|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 20:52 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Je doet dit regelmatig dus heb ik het idee dat je hier de boel komt verstieren!! Is jodengedrag, als dat het geval is! Vind 'jood' ook niet juiste term, 'simpel' komt meer in de buurt. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik zeg 'jood'!! Misschien dat de sukkels die zo maar aan de gang blijven misschien het licht eens gaan zien! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 20:56 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ik zeg 'jood'!! Misschien dat de sukkels die zo maar aan de gang blijven misschien het licht eens gaan zien! Weinig kans, daarom 'simpel', hehehehehe. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Kansloos is het woord.. :) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Simpele Kansloze Ziel is 't |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: +1.. als ik 'Vind ik leuk'- kon doen, had ik het gedaan!.. :D |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 20:52 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Je doet dit regelmatig dus heb ik het idee dat je hier de boel komt verstieren!! Is jodengedrag, als dat het geval is! Had het echt niet gezien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Goeie topic!! Inmiddels meer posts dan die andere topic,dat zegt wat.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Haha ja ach he, Is niet voor niks dubbel geopend dan he |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Als 'de oude garde' (psst.. cctje?) reageert, dan moet dit wel poepgoed zijn! :P //SARCAST |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Het topic word door jullie allemaal al 3uur in leven gehouden. Dus wie heeft wie nou bij de kont. |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Je bent in elk geval een simpele kansarme klootzak. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Há! En als Els typterreur gaat plegen op je.. lever je account maar vast in! Go Els.. :) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Whoehahahahahhahahhha!! ELS//HELDIN!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Alleen jammer dat die dubbel is |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Zal het niet weer doen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Boeie, een goeie tiet heb je dr liever ook 2 van. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
haha wou jij tieten met een topic gaan vergelijken? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
nee, maar je moet er allemaal niet zo zwaar aan tillen. het is maar internet. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Heb je gelijk in. Maar het moet niet vervelend gaan worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan zit er een knop op je browser. Of ga je naar een andere site. Speel een game. kijk plaatjes. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 22:14 schreef Stylzz het volgende:Dan zit er een knop op je browser. Of ga je naar een andere site. Speel een game. kijk plaatjes. Hadouir of moeten we nog ff wachten op een ander? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Denk dat ie gaat komen, zWijnaldum gaat weg. Fer blijft. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Nee aub wijnaldum houden en fer ver weg sturen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 22:14 schreef Stylzz het volgende:Dan zit er een knop op je browser. Of ga je naar een andere site. Speel een game. kijk plaatjes. +2 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zou best eens goed kunnen uitpakken als Fer blijft maar dan moet hij alleen nog ff tekenen.. |
|
|
|
|
chrisje
|
|
|
wat een onzin allemaal kunnen jullie niet normaal doen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ah de volgende gek is binnen..? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
hoop het niet misschien verandert die nog |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
precies! Komt dan sowieso een nieuw gezicht. Toch vernieuwing in het elftal met verschillende spelers. En in ieder geval een goed centrum, Fer, El Ahmadi (misschien nu in goede doen) en genoeg talent in het elftal. Mulder vind ik overigens ook steeds beter worden!
Wie weet wat het brengt?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 21:07 schreef GeenGelul het volgende:Het topic word door jullie allemaal al 3uur in leven gehouden. Dus wie heeft wie nou bij de kont. Ook hier dekt de topic-titel de lading niet. Slechte topic. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
El Ahmadi heeft vaak genoeg goed gespeeld.. Kort op de man etc, Maarja scoren zal je hem niet snel zien doen Plus zijn salaris is te hoog |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 23:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] zou best eens goed kunnen uitpakken als Fer blijft maar dan moet hij alleen nog ff tekenen.. Als hij niet bijtekent krijg hij hopelijk een moeilijk jaar van de supporters kant. Niet weer een de Guzman geval. Bijtekenen of plaats nemen op de tribune!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 23:10 schreef GeenGelul het volgende:[..] Als hij niet bijtekent krijg hij hopelijk een moeilijk jaar van de supporters kant. Niet weer een de Guzman geval. Bijtekenen of plaats nemen op de tribune!! zou nog terecht zijn ook.. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote: vierendelen, scalperen, stenigen, kokend pek? :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2011 door Ch€sz -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Met pek en veren Rotterdam uit. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 23:09 schreef RedDevil1990 het volgende:El Ahmadi heeft vaak genoeg goed gespeeld.. Kort op de man etc, Maarja scoren zal je hem niet snel zien doen Plus zijn salaris is te hoog Ik denk niet dat Feyenoord hem nog verkoopt dit jaar, dus we zullen het er mee moeten doen. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Gun die jongen een break.. xx |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
van der Gun.. wat is daar van terecht gekomen? |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Yes 100 posts en op pagina 3 beland. Doe ik het toch goed met dubbele topics openen.
Doel bereikt, welterusten. |
|
|
|