|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 21:57 schreef daangr97 het volgende:jonges posten hier maar xd ik ben daan 16 jaar komt uit heerhugowaard(n-h en ben vrij actieve gamer sinds kort weer op dit forum te vinden groetjes daan hoi Daan, welkom. wat voor games speel je? |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
vooral schietspellen enzo en ben echt verslaafd aan het spel Combat Arms EU en jongens het gaat gezzellig worden xdd |
|
|
|
|
Fr patatje 010
|
|
|
quote: Hallo ik ben Roel v/d kavert 28 jaar (3 maart 1983) Geboren in Vlissingen,snel verhuizt met pa en ma naar hartje Rotterdam (werk voor vadert) woon nu in dezelfde stad in een appartementje en heb een seizoenskaart op vak x voor al 4 jaar. vroeger actief op frfans.nl. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 21:57 schreef daangr97 het volgende:jonges posten hier maar xd ik ben daan 16 jaar komt uit heerhugowaard(n-h en ben vrij actieve gamer sinds kort weer op dit forum te vinden groetjes daan Hoi Daan, welkom. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goddomme zijn weer posts verwijderd. Heb je vakantie Bou? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wederom godslastering van Henk, zal ook wel weer verwijderd worden. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Eens. Ben ik eindelijk na een lange tijd weer eens grappig en dan halen ze het weg... -1 voor Boudie |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2011 - 11:56 schreef Gyan010 het volgende:[..] Eens. Ben ik eindelijk na een lange tijd weer eens grappig en dan halen ze het weg... -1 voor Boudie -1 voor Banwijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2011 - 11:56 schreef Gyan010 het volgende:[..] Eens. Ben ik eindelijk na een lange tijd weer eens grappig en dan halen ze het weg... -1 voor Boudie Ja, had ik jou voor afgelebberde postzegel uitgemaakt, is het weer weg. Ik vind je nu grappig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Excuus.....Heremetijt! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 22:01 schreef Fr patatje 010 het volgende:[..] Hallo ik ben Roel v/d kavert 28 jaar (3 maart 1983) Geboren in Vlissingen,snel verhuizt met pa en ma naar hartje Rotterdam (werk voor vadert) woon nu in dezelfde stad in een appartementje en heb een seizoenskaart op vak x voor al 4 jaar. vroeger actief op frfans.nl. roel van de kadavert? lol |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Stoor me aan het feit dat hij uit Vlisingen komt! Ik hoop niet dat jullie nou het idee hebben dat alles slecht is wat daar vandaan komt. d:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 december 2011 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2011 - 13:50 schreef RenatoBos het volgende:[..] Stoor me aan het feit dat hij uit Vlisingen komt! Ik hoop niet dat jullie nou het idee hebben dat alles slecht is wat daar vandaan komt. d:-) haha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2011 - 13:50 schreef RenatoBos het volgende:[..] Stoor me aan het feit dat hij uit Vlisingen komt! Ik hoop niet dat jullie nou het idee hebben dat alles slecht is wat daar vandaan komt. d:-) zeeuws sletje komt er tog ook vandaan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar slaap ik naast man! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
goed man, geen cent teveel he |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En zo nat als boter (?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker ding toch
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 december 2011 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 21:57 schreef daangr97 het volgende:jonges posten hier maar xd ik ben daan 16 jaar komt uit heerhugowaard(n-h en ben vrij actieve gamer sinds kort weer op dit forum te vinden groetjes daan Naaaa... Sjit.. @daan, hoi en welkom.. @FR-annie, onze digitale flirt moet stoppen, weg met de naaktheid en weg met de erotisiteit.. (is da een woord?).. We moeten rekening houden met jongeren nu! PB-end verder?
Dag mensen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2011 - 15:47 schreef FEY-Esm het volgende:[..] Naaaa... Sjit.. @daan, hoi en welkom.. @FR-annie, onze digitale flirt moet stoppen, weg met de naaktheid en weg met de erotisiteit.. (is da een woord?).. We moeten rekening houden met jongeren nu! PB-end verder? Dag mensen! Pfff 16 jaar man, die weet toch ook al wat digitaal neuken inhoud. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Ok ok, op de valreep. Ik ben gewoon Henny, geen nickname of wat, gewoon me, myself and I. Ben geboren in HET JAAR 1970. Ben vanaf 1973 (toen was ik 3, nu 41)toen ik voor het eerst een wedstrijd bezocht Feyenoordsupporter en ben 3e generatie. Opa ging vroeger vanuit de Hoeksche Waard op de fiets en vader mocht mee achterop. Tot 1983 ging opa (overigens uit HET JAAR 1908) mee, maar die is in dat jaar helaas gestopt met roken e.d. De laatste keer dat pa meeging was thuis tegen Juve 2-0 met 2 goals van Cruz. Na de geboorte van mijn dochter 3 jaar geleden is het stadionbezoek erg afgenomen, de beleving en liefde voor Feyenoord is echter niet afgenomen. Ik mis nog steeds geen minuut. Het zit in je bloed, het gaat er niet uit. Ook die ouwe, die al 14 jaar niet geweest is kijkt nog elke wedstrijd. In de HCS periode ging ik elke thuis en uitwedstrijd en ook met Europese uitwedstrijden ben ik een keer of 10 meegegaan. Mijn 2e voetballiefde is Celtic, waar ik ook een keer of 10 geweest ben, waaronder PSG -Celtic met 16.000 schotten, de UEFAcup finale in Sevilla (met 80.000 Schotten en Ieren in de stad) en DE kampioenswedstrijd die Celtic won (o.a. goal van Henryk Larsson)en na 9 jaar Rangers voorkwam dat Rangers alleen het record in handen kreeg (nu samen recordhouder met een serie van 9 op een rij). Ik wens jullie allemaal maar 1 ding voor het nieuwe jaar, namelijk de Coolsingel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoef jouw geen welkom meer te heten Henny, maar leuk om te lezen. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Dank je wel. Ik lees alleen her en daar commentaar over mensen die zich niet voorstellen. Had dit nooit hier en nooit zo volledig gedaan en vind het niet meer dan gepast om goede tradities in ere te houden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2011 - 17:14 schreef Henny het volgende:[..] Dank je wel. Ik lees alleen her en daar commentaar over mensen die zich niet voorstellen. Had dit nooit hier en nooit zo volledig gedaan en vind het niet meer dan gepast om goede tradities in ere te houden. Daar heb je gelijk in. Maar dan moet je het wel afmaken en een foto van je vrouw plaatsen..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2011 - 16:38 schreef Henny het volgende:Ok ok, op de valreep. Ik ben gewoon Henny, geen nickname of wat, gewoon me, myself and I. Ben geboren in HET JAAR 1970. Ben vanaf 1973 (toen was ik 3, nu 41)toen ik voor het eerst een wedstrijd bezocht Feyenoordsupporter en ben 3e generatie. Opa ging vroeger vanuit de Hoeksche Waard op de fiets en vader mocht mee achterop. Tot 1983 ging opa (overigens uit HET JAAR 1908) mee, maar die is in dat jaar helaas gestopt met roken e.d. De laatste keer dat pa meeging was thuis tegen Juve 2-0 met 2 goals van Cruz. Na de geboorte van mijn dochter 3 jaar geleden is het stadionbezoek erg afgenomen, de beleving en liefde voor Feyenoord is echter niet afgenomen. Ik mis nog steeds geen minuut. Het zit in je bloed, het gaat er niet uit. Ook die ouwe, die al 14 jaar niet geweest is kijkt nog elke wedstrijd. In de HCS periode ging ik elke thuis en uitwedstrijd en ook met Europese uitwedstrijden ben ik een keer of 10 meegegaan. Mijn 2e voetballiefde is Celtic, waar ik ook een keer of 10 geweest ben, waaronder PSG -Celtic met 16.000 schotten, de UEFAcup finale in Sevilla (met 80.000 Schotten en Ieren in de stad) en DE kampioenswedstrijd die Celtic won (o.a. goal van Henryk Larsson)en na 9 jaar Rangers voorkwam dat Rangers alleen het record in handen kreeg (nu samen recordhouder met een serie van 9 op een rij). Ik wens jullie allemaal maar 1 ding voor het nieuwe jaar, namelijk de Coolsingel. welkom hendrik,word tijd dat jij je dochter meeneem kerel... |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Heb ik al een paar keer voorgesteld, maar dat zal nog even gaan duren. Ze kijkt zondag mee, dat is al een goed begin. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2011 - 17:17 schreef RenatoBos het volgende:[..] Daar heb je gelijk in. Maar dan moet je het wel afmaken en een foto van je vrouw plaatsen..... Herkenbaar of onherkenbaar........ |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha, Renato veramelt afbeeldingen van (Feyenoord)vrouwen. Zie je later terug als ruilactie bij de Albert Heijn. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2011 - 17:42 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hahaha, Renato veramelt afbeeldingen van (Feyenoord)vrouwen. Zie je later terug als ruilactie bij de Albert Heijn. haha, hij verzamelt ook de adressen en telefoonnummers.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Euh, hoi ik ben Albert. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heeft 't gesmaakt Renato? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja was heerlijk ik heb het weer terug achter de bar gelegd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey, zag je dat T die nieuweling heet Hoogvliet, denk jij wat ik denk? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Goedemiddag Feyenoord vrienden!
Mijn naam is Ricky van Haaren. Geboren 21 juni 1991, Ik ben een Nederlandse voetballer die als middenvelder bij Feyenoord speelt. Ik heb een contract tot 30 juni 2012.
Graag zou ik me in de basis willen spelen nu El Ahmadi naar Afrika is, dat kan alleen met jullie steun! Mijn doel is om kampioen te worden met de mooiste club van nederland! Mijn volgende doel is dan om via Arsenal of Liverpool uit te komen bij Barcelona.. Ik reken op jullie steun en alvast bedankt! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 12:57 schreef hoogvliet010 het volgende:Goedemiddag Feyenoord vrienden! Mijn naam is Ricky van Haaren. Geboren 21 juni 1991, Ik ben een Nederlandse voetballer die als middenvelder bij Feyenoord speelt. Ik heb een contract tot 30 juni 2012. [ afbeelding ] Graag zou ik me in de basis willen spelen nu El Ahmadi naar Afrika is, dat kan alleen met jullie steun! Mijn doel is om kampioen te worden met de mooiste club van nederland! Mijn volgende doel is dan om via Arsenal of Liverpool uit te komen bij Barcelona.. Ik reken op jullie steun en alvast bedankt! Ooh ja ik was vergeten te vermelden dat ik speel als een hoop
|
|
|
|
|
hitec fr 1971
|
|
|
Hallo ik ben Marco, ik ben geboren in 1971 in Zierikzee geboren .Opgegroeid in R dam zuid en kom al bijna mijn hele leven bij Feyenoord. eerst op vak S daarna Z4 en nu zit ik op O.Ik ben getrouwd en heb uit een eerdere relatie 1 zoontje mike die woont bij zijn moeder in Liverpool. Ik ben nu getrouwd met een haagse vandaar dat ik tegenwoordig in den haag woon.Mijn beroep is vrachtwagenchauffeur. Ik kan nog overmezelf vertellen dat ik erg Fanatiek ben als het over Feyenoord gaat. Ik heb in het verleden ook wel eens reacties geplaatst die niet door iedereen begrepen werden tegenwoordig niet meer zo actief op deze site.Ik ging vroeger elk weekend naar Parkzicht en ik vind dat er af en toe best wel een House classic gedraaid mag worden voor een thuiswedstrijd in de kuip, want dan komt die goeie sfeer van de old days weer eens terug. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Welkom Zeeuwse Marco. Yes, het aantal Zeeuwen neemt de laatste tijd aardig toe, komt mijn wens voor dit jaar dan toch uit, het Feyenoordforum overspoelt door Zeeuwen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Welkom medezeeuw,kan niet op met die Zeeuwen hier.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 januari 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: WOEHOE, het begint nu pas leuk te worden hier. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We wachten het nog even af Renato.....Les 1: nooit te vroeg juichen! |
|
|
|
|
hitec fr 1971
|
|
|
quote: Ik voel me niet echt zeeuw meer, woon mijn hele leven al erbuiten. Wat mij de laatste tijd opvalt in zeeland zijn al die vieze 020 shirts. Dat was in het verleden niet echt veilig. Dus mede zeeuwen doe hier iets aan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay, welke school heb jij dan gehad, mij is altijd als eerste geleerd nooit iets tegen de politie te zeggen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dat kan ik me voorstellen, dat wil niemand! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 14:09 schreef RenatoBos het volgende:[..] Okay, welke school heb jij dan gehad, mij is altijd als eerste geleerd nooit iets tegen de politie te zeggen. Ok volgorde v/d lessen onbelangrijk,als je de stof maar tot je neemt. |
|
|
|