BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stelling: Leerdam is belangrijker dan Fer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 17 juni 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 21:16 schreef Gyan010 het volgende:
Zijn moeilijk te vergelijken. Wel vind ik dat leerdam ondergewaardeerd word.
En dat is zeker een feit
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 17 juni 2011 - 21:21   quote  deeplink  
Dat is inderdaad een feit.
Sowieso heeft leerdam vorig jaar meer waarde voor het team gehad.
Onder andere vanwege zijn multifunctionaliteit.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 17 juni 2011 - 21:27   quote  deeplink  
Doorzetting, uithouding & loopvermogen
DY
 DY - zaterdag 18 juni 2011 - 00:42   quote  deeplink  
ik vind dat leerdam zwaar onderschat word, het is een beter uitvoering van meeuwis op het middeveld.
Gyan010
 Gyan010 - zaterdag 18 juni 2011 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2011 - 00:42 schreef DY het volgende:
ik vind dat leerdam zwaar onderschat word, het is een beter uitvoering van meeuwis op het middeveld.
+1
DY
 DY - zaterdag 18 juni 2011 - 01:17   quote  deeplink  
net zoals die v/d gijp, tegne utrecht liep leerdam een keer tegen fer op was tegen utrecht volgens mij?, en iedereen lachen, terwijl ze er niet bij zeggen dat hij de enige na 90minuten is die nog echt rent en voor de bal gaat, scoort, en zowel voorin te vinden is maar 10sec later ook weer achterin om mee te verdedigen.
flipje tiel
 flipje tiel - zaterdag 18 juni 2011 - 08:17   quote  deeplink  
oprotten met die dromer,laat em lekker bij een ander zn fouten maken
word een beetje misselijk van die gasten fer en wijnaldum
hebben geen goede mentaliteit,geef ze mij maar eens een week mee zal ik ze wel eens werken leren en oplettend bezig zijn
nee het word tijd dat ze gaan,ben er helemaal op uitgekeken zakkenvullers of gloryhunters zijn het
rood-wit
 rood-wit - zaterdag 18 juni 2011 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 13:58 schreef Quiroz het volgende:
Fer is een klasse beter, hou op man. Veel strijd bij Leerdam, maar hij mag de veters van Leroy niet eens strikken.
Zo is het maar net, Fer is een prima speler, heeft hem ook niet altijd meegezeten dit seizoen, maar van verkoop zullen ze grijze haren van spijt krijgen.
Kogelvis
 Kogelvis - zaterdag 18 juni 2011 - 09:20   quote  deeplink  
Ik vind dat we maar gewoon moeten verkopen. Niet gemotiveerde spelers moet je niet willen houden. Als je financieel zo veel mogelijk eruit haalt weer een stap verder op weg naar gezond worden.
Leerdam vind ik ook een goede speler. Die moet je dan gewoon laten staan om zich verder te kunnen ontwikkelen. Ik vind dat je zo en zo niet meer zoveel moet wisselen. Vaste basis houden. Vertrouwen geven en met goede as achterin moeten we effectief vooruit voetballen. Nog wat meer op positiespel trainen en dan gaan we volgende seizoen wel constanter spelen en meer punten pakken. Dat we niet helemaal bovenin gaan meedraaien wisten we al. We willen vaak weer het liefst morgen meedoen om de prijzen. Het zou fantastisch zijn maar niet logisch.
Eerst helemaal gezond en dan gezond inkopen (ik denk aan niet te dure routiniers uit nederlandse competitie) om ervaring en leeftijd in balans te houden.
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 18 juni 2011 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 13:57 schreef de flh het volgende:
Leroy Fer is een hele goede speler. Heeft het vorig seizoen goed gedaan. En zweeft ergens tussen Jong Oranje en het Nederlands elftal.

Maar als je nu overall het hele seizoen bekijkt, dan heeft Leerdam een veel beter seizoen gedraaid. Nog belangrijker, hij was ook veel waardevoller voor het elftal.

Leerdam is qua techniek en fysiek minder dan Fer, maar hij heeft géén slaapmomentjes.. best belangrijk voor een middenvelder. Ook kijkt Leerdam veel beter om zich heen naar z'n medespelers en is daarmee nuttiger dan Fer.

Fysiek en techniek kan je trainen. Concentratie, inzicht en mentaliteit is veel moeilijker om te trainen.

Dus Leerdam is belangrijker dan Fer
LEERDAM is belangrijker inderdaad.

Hij blijft namelijk en Fer niet!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 18 juni 2011 - 11:43   quote  deeplink  
+1 Goed verwoord!!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 18 juni 2011 - 14:28   quote  deeplink  
Het zijn gewoon droplullen eerste klas die Fer en Wijnaldum. Juist nu zouden ze moeten bijtekenen voor 1 of 2 jaartjes. Omdat ze wel veel aan feyenoord hebben te danken en daar mogen ze best iets voor terug doen in deze moeilijke tijden. Desnoods zetten ze een gelimiteerde transfersom in het contract........
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 18 juni 2011 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2011 - 14:28 schreef lijdensweg het volgende:
Het zijn gewoon droplullen eerste klas die Fer en Wijnaldum. Juist nu zouden ze moeten bijtekenen voor 1 of 2 jaartjes. Omdat ze wel veel aan feyenoord hebben te danken en daar mogen ze best iets voor terug doen in deze moeilijke tijden. Desnoods zetten ze een gelimiteerde transfersom in het contract........
wie zegt dat ze niet gaan bijtekenen? je schreeuwt al voordat de transfer periode is begonnen... tuurlijk vind ik ook dat ze moreel verplicht zijn te verlengen. maar dat janken van de meesten help echt bij de onderhandelingen... tjonge zeg
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 juni 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2011 - 14:32 schreef obiku010 het volgende:

[..]

wie zegt dat ze niet gaan bijtekenen? je schreeuwt al voordat de transfer periode is begonnen... tuurlijk vind ik ook dat ze moreel verplicht zijn te verlengen. maar dat janken van de meesten help echt bij de onderhandelingen... tjonge zeg
Feyenoord checkt Hadouir. Dan kan je er op rekenen dat Weinaldüm weg gaat.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 18 juni 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2011 - 16:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Feyenoord checkt Hadouir. Dan kan je er op rekenen dat Weinaldüm weg gaat.
dat stond er nog niet toen ik het poste. toch denk ik dat hadouir er gewoon goed bij kan. en of wijnaldum dan blijft of niet boiet me niet meer zo. jammer als hij in nderland blijft spelen terwijl hij op zijn 16e zei nooit voor een andere club te spelen dan Feyenoord. ach.... puber gelul van hem dus
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zaterdag 18 juni 2011 - 17:15   quote  deeplink  
gelukkig is niet alles wat ik zei toen ik 16 was uitgekomen..
En als het jou al niet meer boiet, boiet het mij nog minder, ouwe hekkespringer!
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 18 juni 2011 - 17:17   quote  deeplink  
daar heb je een punt. toen ik 16 was was ik ervan overtuigt op me 27ste dood te gaan net als alle andere helden. jim morisson, janis joplin, kurt cobain, jimmy hendrix, enz.. maar me 37ste kan nog!!! hahahaha
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zaterdag 18 juni 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2011 - 17:17 schreef obiku010 het volgende:
daar heb je een punt. toen ik 16 was was ik ervan overtuigt op me 27ste dood te gaan net als alle andere helden. jim morisson, janis joplin, kurt cobain, jimmy hendrix, enz.. maar me 37ste kan nog!!! hahahaha
Nu je zo gezond en verstandig bezig ben ga je zeker 97 worden, je zal je plannen moeten wijzigen vriend..
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 18 juni 2011 - 17:28   quote  deeplink  
hahahahaa 20 jaar eraf en ik ben ook al spekkopert. me ding werkt toch niet meer vanaf me 60ste. en de chickies willen me dan niet meer. hahahaha
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zaterdag 18 juni 2011 - 17:33   quote  deeplink  
willen ze je nu nog wel dan :-)

je weet ik blijf de broer van..
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 18 juni 2011 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2011 - 17:33 schreef Jhon de Beuk het volgende:
willen ze je nu nog wel dan :-)

je weet ik blijf de broer van..
daarom wil ik aan het werk. heb ik tenminste een beetje geld coor een club....en de club...hahahahaha
Els
 Els - zaterdag 18 juni 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 13:58 schreef Quiroz het volgende:
Fer is een klasse beter, hou op man. Veel strijd bij Leerdam, maar hij mag de veters van Leroy niet eens strikken.
Laat Fer maar lekker z'n eigen veters strikken. Misschien leert 'ie dan ook nog tekenen en klokkijken.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 19 juni 2011 - 01:59   quote  deeplink  
PPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de flh
 de flh - maandag 20 juni 2011 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 01:59 schreef hoogvliet010 het volgende:
PPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja bedankt voor deze zinnige bijdrage.
Bram Goudkamp
 Bram Goudkamp - maandag 20 juni 2011 - 01:29   quote  deeplink  
Fer is beter, Leerdam belangrijker.
DY
 DY - maandag 20 juni 2011 - 02:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 01:29 schreef Bram Goudkamp het volgende:
Fer is beter, Leerdam belangrijker.
vind je fer op dit moment echt beter dan leerdam?
Els
 Els - maandag 20 juni 2011 - 05:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 02:56 schreef DY het volgende:

[..]

vind je fer op dit moment echt beter dan leerdam?
Nou maak je het wel héél lastig. Pff, 20 juni, uur of 3. Zou zomaar kunnen zijn dat ze beiden slapen, dus er zal weinig verschil zijn...
In zijn algemeenheid lijkt Leerdam me vooralsnog nuttiger.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 juni 2011 - 06:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 15:53 schreef MMM het volgende:

[..]

Waarin? Niet in voetballen in ieder geval.
voetballen is zoveel meer dan een bal hooghouden...
LEERDAM//HELD!!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 juni 2011 - 08:24   quote  deeplink  
Leerdam is weliswaar fysiek wat minder sterk maar:
- minstens net zoveel overzicht
- betere klever, bijter en balafpakker
- explosiever in acties
- energieker in z'n spel
- ...en belangrijkste verschil:

Bij Leerdam zie ik een speler die niet aflaat, opgeeft, en al z'n hebben en houwen voor het team, de club, erin gooit.

Fer heeft dat niet, ik zie bij Fer (en wIjnaldum ook trouwens) té vaak luie, laconieke fases, waardoor een (jong) team al snel in een neergande spiraal tijdens een wedstrijd raakt. Fer is daarmee tevens een labiele leider gebleken.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 20 juni 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 05:14 schreef Els het volgende:

[..]

Nou maak je het wel héél lastig. Pff, 20 juni, uur of 3. Zou zomaar kunnen zijn dat ze beiden slapen, dus er zal weinig verschil zijn...
In zijn algemeenheid lijkt Leerdam me vooralsnog nuttiger.
hahahaha kun jij als vrouw niet kiezen wie er op dat tijdstip nuttiger zou zijn?
Els
 Els - maandag 20 juni 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 19:28 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hahahaha kun jij als vrouw niet kiezen wie er op dat tijdstip nuttiger zou zijn?
hahahahaha
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 21 juni 2011 - 09:45   quote  deeplink  
LEERDAM...
Fer heeft oficieel afgedaan voor mij!
Gisteren nog even snel in de sportwinkel geweest voor mn oudste, daar hing het nieuwe uitshirt met daar booven een poster... en wie stond daar op...?
FER!
Als je geen verbetering voor jezelf ziet binnen Feyenood, hoe haal je het dan in je geldbeluste botte rot kop dat je wél je handje op huod voor een reclamecampagne???
Luister, hij zal expes een stofgordijn aan het moeten laten opwaaien om de gelederen buiten Feyenoord bezig te houden en al weten dat ie bijtekend... anders is het echt een boerenlul!
(sorry agrariers, geen beledigende opmeking naar jullie...)
el-loco
 el-loco - dinsdag 21 juni 2011 - 09:54   quote  deeplink  
Fer denkt nog steeds dat de clubs in rijtjes van 3 voor hem klaar staan. Ik ben zijn arrogante houding ook meer dan beu! Ik zeg dag Fer!
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 21 juni 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 09:54 schreef el-loco het volgende:
Fer denkt nog steeds dat de clubs in rijtjes van 3 voor hem klaar staan. Ik ben zijn arrogante houding ook meer dan beu! Ik zeg dag Fer!
zwaai uitbundig met ze mee...
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 21 juni 2011 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 09:54 schreef el-loco het volgende:
Fer denkt nog steeds dat de clubs in rijtjes van 3 voor hem klaar staan. Ik ben zijn arrogante houding ook meer dan beu! Ik zeg dag Fer!
Zit je in dezelfde badplaats als Leroy ofzo?
Hoe kom je erbij dat hij dat denkt?
craven
 craven - dinsdag 21 juni 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 20:58 schreef rottie het volgende:
MOKOTJO!!!
idd als deze jongen de kans krijgt op het middenveld wordt het een hele grote, technisch, 2 benig..alleen meer body ontwikkelen...
DY
 DY - dinsdag 21 juni 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 11:56 schreef craven het volgende:

[..]

idd als deze jongen de kans krijgt op het middenveld wordt het een hele grote, technisch, 2 benig..alleen meer body ontwikkelen...
iemand nog opgemerkt dat ie 2 wereldpasses gaf tegen psv?
MMM
 MMM - dinsdag 21 juni 2011 - 15:29   quote  deeplink  
Mokotjo kan een geweldenaar worden als hij de kans krijgt. Maar Mario ziet het niet, niet erg verrassend natuurlijk..
cc-tje
 cc-tje - woensdag 22 juni 2011 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 15:29 schreef MMM het volgende:
Mokotjo kan een geweldenaar worden als hij de kans krijgt. Maar Mario ziet het niet, niet erg verrassend natuurlijk..
Was begin dit jaar nog een van de mensen die achter Mario stond.
Nu ben ik meer afstand aan het houden en een billenknijpert als ik hem volgend jaar het team moet zien trainen...
Wat mij betreft, ik weet het niet, zit in tweestrijd. Toen hij kwam ging het goed, kregen we een diepte punt tot beneden nap. Hebben een opleving gehad en zijn schijndood geeindigd. Ben bang dat de middagtraining schrappen zondag een idee van hem is...
Wat is er als reden opgegeven voor het schrappen daarvan?
wordt in de kuip gegeven toch?
Dan zou het ook wel kunnen, daar gaan er meer in dan op varkenoord.
Er is geen klote meer over van dit soort dingen... is ook al weg voor de kuip, omdat het trainingsveld weg is, dat wel natuurlijk maar de ouderwetse eerste training met twee sessies was een goed concept.(werden alletwee de shirts gepresenteerd)
Els
 Els - woensdag 22 juni 2011 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 07:45 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Was begin dit jaar nog een van de mensen die achter Mario stond.
Nu ben ik meer afstand aan het houden en een billenknijpert als ik hem volgend jaar het team moet zien trainen...
Wat mij betreft, ik weet het niet, zit in tweestrijd. Toen hij kwam ging het goed, kregen we een diepte punt tot beneden nap. Hebben een opleving gehad en zijn schijndood geeindigd. Ben bang dat de middagtraining schrappen zondag een idee van hem is...
Wat is er als reden opgegeven voor het schrappen daarvan?
wordt in de kuip gegeven toch?
Dan zou het ook wel kunnen, daar gaan er meer in dan op varkenoord.
Er is geen klote meer over van dit soort dingen... is ook al weg voor de kuip, omdat het trainingsveld weg is, dat wel natuurlijk maar de ouderwetse eerste training met twee sessies was een goed concept.(werden alletwee de shirts gepresenteerd)
Tav schrappen middagtraining: ik denk dat ze vermoeden dat de opkomst tegen zal vallen. Door maar één training te geven, zal dat overvol zijn. Bij 2 trainingen ws lege plekken in het stadion en dan krijg je daarover weer gezeik in de media. Voorkomen is beter dan genezen. Beslissing is jammer, maar ik heb er wel begrip voor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2011 door Els --
Rene Koster
 Rene Koster - woensdag 22 juni 2011 - 12:29   quote  deeplink  
Als Fer niet tekent voor de competitie begint moet hij gewoon lekker in het tweede worden gezet en dan Leerdam en Mokotjo het laten uitvechten wie er in de basis staat.

En als dat andere jochie ook niet tekent dan is het helemaal niet moeilijk dan gaat die ook naar het tweede en doen ze het lekker samen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 22 juni 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 01:29 schreef Bram Goudkamp het volgende:
Fer is beter, Leerdam belangrijker.
+1
Àlleen over het Feit dat leerdam belangrijker is!
Wie beter is vind ik nog een discussie!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2011 door Feyenoord till i die --
Felbm
 Felbm - woensdag 22 juni 2011 - 15:32   quote  deeplink  
Denk absoluut dat Fer op het moment beter is als leerdam. Maar tijdens de blessure vab Fer heeft Leerdam op het middenveld een paar hele sterke wedstrijden gespeeld. Toen mocht hij ook een paar wedstrijden blijven staan. Denk ook dat het moeilijk is om constant te worden als je het van invalbeurten moet hebben. Zo ook met Mokotjo, Die heeft ook aardig wat fouten gemaakt hoor. Aleen als die een paar weken het vertrouwen krijgt dan bloeit die ook weer helemaal op, daar ben ik van overtuigd. Maar dat is mijn mening...
de flh
 de flh - dinsdag 12 juli 2011 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 15:32 schreef Felbm het volgende:
Denk absoluut dat Fer op het moment beter is als leerdam. Maar tijdens de blessure vab Fer heeft Leerdam op het middenveld een paar hele sterke wedstrijden gespeeld. Toen mocht hij ook een paar wedstrijden blijven staan. Denk ook dat het moeilijk is om constant te worden als je het van invalbeurten moet hebben. Zo ook met Mokotjo, Die heeft ook aardig wat fouten gemaakt hoor. Aleen als die een paar weken het vertrouwen krijgt dan bloeit die ook weer helemaal op, daar ben ik van overtuigd. Maar dat is mijn mening...
Met Leerdam en Mokotjo staan de vervangers iig klaar. Zo veel wedstrijden heef Fer niet gespeeld. Goede wedstrijden waren er al helemaal weinig.
FR
 FR - dinsdag 12 juli 2011 - 00:25   quote  deeplink  
Weten jullie nog dat Fer te vaak zijn man heeft laten lopen waardoor Feyenoord de wedstrijd niet meer won? Weten jullie nog dat Fer behoorlijk wat goede kansen heeft gemist zoals die ene in de voorrondes van de Uefa Cup vlak voor tijd? Dat zijn er teveel geweest die Feyenoord kostbare punten hebben gekost!
FR
 FR - dinsdag 12 juli 2011 - 00:26   quote  deeplink  
Dus Fer mag van mij weg, en tuurlijk heeft hij ook goede dingen gedaan. Zoals vele ballen hebben onderschept. Maar wat ie er verder mee deed weet ik niet meer.
john83
 john83 - dinsdag 12 juli 2011 - 00:29   quote  deeplink  
leerdam is nog te slecht voor excelsior wat een drama speler is dat
MMM
 MMM - dinsdag 12 juli 2011 - 00:33   quote  deeplink  
Overdrijven is ook een vak..
Marsco
 Marsco - dinsdag 12 juli 2011 - 00:37   quote  deeplink  
Ik vind Mokotjo beter dan Leerdam én Fer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door Marsco --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 12 juli 2011 - 00:41   quote  deeplink  
Na al die Drama's van Fer mag die van mij keihard ***** vallen.
Hoort voor mij niet meer bij Feyenoord.
Leerdam is dus btr.
En ik zeg ook Mokotyo
Die gaat het maken, geef hem nou eens minuten!
Dan ga je leuk spel zien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door Beempjerotterdam --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stelling: Leerdam is belangrijker dan Fer









0.0094208