|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 28 december 2011 - 16:44 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Dank je voor je reactie. De reden van deze vraag was alleen omdat er eerder sprake was van Van Basten als AD. Ik denk dat een Van Gaal op dit moment in ieder geval nog niet de juiste man is om als AD plaats te nemen in de directie. Waarom: omdat vanuit Ajax groen licht is gegeven om aan de hand van Cruijf de hervorming in te zetten en er nu door een paar Gloryhunters in de RvC direct aan de stoelpoten van diezelfde Cruijf wordt gezaagd door iemand zonder zijn mede weten te benoemen waarmee hij niet door één deur kan en dus niet mee wil samenwerken. Dat is duidelijk maar wie zie jij als de juiste Agemeen Diecteur voor Ajax...toch geen Gudde zeker grapjas... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik juich alleen voor mijn eigen Cock whehehehe... |
|
|
|
|
Senja
|
|
|
Ik snap Cruyff zijn Van basten move totaal niet. Hij is bij iedereen en alles onbekwaam gebleken heeft bij het Nederlands elftal altijd lopen wisselen en twee goede wedstrijden gespeeld. Heeft 36 miljoen aankopen gedaan en dat ook in een jaar verdampt. Lag totaal niet in het management neemt allemaal vriendjes mee. kan van belangenverstrengeling worden beticht met zijn promo bedrijf. en ik heb hem nog nooit een move zien doen waar ik van onder de indruk was. (ja wel op het veld)
Ling is beter heeft het ondernemers bloed in zich. Daarbij leidt die een club in een land waar dat niet heel makkelijk gaat.
Hiddink: kijk maar naar zijn staat van dienst en omgang met moeilijke regimes in moeilijke landen.
Duyvenbode: tja need I say more
Rijkaard: kan goed met iedereen onderhandelen en omgaan en heeft de gun factor. Heb ook gezegd dat ik hem groen vind voor deze functie.
Van Gaal: als je ellende binnen wil halen moet je dat doen. Communicatief een onbenul en altruïstisch denkvermogen van een mug. Dit gaat zeker voor conflicten zorgen. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Adviseur Barcelona dacht ik, die het niet zo verkeerd dacht ik.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Hier kan je beter problemen mee hebben Jack, tsjonge jonge wat is die hagenees irritant!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahaha ja liever met Peter te doen als met hehehe.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Officiele functies kun je bij je CV op gooien. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Peter is niet zo verkeerd a+s misdaadjournalist joh, wel als Ajax-fan... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Peter is Ajaxfan edoch anti-Cruyff...dus ben ik anti-Peter...Peter weet dat Cruyff alleen exvoetballers wilt implementeren...er is dus geen plaats voor hem...misschien dat hij daarom bvb anti-Cruyff is... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Sorrij maar daar wordt ik niet echt geil van... |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op woensdag 28 december 2011 - 22:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat is duidelijk maar wie zie jij als de juiste Agemeen Diecteur voor Ajax...toch geen Gudde zeker grapjas... Beetje humor moet wel kunnen toch? Denk dat Tscheu La Ling niet voor niets door Cruijff is voorgedragen. Hij heeft genoeg contacten nu in de Balken dus waarom niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 28 december 2011 - 23:43 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Beetje humor moet wel kunnen toch? Denk dat Tscheu La Ling niet voor niets door Cruijff is voorgedragen. Hij heeft genoeg contacten nu in de Balken dus waarom niet. Zonder humor zou het maar saai zijn.....je moet niet iemand op die post hebben die dolgraag op de voorgrond treedt...die zijn bek zomaar een douw geeft...liever dus geen van Gaal....denk dat je weleens gelijk zou kunnen hebben met Tscheu La ling....vooral wat betreft die contacten aldaar... zo had ik het eerlijk gezegd nog niet bekeken.... |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op woensdag 28 december 2011 - 23:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zonder humor zou het maar saai zijn.....je moet niet iemand op die post hebben die dolgraag op de voorgrond treedt...die zijn bek zomaar een douw geeft...liever dus geen van Gaal....denk dat je weleens gelijk zou kunnen hebben met Tscheu La ling....vooral wat betreft die contacten aldaar... zo had ik het eerlijk gezegd nog niet bekeken.... Zoals ik eerder vandaag al aangaf zit ik hier niet om overmatig te provoceren. Rivaliteit hoort erbij.
Maar het is volgens mij echt de beste optie. In ieder geval van de kandidaten die ik ken. |
|
|
|
|
Herman1983
|
|
|
Even nog een theorie: Stel ten have krijgt gelijk in het hogerberoep en de aanstelling van Van Gaal/ Sturkenboom/ Blind is dan officieel, dan kan een nieuwe rvc die toch zoweer wegsturen? Ergens snap ik niet waarom er zoveel moeite wordt gedaan dit er doorheen te drukken als je als rvc straks toch weg bent en het zo makkelijk omkeerbaar is. Tenzij er ergens een verborgen agenda is waar andere afspraken in staan... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou ja, een aanstelling is een aanstelling. Contracten zijn bindend. Zelfs als de huidige RvC weg wordt gestuurd blijven de contracten van Blind, Sturkenboom en Van Gaal bindend. Die kan je wel wegsturen, maar dan wel tegen een afkoopsom, de befaamde gouden handdruk.
Daarom is er dus zoveel pressie om die aanstelling tegen te houden, want als de huidige RvC wordt weggestuurd (en dat zit er dik in) wil men niet dat de nieuwe RvC met een erfenis zit die (potentieel) miljoenen gaat kosten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 december 2011 door Eide -- |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op donderdag 29 december 2011 - 12:46 schreef Herman1983 het volgende:Even nog een theorie: Stel ten have krijgt gelijk in het hogerberoep en de aanstelling van Van Gaal/ Sturkenboom/ Blind is dan officieel, dan kan een nieuwe rvc die toch zoweer wegsturen? Ergens snap ik niet waarom er zoveel moeite wordt gedaan dit er doorheen te drukken als je als rvc straks toch weg bent en het zo makkelijk omkeerbaar is. Tenzij er ergens een verborgen agenda is waar andere afspraken in staan... Contracten afkopen is een kostbare aangelegenheid en ik denk niet dat aandeelhouders daar op zitten te wachten. |
|
|
|
|
Senja
|
|
|
quote:Op donderdag 29 december 2011 - 13:45 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Contracten afkopen is een kostbare aangelegenheid en ik denk niet dat aandeelhouders daar op zitten te wachten. Dure voetballers kopen en dan niet uit de verf laten komen is nog veel duurder.
eer werd hiet ook een opmerking gemaakt over Cruyff zijn CV, nou die van Ten Have lijkt ook heel mooi maar ik heb nog nooit zo een slechte voorzitter gezien van de RvC als deze man. Daarbij de CV van Cruyff is indrukwekkend. Lees zijn foundation en zijn opleidingen institute. Cruyff is als speciaal adviseur van Barcelona toch aardig succesvol en het kan aan mij liggen volgens mij spelen ze het beste voetbal van de wereld waarachter een super opleidingen organisatie zit en een perfect fundament waarop dit gebouwd is en waar de handtekening van Cruyff duidelijk zichtbaar is.
Sorry hoor als ik mijn geld zou moeten investeren zou ik dat altijd doen in Cruyff met alle kennis en know how dan in een Ten Have die alleen maar bezig is zijn CV op te bouwen en verder weinig goeds tot niks heeft gepresteerd. Let wel Universiteit is voor wetenschappers die moeten wetenschap belijden en zeker geen bedrijf runnen want dat is helemaal geen garantie voor succes. universitaire titels zijn wat dat betreft zwaar overschat. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 29 december 2011 - 14:09 schreef Senja het volgende:[..] Dure voetballers kopen en dan niet uit de verf laten komen is nog veel duurder. eer werd hiet ook een opmerking gemaakt over Cruyff zijn CV, nou die van Ten Have lijkt ook heel mooi maar ik heb nog nooit zo een slechte voorzitter gezien van de RvC als deze man. Daarbij de CV van Cruyff is indrukwekkend. Lees zijn foundation en zijn opleidingen institute. Cruyff is als speciaal adviseur van Barcelona toch aardig succesvol en het kan aan mij liggen volgens mij spelen ze het beste voetbal van de wereld waarachter een super opleidingen organisatie zit en een perfect fundament waarop dit gebouwd is en waar de handtekening van Cruyff duidelijk zichtbaar is. Sorry hoor als ik mijn geld zou moeten investeren zou ik dat altijd doen in Cruyff met alle kennis en know how dan in een Ten Have die alleen maar bezig is zijn CV op te bouwen en verder weinig goeds tot niks heeft gepresteerd. Let wel Universiteit is voor wetenschappers die moeten wetenschap belijden en zeker geen bedrijf runnen want dat is helemaal geen garantie voor succes. universitaire titels zijn wat dat betreft zwaar overschat. Alleen wordt dit niet erkend door de (meeste) mensen die een zogenaamd hoge functie hebben. In theorie zijn ze meestal erg goed, maar de praktijk bewijst vaak het tegendeel. Mensen met jaren lange praktijk ervaring zijn vaak 'beter' onderlegd dan mensen met een jarenlange studie. Dit gaat overigens niet altijd op, maar in geval van voetbal duidelijk WEL!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 28 december 2011 - 23:58 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Zoals ik eerder vandaag al aangaf zit ik hier niet om overmatig te provoceren. Rivaliteit hoort erbij. Maar het is volgens mij echt de beste optie. In ieder geval van de kandidaten die ik ken. Die indruk kreeg ik nadat ik op mijn vingers werd getikt...mijn eerste reactie was wat te voorbarig als nog mijn excuses....heb ondertussen al heel wat van jou voorbij zien komen...jij verkondigt in ieder geval geen onzin....provocaties heb ik niet gezien...jammer dat je geen Ajaxfan bent.... |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op donderdag 29 december 2011 - 21:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Die indruk kreeg ik nadat ik op mijn vingers werd getikt...mijn eerste reactie was wat te voorbarig als nog mijn excuses....heb ondertussen al heel wat van jou voorbij zien komen...jij verkondigt in ieder geval geen onzin....provocaties heb ik niet gezien...jammer dat je geen Ajaxfan bent.... haha Ben mijn verstand gelukkig nog niet verloren ;) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Haha niet verloren....maar is het dan niet verstandig om te rade te gaan bij je verstand... |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Nee, mijn opa nam mij vanaf mijn vierde mee naar de Kuip. Dat heeft zo'n indruk op me achtergelaten dat ik nooit meer anders zou willen. Verder is het een feit dat een Feyenoord supporter niet alleen supporter is in goede tijden maar ook als het slecht gaat. Bij ajax en nu ook bij twente heb je veel te vaak te maken met "glory hunters". |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Nee is een verloren zaak om jou nog op andere gedachte te krijgen..daar stap ik maar van af omdat ikzelf ook van kinds af aan Ajacied ben...scheiden doe je heel misschien van je vrouw maar niet van je club....overigens is de supporters-schare van Feijenoord ook al aardig uitgedund hoor de afgelopen jaren....sommigen op het werk kijken nu alleen nog naar het Nederlands Elftal zeggen ze....dus die gloryhunters heb je niet alleen bij Ajax,Twente en heden bij Vitesse...Overigens heeft Ajax nog steeds de meeste supporters van Nederland hebben ze mij verteld....hoe komt dat denk je....hahaha |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 00:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:Nee is een verloren zaak om jou nog op andere gedachte te krijgen..daar stap ik maar van af omdat ikzelf ook van kinds af aan Ajacied ben...scheiden doe je heel misschien van je vrouw maar niet van je club....overigens is de supporters-schare van Feijenoord ook al aardig uitgedund hoor de afgelopen jaren....sommigen op het werk kijken nu alleen nog naar het Nederlands Elftal zeggen ze....dus die gloryhunters heb je niet alleen bij Ajax,Twente en heden bij Vitesse...Overigens heeft Ajax nog steeds de meeste supporters van Nederland hebben ze mij verteld....hoe komt dat denk je....hahaha eeehhhhhhhhhhhh Glory hufters? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Nee heel eenvoudig...heel veel verstand van voetbal.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 29 december 2011 - 23:25 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Nee, mijn opa nam mij vanaf mijn vierde mee naar de Kuip. Dat heeft zo'n indruk op me achtergelaten dat ik nooit meer anders zou willen. Verder is het een feit dat een Feyenoord supporter niet alleen supporter is in goede tijden maar ook als het slecht gaat. Bij ajax en nu ook bij twente heb je veel te vaak te maken met "glory hunters". Komt dat argument weer hoor. hoeveel is er nu de afgelopen 15 jaar bij Ajax te vieren geweest? En toch steeds dat onzin argument wat uit 1995 stamt... Durf het te laten gaan hoor. Ajax blijft mensen trekken, en dat is niet omdat het jaar na jaar kampioen is geweest hoor. Denk je zelf ook niet om de glory hunter legende eens naar bed te moeten doen? Als er naast feyenoord één club is geweest met slechte tijden de laatste 15 jaar dan is Ajax het wel. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Gaat dit nog over een nw Directeur ?? Glory hunters Haleluja Theo jij bent de nw Directeur ,kan niet anders |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 09:59 schreef nora het volgende:Gaat dit nog over een nw Directeur ?? Glory hunters Haleluja Theo jij bent de nw Directeur ,kan niet anders Hans Kraaij jr! |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
gezien mijn leef tijd ik! maar doe toch Cruijff maar! |
|
|
|
|
Herman1983
|
|
|
Hans Kraay? Even serieus graag... Als er rust in de club komt zijn Hiddink en met de juiste begeleiding Van Baten weer opties |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Kan je misschien ook nog serieuze posts maken? Zo hebben we er niks aan heh... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
In mijn optiek moet de Algemeen Directeur iemand zijn met een bestuurskundige achtergrond. Hoewel het goed is om bij een voetbal club iemand met verstand van en ervaring in het prof voetbal te hebben, is die bestuurskundige achtergrond net zo belangrijk. Zeker bij een beursgenoteerd bedrijf.
Het belang hiervan is namelijk dat een Algemeen Directeur alle bestuurlijke en financiële processen moeten kunnen verantwoorden. Dat kan niet als er te weinig kennis van zaken is. Dit is ook niet op te lossen met adviseurs. Dan zijn feitelijk meerdere personen bezig om de tekortkomingen van één persoon te verdoezelen. Bovendien zit er dan een schakel tussen de Algemeen Directeur en de rest van de directie en de NV. Dat lijkt me een zeer slechte zaak.
Kortom, voor mij moet het iemand met ervaring in het bedrijfsleven zijn, en bij voorkeur iemand die op niveau heeft gevoetbald. Dan blijven er een aantal kandidaten over.
Keje Molenaar. Oud speler van Ajax, en nu advocaat met een eigen kantoor. Is feitelijk de spreekbuis van Cruijff en daardoor misschien ongeloofwaardig geworden.
Tscheu La Ling Oud speler van Ajax. Ooit aan de grond met 800.000 gulden schuld, nu miljonair. Eigenaar van AS Trenchin, een club in Slovenië en heeft een bedrijf in voedselpreparaten.
Alle overigen hebben, voor zover ik kan zien, een schitterend CV in het betaald voetbal maar niet daarbuiten en dus per definitie, gezien de benodigde kennis, kunde en niet aantoonbare competenties in een bedrijfsomgeving, niet geschikt. Dat zet de heren Van Gaal, Van Basten en andere mannen met alleen een voetbal verleden dus buitenspel.
Ik ben het eens met de stelling dat Molenaar veel te veel de spreekbuis van Cruijff is en blijft er voor mij slechts één geloofwaardige kandidaat over, en dat is La Ling. Hierbij teken ik aan dat ik niet meteen geloof dat hij ook de beste voor de baan is, maar zoals de kaarten nu op tafel liggen lijkt hij mij voorlopig even het beste. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: JC wil geen directeur zijn en eigenlijk ook geen comissaris. Ik vind nog steeds dat Maarten Fontein algemeen/commercieel directeur moet worden en dan iemand als (eerst Danny Blind, maar die heeft nu echt afgedaan) Overmars als technisch/algemeen directeur. En dan is Overmars technisch als Fontein Algemeen is en andersom.
Dat lijkt me de ideale combinatie, maar eerst zullen dan de 4 dwarsliggers weg moeten gaan, want die staan dit allemaal in de weg. Maar uiteindelijk zullen de goede overwinnen! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: He Verhoek wil jij niet bij het grote Ajax voetballen ? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 11:42 schreef Eide het volgende:In mijn optiek moet de Algemeen Directeur iemand zijn met een bestuurskundige achtergrond. Hoewel het goed is om bij een voetbal club iemand met verstand van en ervaring in het prof voetbal te hebben, is die bestuurskundige achtergrond net zo belangrijk. Zeker bij een beursgenoteerd bedrijf. Het belang hiervan is namelijk dat een Algemeen Directeur alle bestuurlijke en financiële processen moeten kunnen verantwoorden. Dat kan niet als er te weinig kennis van zaken is. Dit is ook niet op te lossen met adviseurs. Dan zijn feitelijk meerdere personen bezig om de tekortkomingen van één persoon te verdoezelen. Bovendien zit er dan een schakel tussen de Algemeen Directeur en de rest van de directie en de NV. Dat lijkt me een zeer slechte zaak. Kortom, voor mij moet het iemand met ervaring in het bedrijfsleven zijn, en bij voorkeur iemand die op niveau heeft gevoetbald. Dan blijven er een aantal kandidaten over. Keje Molenaar. Oud speler van Ajax, en nu advocaat met een eigen kantoor. Is feitelijk de spreekbuis van Cruijff en daardoor misschien ongeloofwaardig geworden. Tscheu La Ling Oud speler van Ajax. Ooit aan de grond met 800.000 gulden schuld, nu miljonair. Eigenaar van AS Trenchin, een club in Slovenië en heeft een bedrijf in voedselpreparaten. Alle overigen hebben, voor zover ik kan zien, een schitterend CV in het betaald voetbal maar niet daarbuiten en dus per definitie, gezien de benodigde kennis, kunde en niet aantoonbare competenties in een bedrijfsomgeving, niet geschikt. Dat zet de heren Van Gaal, Van Basten en andere mannen met alleen een voetbal verleden dus buitenspel. Ik ben het eens met de stelling dat Molenaar veel te veel de spreekbuis van Cruijff is en blijft er voor mij slechts één geloofwaardige kandidaat over, en dat is La Ling. Hierbij teken ik aan dat ik niet meteen geloof dat hij ook de beste voor de baan is, maar zoals de kaarten nu op tafel liggen lijkt hij mij voorlopig even het beste. He Eide je vergeet Theo v Duijvenbode ex betaald voetballer van Ajax ex directeur van een groot verzekeringsbedrijf volgens mij een betere optie als Ling al was ik een groot fan van Ling als voetballer. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 11:57 schreef nora het volgende:[..] He Eide je vergeet Theo v Duijvenbode ex betaald voetballer van Ajax ex directeur van een groot verzekeringsbedrijf volgens mij een betere optie als Ling al was ik een groot fan van Ling als voetballer. Je hebt gelijk Nora, ook een prima kandidaat dan. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De heer Arnhem had het over de contacten van Ling in de Balkan...wel een voordeel natuurlijk...daar lopen zeer waarschijnlijk wel een aantal ruwe diamanten rond die we in onze selectie kunnen gebruiken.... Theo v Duijvenbode ook helemaal niet verkeerd...die straalt vertrouwen uit...een echte heer...anders als die kop van van Gaal....want die heeft een kop als een buldog...gaat waarschijnlijkn ook met die kop dwars door alle muren...dat moeten we niet hebben...rust in de tent.... |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote: Hoe wou je anders terugkomen aan de Europese top? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahahahahaha die hagenezen zijn best grappig.... |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 18:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:De heer Arnhem had het over de contacten van Ling in de Balkan...wel een voordeel natuurlijk...daar lopen zeer waarschijnlijk wel een aantal ruwe diamanten rond die we in onze selectie kunnen gebruiken.... Theo v Duijvenbode ook helemaal niet verkeerd...die straalt vertrouwen uit...een echte heer...anders als die kop van van Gaal....want die heeft een kop als een buldog...gaat waarschijnlijkn ook met die kop dwars door alle muren...dat moeten we niet hebben...rust in de tent.... Je mag wel Richard zeggen hoor. Maar rust is iets dat bij Ajax en Feyenoord (de dragers van de eredivisie) op dit moment het meest belangrijk is. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2011 - 09:38 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Je mag wel Richard zeggen hoor. Maar rust is iets dat bij Ajax en Feyenoord (de dragers van de eredivisie) op dit moment het meest belangrijk is. Rust is idd het beste medicijn voor beide clubs... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die rust komt er helaas pas als het huidige conflict is afgesloten. Cruijff gaat niet wijken, zoveel is wel duidelijk en dus is het woord letterlijk en figuurlijk aan de ledenraad. Als ze voor de huidige RvC kiezen dan is in ieder geval duidelijk wie de AD wordt, maar dan is ook duidelijk dat het zal blijven rommelen, zeker met het verwachte wegsturen van een flink aantal mensen uit de jeugdopleiding.
Wordt de RvC weg gestuurd dan blijft het ook nog wel even druk, want dan moet er eerst weer een nieuwe RvC komen, die moet weer een AD gaan vinden, en dan zijn er ook mensen bij Ajax die hun biezen kunnen pakken.
Hoe je het ook bekijkt, tot aankomende zomer blijft het in ieder geval onrustig. |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
Als die van Gaal het allemaal zo goed weet, laat hij dan lekker "de beste van Eindhoven" gaan worden. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Dat bedoel ik van mij mag je komen al denk ik dat niet iedereen het daar mee eens is ha ha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2011 - 11:53 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:Als die van Gaal het allemaal zo goed weet, laat hij dan lekker "de beste van Eindhoven" gaan worden. Jij bedoeld van Gaal als trainer bij PSV ? Zou niet verkeerd zijn voor hem maar ook voor PSV.. Van Gaal is een vakman voor de eerste 2 jaar maar daarna gaat het rap bergafwaarts...heb eigenlijk veel liever dat hij daar Algemeen Directeur wordt....heeft namelijk geen kaas gegeten van het directeursvak...binnen de kortste keren heb je daar de poppen aan het dansen...hij loopt zo graag met zijn eigen te pronken dat dat enorm gaat steken bij de meeste PSVers... |
|
|
|
|
Twanus
|
|
|
Theo van Duivenbode is DE kandidaat. Oudvoetballer, succesvol zakenman, staat los van alle (ruziende)partijen en het belangrijkste is hij heeft een heldere en goede visie die belangrijk is om het voetbalbedrijf AJAX te kunnen leiden. Overmars en-of vd Sar kunnen dan over zijn schouders meekijken en het vak leren en hem na enkele jaren opvolgen. Dan hebben we van het enige minpunt (leeftijd)direct een pluspunt gemaakt omdat hij op termijn plaats maakt voor een jonge frissen algemeen directeur in opleiding. Ik zou zeggen niet langer lullen maar doen. Oja eerst van Gaal nog even afwijzen! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2011 - 18:57 schreef Twanus het volgende:Theo van Duivenbode is DE kandidaat. Oudvoetballer, succesvol zakenman, staat los van alle (ruziende)partijen en het belangrijkste is hij heeft een heldere en goede visie die belangrijk is om het voetbalbedrijf AJAX te kunnen leiden. Overmars en-of vd Sar kunnen dan over zijn schouders meekijken en het vak leren en hem na enkele jaren opvolgen. Dan hebben we van het enige minpunt (leeftijd)direct een pluspunt gemaakt omdat hij op termijn plaats maakt voor een jonge frissen algemeen directeur in opleiding. Ik zou zeggen niet langer lullen maar doen. Oja eerst van Gaal nog even afwijzen! Denk dat hij beter is als bestuurslid, hetzij in de RvC hetzij in de bestuursraad. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het maakt mij geen moer meer uit als het Ten Have of van Gaal maar niet is....je wordt er doodziek van....hoe lang moet dit alles nog duren................................................................................................................................................................................................................................................................... |
|
|
|