|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
pffffffff al die zee(mee)uwen hier..... als limbo staat tot nepduitser dan staat zeeuw tot.......? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 14:36 schreef FR-Roel het volgende:pffffffff al die zee(mee)uwen hier..... als limbo staat tot nepduitser dan staat zeeuw tot.......? Niet te vergelijken,Eilanders.... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 13:50 schreef hitec fr 1971 het volgende:Hallo ik ben Marco, ik ben geboren in 1971 in Zierikzee geboren .Opgegroeid in R dam zuid en kom al bijna mijn hele leven bij Feyenoord. eerst op vak S daarna Z4 en nu zit ik op O.Ik ben getrouwd en heb uit een eerdere relatie 1 zoontje mike die woont bij zijn moeder in Liverpool. Ik ben nu getrouwd met een haagse vandaar dat ik tegenwoordig in den haag woon.Mijn beroep is vrachtwagenchauffeur. Ik kan nog overmezelf vertellen dat ik erg Fanatiek ben als het over Feyenoord gaat. Ik heb in het verleden ook wel eens reacties geplaatst die niet door iedereen begrepen werden tegenwoordig niet meer zo actief op deze site.Ik ging vroeger elk weekend naar Parkzicht en ik vind dat er af en toe best wel een House classic gedraaid mag worden voor een thuiswedstrijd in de kuip, want dan komt die goeie sfeer van de old days weer eens terug. Mr. Kirk, you have a son named Robert? I'm sorry Mr. Kirk your son is dead! Dead, how? He died of an overdose. Dat is jou tijd he? Ben zelf ook vaak in Park geweest na eerst Nighttown onveilig gemaakt te hebben. Early 90's kicked ass! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 16:06 schreef Henny het volgende:[..] Mr. Kirk, you have a son named Robert? I'm sorry Mr. Kirk your son is dead! Dead, how? He died of an overdose. Dat is jou tijd he? Ben zelf ook vaak in Park geweest na eerst Nighttown onveilig gemaakt te hebben. Early 90's kicked ass! Juist Henny, het is dat jij erover beggint, heerlijk die herrineringen.
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Toptijd in Parkzicht gehad, en vergeet vooral de energiehal niet. En die fuifen op de Maasvlakte, was Superrrr!!!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 16:27 schreef hoogvliet010 het volgende:Toptijd in Parkzicht gehad, en vergeet vooral de energiehal niet. En die fuifen op de Maasvlakte, was Superrrr!!! [ filmpje ] Fantastisch, ghehe, zit met een lach achter de iPad. Mooie wazige gedachtes heb ik nu. We kunnen het muziektopic er wel ff mee volgooien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 12:57 schreef hoogvliet010 het volgende:Goedemiddag Feyenoord vrienden! Mijn naam is Ricky van Haaren. Geboren 21 juni 1991, Ik ben een Nederlandse voetballer die als middenvelder bij Feyenoord speelt. Ik heb een contract tot 30 juni 2012. [ afbeelding ] Graag zou ik me in de basis willen spelen nu El Ahmadi naar Afrika is, dat kan alleen met jullie steun! Mijn doel is om kampioen te worden met de mooiste club van nederland! Mijn volgende doel is dan om via Arsenal of Liverpool uit te komen bij Barcelona.. Ik reken op jullie steun en alvast bedankt! Wie? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Sorry, maar ik heb de aanbieding om ook na de zomer van 2012 Feyenoordsupporter te blijven geweigerd en naast me neer gelegd. Ik denk dat ik in de zomer beter weg kan gaan, dan wacht me vast een betere toekomst en meer geld. Kan nu dus niet steunen, hoe graag ik ook wilde,jammer want Ricky is echt mijn held...... Wat zeg je nou Renato, is die topic net gesloten.... Oh wat jammer. Had net mijn steun willen betuigen. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 16:27 schreef hoogvliet010 het volgende:Toptijd in Parkzicht gehad, en vergeet vooral de energiehal niet. En die fuifen op de Maasvlakte, was Superrrr!!! [ filmpje ] Hou normaal gesproken van wat minder harde house, maar ik heb toevallig die 2 platen nog op vinyl. Heb echt heftige dingen meegemaakt in Park :-) en dan 's morgens om een uurtje of 8 lekker naar buiten, het park in, met de opkomende zon en fluitende vogeltjes. Wat een gekkenhuis was dat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 16:42 schreef Henny het volgende:Sorry, maar ik heb de aanbieding om ook na de zomer van 2012 Feyenoordsupporter te blijven geweigerd en naast me neer gelegd. Ik denk dat ik in de zomer beter weg kan gaan, dan wacht me vast een betere toekomst en meer geld. Kan nu dus niet steunen, hoe graag ik ook wilde,jammer want Ricky is echt mijn held...... Wat zeg je nou Renato, is die topic net gesloten.... Oh wat jammer. Had net mijn steun willen betuigen. Ghehe |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 16:44 schreef Henny het volgende:[..] Hou normaal gesproken van wat minder harde house, maar ik heb toevallig die 2 platen nog op vinyl. Heb echt heftige dingen meegemaakt in Park :-) en dan 's morgens om een uurtje of 8 lekker naar buiten, het park in, met de opkomende zon en fluitende vogeltjes. Wat een gekkenhuis was dat. En dan total loss naar Feyenoord, wat een tijd!!!
Beat the flow!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahahahaha mijn vrouw vraagt of ik die tering herrie ff uit kan zetten, NOT. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Is ze gek!!! Jeugdsentiment! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Hou maar op, wat een tijd. Zaterdagnacht "los", gelijk door naar 020 uit (5-2 nederlaag, maar toch nog kampioen dat seizoen) en aansluitend U2 concert in de Kuip. Maar op de een of andere manier blijven de goede herinneringen hangen en zijn de "hangover tuesdays and wednesdays" helemaal vergeten. Zoals Boudewijn de Groot het al zei in Testament: dat zijn mijn goede jeugdherinneringen,die neem je mee zolang je verder leeft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Snap zij niet, heeft ze niet gekend. Ze ligt al in haar kennel, muziekvolume tandje bij. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Jij hebt zeker ook al zo'n jong "blompie" dat ze het niet kent/waardeert, of heb je er 1 uit t bejaerdentehuis die dr nog nooit zukke takkeherrie geheurd heb. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 17:02 schreef Henny het volgende:[..] Jij hebt zeker ook al zo'n jong "blompie" dat ze het niet kent/waardeert, of heb je er 1 uit t bejaerdentehuis die dr nog nooit zukke takkeherrie geheurd heb. Die waardeert het niet, is zo'n rockbitch. Moet toch ergens ruzie overmaken thuis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Is dat zo moeilijk dan om thuis ergens ruzie over te krijgen? Ik ben er vrij goed in geloof ik, al ligt dat nooit aan mij natuurlijk. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 17:57 schreef Henny het volgende:[..] Is dat zo moeilijk dan om thuis ergens ruzie over te krijgen? Ik ben er vrij goed in geloof ik, al ligt dat nooit aan mij natuurlijk. Juist legt nooit aan ons, god had er een handleiding bij moeten geven toen hij ze schepte. Denk dat ik haar minder pens moet geven of meer moet muilkorven . |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Ik vond het ook wel een aparte ervaring om vanaf Barroca naar huis te gaan en dan de kerkgangers met de strak gestreken gezichten naar de kerk zien lopen om 10.00 uur 's ochtends. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tijd om een oldschool reunion te plannen in het café, als ik menigeen zo hoor... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 14:08 schreef hitec fr 1971 het volgende:[..] Ik voel me niet echt zeeuw meer, woon mijn hele leven al erbuiten. Wat mij de laatste tijd opvalt in zeeland zijn al die vieze 020 shirts. Dat was in het verleden niet echt veilig. Dus mede zeeuwen doe hier iets aan? hahahaha dat is echt erg ja.. Ik ben de afgelopen jaren op heel veel zomermarkten geweest in Zeeland en Feyenoord is slechts een bijzaak in de kraampjes... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 20:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hahahaha dat is echt erg ja.. Ik ben de afgelopen jaren op heel veel zomermarkten geweest in Zeeland en Feyenoord is slechts een bijzaak in de kraampjes... daarom zeg ik: dijken doorsteken!! verzwakken!! zodat de snavels bij een matige storm ineene weg gespoeld worden!! hopen dat het water selectief is, en de feyenoorders ontziet... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 20:19 schreef FR-Han het volgende:[..] daarom zeg ik: dijken doorsteken!! verzwakken!! zodat de snavels bij een matige storm ineene weg gespoeld worden!! hopen dat het water selectief is, en de feyenoorders ontziet... Zou Pascal Jacobs ook een Feyenoordert zijn? Die mag niet wegspoelen,verders eens!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Oorlog verklaard aan Zeeland? Gaat nog gezellig worden....btw:blof sucks!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 16:27 schreef hoogvliet010 het volgende:Toptijd in Parkzicht gehad, en vergeet vooral de energiehal niet. En die fuifen op de Maasvlakte, was Superrrr!!! [ filmpje ] Dan moeten wij ongeveer even oud zijn. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: 100% of dissin' you Armando mag zeker niet ontbreken! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: de zoute zee slaat een diepe zilte zucht,die vind je op het vlakke land nauwlijks nog terug... nee joh Blöff is oke...maar men weet het niet!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: heb vandaag nog 500gr noordzee garnaaltjes gehaald man! uit yerseke. dus niet zeuren maat. hahaha. beetje ijsbergslaat er ondert, mayo erdoor en lepelen maart. ruikt wel naar kut die garnalen. maar eenmaal in de mond is het wel lekker |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 20:40 schreef FR-Han het volgende:[..] heb vandaag nog 500gr noordzee garnaaltjes gehaald man! uit yerseke. dus niet zeuren maat. hahaha. beetje ijsbergslaat er ondert, mayo erdoor en lepelen maart. ruikt wel naar kut die garnalen. maar eenmaal in de mond is het wel lekker Ja lekker joh ,en die mosseltjes uit Zierikzee zijn ook verrukkelijk,gekookt met junnuh en groente,of gebakken in de paneermeel met kruiden ,lekkert man.. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Kunnen jullie gvd geen Zeeuws subforum beginnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hohoho,kinderdijk stond ook onder water Henny dus wees een beetje broedelijk hahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: niks mis met een opge(zwolle) mosselt maat! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: welcom in the house kerel... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Houdt de gemoederen toch flink bezig...En ja,we zien hier veel te veel vieze 020 shirts.Elke is er 1 teveel.Gelukkig is het winter. |
|
|
|
|
hitec fr 1971
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 16:06 schreef Henny het volgende:[..] Mr. Kirk, you have a son named Robert? I'm sorry Mr. Kirk your son is dead! Dead, how? He died of an overdose. Dat is jou tijd he? Ben zelf ook vaak in Park geweest na eerst Nighttown onveilig gemaakt te hebben. Early 90's kicked ass! Dat was inderdaad mijn tijd. Maar het was natuurlijk niet allemaal hosana, keek een paar jaar geleden naar het programma, Gevangen in het buiteland en dan zie je een vriend van vroeger op de t.v. Maar ja Park is weg en Feyenoord is gebleven. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 20:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hohoho,kinderdijk stond ook onder water Henny dus wees een beetje broedelijk hahaha Dus??? wat heb ik met Kinderdijk te maken?? De Hoeksche Waard stond ook onder, dat wel, maar dat was ruim voor mijn tijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pull over.. Quadraphonia Soushkin Boy's interface ... 9 is a classic Charlie
En zo veel meer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 21:07 schreef Henny het volgende:[..] Dus??? wat heb ik met Kinderdijk te maken?? De Hoeksche Waard stond ook onder, dat wel, maar dat was ruim voor mijn tijd. Kinderdijk ,hoeksewaard en Zeeland was 1 pot nat hahahaha |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 21:03 schreef hitec fr 1971 het volgende:[..] Dat was inderdaad mijn tijd. Maar het was natuurlijk niet allemaal hosana, keek een paar jaar geleden naar het programma, Gevangen in het buiteland en dan zie je een vriend van vroeger op de t.v. Maar ja Park is weg en Feyenoord is gebleven. Weet ik dat het zeker niet alleen Hosanna was. Was ook niet mijn favoriete tent, maar als Nighttown dichtging was het stukken beter dan wachten op de eerste metro en dan de eerste bus van 9.40 in de ochtend.... |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Zal daar maar niet al te diep (plons) op ingaan hahahahaha, anders zijn de zeeuwen weer boos. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 21:11 schreef Henny het volgende:[..] Zal daar maar niet al te diep (plons) op ingaan hahahahaha, anders zijn de zeeuwen weer boos. Nee joh,bij mij zitten ook al jaren Zeeuwen in het vak... Beste lui en als er een paar altijd grappen en dollen uithalen dan zijn zij het wel..
Overigens ging ik ook wel eens naar parkzicht maar me maten stonden strak en ik zoop alleen drank,vond het daarom nooit echt geweldig..Night town vond ik wel grappig en uiteraard me toppertje uit die tijd was in Rotterdam de Ramblas.. |
|
|
|