BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe is het in godsnaam mogelijk: 15 mio !?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 16 juni 2011 - 19:02   quote  deeplink  
VI:
020 moet rekening houden met het vertrek van Vurnon Anita. In Engeland wordt gemeld dat Liverpool en Tottenham Hotspur een meer dan gemiddelde belangstelling hebben voor de verdediger annex middenvelder. Met de transfersom van vijftien miljoen euro heet Anita een koopje te zijn.

Koopje!?!?!?!?!

GVD dan zijn Wijnaldum en Fer pas koopjes. Hier snap ik nou geen reet van en hier word ik ongelooflijk sjagrijnig van. Sodemieter op zeg Vurnon fucking Anita voor 15 mio en bij Fer en Wijnaldum hebben we het over een lousy 6 mio of zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juni 2011 door de kromme2 --
DJFR
 DJFR - donderdag 16 juni 2011 - 19:06   quote  deeplink  
als anita(een vrouw) 15 milj.... dan is Fer er waarschijnlijk wel zeker 20 waardt
finsend
 finsend - donderdag 16 juni 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 19:02 schreef de kromme2 het volgende:
VI:
020 moet rekening houden met het vertrek van Vurnon Anita. In Engeland wordt gemeld dat Liverpool en Tottenham Hotspur een meer dan gemiddelde belangstelling hebben voor de verdediger annex middenvelder. Met de transfersom van vijftien miljoen euro heet Anita een koopje te zijn.

Koopje!?!?!?!?!

GVD dan zijn Wijnaldum en Fer pas koopjes. Hier snap ik nou geen reet van en hier word ik ongelooflijk sjagrijnig van. Sodemieter op zeg Vurnon fucking Anita voor 15 mio en bij Fer en Wijnaldum hebben we het over een lousy 6 mio of zo.
Ik scheld net zo hard met je mee. Gvd die teringspelers gaan altijd voor 3x zoveel weg dan Feyenoorders zo komen we er nooit
FR-Han
 FR-Han - donderdag 16 juni 2011 - 19:09   quote  deeplink  
020, gestopt met lezen...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 juni 2011 - 19:10   quote  deeplink  
VI ... Gestopt met lezen...
FR-Han
 FR-Han - donderdag 16 juni 2011 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 19:10 schreef hotjumper het volgende:
VI ... Gestopt met lezen...
je bent me ook altijd voor!
cc-tje
 cc-tje - donderdag 16 juni 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 19:02 schreef de kromme2 het volgende:
VI:
020 moet rekening houden met het vertrek van Vurnon Anita. In Engeland wordt gemeld dat Liverpool en Tottenham Hotspur een meer dan gemiddelde belangstelling hebben voor de verdediger annex middenvelder. Met de transfersom van vijftien miljoen euro heet Anita een koopje te zijn.

Koopje!?!?!?!?!

GVD dan zijn Wijnaldum en Fer pas koopjes. Hier snap ik nou geen reet van en hier word ik ongelooflijk sjagrijnig van. Sodemieter op zeg Vurnon fucking Anita voor 15 mio en bij Fer en Wijnaldum hebben we het over een lousy 6 mio of zo.
De knvb zal de uitverkoopstickers wel op de spelers plakken... tenslotte is het in zeist net een 020 enclave... dussss...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juni 2011 - 19:12   quote  deeplink  
Zal wel een langdurig contract hebben he!
nummer10
 nummer10 - donderdag 16 juni 2011 - 19:33   quote  deeplink  
ik proef jalozie en ook een beetje calimerogedrag
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 juni 2011 - 19:34   quote  deeplink  
Wordt het hoog tijd dat je je tanden gaat poetsen.
Marco12345
 Marco12345 - donderdag 16 juni 2011 - 19:35   quote  deeplink  
en jij ken nie schrijve
supporter1
 supporter1 - donderdag 16 juni 2011 - 20:02   quote  deeplink  
Ik kan me niet voorstellen dat feyenoordspelers naar een andere nederlandse club gaan.....................of sta ik hierin alleen?
MMM
 MMM - donderdag 16 juni 2011 - 20:05   quote  deeplink  
Anita, 15 miljoen? Onbegrijpelijk, beperkte speler. Zou ook nooit meekunnen in de Premier League, maarja..
STS
 STS - donderdag 16 juni 2011 - 20:39   quote  deeplink  
ongelofelijk..... Anita? En ik maar denken dat wij een slecht scouting-apparaat hebben.
DJFR
 DJFR - donderdag 16 juni 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 19:33 schreef nummer10 het volgende:
ik proef jalozie en ook een beetje calimerogedrag
ga lekker naar je eigen "fansites" voor zover jullie die hebben... niet dus anders kom je niet bij ons!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 16 juni 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 20:05 schreef MMM het volgende:
Anita, 15 miljoen? Onbegrijpelijk, beperkte speler. Zou ook nooit meekunnen in de Premier League, maarja..
onbegrijpelijk is het juiste woord.
de kromme 73
 de kromme 73 - donderdag 16 juni 2011 - 20:54   quote  deeplink  
wij krijgen altijd kut bedragen,en 020 heeft weer bingo komende seizoenen.
Feyenoord moet de contracten eerder openbreken en verlengen,niet altijd wachten tot het laatste jaar.
de kromme 73
 de kromme 73 - donderdag 16 juni 2011 - 20:55   quote  deeplink  
dan is bart schenkeveld ook 8 miljoen waard
STS
 STS - donderdag 16 juni 2011 - 20:56   quote  deeplink  
Verkopen we die toch aan de Spurs (?)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 16 juni 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 19:11 schreef obiku010 het volgende:

[..]

je bent me ook altijd voor!
Stopt hij toch iets sneller met lezen dan jij :P
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 16 juni 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 20:05 schreef MMM het volgende:
Anita, 15 miljoen? Onbegrijpelijk, beperkte speler. Zou ook nooit meekunnen in de Premier League, maarja..
Kunnen we Bruins dan niet een 1 jarig contract laten tekenen en voor maar een 7.5 miljoen verkopen haha
MMM
 MMM - donderdag 16 juni 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 21:50 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Kunnen we Bruins dan niet een 1 jarig contract laten tekenen en voor maar een 7.5 miljoen verkopen haha
Hahaha

Helaas hebben wij die mazzel nooit..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 16 juni 2011 - 22:06   quote  deeplink  
Guus Hiddink kan Bruins toch wel gebruiken straks bij Chelsea
MMM
 MMM - donderdag 16 juni 2011 - 23:54   quote  deeplink  
Ja voor de was..
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 17 juni 2011 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 19:09 schreef obiku010 het volgende:
020, gestopt met lezen...
Ik de heb de quote nog wel gecensureerd...
kom op jongen dit was volgens mij een leuk topic om je ff lekker te ergeren.
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 17 juni 2011 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 20:05 schreef MMM het volgende:
Anita, 15 miljoen? Onbegrijpelijk, beperkte speler. Zou ook nooit meekunnen in de Premier League, maarja..
zou bij Feyenoord op de bank zitten.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 17 juni 2011 - 00:25   quote  deeplink  
Nee, Fer en Wijnaldum hebben zo goed gepresteerd, Anita heeft gezegd dat ie bij Ajax wil blijven en is in ieder geval een speler die elk stukje gras opvreet! Kunnen onze jongens een voorbeeld aan nemen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 juni 2011 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 00:25 schreef Quiroz het volgende:
Nee, Fer en Wijnaldum hebben zo goed gepresteerd, Anita heeft gezegd dat ie bij Ajax wil blijven en is in ieder geval een speler die elk stukje gras opvreet! Kunnen onze jongens een voorbeeld aan nemen.
Aan iemand die voor hun voetbalt kan niemand een voorbeeld aan nemen.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 17 juni 2011 - 00:31   quote  deeplink  
Wel! Godenzonen!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juni 2011 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 00:31 schreef Quiroz het volgende:
Wel! Jodenzonen!
salemi
 salemi - vrijdag 17 juni 2011 - 08:06   quote  deeplink  
Dat heb je als je kampioen wordt. Dan worden al die spelers ineens een stuk meer waard. Al kunnen ze de bal nog geen 10 meter vooruit schoppen (Anita), raar maar waar. Wordt het geen tijd dat wij weer eens kampioen worden grrrr, godver
The Q
 The Q - vrijdag 17 juni 2011 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 19:33 schreef nummer10 het volgende:
ik proef jalozie en ook een beetje calimerogedrag
Die anita wordt gekocht door die grote clubs voor de goede sfeer onder de douche.Ik heb gehoord dat die goed kan bukken.
jarjar78
 jarjar78 - vrijdag 17 juni 2011 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 20:50 schreef DJFR het volgende:

[..]

ga lekker naar je eigen "fansites" voor zover jullie die hebben... niet dus anders kom je niet bij ons!!
laat hem toch... hij is jaloers en heeft last van calimero-gedrag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door jarjar78 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juni 2011 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 08:06 schreef salemi het volgende:
Dat heb je als je kampioen wordt. Dan worden al die spelers ineens een stuk meer waard. Al kunnen ze de bal nog geen 10 meter vooruit schoppen (Anita), raar maar waar. Wordt het geen tijd dat wij weer eens kampioen worden grrrr, godver
nee joh, dat mag nog best 25jaar duren joh.
GeenGelul
 GeenGelul - vrijdag 17 juni 2011 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 00:25 schreef Quiroz het volgende:
Nee, Fer en Wijnaldum hebben zo goed gepresteerd, Anita heeft gezegd dat ie bij Ajax wil blijven en is in ieder geval een speler die elk stukje gras opvreet! Kunnen onze jongens een voorbeeld aan nemen.
Kijk dat is nou een sterk antwoord.
Volledig mee eens
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 17 juni 2011 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 00:25 schreef Quiroz het volgende:
Nee, Fer en Wijnaldum hebben zo goed gepresteerd, Anita heeft gezegd dat ie bij Ajax wil blijven en is in ieder geval een speler die elk stukje gras opvreet! Kunnen onze jongens een voorbeeld aan nemen.
Dat niet alleen, ik denk dat het voornamelijk ook te maken heeft met wat er in het contract vermeld staat. Moet eerlijk zeggen dat ik 15 milj. ook veel te veel vind, en dat Anita zich eerst beter moet ontwikkelen. Maar op het moment dat je de spelers een groter salaris kan bieden (zoals bij Anita/Ajax) laat je ook in het contract zetten dat je voor een bepaald bedrag weg mag. Komt ook nog bij dat hij nog een doorlopend contract heeft.
Fer en Wijnaldum zijn in mijn ogen zeker zo veel waard als Anita, alleen beuren ze wrs. minder dan Anita, maar kan Feyenoord ook niet de hoofdprijs voor hun vragen. Komt bij dat bij beide spelers volgens mij hun contracten bijna aflopen.
The Q
 The Q - vrijdag 17 juni 2011 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 08:51 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Kijk dat is nou een sterk antwoord.
Volledig mee eens
Wat nou sterk antwoord. Wat ben jij voor een knulletje.020 pussy lover
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 17 juni 2011 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 09:58 schreef The Q het volgende:

[..]

Wat nou sterk antwoord. Wat ben jij voor een knulletje.020 pussy lover
Toch geef ik Quiroz (en daarmee GeenGelul) gelijk in zijn opmerking. Je hebt toch liefde voor je club? Mss zijn je kwaliteiten minder, maar je vechtlust laat zien dat je het wel wil.
Mag 'ie wel van Ajax zijn, maar daarmee is zijn instelling ook niet gelijk afgekeurd. Zie de woorden van Emanuelson in Barend en Barend een aantal weken terug, sterk verwoord hoor van die gozer.
DeJong11
 DeJong11 - vrijdag 17 juni 2011 - 10:12   quote  deeplink  
feyenoord kan gewoon niet onderhandelen...
dirk kuyt voor hoeveel was het ? 18 Miljoen weg ?
huntelaar 27 miljoen.
Volgens mij is kuyt toch echt beter, en dat laat hij nu nog steeds zien!
The Q
 The Q - vrijdag 17 juni 2011 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 10:08 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Toch geef ik Quiroz (en daarmee GeenGelul) gelijk in zijn opmerking. Je hebt toch liefde voor je club? Mss zijn je kwaliteiten minder, maar je vechtlust laat zien dat je het wel wil.
Mag 'ie wel van Ajax zijn, maar daarmee is zijn instelling ook niet gelijk afgekeurd. Zie de woorden van Emanuelson in Barend en Barend een aantal weken terug, sterk verwoord hoor van die gozer.
Volgens mij hebben Fer en Wijnaldum afgelopen tien jaar het gras voor Feyenoord op gegeten anders stonden ze nu niet waar ze nu staan.En wie zegt dat ze niet bijtekenen En over Anita kan ik alleen maar zeggen met zulke beperkte kwaliteiten is dat het enige correcte antwoord als je er naar gevraagd wordt.
The Q
 The Q - vrijdag 17 juni 2011 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 10:08 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Toch geef ik Quiroz (en daarmee GeenGelul) gelijk in zijn opmerking. Je hebt toch liefde voor je club? Mss zijn je kwaliteiten minder, maar je vechtlust laat zien dat je het wel wil.
Mag 'ie wel van Ajax zijn, maar daarmee is zijn instelling ook niet gelijk afgekeurd. Zie de woorden van Emanuelson in Barend en Barend een aantal weken terug, sterk verwoord hoor van die gozer.
Maar aan de andere kant mogen ze ook wel waardering voor hun club tonen.Mee eens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door The Q --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 juni 2011 - 10:17   quote  deeplink  
Lekker belangrijk, bij ons eigen clubje gebeurt genoeg om je druk om te maken.
The Q
 The Q - vrijdag 17 juni 2011 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 10:17 schreef hotjumper het volgende:
Lekker belangrijk, bij ons eigen clubje gebeurt genoeg om je druk om te maken.
+1
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 17 juni 2011 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 08:06 schreef salemi het volgende:
Dat heb je als je kampioen wordt. Dan worden al die spelers ineens een stuk meer waard. Al kunnen ze de bal nog geen 10 meter vooruit schoppen (Anita), raar maar waar. Wordt het geen tijd dat wij weer eens kampioen worden grrrr, godver
Zelfs als Feyenoord kampioen zal worden heb je dat niet... We hebben gewoon de status van de Aldi of de Lidl onder de Voetbalclubs.
Buitenlandse clubs (ook Nederlandse) weten dat we in het rood staan en vrijwel elk bod zullen accepteren om een De Guzvrouw scenario te voorkomen.

Toen we de UEFA-cup wonnen, bleef dat geweldige elftal nog 1 jaartje CL voetbal spelen (ons laatste avontuur ooit) en toen vertrok ineens iedereen voor een schijtbedrag. Van Hooijdonk was een van de beste spitsen van Europa op dat moment en vertrok voor 250.000 ofzo naar Fenerbahce... Kalou voor een broodje kaas naar Auxerre. Manchester City was toen nog normaal en kocht Bosvelt voor 1 florijn. Alleen Emerton leverde nog een heel klein beetje op. Feyenoord moet eens hard worden op de transfermarkt!

Klote zooi
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 juni 2011 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 10:26 schreef MauricioAros het volgende:

[..]

Zelfs als Feyenoord kampioen zal worden heb je dat niet... We hebben gewoon de status van de Aldi of de Lidl onder de Voetbalclubs.
Buitenlandse clubs (ook Nederlandse) weten dat we in het rood staan en vrijwel elk bod zullen accepteren om een De Guzvrouw scenario te voorkomen.

Toen we de UEFA-cup wonnen, bleef dat geweldige elftal nog 1 jaartje CL voetbal spelen (ons laatste avontuur ooit) en toen vertrok ineens iedereen voor een schijtbedrag. Van Hooijdonk was een van de beste spitsen van Europa op dat moment en vertrok voor 250.000 ofzo naar Fenerbahce... Kalou voor een broodje kaas naar Auxerre. Manchester City was toen nog normaal en kocht Bosvelt voor 1 florijn. Alleen Emerton leverde nog een heel klein beetje op. Feyenoord moet eens hard worden op de transfermarkt!

Klote zooi
Die spelers gun ik het wel, die hebben wat betekend voor de club. De huidige generatie heeft alleen nog nut als ze wat opbrengen. Voetballend prijzen pakken lijktteveel moeite voor ze
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 17 juni 2011 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 10:34 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Die spelers gun ik het wel, die hebben wat betekend voor de club. De huidige generatie heeft alleen nog nut als ze wat opbrengen. Voetballend prijzen pakken lijktteveel moeite voor ze
Ja daar heb je gelijk in. Die spelers hebben gepresteerd en niemand nam het ze kwalijk als ze een keer zouden vertrekken...
Maar het gaat meer om de prijzen die Feyenoord er dan voor vangt. Arsenal kreeg van Persie ook gratis bij een pak zeep als je kijkt voor hoeveel Huntelaar, Sneijder weg gingen. Prijs voor Kuyt was zoals het hoort... Drenthe was eigenlijk te veel natuurlijk en dat is dan ook de enige keer dat we een soort 020 transfer hadden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe is het in godsnaam mogelijk: 15 mio !?









0.0096819