BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer vreest stagnatie ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Milano08
 Milano08 - vrijdag 17 juni 2011 - 09:41   quote  deeplink  
'Fer vreest bij aanblijven bij Feyenoord voor stagnatie in ontwikkeling'
Vrijdag, 17 juni 2011 om 06:05Leroy Fer wil na zijn vakantie een keuze maken uit enkele serieuze aanbiedingen die er voor hem zijn gekomen, zo meldt De Telegraaf. De middenvelder van Feyenoord kan in De Kuip zijn in 2012 aflopende contract verlengen, maar hij is er niet van overtuigd dat hij zich in Rotterdam voldoende kan ontwikkelen. FC Twente heeft zich inmiddels officieel bij de Kuipbewoners gemeld.

Op puur sportieve gronden heeft Fer nieuwe aanbiedingen in beraad. Uit het buitenland is grote belangstelling voor de middenvelder. Zaakwaarnemer Rob Jansen bevestigde afgelopen week dat er contact is geweest tussen de bekerwinnaar en Feyenoord: "Maar of Leroy ook naar Twente wil, daar ga ik nog niets over zeggen."

Feyenoord hoopt dat van het tweetal Fer en Georginio Wijnaldum er minimaal een voor de hoofdmacht blijft behouden. Technisch directeur Martin van Geel heeft al aangegeven dat hij de spelers nog liever aan hun contract houdt dan dat hij ze goedkoop de deur uit laat gaan. Wie zich meldt voor een van beide spelers moet met een bedrag van minimaal vijf miljoen euro komen

*** Zucht, wat wil dat broekkie in godsnaam, hij is in zeer korte tijd een basiskracht geworden en in 2 jaar tijd enorm gegroeid.

Als hij 2 jaar geleden bij een andere club had gezeten had hij nu nog met inval beurtjes moeten doen ***

paar maanden gelden zei hij nog

Veel hangt voor Fer ook af van het elftal van volgend seizoen. Er zijn nog wat open plekken, we hebben een nieuwe spits nodig en op het middenveld hebben we meer power nodig. Ook is het nog niet zeker of Stefan de Vrij, Ron Vlaar en Georginio Wijnaldum blijven.

Gyon erbij ( spits (beetje dan)) vlaar en vrij bijgetekend alleen wijnaldum niet nou dat is genoeg lijkt mij
anders gewoon je smoel houden als je het niet meent
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 17 juni 2011 - 09:49   quote  deeplink  
Lijken me toch excuses om te gaan? Hij wil, maar kan het niet over zijn hart krijgen. Let op mijn woorden: FC Twente haalt straks twee koopjes binnen, nl. Fer en Wijnaldum voor minder dan 10 mln. Laat die jongens nou gewoon blijven, maar als ze gaan aub naar het buitenland, niet bij de nederlandse concurrent!!
Droef
 Droef - vrijdag 17 juni 2011 - 09:55   quote  deeplink  
Denk toch dat het de werkelijkheid wordt voor de komende 2 jaar of zo. Beloftevolle spelers weg voor tussen de 4 en 6 miljoen. Te hopen is dat we daarna aan kunnen haken bij de top 4 of zo en internationaal wat aan de weg kunnen gaan timmeren. En dan kunnen de buitenlandse clubs op "niveau" zien wat de spelers echt kunnen en worden de bedragen vanzelf hoger.

Dus: strik om Fer en Wijnaldum, 10 miljoen beuren en op weg naar een gezonde toekomst. En ja, het liefst 10 miljoen van buitenlandse clubs maar denk toch echt dat het tukkerland gaat worden.

droef antwoord, maar ja....

Groeten,
Droef
gfvp1
 gfvp1 - vrijdag 17 juni 2011 - 09:58   quote  deeplink  
Het probleem bestaat uit 3 onderdelen:

1) er is een trainer/technische staf die de spelers niet of nauwelijks beter laten functioneren/ herkenbaar voetbal laten spelen, waardoor de spelers aan hun eigen quliteiten gaan twijfelen. immers, waarom doet de Feyenoord jeugd in zijn volle breedte wel zo goed? dat heeft met structuur en organisatie van het elftal te maken.
De jeugdspelers die weggaan (Bruma, de la Parra, of elders,Ake, rekik etc.) die gaan weg om twee redenen teneerste de "worst" van een zak geld bij premier league clubs of elders, maar ook omdat ze niet het gevoel krijgen dat ze het in feyenoord 1 gaan maken.(uiteraard is het de vraag of jaren in B elftallen spelen in de premier league wat oplevert, maar dat is hun eigen keuze).

2) Een bestuur/directie en RVC die niet naar behoren functioneren, geen netwerk hebben in het voetbal, geen verstand hebben van hoe ze gelden moeten aanboren en geen charisma hebbben om een boegbeeld te zijn voor de grote club die Feyenoord is. Het blijft een aanfluiting om gudde te zien en nog erger te horen spreken..dan staat het schaamrood me op de kaken! Daarnaast hebben ze geen zelf inzicht dat zij mede debet zijn aan de financiele mailaise en niet het rspect hebben naar de supporters om op te stappen en te erkennen dat ze gefaald hebben.
Ten gevolgen van het bovengenoemde gebrek aan zelfinzicht e.d zijn ze ook niet in staat een langer termijn visie te ontwikkelen en een strategische koers te bepalen, waardoor (jeugd-)spelers (bv wijnaldum en Fer) te korte contracten hebben getekend die te snel aflopen en er dus nu uit paniek wordt gehandeld. Men moet de spelers zich laten realiseren dat feyenoord tot de top van de eredivisie behoort en dat het een eer is bij deze club te spelen. Alszodanig moet een bestuur zich opstellen anders krijg je dit gevoel bij spelers dat ze zich niet kunnen ontwikkelen.

3) Er is ook gebrek aan zelfkritiek bij de spelers in casu Fer. Niet zijn ontwikkeling stagneert, maar ook die van de club. En dat is mede te danken aan hun wedstrijdintselling die 90% is ipv 200% zoals wij supporters die graag zien, maar zoals die ook altijd zou moeten zijn. waarom kun je PSV wel opvreten in de Kuip en vervolgens een week later verliezen van met alle respect VVV? Dat is mentaliteit.

Ik hoop op een voorspeodig nieuw seizoen met mijn bloedend Feyenoord hart, maar ik vrees weer het ergste.

Misschien sneuvelen er nog mensen voor die tijd , hetgeen goed zou zijn (quote aad van der laan) zodat je weer verder kunt als club....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door gfvp1 --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 17 juni 2011 - 09:58   quote  deeplink  
Is bij mij al lang zo dat ik ze geen Feyenoorders meer vind. Ze duperen de club met hun getalm.
Het interesseert me daarom ook niet meer wáár ze naar toe gaan. Verraders mogen van mij om het even waar spelen.

En blijven ze toch? Ook goed. Maar wel spelers met een bijsmaak geworden.
Milo
 Milo - vrijdag 17 juni 2011 - 09:59   quote  deeplink  
K@#%^r allemaal maar op! jullie zijn zelf debet aan het feit dat Feyenoord geen europese wedstrijden speelt! jullie zijn zelf debet aan het feit dat Feyenoord met 10-0 verliest van die klote boeren!!!!!!!!

Jullie zijn een stel tyfuslijers eerste klas! Fer en Wijnaldum zijn uit mijn mooie Feyenoord hart! Wel of niet verlengen, kan mij geen reet meer schelen! Ik smeek jullie, vertrek en kom NOOIT meer terug!
Milano08
 Milano08 - vrijdag 17 juni 2011 - 10:00   quote  deeplink  
Denk dat van Geel eens moet kijken naar de huidige contracten en spelers die ook maar de kleinste kans op succes hebben een meerjarig contract aanbieden \

Let wel uit de eigen jeugd dan he !

Maarja als ik dan kijk naar de club daarboven waar spelers engelse interesse afzeggen omdat ze nog graag een jaar willen blijven bij hun club

Lijkt het wel of daar meer clubliefde bestaat dan bij ons,......

(koste moeite het te typen maar,.. )
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juni 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 07:36 schreef Stylzz het volgende:
Kamp Fer had ook beter nog even zijn muil kunnen houden.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=140053

[..]

Goed, je staat elke week in de basis.
Maakt dus nog meer eredivisie minuten.
Je kan je dus wekelijks in de kijker spelen.
Je kan dan dus volgend jaar een flinke klapper maken, zowel sportief als financieel.

Er is 1 nadeel, je speelt geen europees. Maar dat heb je uiteraard ook grootendeels aan jezelf te danken?

Maar goed, ook uit dit stukje blijkt. Fer, denkt alleen maar aan Fer.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 17 juni 2011 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 10:00 schreef Milano08 het volgende:
Denk dat van Geel eens moet kijken naar de huidige contracten en spelers die ook maar de kleinste kans op succes hebben een meerjarig contract aanbieden \

Let wel uit de eigen jeugd dan he !

Maarja als ik dan kijk naar de club daarboven waar spelers engelse interesse afzeggen omdat ze nog graag een jaar willen blijven bij hun club

Lijkt het wel of daar meer clubliefde bestaat dan bij ons,......

(koste moeite het te typen maar,.. )
Is geen clubliefde, is gloryhunting. Als die club in 020 10e was geworden waren ze ook gegaan...
Milano08
 Milano08 - vrijdag 17 juni 2011 - 10:05   quote  deeplink  
als ik goed lees en nadenk, zijn we wellicht meer gebaat aan het vertrek van deze 2 twijfelaars die geen 100% inzet kunnen tonen

Wellicht dat Jordy, van haaren, leerdam en Mokotjo erdoor kunnen exceleren
DeJong11
 DeJong11 - vrijdag 17 juni 2011 - 10:05   quote  deeplink  
oprotten naar het buitenland, keihard falen... Dat hoop ik. heb er genoeg van!
DeJong11
 DeJong11 - vrijdag 17 juni 2011 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 09:59 schreef Milo het volgende:
K@#%^r allemaal maar op! jullie zijn zelf debet aan het feit dat Feyenoord geen europese wedstrijden speelt! jullie zijn zelf debet aan het feit dat Feyenoord met 10-0 verliest van die klote boeren!!!!!!!!

Jullie zijn een stel tyfuslijers eerste klas! Fer en Wijnaldum zijn uit mijn mooie Feyenoord hart! Wel of niet verlengen, kan mij geen reet meer schelen! Ik smeek jullie, vertrek en kom NOOIT meer terug!
dat gevoel heb ik nou ook!
+1!
Nibke
 Nibke - vrijdag 17 juni 2011 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 10:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Is geen clubliefde, is gloryhunting. Als die club in 020 10e was geworden waren ze ook gegaan...
.... en voor minder dan 2 miljoen!
Zw' 28
 Zw' 28 - vrijdag 17 juni 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 10:07 schreef DeJong11 het volgende:

[..]

dat gevoel heb ik nou ook!
+1!
+1..

Feyenoord faalt omdat al die flikkers de wilskracht niet hebben om blaren op hun poten te rennen.. Hoe DURF je te stoppen met knokken als er 45.000 man in die kuip zitten (bijv. bij de graafschap)..

Hoe kan je dan je eigen kwaliteiten behandelen alsof je een ster bent.. je bent pas een ster als je als bij Feyenoord een steunpilaar word van het elftal.. nu ben je gewoon een jeugdspeler met wat meer ervaring dan je andere ploeggenoten..

denk dat er nu maar een handje vol de juiste mentaliteit gaan hebben..
Clasie / Martins Indi / Mokotjo?

Hoop nou dat Fer weggaat als hij dit soort uitspraken doet.. dan is Gini nog slimmer door z'n bek te houden..

Als je geen Feyenoord hart hebt, Rot dan op voor een milj. of 4.. er is komt vast en zeker weer een goede jeugdspeler voor in de plaats met misschien meer passie voor z'n stad en club..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door Zw' 28 --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 juni 2011 - 10:30   quote  deeplink  
Ik watt het nog even af
ellen
 ellen - vrijdag 17 juni 2011 - 10:33   quote  deeplink  
ik denk dat als Feyenoord een betere trainer zou kunnen halen, die wel weet hoe je jonge spelers goed kunt laten functioneren en daardoor uiteraard ook het hele elftal, de kans op bijtekenen veel groter zou zijn.de stagnatie waar Fer het over heeft komt waarschijnlijk voort uit zijn angst dat er weer geen duidelijke manier van trainen, visie op tactiek van de tegenstander en daarmee je eigen tactiek, patronen etc.etc. kortom het duidelijk falen van de trainer. het zou m.i. goedkoper zijn om een nieuwe trainer aan te stellen (ja ik weet dat dat veel geld kost) waardoor de twijfelaars weer perspectief zien, de talenten beter worden en dus meer opleveren in de toekomsten zeker het voetbal beter wordt. nu blijft het nog een jaar doormodderen zoals de afgelopen 2 jaar zonder uitzicht op enige verbetering.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 17 juni 2011 - 10:35   quote  deeplink  
met adriaanse aan het roer in twente stagneert alles daar straks ook. jammer dat het al pasen is geweest
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 juni 2011 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 10:33 schreef ellen het volgende:
ik denk dat als Feyenoord een betere trainer zou kunnen halen, die wel weet hoe je jonge spelers goed kunt laten functioneren en daardoor uiteraard ook het hele elftal, de kans op bijtekenen veel groter zou zijn.de stagnatie waar Fer het over heeft komt waarschijnlijk voort uit zijn angst dat er weer geen duidelijke manier van trainen, visie op tactiek van de tegenstander en daarmee je eigen tactiek, patronen etc.etc. kortom het duidelijk falen van de trainer. het zou m.i. goedkoper zijn om een nieuwe trainer aan te stellen (ja ik weet dat dat veel geld kost) waardoor de twijfelaars weer perspectief zien, de talenten beter worden en dus meer opleveren in de toekomsten zeker het voetbal beter wordt. nu blijft het nog een jaar doormodderen zoals de afgelopen 2 jaar zonder uitzicht op enige verbetering.
Dat is onzin, die gasten zijn oud genoeg om een goed salaris te vangen, maar niet gemotiveerd om zelf hun best te doen voor hun club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door hotjumper --
The Q
 The Q - vrijdag 17 juni 2011 - 10:36   quote  deeplink  
Daar heb je wel een punt Been is goed in mensen te krenken en dat is ook de reden voor Fer een deur verder te kijken denk ik. Hij ziet het gewoon niet meer zitten in Been.
Nibke
 Nibke - vrijdag 17 juni 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 10:33 schreef ellen het volgende:
ik denk dat als Feyenoord een betere trainer zou kunnen halen, die wel weet hoe je jonge spelers goed kunt laten functioneren en daardoor uiteraard ook het hele elftal, de kans op bijtekenen veel groter zou zijn.de stagnatie waar Fer het over heeft komt waarschijnlijk voort uit zijn angst dat er weer geen duidelijke manier van trainen, visie op tactiek van de tegenstander en daarmee je eigen tactiek, patronen etc.etc. kortom het duidelijk falen van de trainer. het zou m.i. goedkoper zijn om een nieuwe trainer aan te stellen (ja ik weet dat dat veel geld kost) waardoor de twijfelaars weer perspectief zien, de talenten beter worden en dus meer opleveren in de toekomsten zeker het voetbal beter wordt. nu blijft het nog een jaar doormodderen zoals de afgelopen 2 jaar zonder uitzicht op enige verbetering.
Je moet niet te veel denken!!
Afwachten!!
DeJong11
 DeJong11 - vrijdag 17 juni 2011 - 10:38   quote  deeplink  
hopen
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 juni 2011 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 10:36 schreef The Q het volgende:
Daar heb je wel een punt Been is goed in mensen te krenken en dat is ook de reden voor Fer een deur verder te kijken denk ik. Hij ziet het gewoon niet meer zitten in Been.
Hij mag blij zijn dat Been hem nog heeft laten spelen nadat hij ons eigenhandig Europa uit heeft gedonderd
ellen
 ellen - vrijdag 17 juni 2011 - 10:39   quote  deeplink  
waarschijnlijk kost het vervangen van de trainer in totaal veel minder dan het verliezen van spelers met een 1 jarig contract. de gevolgen van deze prutser zijn ook zichtbaar aan de non-interesse voor de spelers die (transfervrij) weg mogen. deze spelers zijn niet te slijten. zou er een elftal hebben gestaan dat herkenbaar voetbal speelde zouden ook zij beter uit de verf zijn gekomen.
MMM
 MMM - vrijdag 17 juni 2011 - 10:39   quote  deeplink  
Nog eentje die van Mario af wilt!

+1 voor Ellen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door MMM --
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 17 juni 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 10:39 schreef MMM het volgende:
Nog eentje die van Mario af wilt!

+1 voor Ellen
mischien kan de baab trainer worden bij ons. die won de dubbel!!
MMM
 MMM - vrijdag 17 juni 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 10:42 schreef obiku010 het volgende:

[..]

mischien kan de baab trainer worden bij ons. die won de dubbel!!
Combinatie tussen speler en trainer!
Nibke
 Nibke - vrijdag 17 juni 2011 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 10:39 schreef ellen het volgende:
waarschijnlijk kost het vervangen van de trainer in totaal veel minder dan het verliezen van spelers met een 1 jarig contract. de gevolgen van deze prutser zijn ook zichtbaar aan de non-interesse voor de spelers die (transfervrij) weg mogen. deze spelers zijn niet te slijten. zou er een elftal hebben gestaan dat herkenbaar voetbal speelde zouden ook zij beter uit de verf zijn gekomen.
Je moet niet te veel denken!!
Afwachten!!
The Q
 The Q - vrijdag 17 juni 2011 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 10:38 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hij mag blij zijn dat Been hem nog heeft laten spelen nadat hij ons eigenhandig Europa uit heeft gedonderd
Je doelt op dat schot die hij van 1 meter voor de doellijn over schiet.Beetje Fer gezocht.
Mario rot op je hebt bewezen er nog niet klaar voor te zijn om de grootste club van Nederland te leiden.Had je Willem aangesteld als assistent had ik er nog in geloofd.
ellen
 ellen - vrijdag 17 juni 2011 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 10:44 schreef Nibke het volgende:

[..]

Je moet niet te veel denken!!
Afwachten!!
dat doen we al 2 jaar en ik zie niet dat we daar totm nog toe veel beter van zijn geworden!!!
DeJong11
 DeJong11 - vrijdag 17 juni 2011 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 10:38 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hij mag blij zijn dat Been hem nog heeft laten spelen nadat hij ons eigenhandig Europa uit heeft gedonderd
en uit de KNJB beker...
Olaf79
 Olaf79 - vrijdag 17 juni 2011 - 10:49   quote  deeplink  
Het is toch wel apert denk je dat bij vlaar de kleinste kans is dat hij zou blijven tekent hij toch. Lees je vandaag dat meneertje Fer vreest voor stagnatie. Ik snap best dat Wijnaldum vertrekt maar dat meneertje Fer eventueel vertrekt had ik niet verwacht.

We wachten het af.......
The Q
 The Q - vrijdag 17 juni 2011 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 10:46 schreef DeJong11 het volgende:

[..]

en uit de KNJB beker...
Ook te Fer gezocht
fer1971
 fer1971 - vrijdag 17 juni 2011 - 10:49   quote  deeplink  
Weer niet een speler met een Feyenoord hart

En het blijkt wel weer wat voor onprofessionele club Feyenoord nu en in het verleden was

Weer een talent voor een paar miljoen laten vertrekken
The Q
 The Q - vrijdag 17 juni 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 10:49 schreef fer1971 het volgende:
Weer niet een speler met een Feyenoord hart

En het blijkt wel weer wat voor onprofessionele club Feyenoord nu en in het verleden was

Weer een talent voor een paar miljoen laten vertrekken
Je slaat de spijker op de kop.
freduc
 freduc - vrijdag 17 juni 2011 - 10:51   quote  deeplink  
ik denk dat het voor beide partijen goed zal zijn als wijnaldum en fer vertrekken , als we 10 milj kunnen wegstrepen en zo de weg vrij maken voor bas dost en schone worden we er alleen maar sterker door
optimo
 optimo - vrijdag 17 juni 2011 - 10:53   quote  deeplink  
Zijn stagnatie is toch wel ff volledig aan zoch zelf te wijten geweest tijdens zijn periode bij Feyenoord. Met dezelfde instelling zal er bij Fc. Twente ook wijnig vordering zijn! Of niet dan! Laat hem maar lekker oprotten met zijn 'stagnatie'
DeJong11
 DeJong11 - vrijdag 17 juni 2011 - 10:54   quote  deeplink  
FC twente is toch Fer boven zijn niveau, serieus! Hij kan nog niet eens slagen bij Feyenoord en hij denkt al aan een stapje omhoog!
Nibke
 Nibke - vrijdag 17 juni 2011 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 10:45 schreef ellen het volgende:

[..]

dat doen we al 2 jaar en ik zie niet dat we daar totm nog toe veel beter van zijn geworden!!!
We hebben dan ook nog maar een "klein" beetje schuld !!
We mogen blij zijn dat de KNJB ons nog laat voetballen en dat er achter de schermen hard
gewerkt wordt om ons schuldenvrij te krijgen, zodat we daarna eindelijk weer kunnen gaan
bouwen!! Het liefst met Fer en Wijnaldum !! Zij vertegenwoordigen natuurlijk een veel grotere
waarde dan wat je er nu voor kan krijgen.
The Q
 The Q - vrijdag 17 juni 2011 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 10:51 schreef freduc het volgende:
ik denk dat het voor beide partijen goed zal zijn als wijnaldum en fer vertrekken , als we 10 milj kunnen wegstrepen en zo de weg vrij maken voor bas dost en schone worden we er alleen maar sterker door
Dan heeft Been zijn zin en het moet nog maar blijken of ze Feyenoord echt beter maken.Ik vind bas dost en schone maar suptoppers en wijnaldum en fer zijn toppers in wording.
fr 4-ever
 fr 4-ever - vrijdag 17 juni 2011 - 11:05   quote  deeplink  
mooi gaan dan, vieze duitser
gfvp1
 gfvp1 - vrijdag 17 juni 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 11:05 schreef fr 4-ever het volgende:
mooi gaan dan, vieze duitser
er zijn ook goede duitsers; namelijk met een tuintje op hun buik! of in een ontplofte vuurwerkfabriek!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door gfvp1 --
el-loco
 el-loco - vrijdag 17 juni 2011 - 11:14   quote  deeplink  
Laat hem maar lekker oprotten die lamlul. Hij zorgt voor de stagnatie binnen feyenoord! Bah arrogante strontzak! Laat hem lekker met zijn vriend van de wiel gamen, ferrah noemt die zich! Omhooggeschoten flapdrol noem ik het~!
G-child
 G-child - vrijdag 17 juni 2011 - 11:27   quote  deeplink  
Fer was toch op vakantie? Kenkerkranten geloof ik nimmer meer...
We waren net wat positiever aan het denken.
En anders, Schone halen MOKOTJO basis!!
craven
 craven - vrijdag 17 juni 2011 - 11:28   quote  deeplink  
Wie is Fer?
Crisismanager
 Crisismanager - vrijdag 17 juni 2011 - 11:47   quote  deeplink  
Ik denk dat Fer en Wijnaldum niet meer bijtekenen. Zij geloven dat als ze bijtekenen ze daadwerkelijk tot die termijn (2014) in de Kuip spelen, zo lijkt het tenminste... Dzsuszak van PSV tekende in het voorjaar bij tot 2015 en vertrek naar Rusland voor 14 miljoen.
Fer en Wijnaldum hadden allang moeten bijtekenen, dus verkopen die gasten! Ze willen niet eens 10% van hun eigen carriere wegcijferen (en dat kan je zelfs nog betwijfelen) voor Feyenoord waar ze alles aan te danken hebben!
Ga maar voor de centen en voeg maar weer eigen jeugd erbij, doelstelling: niet lager dan de 15e plaats

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door Crisismanager --
Dubble O ms
 Dubble O ms - vrijdag 17 juni 2011 - 11:55   quote  deeplink  
Al met al! Het klote gevoel van afgelopen seizoen is door al het geouwehoer van nu bij mij nog steeds niet weg. Grr...
Morotai
 Morotai - vrijdag 17 juni 2011 - 12:28   quote  deeplink  
Het moet een eer zijn als je voor Feyenoord voetbald. Aan spelers die twijfelen of ze hun contract willen verlengen en wellicht naar een andere nederlandse club gaan, wil voor mij zeggen dat je geen echte Feyenoorder bent. Indien je naar het buitenland wilt gaan is iets anders dan naar een andere nederlandse club. Er is maar één grote club in Nederland met het trouwste publiek en dat is Feyenoord. Indien je voor je verdere ontwikkeling naar een andere nederlands club wil, dan slaat dat totaal nergens op, want m.n. Twente of PSV is GEEN GROTERE club dan Feyenoord. Laat de heren Fer en Wijnaldum gewoon eerlijk zijn. Niet erom heen draaien. Je wilt voor Feyenoord voetballen of je wilt het niet !
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 17 juni 2011 - 12:29   quote  deeplink  
100% eens!!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juni 2011 - 12:33   quote  deeplink  
De heren Leroy Fer en Georginio Wijnaldum zijn profvoetballers. Ze kunnen beiden aardig een balletje trappen. Voor een deel is dat te danken aan hun aangeboren talent en hun eigen inspanningen om iets zinnigs met dat talent te doen. Voor een minstens zo groot deel hebben ze hun huidige status en carrièreperspectieven te danken aan voetbalclub Feyenoord. Deze club heeft intussen jarenlang geld, inspanning, energie en wat al niet meer gestoken in de opleiding van Fer en Wijnaldum. De club heeft haar vertrouwen in beider toekomst een aantal jaren terug beloond met een mooi contract, terwijl beiden op dat moment nog niets hadden bewezen op het hoogste Nederlandse podium, de Eredivisie.

Feyenoord heeft dus intussen vele jaren geïnvesteerd in beide talentvolle spelers. Het niet bestaande toeval wil dat de lopende contracten van zowel Fer als Wijnaldum aflopen in 2012, dus na het aanstaande voetbalseizoen 2011/2012. Zoals eenieder waarschijnlijk zal weten is het sinds het Bosman-arrest zo dat een speler transfervrij kan overstappen naar een andere club zodra zijn contract ten einde is. Aangezien de financiële positie van Feyenoord dramatisch te noemen is, zou een transfervrij vertrek van beide talenten niets minder dan een financiële ramp voor de club zijn.

De Rotterdamse volksclub doet er dan ook al enige tijd alles aan om de contracten van Fer en Wijnaldum te verlengen, zodat de club het komende seizoen kan profiteren van het eerder ruimschoots geschonken vertrouwen in beide heren én daarna nog goede zaken kan doen als Fer en Wijnaldum het sportief en financieel een stapje hogerop gaan zoeken.
Daarbij appelleert de club aan de loyaliteitsgevoelens van beide spelers, die in een recent verleden zelf herhaaldelijk hebben aangegeven veel gevoel te hebben voor de club Feyenoord en haar hondstrouwe supporterslegioen.

Het moment dat de puntjes bij de paaltjes moeten komen komt echter steeds meer nabij: Het is kiezen of delen voor Fer en Wijnaldum. Gaan ze in op een ongetwijfeld prima aanbod van de club waar ze de kans en gelegenheid hebben gekregen zich te ontwikkelen, of zadelen ze die club op met een sportief dan wel financieel probleem? Niet bijtekenen betekent namelijk dat Feyenoord zal móeten verkopen, om na dit seizoen niet met lege handen te blijven staan. Dat zal echter sowieso een flinke sportieve aderlating zijn, aangezien zowel Fer als Wijnaldum inmiddels aardig gerijpt zijn en in staat zijn het elftal naar een hoger niveau te tillen. Ook in financieel opzicht is een min of meer gedwongen verkoop van beiden veel minder aantrekkelijk dan een eventuele transfer bij een langer doorlopend contract.

Fer en Wijnaldum kunnen door bij te tekenen dus écht iets terugdoen voor de club die ze alle vertrouwen geschonken heeft en ook voor de trouwe supporters die ook in het dramatisch verlopen seizoen 2010/2011 als één man achter de club zijn blijven staan.

Dit alles beseffen beide heren zich prima. Desondanks schuiven zowel Fer als Wijnaldum de contractverlenging steeds verder op de lange baan, waarmee ze zichzelf een betere onderhandelingspositie denken te creëren, zowel richting Feyenoord als naar geïnteresseerde andere clubs. Tegelijkertijd tonen beide heren daarmee aan over een niet al te loyale instelling te beschikken en stellen ze hun eigen kortetermijnbelangen (en die van hun zaakwaarnemers) ver boven clubgevoel en eergevoel richting het Feyenoord-Legioen.

Als Fer en Wijnaldum echte kerels zijn hakken ze op zeer korte termijn de knoop door, tekenen bij Feyenoord een nieuw contract, zorgen daarmee dat Feyenoord op korte termijn weer in de vaderlandse voetbaltop kan plaatsnemen, investeren ze daarmee in hun eigen sportieve toekomst én bezorgen ze hun club het vooruitzicht van een aardige financiële impuls als ze over 1 of 2 jaar naar een buitenlandse grote club vertrekken.
Doen ze dat niet, dan is er maar één conclusie. Dan zijn de Leroy en Georginio een stel ondankbare balletjes en resteert de afscheidskreet: Fer en Wijnaldum, de ballen!

http://www.fr-fanatic.com/32727-fer-wijnaldum-de-ballen/
craven
 craven - vrijdag 17 juni 2011 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:33 schreef Stylzz het volgende:
De heren Leroy Fer en Georginio Wijnaldum zijn profvoetballers. Ze kunnen beiden aardig een balletje trappen. Voor een deel is dat te danken aan hun aangeboren talent en hun eigen inspanningen om iets zinnigs met dat talent te doen. Voor een minstens zo groot deel hebben ze hun huidige status en carrièreperspectieven te danken aan voetbalclub Feyenoord. Deze club heeft intussen jarenlang geld, inspanning, energie en wat al niet meer gestoken in de opleiding van Fer en Wijnaldum. De club heeft haar vertrouwen in beider toekomst een aantal jaren terug beloond met een mooi contract, terwijl beiden op dat moment nog niets hadden bewezen op het hoogste Nederlandse podium, de Eredivisie.

Feyenoord heeft dus intussen vele jaren geïnvesteerd in beide talentvolle spelers. Het niet bestaande toeval wil dat de lopende contracten van zowel Fer als Wijnaldum aflopen in 2012, dus na het aanstaande voetbalseizoen 2011/2012. Zoals eenieder waarschijnlijk zal weten is het sinds het Bosman-arrest zo dat een speler transfervrij kan overstappen naar een andere club zodra zijn contract ten einde is. Aangezien de financiële positie van Feyenoord dramatisch te noemen is, zou een transfervrij vertrek van beide talenten niets minder dan een financiële ramp voor de club zijn.

De Rotterdamse volksclub doet er dan ook al enige tijd alles aan om de contracten van Fer en Wijnaldum te verlengen, zodat de club het komende seizoen kan profiteren van het eerder ruimschoots geschonken vertrouwen in beide heren én daarna nog goede zaken kan doen als Fer en Wijnaldum het sportief en financieel een stapje hogerop gaan zoeken.
Daarbij appelleert de club aan de loyaliteitsgevoelens van beide spelers, die in een recent verleden zelf herhaaldelijk hebben aangegeven veel gevoel te hebben voor de club Feyenoord en haar hondstrouwe supporterslegioen.

Het moment dat de puntjes bij de paaltjes moeten komen komt echter steeds meer nabij: Het is kiezen of delen voor Fer en Wijnaldum. Gaan ze in op een ongetwijfeld prima aanbod van de club waar ze de kans en gelegenheid hebben gekregen zich te ontwikkelen, of zadelen ze die club op met een sportief dan wel financieel probleem? Niet bijtekenen betekent namelijk dat Feyenoord zal móeten verkopen, om na dit seizoen niet met lege handen te blijven staan. Dat zal echter sowieso een flinke sportieve aderlating zijn, aangezien zowel Fer als Wijnaldum inmiddels aardig gerijpt zijn en in staat zijn het elftal naar een hoger niveau te tillen. Ook in financieel opzicht is een min of meer gedwongen verkoop van beiden veel minder aantrekkelijk dan een eventuele transfer bij een langer doorlopend contract.

Fer en Wijnaldum kunnen door bij te tekenen dus écht iets terugdoen voor de club die ze alle vertrouwen geschonken heeft en ook voor de trouwe supporters die ook in het dramatisch verlopen seizoen 2010/2011 als één man achter de club zijn blijven staan.

Dit alles beseffen beide heren zich prima. Desondanks schuiven zowel Fer als Wijnaldum de contractverlenging steeds verder op de lange baan, waarmee ze zichzelf een betere onderhandelingspositie denken te creëren, zowel richting Feyenoord als naar geïnteresseerde andere clubs. Tegelijkertijd tonen beide heren daarmee aan over een niet al te loyale instelling te beschikken en stellen ze hun eigen kortetermijnbelangen (en die van hun zaakwaarnemers) ver boven clubgevoel en eergevoel richting het Feyenoord-Legioen.

Als Fer en Wijnaldum echte kerels zijn hakken ze op zeer korte termijn de knoop door, tekenen bij Feyenoord een nieuw contract, zorgen daarmee dat Feyenoord op korte termijn weer in de vaderlandse voetbaltop kan plaatsnemen, investeren ze daarmee in hun eigen sportieve toekomst én bezorgen ze hun club het vooruitzicht van een aardige financiële impuls als ze over 1 of 2 jaar naar een buitenlandse grote club vertrekken.
Doen ze dat niet, dan is er maar één conclusie. Dan zijn de Leroy en Georginio een stel ondankbare balletjes en resteert de afscheidskreet: Fer en Wijnaldum, de ballen!

http://www.fr-fanatic.com/32727-fer-wijnaldum-de-ballen/
dubbele post: slotje! hehehe

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer vreest stagnatie ?









0.0075280