|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 28 december 2011 - 22:57 schreef Jannemannetje het volgende:Ik zal me ook even voorstellen voor het jaar om is. Ik ben Jan, woon in Delft, geboren in Rotterdam Zuid. Ik volg al heel lang alles wat op dit forum wordt gezegd. Ik ben pas 68 jaar, mijn eerste wedstrijd in de Kuip was Rotterdam-Antwerpen toen ik 7 jaar was. In 1954 werd ik lid van Feyenoord, toen nog met ij, en zat toen op vak P en via X, S en T zit ik nu op D. Dit seizoen zit ik mijn 52e seizoenkaart te verslijten. De opstelling van Feyenoord in mijn eerste wedstrijd weet ik nog precies: Henk van der Bijl; Gerard Kerkum, Jan Bol; Piet Steenbergen, Hans vd Hoek, Gerard vd Korput; Daan den Bleijker, Rini van Woerden, Toon Meerman, Nico de Bruijn, Gerrit Hol. Ja, ja 2-3-5. De mooiste wedstrijd die ik mocht meemaken was in Milaan in 1970, de EC-winst. Er staan natuurlijk heel veel wedstrijden in mijn geheugen gegrift met veel tranen van ellende en gelukkig ook veel van geluk, maar dat potje in Milaan slaat echt alles. Mijn absolute idool was Coentje, volgende week is het alweer een jaar geleden dat we met duizenden met tranen in de ogen op de Coolsingel stonden. Als we eind januari 6 punten rijker zijn is het nieuwe jaar perfect begonnen. Een prettige jaarwisseling! Aha, een echte kennert. Ervaringsdeskundige. Welkom. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
haha, alleen heet ik albert |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
Vul in:
Hoi ik ben Albert ben vrouw/man Ben 45/54 jaar ben feyenoord/vvv supporter ben groen/geel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 28 december 2011 - 23:03 schreef albert ten vrijde het volgende:Vul in: Hoi ik ben Albert ben vrouw/man Ben 45/54 jaar ben feyenoord/vvv supporter ben groen/geel n kweentje.... verkeerde topic! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik denk dat albert synoniem staat aan!!.... the return of the bokui!! welkom terug!! |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
nou hallo ik ben Albert, heb hier gelukkig snel vrienden kunnen maken en kan het goed vinden met frhan ook al begrijp ik haar taalgebruik niet altijd goed maarja. Van geil vind ik een man van weinig worden en Henk is ook wel aardig tegen mij, ik vind dat jullie mij goed hebben opgevangen en ik hoop hier nog jaren te kunnen posten en gezellige momenten met jullie te kunnen meemaken. Mijn dank hiervoor! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hoi, ik ben Hoogvliet
Hoogvliet |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ja jij bent een knurft |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 28 december 2011 - 22:58 schreef albert ten vrijde het volgende:Ik ben Albert, op school werd ik vreselijk gepest maar omdat zelfs de leraren me niet mochten werd daar nooit wat tegen gedaan. Mijn vader is mijn broer en mijn moeder mijn oom dus dat is allemaal lekker vertrouwd. Sinds de Freak-shows op de kermis uit de mode zijn ben ik net als mijn zus, de vrouw met baard, werkeloos. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Boring man. Han was leuker. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: eens! maar slappe aftreksels blijven er altijd. dat soort grappen zijn allemaal al gemaakt. dus boring! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 28 december 2011 - 22:57 schreef Jannemannetje het volgende:Ik zal me ook even voorstellen voor het jaar om is. Ik ben Jan, woon in Delft, geboren in Rotterdam Zuid. Ik volg al heel lang alles wat op dit forum wordt gezegd. Ik ben pas 68 jaar, mijn eerste wedstrijd in de Kuip was Rotterdam-Antwerpen toen ik 7 jaar was. In 1954 werd ik lid van Feyenoord, toen nog met ij, en zat toen op vak P en via X, S en T zit ik nu op D. Dit seizoen zit ik mijn 52e seizoenkaart te verslijten. De opstelling van Feyenoord in mijn eerste wedstrijd weet ik nog precies: Henk van der Bijl; Gerard Kerkum, Jan Bol; Piet Steenbergen, Hans vd Hoek, Gerard vd Korput; Daan den Bleijker, Rini van Woerden, Toon Meerman, Nico de Bruijn, Gerrit Hol. Ja, ja 2-3-5. De mooiste wedstrijd die ik mocht meemaken was in Milaan in 1970, de EC-winst. Er staan natuurlijk heel veel wedstrijden in mijn geheugen gegrift met veel tranen van ellende en gelukkig ook veel van geluk, maar dat potje in Milaan slaat echt alles. Mijn absolute idool was Coentje, volgende week is het alweer een jaar geleden dat we met duizenden met tranen in de ogen op de Coolsingel stonden. Als we eind januari 6 punten rijker zijn is het nieuwe jaar perfect begonnen. Een prettige jaarwisseling! welkom. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hoi ik ben Hoogvliet!
Heb blauwe ogen! |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 december 2011 - 00:57 schreef Frannie het volgende:Hoi ik ben Frannie (vrijgezel), 23 jaar. Helaas geboren in Vlaardingen. ;) Ik hou van blote mannen en bier. ;) Toen ik 15 was mocht ik voor het eerst mee naar de kuip. Wow, ik was gelijk verkocht! Wat een sfeer, wat een voetbal. Sindsdien heb ik Feyenoord in mijn hart gesloten. Voetbal is mijn passie, mijn leven. Ik beoefen het zelf ook. :-) Ik ben een blote man? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt dat zal niet lang meer duren lul. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Gaan we dreigen ouwe?:) |
|
|
|
|
Sintah Clasie
|
|
|
quote: Had die een blauw oog voor of na dat je hem sloeg? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zal Sevi ff steunen in deze, wie bent U stelt U zich eens netjes voor aan ons in het nieuwelingentopic, praat wat gemakkelijker. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: d:-)) Ouwe? Dreigen nee was ff een reactie van me vanuit het café, maar ben het al vergeten, hoewel ik nog niet in het café geweest ben de laaste 2 uur of zo, dus ben benieuwd. |
|
|
|
|
Sintah Clasie
|
|
|
quote: uhhh ... niet dat ik weet.. |
|
|
|
|
Sintah Clasie
|
|
|
quote:Op donderdag 29 december 2011 - 15:25 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik zal Sevi ff steunen in deze, wie bent U stelt U zich eens netjes voor aan ons in het nieuwelingentopic, praat wat gemakkelijker. Hallo. dat heb ik al gedaan.leuk om je te ontmoeten |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 29 december 2011 - 11:24 schreef Sintah Clasie het volgende:Hallo Ik ben Jeroen van der pauw -36 jaar -blanke vla (of slagroom) -feyenoord -voetbal - een vrouw (child in the making) -schiedam geboren -woon nu in rotterdam - ben niet een Bob ook nooit geweest. enne.. nee laat maar zitten. Dit jaar pik ik elke 2 thuisduels wel eentje mee om de sfeer te proeven op de verschillende vakken. welkom |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jaha ik zie het ook sorry Jeroen was me ontschoten die nickname van je. Ik zou Hoogvliet nooit slaan ondanks dat hij soms het virtuele bloed van onder je nagels kan halen. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 december 2011 - 00:57 schreef Frannie het volgende:Hoi ik ben Frannie (vrijgezel), 23 jaar. Helaas geboren in Vlaardingen. ;) Ik hou van blote mannen en bier. ;) Toen ik 15 was mocht ik voor het eerst mee naar de kuip. Wow, ik was gelijk verkocht! Wat een sfeer, wat een voetbal. Sindsdien heb ik Feyenoord in mijn hart gesloten. Voetbal is mijn passie, mijn leven. Ik beoefen het zelf ook. :-) Nee, serieus! Ik verklaar je openlijk :"Ik ben een blote man"..!
Hoe gaan we nu verder? |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Ik Ben Alfred 48 jaar sinds een jaartje verhuis naar Belgie . Ik woonde voorheen in Schiedam. Heb 3 vrouwen en 1 kind haha nee andersom. Ik zit ook al een tijdje op dit forum. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Ben Willem 43 en woon op de Veluwe en ben niet de de broer van Martin. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik ben sevi, . . en ook niet de broer van Martin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 december 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote: ok had je het wel leuk gevonden als je broer martin was? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
nog meer mensen met nietszeggende posts?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 december 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 december 2011 - 00:57 schreef Frannie het volgende:Hoi ik ben Frannie (vrijgezel), 23 jaar. Helaas geboren in Vlaardingen. ;) Ik hou van blote mannen en bier. ;) Toen ik 15 was mocht ik voor het eerst mee naar de kuip. Wow, ik was gelijk verkocht! Wat een sfeer, wat een voetbal. Sindsdien heb ik Feyenoord in mijn hart gesloten. Voetbal is mijn passie, mijn leven. Ik beoefen het zelf ook. :-) en ik hou van blote vrouwen en bier
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 december 2011 door FR-D@@N -- |
|
|
|
|
Fr patatje 010
|
|
|
Die Albert was hier niet populair? |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
quote: Niemand is er populair. We zijn allemaal mensen of je nou Albert , Patatje of Frannie heet. |
|
|
|
|
Fr patatje 010
|
|
|
Dat patje is gewoon verzonnen, boeiend?? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: stel je eens voor patatteke?! |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
quote: Ja snap ik. Maakt verder ook niet uit. ;) |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Ben blij als de kerstvakantie voor jullie voorbij is jongens... |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
quote: Haha niet alleen jij ;) |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
jonges posten hier maar xd
ik ben daan 16 jaar komt uit heerhugowaard(n-h en ben vrij actieve gamer sinds kort weer op dit forum te vinden
groetjes daan |
|
|
|