BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet de Algemeen Directeur worden bij Ajax??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - dinsdag 03 januari 2012 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 23:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Het maakt mij geen moer meer uit als het Ten Have of van Gaal maar niet is....je wordt er doodziek van....hoe lang moet dit alles nog duren...................................................................................................................................................................................................................................................................
OK, jij je zin. Olfers algemeen directeur.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 03 januari 2012 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 18:08 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

Wil je dit forum verlaten? Je voegt nl niks toe..
Ajx
 Ajx - dinsdag 03 januari 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 18:24 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wil je dit forum verlaten? Je voegt nl niks toe..
Is al een heel tijdje duidelijk, maar Boudewijn wil hem maar niet bannen... Jammer!
baco74
 baco74 - dinsdag 03 januari 2012 - 21:49   quote  deeplink  
Ach jongens ik vind meneer Verhoek nog wel grappig,
zegt veel 'domme' dingen, wat ie zelf ook wel weet.
Maar kan hem niet betrappen op belachelijk taalgebruik slechts weinig inhoud.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 januari 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:49 schreef baco74 het volgende:
Ach jongens ik vind meneer Verhoek nog wel grappig,
zegt veel 'domme' dingen, wat ie zelf ook wel weet.
Maar kan hem niet betrappen op belachelijk taalgebruik slechts weinig inhoud.
ik moet ergens ook wel lachen...hehehe...kan net nog door de beugel...hehehe...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 januari 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 18:08 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

OK, nog 1x een voorzet...Youp van 't hek
baco74
 baco74 - dinsdag 03 januari 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 22:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

OK, nog 1x een voorzet...Youp van 't hek
haha lol, zitten we strax allemaal aan de Buckler in de arenA.
baco74
 baco74 - dinsdag 03 januari 2012 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 22:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

ik moet ergens ook wel lachen...hehehe...kan net nog door de beugel...hehehe...
Ik lees ook vaak posts van 'Ajaxfans' die ook nergens op slaan,
maar die zijn wel serieus.....vind ik erger.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 januari 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 22:14 schreef baco74 het volgende:

[..]

haha lol, zitten we strax allemaal aan de Buckler in de arenA.
Ik moet er niet aan denken.....hahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 januari 2012 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 22:15 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ik lees ook vaak posts van 'Ajaxfans' die ook nergens op slaan,
maar die zijn wel serieus.....vind ik erger.
Helemaal me eens...Daar schrik ik soms van... al die verwensingen naar elkaar toe terwijl ze elkaar nog nooit gezien hebben....inderdaad veel erger... (Wesley) Verhoek zit hier een beetje te dollen de zaak op stang jagen...laat maar gaan....hehehe
morkanne
 morkanne - woensdag 04 januari 2012 - 09:16   quote  deeplink  
Co Adriaanse?
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - woensdag 04 januari 2012 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 09:16 schreef morkanne het volgende:
Co Adriaanse?
Adriaanse, Blind, Hiddink, van Basten, van Gaal. Wat moet Ajax toch met al die ontslagen trainers. Zo lukt het Ajax natuurlijk nooit om weer "de beste" te worden.
Eide
 Eide - woensdag 04 januari 2012 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 10:51 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

Adriaanse, Blind, Hiddink, van Basten, van Gaal. Wat moet Ajax toch met al die ontslagen trainers. Zo lukt het Ajax natuurlijk nooit om weer "de beste" te worden.
Hiddink? Die is nooit trainer geweest bij Ajax.... alweer een domme opmerking. Je blijft doorzetten en elke keer weer falen. Lachwekkend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 januari 2012 door Eide --
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - woensdag 04 januari 2012 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 11:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Hiddink? Die is nooit trainer geweest bij Ajax.... alweer een domme opmerking. Je blijft doorzetten en elke keer weer falen. Lachwekkend.
Yo, Mister "nog lager IQ dan Wesley".

De titel van dit topic is "Wie moet de Algemeen Directeur worden bij Ajax" en niet "Wie is er ooit trainer geweest bij Ajax".
Eide
 Eide - woensdag 04 januari 2012 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 11:09 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

Yo, Mister "nog lager IQ dan Wesley".

De titel van dit topic is "Wie moet de Algemeen Directeur worden bij Ajax" en niet "Wie is er ooit trainer geweest bij Ajax".
Lees je eigen bericht nog eens na. Je hebt het zelf toch echt over een trainer... en nu roep je ook nog iets over het topic... dus wat je wil zeggen is dat je niet 1x, maar 2x iets buitengewoon onnozels schrijft? En je vraagt je af waarom ik aan jou verstand twijfel?

Lijkt me bij deze door jezelf beantwoord.
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - woensdag 04 januari 2012 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 12:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Lees je eigen bericht nog eens na. Je hebt het zelf toch echt over een trainer... en nu roep je ook nog iets over het topic... dus wat je wil zeggen is dat je niet 1x, maar 2x iets buitengewoon onnozels schrijft? En je vraagt je af waarom ik aan jou verstand twijfel?

Lijkt me bij deze door jezelf beantwoord.
Dus je denkt serieus dat Ajax een trainer zoekt?
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 04 januari 2012 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 12:50 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

NEGEREN
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 04 januari 2012 - 14:31   quote  deeplink  
Kijk uit voor ten Have, want je discrimineert een mede RvC-lid..... ;-)
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - woensdag 04 januari 2012 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 13:47 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

NEGEREN
Het is NEGERS, niet negeren.
Eide
 Eide - woensdag 04 januari 2012 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 12:50 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

Laat ik het anders stellen. Op het moment dat jij zinvol en opbouwend gaat schrijven ga ik je serieus nemen. Je houdt je echter bezig met wat trolling wordt genoemd. En dat doe je vrij slecht. Daar krijg je een reactie op. Als je dat niet leuk vind moet je misschien even jezelf achter je oren krabben.

Zo niet dan snap je zelf denk ik ook wel wat voor reacties je kan verwachten want wie de bal kaatst, kan hem heel zeker terug verwachten. Ik hoop dus ook dat je misschien slim gaat worden. Ik vind het leuk om met mensen te discuseren met een andere mening, of ze nu voor of tegen Ajax zijn. Zie dit als een kans, zo niet, dan weet je wat je te wachten staat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 januari 2012 door Eide --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 04 januari 2012 - 18:12   quote  deeplink  
de vraag is wie wil er nog algemeen directeur worden bij ajax. meer mensen hebben nee gezegd dan ja. dus moet er eerder de sfeer bij ajax veranderen voor dat ajax een directeur aan stelt. of is dit de mode hoe je met mensen om moet gaan
?
Eide
 Eide - woensdag 04 januari 2012 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 18:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
de vraag is wie wil er nog algemeen directeur worden bij ajax. meer mensen hebben nee gezegd dan ja. dus moet er eerder de sfeer bij ajax veranderen voor dat ajax een directeur aan stelt. of is dit de mode hoe je met mensen om moet gaan
?
Dat is natuurlijk een beetje een vicieuze cirkel. Om de sfeer te veranderen moet er rust en een goede directie en RvC komen, maar omdat de sfeer niet goed is komen die niet.

Zoals ik ergens hiervoor al eens heb geschreven dacht ik, de ledenraad is de enige die momenteel het verschil kan maken en rust kan brengen. De ledenraad kan namelijk (1) goedkeuring geven aan de huidige RvC of (2) deze RvC naar huis sturen.

Optie 1
De huidige RvC blijft aan en Van Gaal wordt directeur. Alle JC adapten worden met de stille trom heen gewezen (lees de jeugdopleiding en Van gaal krijgt alle ruimte om zijn visie en plan over Ajax te projecteren.

Optie 2
De ledenraad stuurd de huidige RvC weg en kiest hiermee eigenlijk voor JC. Sturkenboom, Blind en Van Gaal kunnen de biezen pakken en JC krijgt alle ruimte on zijn plan en visie over Ajax te projecteren.

Rationeel kan ik je niet zeggen welke het beste uit gaat pakken. gevoelsmatig is Cruijff wel diegene die dit in werking heeft gezet en dus de kans moet krijgen om zich hierin te bewijzen, zeker gezien zijn Barca verleden.

Overigens keert in zowel optie 1 als optie 2 de rust nog niet terug voordat het zomer is hoor.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 04 januari 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 19:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een beetje een vicieuze cirkel. Om de sfeer te veranderen moet er rust en een goede directie en RvC komen, maar omdat de sfeer niet goed is komen die niet.

Zoals ik ergens hiervoor al eens heb geschreven dacht ik, de ledenraad is de enige die momenteel het verschil kan maken en rust kan brengen. De ledenraad kan namelijk (1) goedkeuring geven aan de huidige RvC of (2) deze RvC naar huis sturen.

Optie 1
De huidige RvC blijft aan en Van Gaal wordt directeur. Alle JC adapten worden met de stille trom heen gewezen (lees de jeugdopleiding en Van gaal krijgt alle ruimte om zijn visie en plan over Ajax te projecteren.

Optie 2
De ledenraad stuurd de huidige RvC weg en kiest hiermee eigenlijk voor JC. Sturkenboom, Blind en Van Gaal kunnen de biezen pakken en JC krijgt alle ruimte on zijn plan en visie over Ajax te projecteren.

Rationeel kan ik je niet zeggen welke het beste uit gaat pakken. gevoelsmatig is Cruijff wel diegene die dit in werking heeft gezet en dus de kans moet krijgen om zich hierin te bewijzen, zeker gezien zijn Barca verleden.

Overigens keert in zowel optie 1 als optie 2 de rust nog niet terug voordat het zomer is hoor.
ik ben met je eens.

ik denk dat het probleem niet enkel in de rvc zit maar in de ledenraad, en het structuur van ajax.
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - woensdag 04 januari 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 19:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Optie 1

Optie 2

Geachte kenner,

Graag maak ik u attent op het volgende :
a. De ledenraad is opgeheven en vervangen door de bestuursraad.
b. De bestuursraad vertegenwoordigt Ajax bij de BAVA en kan dan de RvC wegsturen.
c. De bestuursraad heeft al op alle denkbare manieren laten weten de RvC daadwerkelijk naar huis te sturen.
d. De bestuursraad heeft al op alle denkbare manieren laten weten het plan Cruijff te blijven steunen.
c. Stuurd is met een 't' op het einde.

Goeie post verder! Ga zo door!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 04 januari 2012 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 21:52 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

Geachte kenner,

Graag maak ik u attent op het volgende :
a. De ledenraad is opgeheven en vervangen door de bestuursraad.
b. De bestuursraad vertegenwoordigt Ajax bij de BAVA en kan dan de RvC wegsturen.
c. De bestuursraad heeft al op alle denkbare manieren laten weten de RvC daadwerkelijk naar huis te sturen.
d. De bestuursraad heeft al op alle denkbare manieren laten weten het plan Cruijff te blijven steunen.
c. Stuurd is met een 't' op het einde.

Goeie post verder! Ga zo door!
Ik denk dat dit een foutje van je is maar na de D komt een E en geen C.

Verder, ik vertrouw die bestuursraad niet.
want iedereen zegt wel dat ze A doen maar ze doen B en A is het tegenovergestelde van B.
volg je het nog of is dit te hoog gegrepen?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 04 januari 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik denk dat dit een foutje van je is maar na de D komt een E en geen C.

want iedereen zegt wel dat ze A doen maar ze doen B en A is het tegenovergestelde van B.
volg je het nog of is dit te hoog gegrepen?
hehehe....ik wel vindt hem ook wel grappig...
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - woensdag 04 januari 2012 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

hehehe....ik wel vindt hem ook wel grappig...
"Ik vindt" is zonder 't' op het einde.

En als er 1 stad is waar ze weten hoe je rust in de tent krijgt dan is het Den Haag. In 3 jaar tijd van middenmoot 1e divisie, 11 miljoen schuld en bijna failliet

http://www.eenvandaag.nl/gezondheid/33074/ado_den_haag_failliet_

naar Europees voetbal.

http://www.youtube.com/results?search_query=feest+heldenplein&oq=feest+heldenplein&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=s&gs_upl=2226l8281l0l9849l25l25l0l17l0l0l171l1033l2.6l8l0

Daarom kan het ook geen toeval zijn dat Johan steeds met Hagenees Ling op de proppen komt om orde te scheppen in de onvoorstelbare puinhoop in Amsterdam. Want met blijven roepen dat je de beste bent ook al heb je al 15 jaar niks meer gepresteerd kom je er niet.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 04 januari 2012 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:33 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

En als er 1 stad is waar ze weten hoe je rust in de tent krijgt dan is het Den Haag. In 3 jaar tijd van middenmoot 1e divisie, 11 miljoen schuld en bijna failliet

naar Europees voetbal.

http://www.youtube.com/results?search_query=feest+heldenplein&oq=feest+heldenplein&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=s&gs_upl=2226l8281l0l9849l25l25l0l17l0l0l171l1033l2.6l8l0

Daarom kan het ook geen toeval zijn dat Johan steeds met Hagenees Ling op de proppen komt om orde te scheppen in de onvoorstelbare puinhoop in Amsterdam. Want met blijven roepen dat je de beste bent ook al heb je al 15 jaar niks meer gepresteerd kom je er niet.
ik vindt....daarna gestopt met lezen
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - woensdag 04 januari 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

ik vindt....daarna gestopt met lezen
Stoppen met schrijven was beter geweest.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 04 januari 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:38 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

Stoppen met schrijven was beter geweest.
Lukt niet.....dwangneurose,ben in behandeling.....waneer stop jij dan
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 04 januari 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:33 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

naar Europees voetbal.

je hoeft voor mij geen links te plaatsen hoor, ik weet dat ado bijna failliet was. ik weet ook dat jullie europees hebben gespeeld. dat kwam toch door een ajacied of niet?
een amsterdammer of niet? waar had vandebrom ook alweer zijn vak geleerd? oh ja bij ajax he;) zonder hem zat ado mis wel in eerste divisie weer te voetballen.

ja rust dat is idd een mooi woord waar het in amsterdam nooit word he;) maarjah welke club moet ook al weer de belangen van nederland dragen? was dat niet de club uit amsterdam. als het in den haag zo goed geregeld is, waarom spelen jullie niet om het kampioenschap? als jullie hagenezen het zo goed weten. waarom heb je dan een ajacied nodig om europees te halen?
deze vragen kan hij niet beantwoorden omdat hij weet dat ado en denhaag eigenlijk niks voorstellen. zodra ze dat voelen dat ze niet serieus worden genomen gaan ze de boel kort slaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 januari 2012 door Positieve Arrogantie --
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - donderdag 05 januari 2012 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:48 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

maarjah welke club moet ook al weer de belangen van nederland dragen? was dat niet de club uit amsterdam.
Dat was in de vorige eeuw die club uit Amsterdam. Maar in de 21e eeuw is dat zonder enige twijfel PSV. Ze zijn al blij als ze overwinteren in de Europa League.

Ajax voetbalt zoals Co Stompe dart. Niet om aan te zien met af en toe een gelukkige overwinning tegen een nobody.

Of wou je beweren dat Johan er geen verstand van heeft?

Dit is Ajax niet meer
AMSTERDAM - De afgelopen week heb ik Ajax tegen een zwakkere (Willem II) en een sterkere (Real Madrid) tegenstander gezien. Laat ik er maar niet omheen draaien: dit Ajax is nog slechter dan de ploeg uit de periode voordat Rinus Michels in 1965 bij de club kwam.
http://www.telegraaf.nl/telesport/columns/johan_cruijff/7696569/__Cruijff__Dit_is_Ajax_niet_meer__.html
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 05 januari 2012 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 08:55 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

Dat was in de vorige eeuw die club uit Amsterdam. Maar in de 21e eeuw is dat zonder enige twijfel PSV. Ze zijn al blij als ze overwinteren in de Europa League.

Ajax voetbalt zoals Co Stompe dart. Niet om aan te zien met af en toe een gelukkige overwinning tegen een nobody.

Of wou je beweren dat Johan er geen verstand van heeft?

Dit is Ajax niet meer
AMSTERDAM - De afgelopen week heb ik Ajax tegen een zwakkere (Willem II) en een sterkere (Real Madrid) tegenstander gezien. Laat ik er maar niet omheen draaien: dit Ajax is nog slechter dan de ploeg uit de periode voordat Rinus Michels in 1965 bij de club kwam.
http://www.telegraaf.nl/telesport/columns/johan_cruijff/7696569/__Cruijff__Dit_is_Ajax_niet_meer__.html
uhmm? waren wij blij met europa league??
nou dat verzachte alleen een hele diepe wond, maar blij waren we niet want wij hoorde in de CL. wanneer heeft psv in europa goed gedaan? psv heeft 1x overwintert in CL deze eeuw en ajax ook dus psv draagt het niet. ja, johan heeft wel verstand van maar als het met ajax slecht gaat staat er verder niemand op om dat gat te vullen. wij zijn niet voor niks door portugal en rusland ingehaald terwijl wij daar boven horen te staan.
Oceanu
 Oceanu - donderdag 05 januari 2012 - 13:45   quote  deeplink  
Okee joh, gaan we het nu erover hebben uit welke stad je mensen moet halen om er beter van te worden ?? Wie was er ook al weer trainer voordat Frank de Boer dat werd ?? Inderdaad, en hij nam nog wat hulpjes uit dat ooievaarsdorp mee. En daar zijn we heel erg veel mee opgeschoten zeg !!!!! Prettige dag nog...
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - donderdag 05 januari 2012 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 13:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

uhmm? waren wij blij met europa league??
nou dat verzachte alleen een hele diepe wond, maar blij waren we niet want wij hoorde in de CL. wanneer heeft psv in europa goed gedaan? psv heeft 1x overwintert in CL deze eeuw en ajax ook dus psv draagt het niet. ja, johan heeft wel verstand van maar als het met ajax slecht gaat staat er verder niemand op om dat gat te vullen. wij zijn niet voor niks door portugal en rusland ingehaald terwijl wij daar boven horen te staan.
En dan nu gewoon even de harde feiten :

27 PSV Nederland 60.143
35 Ajax Nederland 49.143

http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA-co%C3%ABffici%C3%ABnten

"Wij zijn de beste" maar we staan wel 35e op ruim 10 punten achterstand op PSV. En dan heb ik het nog geeneens over de eredivisie.

Ajax WAS de beste, in de 21e eeuw is het een subtopper van het niveau AZ, Heerenveen, FC Twente die allang niet meer kan tippen aan de prestaties van PSV.

En Johan is de enige die daar gewoon eerlijk voor uit durft te komen. De eerste stap op weg naar de oplossing is nog altijd het probleem benoemen. Maar de rest van Amsterdam bestaat uit opgeblazen ego's die al heel erg lang elk contact met de realiteit kwijt zijn.

Godenzonen. Laat me niet lachen.
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - donderdag 05 januari 2012 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 13:45 schreef Oceanu het volgende:
Okee joh, gaan we het nu erover hebben uit welke stad je mensen moet halen om er beter van te worden ?? Wie was er ook al weer trainer voordat Frank de Boer dat werd ?? Inderdaad, en hij nam nog wat hulpjes uit dat ooievaarsdorp mee. En daar zijn we heel erg veel mee opgeschoten zeg !!!!! Prettige dag nog...
En dan nu gewoon de harde feiten

2009/2010
Ajax 34 27 4 3 85 106 20 +86

2010/2011
Ajax 34 22 7 5 73 72 30 +42

Jij ook nog een prettige dag...
Oceanu
 Oceanu - donderdag 05 januari 2012 - 13:58   quote  deeplink  
Speelde Ajax goed ? Nee. Werd Ajax kampioen onder Jol ? Nee. Speelde het nog met 3 spitsen ? Nee. Speelde het nog met veel eigen jeugd ? Nee. Het teerde voornamelijk op Suarez die in zijn uppie verantwoordelijk was voor 51 goals (gescoord en assists). Nou, de mazzel hè met je harde feiten. Veel succes met je ploeg de tweede seizoenshelft.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 05 januari 2012 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 13:58 schreef Oceanu het volgende:
Speelde Ajax goed ? Nee. Werd Ajax kampioen onder Jol ? Nee. Speelde het nog met 3 spitsen ? Nee. Speelde het nog met veel eigen jeugd ? Nee. Het teerde voornamelijk op Suarez die in zijn uppie verantwoordelijk was voor 51 goals (gescoord en assists). Nou, de mazzel hè met je harde feiten. Veel succes met je ploeg de tweede seizoenshelft.
+1!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 05 januari 2012 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 13:47 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

En dan nu gewoon even de harde feiten :

27 PSV Nederland 60.143
35 Ajax Nederland 49.143

http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA-co%C3%ABffici%C3%ABnten

"Wij zijn de beste" maar we staan wel 35e op ruim 10 punten achterstand op PSV. En dan heb ik het nog geeneens over de eredivisie.

Ajax WAS de beste, in de 21e eeuw is het een subtopper van het niveau AZ, Heerenveen, FC Twente die allang niet meer kan tippen aan de prestaties van PSV.

En Johan is de enige die daar gewoon eerlijk voor uit durft te komen. De eerste stap op weg naar de oplossing is nog altijd het probleem benoemen. Maar de rest van Amsterdam bestaat uit opgeblazen ego's die al heel erg lang elk contact met de realiteit kwijt zijn.

Godenzonen. Laat me niet lachen.
zei ik dat ajax beter deed in europa dan psv? nope
eind jaren vorige eeuw stond nederland hoog op de lijst. nu zijn we door portugal en rusland ingehaald. door welke club komt dat. door ajax want ajax is slechter gaan presteren en psv presteert het zelfde als eind jaren van de vorige eeuw. dus door wie word nederlandse succes gedragen? niet door psv want die komen niet van de top. die zaten al jaren in een dal. het is toch echt ajax, die het nederlandse voetbal moeten dragen.
Herman1983
 Herman1983 - donderdag 05 januari 2012 - 14:16   quote  deeplink  
Misschien een beetje offtopic, maar wie moet er nou eigenlijk de nieuwe algemeen directeur van Ajax worden? ;-)
Oceanu
 Oceanu - donderdag 05 januari 2012 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 14:16 schreef Herman1983 het volgende:
Misschien een beetje offtopic, maar wie moet er nou eigenlijk de nieuwe algemeen directeur van Ajax worden? ;-)
Hahahaha. Je hebt gelijk !!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 05 januari 2012 - 15:32   quote  deeplink  
iemand die de plannen van cruijff uitvoert lijkt mij!
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - donderdag 05 januari 2012 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 14:16 schreef Herman1983 het volgende:
Tscheu La Ling. Gewoon, omdat Johan het zegt en die heeft meer verstand van voetbal dan de rest van Nederland bij elkaar.

En wie het zeker niet moet worden is Lothar van Gaal omdat :
a) toen hij terugkeerde bij Barcelona hij binnen no-time weer werd uitgekotst omdat iedereen hem spuugzat was,
b) toen hij terugkeerde bij Ajax hij binnen no-time werd uitgekotst omdat Ronald Koeman (en velen met hem) hem spuugzat was,
c) hij bij Bayern Munchen is uitgekotst omdat iedereen hem spuugzat was,
d) hij de enige bondscoach van de afgelopen 25 jaar is die kansloos uitgeschakeld werd in de kwalificatie,
e) hij werd uitgekotst bij Oranje door internationals die nu bijna allemaal trainer op de Toekomst zijn
f) Ajax geen behoefte heeft aan een schreeuwlelijk met een groter ego dan alle Ajax-supporters bij elkaar.

Willen we Tscheu? (vanaf 0.25)
http://nos.nl/video/323043-1976-united-schakelt-ajax-uit.html

Of willen we Lothar?
http://www.youtube.com/watch?v=no_36upo8aE

De vraag stellen is hem beantwoorden.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 05 januari 2012 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 15:36 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

Tscheu La Ling. Gewoon, omdat Johan het zegt en die heeft meer verstand van voetbal dan de rest van Nederland bij elkaar.

a) toen hij terugkeerde bij Barcelona hij binnen no-time weer werd uitgekotst omdat iedereen hem spuugzat was,
b) toen hij terugkeerde bij Ajax hij binnen no-time werd uitgekotst omdat Ronald Koeman (en velen met hem) hem spuugzat was,
d) hij de enige bondscoach van de afgelopen 25 jaar is die kansloos uitgeschakeld werd in de kwalificatie,
e) hij werd uitgekotst bij Oranje door internationals die nu bijna allemaal trainer op de Toekomst zijn
f) Ajax geen behoefte heeft aan een schreeuwlelijk met een groter ego dan alle Ajax-supporters bij elkaar.

Of willen we Lothar?

ik stel voor dat jij onze algemeen directeur gaat worden. Mensen in den haag weten toch alles. Mensen in den haag zijn toch zo slim. daarom dat ze ook voor ado zijn of niet? want jij bent toch voor ado of niet? die zijn toch zo goed?

miss kunnen we je later net als vangaal uitkotsten:p
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - donderdag 05 januari 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 17:42 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

ik stel voor dat jij onze algemeen directeur gaat worden.

Sorry, ik heb net een contract getekend bij Barcelona als opvolger van Guardiola.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 januari 2012 - 19:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

Of willen we Lothar?

De keuze tussen van Gaal en la Ling...La ling natuurlijk...niet omdat hij een hagenees is...nee omdat ik van Gaal niet zie zitten...
remco k
 remco k - donderdag 05 januari 2012 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 13:50 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

En dan nu gewoon de harde feiten

2009/2010
Ajax 34 27 4 3 85 106 20 +86

2010/2011
Ajax 34 22 7 5 73 72 30 +42

Jij ook nog een prettige dag...
2009-2010 geen kampioen.
2010- 2011 landskampioen.

Zijn volgens mij belangrijkere feiten..
remco k
 remco k - donderdag 05 januari 2012 - 19:49   quote  deeplink  
quote:

[..]

Of willen we Lothar?

Helemaal mee eens..
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 06 januari 2012 - 08:56   quote  deeplink  
Wat een lul de behanger is Slop toch ook..

"Slop vraagt zich o.a. af welke prijs hij vrouwen en kids moet laten betalen"

Wat dacht je van 0,00?

Je hebt gvd voor weet ik het hoeveel aan kaarten binnengeharkt, zonder dat je de supporters compenseert. Denk je nu echt dat de KNVB ook nog eens toelaat dat de heer Slop zijn zakken vult door vrouwen en kinderen te laten betalen??

Als KNVB zijnde zou ik zeggen, Wil je vrouwen en kinderen toelaten? Prima, maar dan wel gratis. Anders maakt Ajax natuurlijk misbruik van de al milde straf die wij hebben gekregen.
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - vrijdag 06 januari 2012 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 08:56 schreef Booya4Afca het volgende:
Wat een lul de behanger is Slop toch ook..

"Slop vraagt zich o.a. af welke prijs hij vrouwen en kids moet laten betalen"

Wat dacht je van 0,00?

Je hebt gvd voor weet ik het hoeveel aan kaarten binnengeharkt, zonder dat je de supporters compenseert. Denk je nu echt dat de KNVB ook nog eens toelaat dat de heer Slop zijn zakken vult door vrouwen en kinderen te laten betalen??

Als KNVB zijnde zou ik zeggen, Wil je vrouwen en kinderen toelaten? Prima, maar dan wel gratis. Anders maakt Ajax natuurlijk misbruik van de al milde straf die wij hebben gekregen.
Wakkie kost 750 euro per uur. Het hoger beroep van Ten Have tegen Cruijff moet natuurlijk ergens van betaald worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet de Algemeen Directeur worden bij Ajax??

0.0135781