |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Onzin tis gewoon een schaamstreek..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
tomson