BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet de Algemeen Directeur worden bij Ajax??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 06 januari 2012 - 15:27   quote  deeplink  
@ W. Verhoek drukt ons Ajacieden met onze kromme neus op de feiten. Het is toch ook gewoon zo, we kunnen onze hoofden wel in het zand steken, maar ons AJAX is ons AJAX niet meer.
We teren voortdurend op de resultaten uit het verleden en we zijn nog steeds even arrogant als voorheen.
Tot tien jaar geleden was het een eer om voor AJAX te voetballen, we kaapte stuk voor stuk grote vedettes voor de neus van andere grote voetbalclubs weg.
Door jaren van wanbeleid, 9 trainers in 10 jaar tijd, en even zo veel miskopen en capitaalvernietigingen verder hebben we nog steeds geen fatsoenlijk bestuur!
We tellen al jaren niet meer mee in Europa. Spelers willen niet meer komen en kiezen liever voor een P$V, en ze hebben eigenlijk nog gelijk ook. Met zoveel trainers wissels wordt je er als voetballer ook niet beter op.
Kom op, geef ons ONS AJAX terug. Laat er eens een RvC gaan zitten die het goed voor heeft met ONS AJAX. Ga van die beurs af en zorg ervoor dat talentvolle spelers over enkele jaren graag voor AJAX willen spelen!!!
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 06 januari 2012 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 15:27 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
@ W. Verhoek drukt ons Ajacieden met onze kromme neus op de feiten. Het is toch ook gewoon zo, we kunnen onze hoofden wel in het zand steken, maar ons AJAX is ons AJAX niet meer.
We teren voortdurend op de resultaten uit het verleden en we zijn nog steeds even arrogant als voorheen.
Tot tien jaar geleden was het een eer om voor AJAX te voetballen, we kaapte stuk voor stuk grote vedettes voor de neus van andere grote voetbalclubs weg.
Door jaren van wanbeleid, 9 trainers in 10 jaar tijd, en even zo veel miskopen en capitaalvernietigingen verder hebben we nog steeds geen fatsoenlijk bestuur!
We tellen al jaren niet meer mee in Europa. Spelers willen niet meer komen en kiezen liever voor een P$V, en ze hebben eigenlijk nog gelijk ook. Met zoveel trainers wissels wordt je er als voetballer ook niet beter op.
Kom op, geef ons ONS AJAX terug. Laat er eens een RvC gaan zitten die het goed voor heeft met ONS AJAX. Ga van die beurs af en zorg ervoor dat talentvolle spelers over enkele jaren graag voor AJAX willen spelen!!!
Je gaat toch niet emo worden zo aan het eind van de werkweek he ? :P
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 06 januari 2012 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 15:48 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Je gaat toch niet emo worden zo aan het eind van de werkweek he ? :P
Ik werk niet meer, ben al enkel jaren met pensioen. Maar inderdaad AJAX zit al vanaf mijn jeugd in mijn hart. Zelfs nadat ik naar Eindhoven ben verhuisd(zo'n 50 jaar geleden)ben ik van mijn clubje blijven houden.
Maar in 10 jaar tijd zijn we hard achteruit geboerd. Helaas maar waar. Die beursgang, en die zakkenvullers van een RvC hebben deze mooie club naar de knoppen geholpen.
Daar word ik wel een beetje emo van.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 06 januari 2012 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 15:55 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Ik werk niet meer, ben al enkel jaren met pensioen. Maar inderdaad AJAX zit al vanaf mijn jeugd in mijn hart. Zelfs nadat ik naar Eindhoven ben verhuisd(zo'n 50 jaar geleden)ben ik van mijn clubje blijven houden.
Maar in 10 jaar tijd zijn we hard achteruit geboerd. Helaas maar waar. Die beursgang, en die zakkenvullers van een RvC hebben deze mooie club naar de knoppen geholpen.
Daar word ik wel een beetje emo van.
Aaaah. Ik weet het. Gelukkig zijn er nog Ajacieden die dit ook zien en ervoor vechten.

Zoals het gezegde luidt;

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je voor 't leven.
Ajx
 Ajx - vrijdag 06 januari 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 08:56 schreef Booya4Afca het volgende:
Wat een lul de behanger is Slop toch ook..

"Slop vraagt zich o.a. af welke prijs hij vrouwen en kids moet laten betalen"

Wat dacht je van 0,00?

Je hebt gvd voor weet ik het hoeveel aan kaarten binnengeharkt, zonder dat je de supporters compenseert. Denk je nu echt dat de KNVB ook nog eens toelaat dat de heer Slop zijn zakken vult door vrouwen en kinderen te laten betalen??

Als KNVB zijnde zou ik zeggen, Wil je vrouwen en kinderen toelaten? Prima, maar dan wel gratis. Anders maakt Ajax natuurlijk misbruik van de al milde straf die wij hebben gekregen.
Ja, misschien symbolisch 1 euro ofzo, haal je alsnog flink wat binnen heh! Maar ik vind trouwens dat degene die de gestaakte wedstrijd er waren, geld terug moeten krijgen zeg! Wat een schande dat ze dat niet terugkijgen zeg....
Ajx
 Ajx - vrijdag 06 januari 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 09:33 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

Wakkie kost 750 euro per uur. Het hoger beroep van Ten Have tegen Cruijff moet natuurlijk ergens van betaald worden.
Ze moeten hem en de andere eikels persoonlijk aansprakelijk stellen!
Eide
 Eide - maandag 09 januari 2012 - 09:04   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3111221/2012/01/09/Bestuursraad-Ajax-gesprek-Cruijff-en-Van-Gaal.dhtml

De nieuwe bestuursraad van Ajax bereidt in het geheim een gesprek voor tussen Louis van Gaal en Johan Cruijff. Dat gebeurt in opdracht van de ledenvergadering van de Amsterdamse voetbalclub, zo meldt AD Sportwereld vandaag.
Voorzitter Henny Henrichs van de bestuursraad nam volgens de krant het voortouw en zocht Van Gaal tussen kerst en de jaarwisseling op. Het geheim gehouden bezoek in Noordwijk zou informeel binnen Ajax worden bevestigd.

Bij zijn aanstelling op 22 december kreeg Henrichs in een motie het verzoek mee om zowel Cruijff als Van Gaal te behouden voor Ajax. De betrokken partijen zeggen niets over de voortgang. Wel is gezegd dat er 'nog een lange en moeilijke weg te gaan is'.

Het merendeel van de raad van commissarissen (rvc) kwam eerder met Van Gaal overeen dat hij op 1 juli als algemeen directeur zou beginnen bij Ajax. Maar Cruijff, die ook deel uitmaakt van de raad, was in dat besluit niet gekend.

Op 18 januari is er een hoger beroep in een rechtszaak waarin Cruijff en een aantal trainers de rvc eerder hebben afgedwongen terug te komen op de voorgenomen benoeming van onder andere Van Gaal. (Redactie/ANP

Allemaal hearsay natuurlijk maar toch een opmerkelijk bericht. Lijkt me goed als deze Ajax iconen er op een of andere manier toch uitkomen!
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - maandag 09 januari 2012 - 10:54   quote  deeplink  
Geachte mijnheer Cruijff, beste Johan,

DOE HET NIET!!!

http://www.youtube.com/watch?v=AbaxFHNHl2k

Hoogachtend,

W. Verhoek
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - maandag 09 januari 2012 - 11:19   quote  deeplink  
Ken uw klassiekers, laatste bezoek van Gaal aan Den Haag
http://www.youtube.com/watch?v=6a-dovrp36w
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 09 januari 2012 - 11:41   quote  deeplink  
Wanneer realiseren zij nu eens dat Cruijff nooit maar dan ook nooit met van Gaal om een tafel zullen zitten. Laat staan dat Cruijff ermee akkoord gaat dat van Gaal ook maar iets te zeggen heeft over zijn jeugdopleiding.

2 kapiteinen op 1 schip is vragen voor problemen. Dus zou er een keuze gemaakt moeten worden, of Cruijff.. of Ten Have die van Gaal misbruikt.
nora
 nora - maandag 09 januari 2012 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 10:54 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:
Geachte mijnheer Cruijff, beste Johan,

DOE HET NIET!!!

http://www.youtube.com/watch?v=AbaxFHNHl2k

Hoogachtend,

W. Verhoek
Ha Ha dit mis ik nou het is nu een dood zooitje ,dus Johan jij voor de jeugd en Louis voor de persconferenties heerlijk.
Eide
 Eide - maandag 09 januari 2012 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 11:41 schreef Booya4Afca het volgende:2 kapiteinen op 1 schip is vragen voor problemen. Dus zou er een keuze gemaakt moeten worden, of Cruijff.. of Ten Have die van Gaal misbruikt.
En aangenomen dat dit waar is:

Ik denk dat je gelijk hebt, maar toch is het wel een teken voor welwillendheid. Dat is, in deze tijd waarin de partijen lijnrecht tegenover elkaar staan, wel goed denk ik.

F
Herman1983
 Herman1983 - maandag 09 januari 2012 - 13:19   quote  deeplink  
Dit is alleen maar weer een publiciteit stunt om cruijff uiteindelijk weer in een kwaad daglicht te kunnen stellen, want hij is straks weer de boeman die niet met van gaal wil praten...
Ajx
 Ajx - maandag 09 januari 2012 - 18:42   quote  deeplink  
JC MOET BLIJVEN EN DE REST DONDERT MAAR OP!!!!!
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - dinsdag 10 januari 2012 - 11:18   quote  deeplink  
- Bestuursraadvoorzitter Henrichs heeft zo'n beetje de kerstdagen door gebracht in huize van Gaal (in het geheim, lees in overleg met alle commissarissen behalve Johan)
- De OR gaat gezellig kennismaken met Lothar (in het geheim, lees in overleg met alle commissarissen behalve Johan)
- Danny Blind geeft uitgebreid interview aan het Algemeen Dagblad van Cruijff-hater van Nijnatten, omdat de RvC het de Telegraaf kwalijk neemt dat men niet bereid was Johan een mes in zijn rug te steken.
- En dat Cruijff heeft laten weten dat het te laat is voor een verzoening met van Gaal, ach wat doet het er toe. Waarom zou je Johan serieus nemen?

Het begint er steeds meer op te lijken dat het compromis straks wordt :
- de visie van Cruijff.
- de Boer/Bergkamp en Jonk voeren het uit,
- Blind waait met alle winden mee om zijn baan bij Ajax te houden,
- van Gaal doet de balkonscenes bij kampioenschappen en gaat strijken met de eer.

Ja, Ajax neemt zijn supporters echt serieus.

Maar elk nadeel heb zijn voordeel. Als dit zo doorgaat is een ban voor mij helemaal niet meer nodig. Als Lothar directeur wordt zie je me nooit meer op dit forum.

En als ik zeg NOOIT MEER, dan bedoel ik ook NOOIT MEER. Ik ben van Gaal niet.
nora
 nora - dinsdag 10 januari 2012 - 11:53   quote  deeplink  
Ha Ha dat zouden sommige Ajax fans niet erg vinden als jij niks meer van je laat horen Verhoek ,maar sommige vinden het wel leuk een beetje leven op het forum vandaar dat ik ook een fan van v.Gaal ben als de Louis show weer begint zit ik voor aan,dus mijn senario zou zijn Cruijff zet de hele Jeugd weer op de rails in samenwerking met de Boer/jonk/Bergkamp ,en Ome Louis doet de presentaties van Ajax aan de Media en laat het techn.gedeelte aan bovenstaande namen over,dan staan we weer op de kaart geloof me,dat wordt geweldig.
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - dinsdag 10 januari 2012 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2012 - 11:53 schreef nora het volgende:
Ha Ha dat zouden sommige Ajax fans niet erg vinden als jij niks meer van je laat horen Verhoek ,maar sommige vinden het wel leuk een beetje leven op het forum vandaar dat ik ook een fan van v.Gaal ben als de Louis show weer begint zit ik voor aan,dus mijn senario zou zijn Cruijff zet de hele Jeugd weer op de rails in samenwerking met de Boer/jonk/Bergkamp ,en Ome Louis doet de presentaties van Ajax aan de Media en laat het techn.gedeelte aan bovenstaande namen over,dan staan we weer op de kaart geloof me,dat wordt geweldig.
Het schijnt dat Dre jr. alvast aan het oefenen is in verband met mogelijke komst van Gaal.

http://www.youtube.com/watch?v=pMfaz-A7K3M
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 10 januari 2012 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2012 - 11:53 schreef nora het volgende:
Ja want dat is natuurlijk het sterkste punt van van Gaal.. de presentaties aan de media...
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - dinsdag 10 januari 2012 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2012 - 14:14 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Ja want dat is natuurlijk het sterkste punt van van Gaal.. de presentaties aan de media...
Lothar van Gaal op Museumplein :

"Daarom wil ik fantastische resultaat opdragen aan mijn grootste vriend, op Peter R. de Vries na, de man aan wie Ajax alles te danken heeft, STEVEN...........TEN HAVE. UND NATURLICH AUCH EIN DIEKKE KOES FUR FRAU.......OLFERS".
RoodWit81
 RoodWit81 - woensdag 11 januari 2012 - 14:44   quote  deeplink  
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/29510/adriaanse-als-algemeen-directeur-naar-amsterdam/

Goede keuze? Lijkt me persoonlijk een prima zet. Ik heb Co nog steeds erg hoog zitten.
nora
 nora - woensdag 11 januari 2012 - 14:56   quote  deeplink  
Hopelijk denkt Johan daar ook zo over want Co is ook geen ja knikker.
nora
 nora - woensdag 11 januari 2012 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2012 - 14:14 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Niet onbelangrijk met een goed team om zich heen kan hij die klus aan.
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - woensdag 11 januari 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 14:56 schreef nora het volgende:
Hopelijk denkt Johan daar ook zo over want Co is ook geen ja knikker.
5 jaar geleden wel.

'Cruijff akkoord met Adriaanse'
Zaterdag, 18 maart 2006 om 11:45
Vorige week heeft binnen Ajax topoverleg plaatsgevonden over de toekomst van de huidige hoofdtrainer Danny Blind, zo meldt HighLow. Mede door Johan Cruijff zou FC Porto-trainer Co Adriaanse naar voren zijn geschoven als mogelijke opvolger.
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/29510/adriaanse-als-algemeen-directeur-naar-amsterdam/
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - woensdag 11 januari 2012 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 15:52 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

5 jaar geleden wel.

Zaterdag, 18 maart 2006 om 11:45
Vorige week heeft binnen Ajax topoverleg plaatsgevonden over de toekomst van de huidige hoofdtrainer Danny Blind, zo meldt HighLow. Mede door Johan Cruijff zou FC Porto-trainer Co Adriaanse naar voren zijn geschoven als mogelijke opvolger.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=24331

Met Co slaat Johan twee vliegen in 1 klap, zowel van Gaal en van Basten.

Doen!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 januari 2012 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 16:21 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

Doen!
Zeer zeker doen....Co/////for President
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 14 januari 2012 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 16:21 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

Doen!
Ik sla 2 ooievaars in 1 klap!
Herman1983
 Herman1983 - zaterdag 14 januari 2012 - 14:48   quote  deeplink  
Co lijkt mij niet de rustfactor en steunpilaar die we nodig hebben...
Ben een fan van Co, maar zie in hem nog geen ad.
remco k
 remco k - zaterdag 14 januari 2012 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2012 - 14:48 schreef Herman1983 het volgende:
Mee eens.. Het is ook niet bepaald dat ie een mooie lijst heeft van banen die hij heeft afgerond met succes..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 januari 2012 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2012 - 14:48 schreef Herman1983 het volgende:
Nee van Gaal is een rustfactor...Co is juist wel een rustfactor die maakt geen paniek...blijft op de achtergrond...zou juiste keuze zijn...al brengen Rijkaard en van Duivenbode ook rust...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 januari 2012 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2012 - 14:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Mee eens.. Het is ook niet bepaald dat ie een mooie lijst heeft van banen die hij heeft afgerond met succes..
Moet dat dan....
remco k
 remco k - zaterdag 14 januari 2012 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2012 - 15:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Moet dat dan....
Enigzins geslaagd zijn in wat je tot nu toe hebt gedaan lijkt me wel handig ja.. Natuurlijk bieden in het verleden gehaalde resultaten geen garantie voor de toekomst, maar ik acht de kans van slagen toch wel iets hoger bij een succesvolle man.. En hoe je het ook went of keert, Co is niet bepaald een succesvolle trainer..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 januari 2012 - 15:41   quote  deeplink  
Promotie naar Eredivisie: 1986 (PEC Zwolle)
Promotie naar Eredivisie: 1989 (FC Den Haag)
Coach van het Jaar in Nederland: 2004 (AZ)
Kampioen van Portugal: 2006 (FC Porto)
Beker van Portugal: 2006 (FC Porto)
Trainer van het Jaar in Portugal: 2006 (FC Porto)
Kampioen van Oostenrijk: 2009 (Red Bull Salzburg)
Johan Cruijff Schaal: 2011 (FC Twente)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 januari 2012 door Jack Huntelaar --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 14 januari 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2012 - 15:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wat heeft hij dan allemaal gedaan tussen 1990 en 2004?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 januari 2012 - 15:47   quote  deeplink  
Niet elke directeur wint de Champions leaque, overigens hoeft hij geen trainer te zijn geweest....
remco k
 remco k - zaterdag 14 januari 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2012 - 15:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Niet bijster bijzonder hoor, zeker niet voor iemand die de baas moet worden van de grootste club van Nederland..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 januari 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2012 - 15:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet bijster bijzonder hoor, zeker niet voor iemand die de baas moet worden van de grootste club van Nederland..
Wat hadden de vorige Ajax directeuren allemaal gepresteerd dan ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 januari 2012 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2012 - 15:46 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wat heeft hij dan allemaal gedaan tussen 1990 en 2004?
Gelukkig hebben we wiki Hasjkoph...

Tussen 1992 en 1997 had Adriaanse als directeur van de jeugdopleiding van Ajax een groot aandeel in de Champions League successen van 1995 en 1996. In het seizoen 1998/99 loodste Adriaanse Willem II naar de UEFA Champions League door op de tweede plaats in de eredivisie te eindigen, daarna werd hij Hoofdtrainer van Ajax1.
In 2002 werd hij aangesteld als hoofdtrainer van AZ.Na een vijfde positie in 2003/04 en het behalen van UEFA Cupvoetbal (waar AZ sinds de jaren '80 niet meer in was geslaagd), eindigde de club in het seizoen 2004/05 als derde nadat zijn ploeg 'winterkampioen' (lijstaanvoerder ten tijde van de winterstop) werd van de eredivisie. Datzelfde jaar bereikte hij de halve finale van de UEFA Cup, waarin zijn team in de blessuretijd van de tweede verlenging werd uitgeschakeld door Sporting Lissabon. Zijn prestaties bij AZ verdienden Adriaanse een baan bij de Portugese topclub FC Porto.
remco k
 remco k - zaterdag 14 januari 2012 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2012 - 15:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wat hadden de vorige Ajax directeuren allemaal gepresteerd dan ?
Wat meer in het bedrijfsleven.. Lijkt me wel zo handig als je Directeur van een bedrijf wilt worden..
Herman1983
 Herman1983 - zaterdag 14 januari 2012 - 16:48   quote  deeplink  
Het moet juist iemand met een voetbalachtergrond worden. Ik vind Co's erelijst niet onvoldoende en hij is zeker niet zo'n schreeuwlelijk als Louis, maar wel net zo eigenwijs en net zo makkelijk weer vertrokken als het even tegenzit. Gezien de huidige situatie is het denk ik nodig iemand te hebben die in tijden van onrust zelf cool blijft en mensen met zich weet te verbinden en achter zich weet te krijgen. Zie ik Co niet doen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 januari 2012 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2012 - 16:48 schreef Herman1983 het volgende:
Het moet juist iemand met een voetbalachtergrond worden. Ik vind Co's erelijst niet onvoldoende en hij is zeker niet zo'n schreeuwlelijk als Louis, maar wel net zo eigenwijs en net zo makkelijk weer vertrokken als het even tegenzit. Gezien de huidige situatie is het denk ik nodig iemand te hebben die in tijden van onrust zelf cool blijft en mensen met zich weet te verbinden en achter zich weet te krijgen. Zie ik Co niet doen.
Helemaal mee eens..overigens staat Co bij mij niet op 1...maar wel hoger genoteerd dan die schreeuwlelijk...
Ajx
 Ajx - zaterdag 14 januari 2012 - 20:23   quote  deeplink  
We gaan toch niet serieus discusseren over de mogelijkheid om Co'tje als AD te halen? Dat kan toch niet man, heeft helemaal geen verstand van zaken!!! En hij is veeeeel te eigenwijs, past nooit met JC(ook qua voetbalvisie)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet de Algemeen Directeur worden bij Ajax??

0.0112128