BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ben ik nou de enige?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Joost
 FR-Joost - vrijdag 17 juni 2011 - 12:07   quote  deeplink  
Beste forumleden,

met veel interesse lees ik jullie reacties op het Feyenoordnieuws. Er staan soms hele goede reacties tussen, waarin ik me ook zeker kan vinden. Vaak staan er ook nutteloze reactie, waar ik hard om kan lachen.
Echter baart het mij zorgen dat jullie het financiële-aspect van Feyenoord belangrijker vinden dan het sportieve-aspect. Niet alleen bij jullie merk ik dat, ook bij het bestuur! Want als wij nu onze beste spelers van de hand moeten doen, zullen we sportief weer een stap achteruit gaan. Dit moet ons (Lees: Wij als Feyenoordsupporters zijnde) niet gebeuren. De kans bestaat dat wij door provincieclubs als Groningen worden voorbij gestreefd. Indien je sportief weer een stap terug moet zetten, wordt het veel moeilijker weer stappen vooruit te zetten.

Ik hoop dat jullie het met mij eens zijn, dat we onze beste spelers nu niet moeten verkopen. Al helemaal niet aan onze concurrenten (dan liever naar een VLF Bochum, of zo!)! Proberen in ieder geval dit seizoen de bestaande selectie te behouden. Tekenen Fer en Wijnaldum bij, dan zal dat een mooie opsteker zijn. Tekenen ze niet bij, spelen we in ieder geval Europa-League. Want in de top 5 komen we wel met de huidige selectie.

Ik als Feyenoordsupporter wil niet nog zo'n seizoen als deze meemaken. Ik denk niemand niet! Maar indien Fer en Wijnaldum worden verkocht, wordt het zelfs erger dan dit seizoen! Dan is het financieel ietsjes beter geworden, toch zal het elke wedstrijd weer billenknijpen zijn! En is het slechtste geval, vechten tegen degradatie!
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 17 juni 2011 - 12:10   quote  deeplink  
Op het moment is financieel belangrijker dan sportief
Als de begroting dit jaar niet op orde is (lees we draaien zwarte cijfers) dan komt er geen nieuw seizoen

Ik heb liever dat we nog 5 jaar 10e worden
Dan dat we volgend jaar kampioen worden om vervolgens bij de amateurs opnieuw te moeten beginnen

En wat heb jij liever?
Amateurvoetbal of Jupiler?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door Phyxsius --
FR-Joost
 FR-Joost - vrijdag 17 juni 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:10 schreef Phyxsius het volgende:
Op het moment is financieel belangrijker dan sportief
Als de begroting dit jaar niet op orde is (lees we draaien zwarte cijfers) dan komt er geen nieuw seizoen

Ik heb liever dat we nog 5 jaar 10e worden
Dan dat we volgend jaar kampioen worden om vervolgens bij de amateurs opnieuw te moeten beginnen

En wat heb jij liever?
Amateurvoetbal of Jupiler?
We zullen dit seizoen, met aanblijven van Fer en Wijnaldum, geen verlies draaien. Tenminste dat is ons gezegd. Maar zo transparant als het voetbal is, weten we dit natuurlijk nooit zeker.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 17 juni 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:13 schreef FR-Joost het volgende:

[..]

We zullen dit seizoen, met aanblijven van Fer en Wijnaldum, geen verlies draaien. Tenminste dat is ons gezegd. Maar zo transparant als het voetbal is, weten we dit natuurlijk nooit zeker.
Zou inderdaad
Maar ik neem liever geen risico
We kunnen wel op 0 gaan spelen
Maar er hoeft maar 1 financiele tegenvaller te zijn en we draaien verlies
Dan heb ik liever een buffer, door de transfergelden
Dan weten we zeker dat we niet in het rood draaien
En dat is het heilige doel dit seizoen
Al is het maar een tientje in het rood, dan is de licentie weg
Dat vind ik het ergste vooruitzicht
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 17 juni 2011 - 12:16   quote  deeplink  
En ik denk dat er niemand is die gelooft dat Feyenoord zonder Fer en Wijnaldum degradeert
Die jongens zijn belangrijk, maar niet zo belangrijk
Er zullen anderen opstaan
En 18e worden we nooit!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door Phyxsius --
FR-Joost
 FR-Joost - vrijdag 17 juni 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:15 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Zou inderdaad
Maar ik neem liever geen risico
We kunnen wel op 0 gaan spelen
Maar er hoeft maar 1 financiele tegenvaller te zijn en we draaien verlies
Dan heb ik liever een buffer, door de transfergelden
Dan weten we zeker dat we niet in het rood draaien
En dat is het heilige doel dit seizoen
Al is het maar een tientje in het rood, dan is de licentie weg
Dat vind ik het ergste vooruitzicht
We zouden ook niet quitte spelen, we zouden een kleine winst maken. Financiële tegenvallers natuurlijk niet ingecalculeerd.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 17 juni 2011 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:17 schreef FR-Joost het volgende:

[..]

We zouden ook niet quitte spelen, we zouden een kleine winst maken. Financiële tegenvallers natuurlijk niet ingecalculeerd.
En dit seizoen zouden we 0 spelen
Dat is niet gelukt
We liggen achter op het door ons zelf gemaakte schema
Er moet een inhaalslag gemaakt worden anders kan het zomaar over zijn
Die inhaalslag kan alleen tot stand komen door transfergelden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door Phyxsius --
DJFR
 DJFR - vrijdag 17 juni 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:17 schreef FR-Joost het volgende:

[..]

We zouden ook niet quitte spelen, we zouden een kleine winst maken. Financiële tegenvallers natuurlijk niet ingecalculeerd.
er hoef in de beker wedstrijden maar 1 fakkel of 1 knal te horen zijn en dat heeft al de gevolgen van een geld boete dus een tegenvaller zit in klein hoekje!! 1 van de 2 gewoon verkopen met voorkeur van FER omdat we met Mokotjo,Van Haaren, Clasie, El Ahmadi nog spelers zat hebben voor op die positie anders gaan we Guus maar weer huren (lees:Meeuwis)
aktep1908
 aktep1908 - vrijdag 17 juni 2011 - 12:29   quote  deeplink  
laten we maar lekker bij de amateurs gaan spelen moet je kijken wat er dan gaat gebeuren de grootste amateurclub van de wereld, schulden vrij en in no time kandidaat kampioen van de eredivisie.Als we zo verder gaan als nu blijft het pappen en nat houden !!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juni 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:29 schreef aktep1908 het volgende:
laten we maar lekker bij de amateurs gaan spelen moet je kijken wat er dan gaat gebeuren de grootste amateurclub van de wereld, schulden vrij en in no time kandidaat kampioen van de eredivisie.Als we zo verder gaan als nu blijft het pappen en nat houden !!
ik wilde hier serieus op reageren. maar..
DJFR
 DJFR - vrijdag 17 juni 2011 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik wilde hier serieus op reageren. maar..
Groot verstand meer dan dat hij heeft blijkbaar:P
craven
 craven - vrijdag 17 juni 2011 - 12:45   quote  deeplink  
Het 1 is met het ander verbonden, als je financieel gezond bent kan je spelers aantrekken, heb je een positievere uitstraling naar sponsors etc..Whats the problem?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 17 juni 2011 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:10 schreef Phyxsius het volgende:
Op het moment is financieel belangrijker dan sportief
Als de begroting dit jaar niet op orde is (lees we draaien zwarte cijfers) dan komt er geen nieuw seizoen

Ik heb liever dat we nog 5 jaar 10e worden
Dan dat we volgend jaar kampioen worden om vervolgens bij de amateurs opnieuw te moeten beginnen

En wat heb jij liever?
Amateurvoetbal of Jupiler?
Als ik jou zo begrijp worden we dus met hun volgend jaar kampioen? Nou, ik denk dat we meer kans hebben kampioen te worden zonder beide heren... Kampioen van de Jupilerleague. Als deze heren gaan, wordt het seizoen geheid slechter dan afgelopen seizoen. Immers, Wijnaldum heeft ons toch wel een aantal keren laten winnen. Als we die winstpunten verliezen.... tel uit je winst. En met Fer erbij gaat het toch wel een stuk beter plus dat beide heren weer een jaartje verder zijn. Investering in beide heren zal zich in de toekomst uitbetalen!!
aktep1908
 aktep1908 - vrijdag 17 juni 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik wilde hier serieus op reageren. maar..
Al eens nagegaan hoe goed SC Feyenoord het financieel doet ??
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juni 2011 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:54 schreef aktep1908 het volgende:

[..]

Al eens nagegaan hoe goed SC Feyenoord het financieel doet ??
Ja, hoe goed denk je dat dat is als t stadion niet meer geëxploiteerd word?
Of als er geen proftak meer is?
DJFR
 DJFR - vrijdag 17 juni 2011 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:54 schreef aktep1908 het volgende:

[..]

Al eens nagegaan hoe goed SC Feyenoord het financieel doet ??
ja maar die spelen nu nog niet eens topklasse dus laat staan dat ze kampioen in Eredivisie kunnen worden
aktep1908
 aktep1908 - vrijdag 17 juni 2011 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 13:01 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja, hoe goed denk je dat dat is als t stadion niet meer geëxploiteerd word?
Of als er geen proftak meer is?
51% is van de Sportclub en wij blijven toch wel gaan dat bedoelde ik met grootste amateurclub van de wereld............................
plannetje
 plannetje - vrijdag 17 juni 2011 - 13:06   quote  deeplink  
je bent de enige
aktep1908
 aktep1908 - vrijdag 17 juni 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 13:01 schreef DJFR het volgende:

[..]

ja maar die spelen nu nog niet eens topklasse dus laat staan dat ze kampioen in Eredivisie kunnen worden
Als wij dus met 40.000 man naar de amateurs gaan kijken dan zijn we toch in een paar seizoenen weer terug, hoop ik.
aktep1908
 aktep1908 - vrijdag 17 juni 2011 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 13:06 schreef plannetje het volgende:
je bent de enige
je haalt ze er zo uit die namaaksupporters
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juni 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 13:07 schreef aktep1908 het volgende:

[..]

Als wij dus met 40.000 man naar de amateurs gaan kijken dan zijn we toch in een paar seizoenen weer terug, hoop ik.
Ja maar 40.000 man gaan geen 250+ euro per jaar betalen om te kijken naar amateurs.
aktep1908
 aktep1908 - vrijdag 17 juni 2011 - 13:26   quote  deeplink  
Nee, dat is meer een wens dan werkelijkheid, maar denk dat je via de amateurs wel weer een sterke club kan krijgen en de achterban blijft toch wel bestaan denk ik.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 17 juni 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:45 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Als ik jou zo begrijp worden we dus met hun volgend jaar kampioen? Nou, ik denk dat we meer kans hebben kampioen te worden zonder beide heren... Kampioen van de Jupilerleague. Als deze heren gaan, wordt het seizoen geheid slechter dan afgelopen seizoen. Immers, Wijnaldum heeft ons toch wel een aantal keren laten winnen. Als we die winstpunten verliezen.... tel uit je winst. En met Fer erbij gaat het toch wel een stuk beter plus dat beide heren weer een jaartje verder zijn. Investering in beide heren zal zich in de toekomst uitbetalen!!
Dan begrijp je me verkeert
Dat was bedoeld op de vraag wat belangrijker is
Sportief of financieel
Als sportief belangrijker is krijg je Barca en Madrid achtige taferelen
Nog grotere schulden
Dat bedoelde ik ermee
Tilde het zeg maar over het Fer en WIjnaldum verhaal
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 17 juni 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:54 schreef aktep1908 het volgende:

[..]

Al eens nagegaan hoe goed SC Feyenoord het financieel doet ??
Paar miljoen in de plus
Niet genoeg voor een begroting zoals wij die hebben
King of 010
 King of 010 - vrijdag 17 juni 2011 - 13:55   quote  deeplink  
Ik denk dat bijna iedereen de kracht van Feyenoord vergeet. Mouwen opstropen en vechten voor wat je waard bent. Jammer genoeg zie je dat in de selectie ook niet altijd terug. Het belangrijkste is eerst sportief goed staan. Meedoen om de prijzen, voorronde CL of direct instromen in de EL is belangrijk maar daar heb je dus goede, stabiele spelers voor nodig. Laten we eerst de huidige selectie in stand houden. Bij eventuele financiele tegenslagen zullen de VvF gegarandeerd hun beurs opentrekken als Feyenoord een gretige en stijgende groei laat zien. Zo komen we dan ook financieel sterker uit de strijd. En als het balletje dan eenmaal begint te lopen dan komt de rest ook wel goed. Huidige spelers verkopen voor topprijs en jeugd vroeg laten instromen. Lijkt een fantasie maar kijk naar van Marwijk. Hadden wij ooit verwacht finale WK te spelen? Nee! Maar is wel gelukt omdat hij dat als doel had gesteld, voor minder deden ze het niet. Daarna de spelers gretig gemaakt en dan groeit het geloof erin vanzelf wel. De rest kwam dus vanzelf.
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 17 juni 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:20 schreef DJFR het volgende:

[..]

er hoef in de beker wedstrijden maar 1 fakkel of 1 knal te horen zijn en dat heeft al de gevolgen van een geld boete dus een tegenvaller zit in klein hoekje!! 1 van de 2 gewoon verkopen met voorkeur van FER omdat we met Mokotjo,Van Haaren, Clasie, El Ahmadi nog spelers zat hebben voor op die positie anders gaan we Guus maar weer huren (lees:Meeuwis)
Dat niet alleen, je bent ook nog afhankelijk van de spreekkoren...
Maar als er bij die neuzen gezongen wordt dat je "geen ster mag dragen als je niet springt, dan mag de knip dicht blijven...
Uitleg graag M v Praag...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door cc-tje --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 17 juni 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:45 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Als ik jou zo begrijp worden we dus met hun volgend jaar kampioen? Nou, ik denk dat we meer kans hebben kampioen te worden zonder beide heren... Kampioen van de Jupilerleague. Als deze heren gaan, wordt het seizoen geheid slechter dan afgelopen seizoen. Immers, Wijnaldum heeft ons toch wel een aantal keren laten winnen. Als we die winstpunten verliezen.... tel uit je winst. En met Fer erbij gaat het toch wel een stuk beter plus dat beide heren weer een jaartje verder zijn. Investering in beide heren zal zich in de toekomst uitbetalen!!
Wijnaldum heeft ook veel wedstrijden voor ons verloren, t.g.v. zijn balblindheid.
En Fer heeft slaapmomentjes, is geen begaafde technicus, noch leider.

Heb al afscheid genomen, krtom.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 17 juni 2011 - 20:36   quote  deeplink  
bekijk de realiteit nou eens, er moet geld binnen komen. Het kan niet zo zijn dat je en je spelers houdt, van een 10e plek ineens kampioen word en vervolgens ook nog een zwarte cijfers draait...
Komend seizoen en het seizoen erop worden gewoon.... blijf erachter staan en laat de knulletjes maar gaan. Liever een wat minder seizoen en blijven bestaan dan een beter seizoen en met de knulletjes eraan.
Rovert
 Rovert - vrijdag 17 juni 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 14:01 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Dat niet alleen, je bent ook nog afhankelijk van de spreekkoren...
Maar als er bij die neuzen gezongen wordt dat je "geen ster mag dragen als je niet springt, dan mag de knip dicht blijven...
Uitleg graag M v Praag...
je bent een loser
GeenGelul
 GeenGelul - vrijdag 17 juni 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 12:07 schreef FR-Joost het volgende:
Beste forumleden,

met veel interesse lees ik jullie reacties op het Feyenoordnieuws. Er staan soms hele goede reacties tussen, waarin ik me ook zeker kan vinden. Vaak staan er ook nutteloze reactie, waar ik hard om kan lachen.
Echter baart het mij zorgen dat jullie het financiële-aspect van Feyenoord belangrijker vinden dan het sportieve-aspect. Niet alleen bij jullie merk ik dat, ook bij het bestuur! Want als wij nu onze beste spelers van de hand moeten doen, zullen we sportief weer een stap achteruit gaan. Dit moet ons (Lees: Wij als Feyenoordsupporters zijnde) niet gebeuren. De kans bestaat dat wij door provincieclubs als Groningen worden voorbij gestreefd. Indien je sportief weer een stap terug moet zetten, wordt het veel moeilijker weer stappen vooruit te zetten.

Ik hoop dat jullie het met mij eens zijn, dat we onze beste spelers nu niet moeten verkopen. Al helemaal niet aan onze concurrenten (dan liever naar een VLF Bochum, of zo!)! Proberen in ieder geval dit seizoen de bestaande selectie te behouden. Tekenen Fer en Wijnaldum bij, dan zal dat een mooie opsteker zijn. Tekenen ze niet bij, spelen we in ieder geval Europa-League. Want in de top 5 komen we wel met de huidige selectie.

Ik als Feyenoordsupporter wil niet nog zo'n seizoen als deze meemaken. Ik denk niemand niet! Maar indien Fer en Wijnaldum worden verkocht, wordt het zelfs erger dan dit seizoen! Dan is het financieel ietsjes beter geworden, toch zal het elke wedstrijd weer billenknijpen zijn! En is het slechtste geval, vechten tegen degradatie!
FR-Joost je zult zien.... Iedereen is vervangbaar dus ook Fer en Wijnaldum.

Feyenoord moet eerst financieel gezond zien te worden, dan komen de prestaties vanzelf weer.

Geduld is een schone zaak
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 17 juni 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 22:01 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

FR-Joost je zult zien.... Iedereen is vervangbaar dus ook Fer en Wijnaldum.

Feyenoord moet eerst financieel gezond zien te worden, dan komen de prestaties vanzelf weer.

Geduld is een schone zaak
Fuck man, we zijn het eens.
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 17 juni 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 21:49 schreef Rovert het volgende:

[..]

je bent een loser
Vind het zo kinderachtig om te zeggen "ben je zelf" doe het allen toch...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 juni 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 23:38 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Vind het zo kinderachtig om te zeggen "ben je zelf" doe het allen toch...
nee hoor, ik doe niet mee.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ben ik nou de enige?









0.0067968