|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet klagen, maar voorstellen nieuweling! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ach, ik noem je al T.
Lees even terug in dit topic ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Lekker..!
quote: Laat dat maar aan Zeeland over. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Joh, je mag ze allemaal hebben, mot ze niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, doe maar linkje ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Luiwammes.
quote:Op zondag 19 juni 2011 - 19:44 schreef Bosifyable het volgende:Nou dan gooien we ook maar wat privé info op internet. Dave, 22 jaar. Oorspronkelijke Delftenaar, door scheiding van mijn ouders in het zuiden (lees: Valkenswaard) terecht gekomen, maar altijd het rood-witte Feyenoord hart gehouden. Geen van mijn kennissen hier heeft iets met Feyenoord, dus ga altijd alleen naar de Kuip. Zit op Z4, volg alles qua nieuws en ook dit forum. Lees al ruim een jaar mee, maar post nu een half jaar. Je herkent me hier aan mijn ongeïnteresseerde reacties en sarcastische, cynische opmerkingen. En ik hou van blote vrouwen, daar geef ik mijn beste en meeste input. Verouderde info; ouder, langer actief, etc.
Like you guys give a shit.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zeker wel! En nu naar het help ons met mooie vrouwentopic! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 - 00:11 schreef Bosifyable het volgende:[..] Luiwammes. [..] Verouderde info; ouder, langer actief, etc. Like you guys give a shit.. 2x eens ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Tekst geschreven in 'Bold' werkt net zo goed op m'n zenuwen als CAPSLOCK TEKSTEN.
Maar er zal weer geplakt worden, vanavond niet meer, maar houd je Kleenex bij je. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 - 00:16 schreef Bosifyable het volgende:[..] Tekst geschreven in 'Bold' werkt net zo goed op m'n zenuwen als CAPSLOCK TEKSTEN. Maar er zal weer geplakt worden, vanavond niet meer, maar houd je Kleenex bij je. Geen idee hoe dat komt? Zal de kleenex op het boodschappenlijstje zetten voor morgen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Gebeurt af en toe met quoten, no sweat Renato ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay zal wel, welcome back! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Nooit weggeweest man! Thanks anywhore. |
|
|
|
|
AndréGlibber
|
|
|
Stel dat ik ga reageren op een bepaald onderwerp hierbij: Ben een glibber en al jaren een seizoenskaart. Els weet wel wat een glibber is. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 - 18:56 schreef AndréGlibber het volgende:Stel dat ik ga reageren op een bepaald onderwerp hierbij: Ben een glibber en al jaren een seizoenskaart. Els weet wel wat een glibber is. nietszeggend . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 - 18:56 schreef AndréGlibber het volgende:Stel dat ik ga reageren op een bepaald onderwerp hierbij: Ben een glibber en al jaren een seizoenskaart. Els weet wel wat een glibber is. Teleurstellend... |
|
|
|
|
AndréGlibber
|
|
|
|
|
|
AndréGlibber
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Weinig informerend die kennismaking. |
|
|
|
|
AndréGlibber
|
|
|
Dacht dat ik in het cafe zat(geintje) |
|
|
|
|
AndréGlibber
|
|
|
Ik zit op QQ ,met een vaste club. Lees al een tijdje mee en misschien kan ik iets bijdragen wie weet? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 - 18:56 schreef AndréGlibber het volgende:Stel dat ik ga reageren op een bepaald onderwerp hierbij: Ben een glibber en al jaren een seizoenskaart. Els weet wel wat een glibber is. Das Leidse snot,dat weten we allemaal :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: maar wie is die André? . . vriendje van die Albert soms?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door sevillana -- |
|
|
|
|
AndréGlibber
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Niet zo ver? Maar net onder de navel is hoog zat? ;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik ben Flip. Ik ben acht. En jullie zijn allemaal homo's! |
|
|
|
|
AndréGlibber
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: quote:Op zondag 19 juni 2011 - 19:38 schreef Feyenoord till i die het volgende:Allereerst wil ik kwijt dat deze topic alleen is voor je eigen voor te stellen! Ik ben Richard van 32 (14-03-1979). Heb nu 20 jaar een seizoenskaart. (nu al aantal jaar op R) Ik ben van oorsprong een Rotterdammer maar ben naar zuid-limburg verhuist voor mijn limburgse vrouw en twee dochters!! Als er en grote schoonmaak in Rotterdam word gehouden ben Ik een van de eerste die terug keert! Ik post hier nu al zeker 3 jaar, dat zegt niets over status. Iedereen is hier welkom als je af en toe ook maar eens wat aan neemt van de andere forumbewoners. (zeker als die hier al een lange staat van dienst hebben!) Lul niet, Duitser ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
AndréGlibber
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Dan liever Brabo, nu ga je te ver ;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ook al posts verwijderd; gaat lekker zo. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Zoef, Zoef, . . . . iemand die haas nog gezien? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zoeffff en weer weg. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Genoeg nieuwelingen; weinig voorstellen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Forum politie even met vakantie? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik doe ook maar gewoon m'n best hè |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha ze glippen er elke keer weer gauw vandoor,de rakkers! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kwestie van deurbeleid :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hallo ik ben Renato. Ik ga uit mijn dak omdat Feyenoord heeft gewonnen van ajaks. |
|
|
|