|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Klopt niet helemaal met wat er in de brief aan het bestuur stond. Overigens blijft de legioenzaal voorlopig dicht zolang dit bestuur er zit!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
rob010
|
|
|
Biku, wordt idd zoals je zelf al zei weer tijd om te gaan werken. slechtste topic ooit gepost door een HELD !!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahaha. ik denk er is nieuws! je maakt me wel trots! de kutste topic ooit. altijd al op zoek naar geweest man. hahahaha |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 - 13:21 schreef obiku010 het volgende:hahahaha. ik denk er is nieuws! je maakt me wel trots! de kutste topic ooit. altijd al op zoek naar geweest man. hahahaha tis moeilijk BESCHEIDEN te blijven voor als je zo goed bent als Biek. zit ik hier achter het lappie te zingen !!!! Whaahahahahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 - 13:24 schreef rob010 het volgende:[..] tis moeilijk BESCHEIDEN te blijven voor als je zo goed bent als Biek. zit ik hier achter het lappie te zingen !!!! Whaahahahahaha toch niet achter een bef lappie? hahahaha. ik ken het nummer man. draai hem ook regelmatig om mezelf te boosten. vroeger was ik trouwens lambiek. nu gewoon biek. klinkt ook beter vind ik... hahahahaha |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
niks beflappie gewoon knallen, zuigen,en likken op die pruim. WHAHAHAHAHA. |
|
|
|