|
|
GeenGelul
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
tjongen jonge man. niet lullig bedoelt. maar je hebt echt een bril nodig. jij doet het er gewoon om. |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 18:21 schreef obiku010 het volgende:tjongen jonge man. niet lullig bedoelt. maar je hebt echt een bril nodig. jij doet het er gewoon om. Maar je kunt het niet laten om te reageren haha |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
En jij durfde gister serieus over mijn topic te klagen? Idioot! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ze motten hem een nekschotgeven!!! hij doet het express. het is gewoon een joodje!! punt!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 18:25 schreef obiku010 het volgende:[..] ze motten hem een nekschotgeven!!! hij doet het express. het is gewoon een joodje!! punt!! Een nekschot? Je ben nog mild! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
meen je toch niet serieus? had je nu echt niet gezien dat dit topic al bestond? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: die gast doet het er echt om douwe. effe melding maken van provocatie. en hij kan terug naar het snavelforum. nare misselijke gast is het |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 18:28 schreef obiku010 het volgende:[..] die gast doet het er echt om douwe. effe melding maken van provocatie. en hij kan terug naar het snavelforum. nare misselijke gast is het Eens! Op de brandstapel ermee! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
GEEN GELUL!
Feitelijk wil dat zeggen dat hij geen gesprekken wenst > geen reacties wil > dus deze topic is al dood. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
heeft u een rood wit hart?? dan boycotten en die nare clown geen aandacht meer geven!! met zijn spits snavel!!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Geen gelul is een.....
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
hahahahahahahaha! Beste foto van de maand! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hij zit nu met zijn vingertje over zijn cloaco te wrijven...(want zo heet het geslachtsdeel van een struisvogelt!!) geil op de aandacht... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
cloaca, man, anders gaat ie op een verkeerde plek wrijven. |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Wederom.. Kansloos met een grote "k".. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: cloakliko kan ook nog.... wat een gft man dat. hahahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hier geen gelul... maar gesnif van de oppersnavel!!
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Oplaku.. je hebt wel grote oren gekregen.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: je bent nog dommer dan ik dacht! |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Dus je denkt al over me? *aaah.. bloos* |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Ik heb de behoefte om een topic te openen, en dan te gaan zingen erop.. ik tril er helemaal van.. spannund.. ! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
al een lied in gedachten? iets met gelul in de titel of zo? |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Nee.. gewoon mensen vermaken met oude rockliedjes.. :) gewoon netjes en normaal.. valt tegen he? :P |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Geen zin meer om te schelden, maar dit wil ik toch even kwijt over het zoveelste dubbele topic!
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
hahaha, dat is het daadkrachtig misbruiken van internet? |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
typisch geval van Jozo = OPZOUTEN |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Meldt tegen wie of wat? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
@GeenGelul Zou hier maar weg blijven want volgens mij spring jij niet!!
Alhoewel, je reageert je niet meer dus misschien is dit meer van toepassing!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: neee... daar wil je niet over na denken dat ik dat doe.. dat wil je alleen met jezelf doen ;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Wat is dit nu weer voor een reactie!! Raakt kant nog wal! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Je mengt je in een langlopend verhaal.. Douwe heeft er beeld bij.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
rob010
|
|
|
www.keingeloel.nl
that's the place to be. klik op de werkende link. whahahaha.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2011 door rob010 -- |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Er zal vast een topic bestaan over Hadouir, maar nog niet dat Feyenoord geïnformeerd heeft naar hem?
Het topic gaat dus over dat Feyenoord naar Hadouir informeert. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Jou vergeef ik altijd.. :D |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: en dat is een beeld wat maar heel langzaam verdwijnt.... :( |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 20:22 schreef GeenGelul het volgende:[..] Er zal vast een topic bestaan over Hadouir, maar nog niet dat Feyenoord geïnformeerd heeft naar hem? Het topic gaat dus over dat Feyenoord naar Hadouir informeert. Jij bent echt een jood!! Jouw neus is zo groot dat je niet verder kan kijken dan je neus lang is!!! Om je te helpen is precies dezelfde topic een paar uur eerder geopend!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 20:22 schreef GeenGelul het volgende:[..] Er zal vast een topic bestaan over Hadouir, maar nog niet dat Feyenoord geïnformeerd heeft naar hem? Het topic gaat dus over dat Feyenoord naar Hadouir informeert. die was er dus wel, getuige ook de reacties... |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 20:29 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Jij bent echt een jood!! Jouw neus is zo groot dat je niet verder kan kijken dan je neus lang is!!! Om je te helpen is precies dezelfde topic een paar uur eerder geopend! Heb inmiddels het topic gevonden, maar om mij nou 'meteen jood te noemen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Je doet dit regelmatig dus heb ik het idee dat je hier de boel komt verstieren!! Is jodengedrag, als dat het geval is! |
|
|
|