|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ben nieuw hier, he. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
haal em even weer erbij zie veel onbekenden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vérstandig, Sevi neemt zijn taak de laatste tijd ook niet zo serieus hè. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: nee joh, gewoon weer oppakken, dan doet iemand het teminste..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 januari 2012 door albert ten vrijde -- |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Gek is dat, ik was net van plan om iets positiefs tegen iemand te zeggen, maar als ik jouw naam lees is die aandrang ineens weg. Ga lekker in de mijnen werken, daar werken je laptop en je telefoon niet en ben je ons ook niet tot last.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 januari 2012 door Henny -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 - 16:53 schreef Henny het volgende:[..] Gek is dat, ik was net van plan om iets positiefs tegen iemand te zeggen, maar als ik jouw naam lees is die aandrang ineens weg. Ga lekker in de mijnen werken, daar werken je laptop en je telefoon niet en ben je ons ook niet tot last. Hoezo ons? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 - 16:53 schreef Henny het volgende:[..] Gek is dat, ik was net van plan om iets positiefs tegen iemand te zeggen, maar als ik jouw naam lees is die aandrang ineens weg. Ga lekker in de mijnen werken, daar werken je laptop en je telefoon niet en ben je ons ook niet tot last. whahahahahahahahaha !!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: uitzonderingen bevestigen de regel, Stylzz |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind m idd Niet vervelend |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Weet je hoeveel nieuwe er de laatste tijd voorbij zijn gekomen, normaal zit je er wel bovenop om ze op het nieuwelingen topic te wijzen, mis ik de laatste tijd dus. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 - 22:18 schreef RenatoBos het volgende:[..] Weet je hoeveel nieuwe er de laatste tijd voorbij zijn gekomen, normaal zit je er wel bovenop om ze op het nieuwelingen topic te wijzen, mis ik de laatste tijd dus. tsja, . . . heb 't ook specifiek een beetje druk gehad met bezoekende neuzen :) |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Inderdaad, dat kan en mag. Hij heeft de eerste paar dagen hier een aantal malen erg vervelend gedaan en probeert nu heel aardig te doen en daarmee net te doen alsof hij Feyenoordsupporter is. Hij kan van mij echt heeeeel diep de kolenmijnen in en hoeft er nooit meer uit te komen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Albert is niet echt. He doesn't exist... |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Henk, VRIEND. +50 voor jou. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik probeer je erbij te helpen als je het goed vind natuurlijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Albert?
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Openbaar forum. Iedereen welkom. Een ieder krijgt wat ie verdient. Soms is dat duizend keer lul. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: is dit een quiz dan ga ik voor antwoord A lul. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Heb je last van schizofrenie?
Is behoorlijk in tegenspraak met stelling 1 en 2 van:
RenatoBos - zaterdag 14 januari 2012 - 23:23 quote deeplink
quote: Op zaterdag 14 januari 2012 - 23:15 schreef Stylzz het volgende: Openbaar forum. Iedereen welkom. Een ieder krijgt wat ie verdient. Soms is dat duizend keer lul.
+1 meld dit bericht |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 18:20 schreef Henny het volgende:[..] Heb je last van schizofrenie? Is behoorlijk in tegenspraak met stelling 1 en 2 van: RenatoBos - zaterdag 14 januari 2012 - 23:23 quote deeplink quote: Op zaterdag 14 januari 2012 - 23:15 schreef Stylzz het volgende: Openbaar forum. Iedereen welkom. Een ieder krijgt wat ie verdient. Soms is dat duizend keer lul. +1 meld dit bericht Nou gooi je twee dingen door elkaar vriend, ik wil Sevi best helpen om nieuwe mensen aan te sporen zichzelf in dit topic te identificeren |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Ok, sorry, ik dacht dat je bij de ene bedoelde dat iedereen welkom was (en dus ook Albert gedoogde)en dat je bij het ander Sevi steunt om ons forum te "ontneuzen" en van Remco te ontdoen. Albert geeft mij 100x meer ergernis dan Remco. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 18:49 schreef Henny het volgende:Ok, sorry, ik dacht dat je bij de ene bedoelde dat iedereen welkom was (en dus ook Albert gedoogde)en dat je bij het ander Sevi steunt om ons forum te "ontneuzen" en van Remco te ontdoen. Albert geeft mij 100x meer ergernis dan Remco. Misverstand, maakt niets uit is opgelost. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 18:44 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nou gooi je twee dingen door elkaar vriend, ik wil Sevi best helpen om nieuwe mensen aan te sporen zichzelf in dit topic te identificeren zo is dat, "hand in hand, kameraden" :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Hey Renato, mocht je die Buurman4F ergens tegen komen, laat ie zich hier ff melden/voorstellen dan! :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2012 - 22:41 schreef sevillana het volgende:Hey Renato, mocht je die Buurman4F ergens tegen komen, laat ie zich hier ff melden/voorstellen dan! :) Zal het in de gaten houden Sevi. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Jullie lijken Van Geel en Koeman wel. Die kunnen het ook goed met elkaar vinden en zijn uitstekend bezig. Ga zo door! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 12:03 schreef Henny het volgende:[..] Jullie lijken Van Geel en Koeman wel. Die kunnen het ook goed met elkaar vinden en zijn uitstekend bezig. Ga zo door! Sure. . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Flash the badge officer.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ziet er smakelijk uit, jumper! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ziet er goor uit,Stylzz. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oh.. ja die mensen heb je óók he, die houden meer van paling..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 januari 2012 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos