|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2011 - 15:48 schreef joduh het volgende:interesseert mij geen ene fuck man of er meer europa cup plaatsen te verdienen zijn man.....alleen ajax is genoeg...fuck met de rest...... Hahahahahaha..daar heb je hem weer:)))))) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ja alibabba!!!!!!!!!!!FUCK THE REST MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!of dacht je dat de rest het ons ook gunde????????????? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2011 - 16:14 schreef joduh het volgende:ja alibabba!!!!!!!!!!!FUCK THE REST MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!of dacht je dat de rest het ons ook gunde????????????? We moeten het samen doen Joduh. Zonder die andere clubs kan AJAX niet groter worden dan het nu is! Elke tegenstander moet zich gerespecteerd voelen door Ajax...het moet op het veld gebeuren. Daar moet Ajax zich scheiden van de tegenstander!!! BAM!!!! Wij zijn AJAX! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2011 - 16:19 schreef alibabba het volgende:[..] We moeten het samen doen Joduh. Zonder die andere clubs kan AJAX niet groter worden dan het nu is! Elke tegenstander moet zich gerespecteerd voelen door Ajax...het moet op het veld gebeuren. Daar moet Ajax zich scheiden van de tegenstander!!! BAM!!!! Wij zijn AJAX! whahah slimpie????geef eens antw op het laatste stukkie van mij dan?;-) |
|
|
|
|
daninho
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2011 - 16:14 schreef joduh het volgende:ja alibabba!!!!!!!!!!!FUCK THE REST MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!of dacht je dat de rest het ons ook gunde????????????? Dat is waar de rest gunt het ons niet.. dus waarom wij hun wel.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: precies daninho.......maar je hebt van die moraalridders he???;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zonder moraal geen verhaal,dus die ridders moeten er zijn,overigens ben ik daar de oppper van |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Daar moeten we als Ajax boven staan Joduh. Ze gunnen het ons niet...so what? Elke tegenstander is tot op het bot gemotiveerd tegen Ajax en dat moeten we juist zien als een compliment! Wanneer we diezelfde tegenstander met de rug tegen de muur zetten en ze helemaal murv tikken, kunnen wij als supporters er alleen maar meer van genieten...hahahahaha... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
het programma is erg zwaar, maar wil je wat bereiken zul je resultaat moeten halen, ook als is het programma loodzwaar, dat zijn dingen die we helaas niet in de hand hebben!!! wel is het nu zo dat als je top op topwedstrijd krijgt dat je scherper zult zijn denk ik en echt op niveau gaat komen, geloof dat we afgelopen jaar eerst in bernabeu speelde voor 80.000 man en 4 dagen laten op woudenstein voor 3000 man, dat was ook niet alles! |
|
|
|
|
Paddie Ajax
|
|
|
quote: Gaan we niet meer redden.. |
|
|
|