|
|
SCF_Willempie
|
|
|
Vrijdag 5 aug. Excelsior - Feyenoord Zaterdag 13 aug. Feyenoord - Roda JC Zondag 21 aug. Heracles - Feyenoord Zondag 28 aug. Feyenoord - Heerenveen
Zondag 11 sep. Nac - Feyenoord Zaterdag 17 sep. Feyenoord - De Graafschap Zondag 25 sep. Az - Feyenoord
Zondag 2 okt. Feyenoord - Ado den Haag Zondag 16 okt. Feyenoord - VVV Zondag 23 okt. Ajax - Feyenoord Zondag 30 okt. Groningen - Feyenoord
Zondag 6 nov. Feyenoord - Nec Zondag 20 nov. Vitesse - Feyenoord Zondag 27 nov. RKC - Feyenoord
Zondag 4 dec. Feyenoord - PSV Zondag 11 dec. Utrecht - Feyenoord Zondag 18 dec. Feyenoord - Twente
Zondag 22 jan. VVV - Feyenoord Zondag 29 jan. Feyenoord - Ajax
Zondag 5 feb. Nec - Feyenoord Zondag 12 feb. Feyenoord - Vitesse Zondag 19 feb. Feyenoord - RKC Zondag 26 feb. PSV - Feyenoord
Zondag 4 mrt. Feyenoord - Groningen Zondag 11 mrt. Feyenoord - Utrecht Zondag 18 mrt. Twente - Feyenoord Zondag 25 mrt. Graafschap - Feyenoord Zaterdag 31 mrt. Feyenoord - Nac
Woensdag 11 apr. Roda JC - Feyenoord Zaterdag 14 apr. Feyenoord - Excelsior Zondag 22 apr. ADO - Feyenoord Zondag 29 apr. Feyenoord - AZ
Woensdag 2 mei Feyenoord - Heracles Zondag 6 mei Heerenveen - Feyenoord |
|
|
|
|
SCF_Willempie
|
|
|
December is weer een leuke maand :-) |
|
|
|
|
SCF_Willempie
|
|
|
December is weer een leuke maand :-) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
29 april kampioenswedstrijd |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Lol, ik juich met je mee. |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Als Feyenoord nou de 1ste wedstrijd wint.. dan staan we in ieder geval een dag 1ste !!! |
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 - 10:42 schreef Zw' 28 het volgende:Als Feyenoord nou de 1ste wedstrijd wint.. dan staan we in ieder geval een dag 1ste !!! ik gok dat ze 9 punten uit de eerste 4 halen... Excelsior 1-3 Feyenoord
Feyenoord 1-0 Roda JC
Heracles 2-0 Feyenoord
Feyenoord 2-1 Heereveen |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Iets scherper beginnen dan vorig seizoen heren, meteen opvreten dat Excelsior! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 - 11:49 schreef Crisismanager het volgende:Iets scherper beginnen dan vorig seizoen heren, meteen opvreten dat Excelsior! ach hun beste spelers hebben we al hehehe |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Lig het nou aan mij of zien die wedstrijden er ineens veel moeilijker uit? |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Feyenoord - Twente op een zondag, jammer... Die zaterdagavond was toch altijd extra sfeer. |
|
|
|
|
richfey
|
|
|
Nou als ik zo kijk :)) een goed en degelijk feyenoord moet na 9 wedstrijden toch wel 27 punten pakken , alleen de 23 Okt zie ik ons wel weer de bietenbrug op gaan tegen 020 zoals altijd , maar ja het zal wel weer anders worden , ik hoop niet op weer zo'n zwaar seizoen , al heeft Been en Van Geel hun eigen alweer ingedekt door te zeggen het word weer een zwaar seizoen lekker optimistisch allemaal Arghhh Pffffffff |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 - 14:08 schreef richfey het volgende:Nou als ik zo kijk :)) een goed en degelijk feyenoord moet na 9 wedstrijden toch wel 27 punten pakken , alleen de 23 Okt zie ik ons wel weer de bietenbrug op gaan tegen 020 zoals altijd , maar ja het zal wel weer anders worden , ik hoop niet op weer zo'n zwaar seizoen , al heeft Been en Van Geel hun eigen alweer ingedekt door te zeggen het word weer een zwaar seizoen lekker optimistisch allemaal Arghhh Pffffffff Bekijk het maar niet zo haha...
Zo denk ik ook ieder jaar. En dan zouden we in dit rijtje verliezen van Heracles, Excelsior, NAC en Ado, en winnen van AZ... Wedstrijden van Feyenoord voorspellen is niet te doen ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik denk 12 punten na de eerste 9 wedstrijden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De zaterdagduels worden verspreid over de nieuwe tijdstippen 19.00 uur, 20.00 uur en 21.00 uur.
9 uur? Pfff |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 12:54 schreef MMM het volgende:De zaterdagduels worden verspreid over de nieuwe tijdstippen 19.00 uur, 20.00 uur en 21.00 uur. 9 uur? Pfff wat een tijden he. maar we spelen geloof ik maar 4 wedstrijden op zaterdag, dus zoveel maakt het niet uit. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
kut, als je van ver komt kun je dus niet met openbaar vervoer.... |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: .......Terug!!!!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
dank voor de aanvulling :) |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Met een beetje mzzl staan ze dat na de maand Augustus al |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: met een beetje mazzel worden ze kampioen, komt Dirk Kuyt terug en staan ze volgend jaar augustus op de transfermarkt met 30 mln euro. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: met heel veel mazzel. En dat hebben we niet, want mazzel is iets voor de joden! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een tunnel is zo lang als je 'm wilt zien, he. |
|
|
|
|
Piwi
|
|
|
Waar ik weer scheitziek van wordt is de planning van de toppers. 23 en 30 okt. twee keer achter elkaar uit naar twee kutploegen. in december 3 moeilijke wedstrijden weer achter elkaar. 4, 11 en 18 maart 2012 weer drie moeilijke wedstrijden achter elkaar. Waaromworden wij altijd genaaid door die snavelbond |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 18:11 schreef Piwi het volgende:Waar ik weer scheitziek van wordt is de planning van de toppers. 23 en 30 okt. twee keer achter elkaar uit naar twee kutploegen. in december 3 moeilijke wedstrijden weer achter elkaar. 4, 11 en 18 maart 2012 weer drie moeilijke wedstrijden achter elkaar. Waaromworden wij altijd genaaid door die snavelbond Maak je niet druk, op al die andere data hebben we het net zo moeilijk. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
quote: Hahah inderdaad ;-)
Maakt dat hele schema wat uit, je krijgt ze allemaal een keer uit en thuis toch... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
klopt maar blijf het ruk vinden als ze 's avonds om 21 uur moeten voetballen. Kom je dus nooit thuis als je met het openbaar vervoer komt en ver moet reizen. Misschien een goed idee voor Feyenoord: open een Feyenoord hotel voor dit soort avonden :) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
psv-Feyenoord 2 dagen na mijn verjaardag.. Ik weet wel wat ik God vraag koment jaar :D |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 20:47 schreef RedDevil1990 het volgende:psv-Feyenoord 2 dagen na mijn verjaardag.. Ik weet wel wat ik God vraag koment jaar :D zakdoeken? :) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
1-0 ipv 10-0 Of lepra bij elke Psv'er
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2011 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Dat word het vanzelf wel als elke psv'er lepra heeft :P |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Liever aids of tbc dan fan van PSV!! |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Excelsior moet kunnen. Heerenveen is een slow starter, moet ook kunnen. Als we dan tegen Roda of Heracles nog punten halen komen we een heel eind in de richting.
Ik mag graag positief denken |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 21:49 schreef GeenGelul het volgende:[..] Excelsior moet kunnen. Heerenveen is een slow starter, moet ook kunnen. Als we dan tegen Roda of Heracles nog punten halen komen we een heel eind in de richting. Ik mag graag positief denken Wordt een kutbegin. Op kunstgras.. We gaan eraan :P haha Nieuwe ronden nieuwe kansen, we zien het vanzelf |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 12:54 schreef MMM het volgende:De zaterdagduels worden verspreid over de nieuwe tijdstippen 19.00 uur, 20.00 uur en 21.00 uur. 9 uur? Pfff je woont om de hoek joh !!!hahaha pf pf pf |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahahaha, sorry maat |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Om 9 uur ben je wel al gegarandeerd zat!! Hoef je die uilenzeik uit de kuip niet te nemen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mis je wel het oogstrelende voetbal!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
quote: Mee eens... Maar wel slechts 2 keer 12:30! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ziet er beter uit dan het was, baal wel een beetje van het late tijdstip op zaterdagavond.... kom nooit meer thuis man. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juni 2011 - 20:10 schreef FR-Douwe het volgende:ziet er beter uit dan het was, baal wel een beetje van het late tijdstip op zaterdagavond.... kom nooit meer thuis man. Blijven slapen dan maar he, Feyenoord start dit seozen ook met een camping in het stadion voor de mensen die niet meer thuis komen met het openbaar vervoer. Tentje mee en opzetten op de middenstip ;-) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 - 11:54 schreef Pietje1 het volgende:[..] Blijven slapen dan maar he, Feyenoord start dit seozen ook met een camping in het stadion voor de mensen die niet meer thuis komen met het openbaar vervoer. Tentje mee en opzetten op de middenstip ;-) kan ik meteen gratis een stukkie gras afsteken haha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 - 13:51 schreef MrChriz het volgende:Feyenoord - Twente op een zondag, jammer... Die zaterdagavond was toch altijd extra sfeer. Zaterdag avond voetbal is voor watjes. |
|
|
|