|
|
Gilles
|
|
|
Nederlandse clubs opgelet: Espanyol is van plan om Ben Sahar opnieuw te verhuren. De aanvaller, die in het seizoen 2008/09 voor De Graafschap uitkwam, speelde vorig seizoen op huurbasis voor Hapoel Tel Aviv. Hoewel de ex-speler van Chelsea in Israël zestien keer scoorde, rekent Espanyol-coach Mauricio Pochettino niet op hem. Het contract van de aanvaller loopt pas medio 2013 af. (Catalunya Ràdio) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
gelijk huren mits betaalbaar! met optie tot koop |
|
|
|
|
Gilles
|
|
|
Ja, lijkt me ook geen verkeerde speler. Hij is snel en aggresief in de 16 wat ik me van de Graafschap herinner. En nu heeft hij nog 3 jaar extra ervaring ook. 16 goals is wat we nodig hebben. |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
Bel Martin! Bel Martin! Bel Martin! |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Vind ik ook wel een goede speler voor ons, maar ik zou het ook wel leuk vinden als we Janko konden ruilen voor fer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben geen geld voor een huursom. |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Alleen als we Ahmadi kunnen verkopen/verhuren. Anders ruilen we die twee (?) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zeer interessante optie in mijn ogen. Maar er is geen geld voor een forse huursom.
Maar Ben Sahar zou een goede doch goedkope optie kunnen zijn. |
|
|
|
|
Piwi
|
|
|
Goeie optie maar ben bang dat ook dit weer niet in het budget gaat passen. |
|
|
|
|
Gilles
|
|
|
Huren voor een jaar plus optie tot koop voor rond één-twee miljoen zou ideaal zijn. Heeft er niet iemand nog toevallig 3 ton liggen om hem te huren? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zeg ehhh...Ben jij zaakwaarnemer of zo? |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Heb zn nummer niet,Heb zn nummer niet,Heb zn nummer niet,!!! |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juni 2011 - 17:49 schreef Gilles het volgende:Huren voor een jaar plus optie tot koop voor rond één-twee miljoen zou ideaal zijn. Heeft er niet iemand nog toevallig 3 ton liggen om hem te huren? Zou mooi zijn als er iemand 3 ton heeft liggen... jij de rest bijleggûh??? |
|
|
|
|
DJFR
|
|
|
Ik zeg DOEN!!! Geen verkeerde speler |
|
|
|
|
Gilles
|
|
|
quote: Nee, ik citeer alleen een stuk van voetbalzone. |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Zeg ehhh...Henkie ik zie de link tussen "Nederlandse clubs opgelet" en "zaakwaarnemer" niet.
Of ben jij der ook z'n 1 die "mede" forum-leden afkraakt als ze niet zo actief zijn op het forum?
Verklaar je nader Henkie. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juni 2011 - 22:36 schreef GeenGelul het volgende:[..] Zeg ehhh...Henkie ik zie de link tussen "Nederlandse clubs opgelet" en "zaakwaarnemer" niet. Of ben jij der ook z'n 1 die "mede" forum-leden afkraakt als ze niet zo actief zijn op het forum? Verklaar je nader Henkie. Het oogt alsof je een advertentie plaatst Maar als jij het over neemt van een internetsite dan is er niks aan de hand ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juni 2011 - 22:36 schreef GeenGelul het volgende:[..] Zeg ehhh...Henkie ik zie de link tussen "Nederlandse clubs opgelet" en "zaakwaarnemer" niet. Of ben jij der ook z'n 1 die "mede" forum-leden afkraakt als ze niet zo actief zijn op het forum? Verklaar je nader Henkie. Zal ik je uitleggen, Lullie. Als er bij een bericht geen schriftelijke bron wordt vermeld dan lijkt het een eigen bijdrage. Snappie?
En ik kraak niks af. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik hoor zelden meer iemand uitgemaakt worden voor lullie..... |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juni 2011 - 22:42 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zal ik je uitleggen, Lullie. Als er bij een bericht geen schriftelijke bron wordt vermeld dan lijkt het een eigen bijdrage. Snappie? En ik kraak niks af. Gilles mag toch een beetje wishful thinking doen. Doen we dat niet allemaal hier op het forum. Geef hem dan ook de ruimte.
Lullie trouwens erg leuk..Ik moest lachen Henkie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juni 2011 - 22:55 schreef GeenGelul het volgende:[..] Gilles mag toch een beetje wishful thinking doen. Doen we dat niet allemaal hier op het forum. Geef hem dan ook de ruimte. Lullie trouwens erg leuk..Ik moest lachen Henkie Mooi, jij ook weer blij. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Wat hebben we aan nieuwe posters als je ze niet mag afzeiken....;-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Maar in dit geval wel zeer gepast. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ziet m liever komen dan hadouir maar ik heb gelezen dat het niet mogelijk is dus tja |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 21:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ziet m liever komen dan hadouir maar ik heb gelezen dat het niet mogelijk is dus tja Paar jaar geleden wou Feyenoord hem huren van Chelsea en toen was dat financieel niet mogelijk, En 2 weken later werd toen bekent dat de Graafschap hem zal huren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 21:17 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Paar jaar geleden wou Feyenoord hem huren van Chelsea en toen was dat financieel niet mogelijk, En 2 weken later werd toen bekent dat de Graafschap hem zal huren. ik weet het en hij deed het geweldig maar wat nu als ze gaan zingen wie niet springt is een jood? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dan springt hij gewoon niet mee! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Hij was technisch goed en hij was balvast maar niet echt een scorend vermogen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 21:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ik weet het en hij deed het geweldig maar wat nu als ze gaan zingen wie niet springt is een jood? Dat kan dan een tijdje niet gezongen worden. Doen we trouwens ook niet als we te gast zijn bij de Royal Antwerp FC. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Gelul!!! Ik wel!!~ Des te harder! hhehehehehehe! |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juni 2011 - 16:25 schreef STS het volgende:Vind ik ook wel een goede speler voor ons, maar ik zou het ook wel leuk vinden als we Janko konden ruilen voor fer. Dat zou niet verkeerd zijn, maar denk dat het salaris van Janko Feyenoord te gortig is |
|
|
|